Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Luqua
Poziom 11
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chełm
|
Wysłany: Wto 11:41, 11 Maj 2010 Temat postu: Fajerka By Luqua |
|
|
Witam.
Przedstawiam Wam mój nabytek. Zakupiony tydzień temu. Na chwilę obecną już ubezpieczona, zarejestrowana itp. Rocznik 1984. Szału nie ma, ale w większości jest w oryginale (chyba)
W planach jest odrestaurowanie (najprawdopodobniej w zimie) Sezon zechcę nią polatać tak jak jest i podzbierać parę groszy bo już mnie ona wyniosła 1400zł (kupno z dojazdem, OC itp)
Także oto mój "Motór"
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
soldyy
Moderator na urlopie
Dołączył: 18 Lip 2006
Posty: 1494
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Garbów
|
Wysłany: Wto 11:45, 11 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Motórek całkiem, całkiem. Cóż za zacna skorupa! To jakiś wojskowy kask czy co? Ile dałeś za samego motóra? Te 1400 to troche dużo jak na standardową B3...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Luqua
Poziom 11
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chełm
|
Wysłany: Wto 11:52, 11 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Skorupa to coś takiego :
[link widoczny dla zalogowanych]
Dla niektórych obciachowy dla mnie fazowy
A co do kosztów:
Kupiłem ją z Allegro i to link do niej: [link widoczny dla zalogowanych]
Kosztowała mnie 900zł. Dojazd po nią to 100zł (ponad 100km jest z Chełma do Parczewa a Polonez Truck nie jest najekonomiczniejszy)
Przegląd - 62zł
OC - 164zł
Rejestracja - 122zł
Wymianiona stacyjka, dokupione żarówki, dokupiony nowy akumulator i 1400zł naleciało
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Luqua dnia Wto 11:54, 11 Maj 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
snajper-psg1
Poziom 21
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 14:32, 12 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Ja podobnie zabuliłem za mój sprzęt w podobnym stanie, wsadziłem kasę w mały remoncik za skromne 300, do tego rejestracja, OC 82zł przegląd 80zł i wątpię czy za tysiaka ktoś ją kupi........ :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Luqua
Poziom 11
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chełm
|
Wysłany: Śro 23:20, 12 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Nie ważne czy ktoś ją kupi , ważne, że Ty ją masz
Ja nie mam najmniejszego zamiaru sprzedawać swojej. Mało tego...
Myślę, że po zimowych remontach wyniesie mnie ona okolo 3000zł. A ile ktoś mi da... Nie chcę o tym myśleć Takich rzeczy się nie sprzedaje. Ale to tylko mój prymitywny tok myślenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
snajper-psg1
Poziom 21
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 14:54, 13 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Też tak kiedyś mówiłem. Ale pasja pasją życie życiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Luqua
Poziom 11
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chełm
|
Wysłany: Czw 20:16, 13 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
No czasem i tak bywa niestety...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Luqua
Poziom 11
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chełm
|
Wysłany: Śro 22:40, 30 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Zrobiwszy zimową narzędziownię ze swojego pokoju, wziąłem się za silniczek.
Porządnie go odczyściłem i zdjąłem cylinder.
Po tłoku widać, że pierścionki szlag trafił. Na cylindrze nie ma żadnych progów ani rys (troche nagaru), a wymiar wewnętrzny pod tłok wynosi 51,75mm czyli nominał. Nie będę więc dawał go do szlifu. Luz na wale jest w granicach normy (boczny), a pionowego nie czuć.
Tak więc kupione nowe pierścienie, tulejka, tłok i zabezpieczenia.
Wymieniony uszczelniacz wału (niestety tylko jeden, bo ten od strony skrzyni jest ulokowany na tyle niefortunnie, że chcąc go wymienić trzeba rozpoławiać silnik).
Dodatkowo zostały założone nowe uszczelki pod cylindrem i głowicą. Poprawiona dźwignia startera (oczywiście nie bez problemów, bo ukręciła się śruba, ale jakoś się podołało). Wcześniej "kopadełko" latało na boki przy okazji niszcząc frez.
Sporo kłopotów przysporzyło zdjęcie koła zamachowego. Na szczęście kolega zrobił prowizoryczny ściągacz i dało się zdjąć. Nie zdawałem sobie sprawy, że będą aż tak duże opory.
Przeważnie da się zdjąć koło podważając je kilkakrotnie i stukając gumiakiem w wałek. Zaopatrzony w filc i pastę lekkościerną bawiłem się trochę w polerkę. Kawałek felgi, lusterko, stopka hamulca, bagażnik i jakieś tam inne graty pi razy oko odświeżone.
Rama odwieziona do emerytowanego blacharza-lakiernika. Zakupione farbki (podkład, baza 300ml akrylu, lakier, papiery benzyna rozpuszczalnik utwardzacz - 130zł za pudełko fantów). Było oczywiście zdzieranie rdzy i lakieru, szpachlowanie baku.
Koszt malowania zamknął się w kwocie 430zł.
Jestem mocno niepocieszony z nowego kolanka. Niby takie samo jak stare, niby dedykowane do M06B3, a jednak ma przegięcie, przez które tłumik nie leci idealnie w poziomie. Nie pasuje przez to idealnie w obejmę. To pikuś. Ból jest w tym, że nie da się złożyć stopek [--] Jakoś to ponaginane, jakieś podkładki poszły, i się trzyma. Malowane felgi srebrzanką. Miałem malować dekoralem, ale jakoś wiosnę wcześnie poczułem i się nie mogłem powstrzymać, mając srebrznkę pod ręką P Wyszło jak wyszło. Najgorzej nie jest. Wyregulowane zostało sprzęgło, ukończona elektryka (trzeba jeszcze podładować aku a nie mam 6V prostownika - prądnica może da radę ). Założona nowa linka sprzęgła, ustabilizowany ślimak prędkościomierza, bak został wypłukany, wyczyszczony grysem i drobnym piaskiem, kranik przedmuchany, naginany odbój czujnika światła hamowania i wiele innych niby drobnostek, które w znaczący sposób miały wpływ na całokształt. Poniżej foto z "ostatnich przedsezonowych szlifów" ;]
Odbyła się już jazda próbna Wszystko jest OK :spoko:
Sorki za rozwiązłość posta. Mam nadzieję, że nie zanudziłem, a WSKa się podoba ;] Fundusze były ograniczone, więc nici z chromowania, piaskowania i malowania proszkowego. Kiedyś się doczeka ;] Póki co jestem zadowolony. Sporo czasu mi to zajęło ale było warto.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Luqua dnia Czw 0:16, 31 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dyziek
Moderator
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Prudnik Opolskie
|
Wysłany: Śro 23:35, 30 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Sliczna,w zasadzie nie ma się do czego przyczepić poza tłumikiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adimen2007
Poziom 41
Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 578
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Śro 23:51, 30 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Piękna wiesia, masz może zdjęcie szybkościomierza?
Jaką masz stacyje (zwykła czy chart)?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Luqua
Poziom 11
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chełm
|
Wysłany: Czw 0:11, 31 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Tłumik bedzie wymieniony przy okazji napływu gotówki.
Odnośnie szybkościomierza - zdjęcie robione w poniedziałek:
[link widoczny dla zalogowanych]
Na chwilę obecną przebieg jest powiększony o 131km ;]
A stacyjka to nie wiem jaka jest. W zeszłym roku kupiłem nową dedykowaną do WSK Ale chyba zwykła ;] (jeśli w ogołe chodzi o stacyję w sensie stacyjki - nie jestem obeznany w sloganie )
Można się jeszcze przyczepić do zeszlifowanej obręczy lampy (nie moja zasługa) i braku gum na podnóżkach. Ale wszystko z czasem.
Niestety robota się skończyła i mam nieco ważniejsze wydatki.
Poza tym cieszę się niezmiernie, że motocykl się podoba
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Luqua dnia Czw 0:26, 31 Mar 2011, w całości zmieniany 5 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tiesci
Poziom 51
Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: FWS
|
Wysłany: Sob 7:48, 02 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Ładny sprzęt załóż gumę na boczną stopkę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Luqua
Poziom 11
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chełm
|
Wysłany: Sob 10:21, 02 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Na starter i podnóżki trzeba założyć ;] Dzięki za opinie.
Powie mi ktoś o co chodzi z moim sprzętem? Objawy są takie:
Jak jest zimna to po podpompowaniu zawsze pali z pierwszego kopa. Na obroty wkręca się dobrze. Rwie ją od samego dołu. Nie szarpie, nie strzela, nie dłąwi się. Na wolnych obrotach sobie pyrka (na jałowcu) i nie zgaśnie.
Zaraz po zgaszeniu odpali z pierwszego.
Jednak po kilku minutach już się robi problem z odpaleniem. Kopać ją można ile się chce, a ona i tak nic. Na pych da się zapalić, ale na prawdę trzeba się z nią nabiegać Jak już odpali z pychu to przez jakiś czas w ogóle nie chce wejść na obroty (łuuu i tyle). Po kilkunastu - kilkudziesięciu sekundach wszystko się stabilizuje.
Gaźnik regulowany, zapłon niby też. Podnosiłem już iglicę ale nic to nie dało. Kupiłem nową świecę i zobacze czy będzie to samo, ale jakoś mam przeczucie, że tak. Objaw jakby ją zalewało, ale świeca jest sucha. Ma ktoś pomysły? W zeszłym roku było wszystko ok.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Luqua dnia Sob 10:27, 02 Kwi 2011, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
CzarnyWWO
Poziom 5
Dołączył: 26 Lut 2011
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Mrowiny
|
Wysłany: Sob 12:43, 02 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
To dziwne że po kilkudziesięciu sekundach jest lepiej jak czytałem twój post to pomyślałem o tym że puchnie tłok. A tak przy okazji tłok jest z epoki czy ten dzisiejszy badziew?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Luqua
Poziom 11
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chełm
|
Wysłany: Sob 23:03, 02 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Jednak lekko zalewa świecę. Na starej nie było widać, na nowej już tak. Przesunąłem dziś iglicę na samą górę, a koleżka raz jeszcze wyregulował mi gaźnik. Przez pierwsze kilka km było idealnie. Paliłą zawsze. Po dłuższej trasce objawy wracają z powrotem. Nie ma już katastrofy, pchać nie trzeba, ale z pierwszego nie odpali i jest przez kilka sekund to łuuu.
Na tygodniu koleżka jeszcze raz powalczy z gaźnikiem (ja się na tym aż tak nie znam). Mogę złożyć, ale z regulacją mam problemy
CzarnyWWO napisał: | To dziwne że po kilkudziesięciu sekundach jest lepiej jak czytałem twój post to pomyślałem o tym że puchnie tłok. A tak przy okazji tłok jest z epoki czy ten dzisiejszy badziew? |
Tłok niestety dzisiejszy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dyziek
Moderator
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Prudnik Opolskie
|
Wysłany: Sob 23:49, 02 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Tłok do wymiany i iglica w dół skoro go zalewa.Wymień tłok od razu zanim porządnie spuchnie i zajedzie fabryczny cylinder.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adimen2007
Poziom 41
Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 578
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Nie 9:08, 03 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
A czy tłok zamontowałeś strzałką do wydechu? Tak tylko pytam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
M21W2
Poziom 28
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Nie 9:52, 03 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Nie jest tak źle, co do kasku nie jest to skorupa skorupą nazywa się orzeszek, to co pokazałeś to jest nocnik niemiecki.
PS/ Nie chcesz sprzedać lusterka?
PS2/ Objawy podobne jak przy skrzywionym wale. Nie zagrzewa Ci się silnik? Nie słabnie nagle podczas jazdy? Masz przypadki ze przycisnieszi nagle sie zatrzyma i czekasz kika minut zeby odpaliła z kopniaka? Jeśli tak to będzie wał do szlifu.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez M21W2 dnia Nie 9:55, 03 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tyranus1
Poziom 75
Dołączył: 16 Paź 2010
Posty: 2411
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubelskie / okolice Tomaszowa
|
Wysłany: Wto 14:37, 05 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Mam identyczną wskę jaki to model ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dyziek
Moderator
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Prudnik Opolskie
|
Wysłany: Wto 15:08, 05 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Żartujesz,czy naprawdę nie wiesz?Jest to zwyczajna najpopularniejsza M06B3 z końca lat produkcji(rocznik 84),w zasadzie najbardziej rozpoznawalny model WSKi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tyranus1
Poziom 75
Dołączył: 16 Paź 2010
Posty: 2411
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubelskie / okolice Tomaszowa
|
Wysłany: Wto 15:50, 05 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Nie orientuje się za bardzo w nazwach modeli wsk 125 w których są litery i liczby bardziej to mnie kręcą 175 . A otym że jest to model z końca produkcji to wiedziałem bo są w niej charakterystyczne błotniki , odblaski , i stacyjka .Dzięki za info .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Luqua
Poziom 11
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chełm
|
Wysłany: Pią 20:49, 08 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Dyziek napisał: | Tłok do wymiany i iglica w dół skoro go zalewa.Wymień tłok od razu zanim porządnie spuchnie i zajedzie fabryczny cylinder. |
Iglica opuszczona na max i jest git. Przejechane kilkadziesiąt km i objawy ustały. Tłoka wymieniał nie będę. Jeśli zajeździ to trudno.
adimen2007 napisał: | A czy tłok zamontowałeś strzałką do wydechu? Tak tylko pytam. |
Oczywiście
M21W2 napisał: | Nie jest tak źle, co do kasku nie jest to skorupa skorupą nazywa się orzeszek, to co pokazałeś to jest nocnik niemiecki.
PS/ Nie chcesz sprzedać lusterka?
PS2/ Objawy podobne jak przy skrzywionym wale. Nie zagrzewa Ci się silnik? Nie słabnie nagle podczas jazdy? Masz przypadki ze przycisnieszi nagle sie zatrzyma i czekasz kika minut zeby odpaliła z kopniaka? Jeśli tak to będzie wał do szlifu. |
Masz rację, ten kask to niemiec.
Ponadto już dokupiłem do niego gogle. Z tyłu na kasku jest jęzor do ich odpowiedniego przymocowania. Spełniają jedynie funkcję estetyczną, bo na oczach wygląda niezmiernie głupio, co można zauważyć na zdjęciu poniżej, zgdzie namówiono mnie do foty rey_Light_Colorz_PDT_09 .
[link widoczny dla zalogowanych]
Lusterka nie sprzedam, cholernie mi sie podoba
Objawów z PS2 nie ma żadnych. Pali, jeździ, nie przegrzewa się, nie słabnie. Po opuszczeniu iglicy i delikatnej korekcie gaźnika, znowu jest wszystko jak należy.
Ponadto pomalowałem jako tako tłumik na czarno i dałem skórzaną torebiczkę. Pod nią jest płaskownik, żeby jej nie wciągnęło. Przydaje się na drobne narzędzia, fajki, dokumenty etc, czasem małe zakupy (mieści się 6 butelczyn piwa). Jak zobaczyłem w pobliskim sklepie ceny toreb i stelaży do motocykli to zwątpiłem w ludzką dobroć.
Na chwilę obecną przebieg od marca (wcześnie zaczęty sezon) to 223km bez większych przygód. Także powoli znów zaczynam Wiesi ufać, że zawiezie mnie tam gdzie trzeba ;]
Poniżej foto tłumika i torby ;]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] G
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Luqua dnia Pią 20:58, 08 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Luqua
Poziom 11
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chełm
|
Wysłany: Sob 21:03, 31 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Witam. Małe photostory, aby nie było, że już się WSKi pozbyłem hehe. Zapraszam do oglądania i komentowania. Doszło kilka udziwnień, małe naprawy etc. Mody niektórym mogą się nie spodobać, ale to naturalnie rzecz gustu. Mi oczywiście takie rzeczy jak oparcie, czy kiera z bodajże Bąka pasują. Boczna stopka również poprawia funkcjonalność. Używam motocykla dosyć intensywnie i te mody w sposób znaczący poprawiają w/w funkcjonalność, oraz poprawiają komfort podróżowania jak i użytkowania Wieśki.
A więc zacznijmy od zeszłego sezonu. Sporo jeździłem z sąsiadem na dwie fajerki. Taki krajobrazowe wycieczki
[link widoczny dla zalogowanych]
Sam również sporo latałem. Zwiedzałem miejsca dość trudno dostępne ;]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Powycierały się gumiaki na stopkach kierowcy, więc profilaktycznie kupione nowe cztery ;]
[link widoczny dla zalogowanych]
Oczywiście aby Wueska lśniła, często widziała karchera i dimmer
[link widoczny dla zalogowanych]
Zrodził sie pomysł na oparcie. Estetyka swoją drogą. Najważniejsze bezpieczeństwo mojej pasażerki.
[link widoczny dla zalogowanych]
Z czasem jakoś tam podmalowane i założony plecak. piffko się zmieści, wędka też wejdzie ;]
[link widoczny dla zalogowanych]
Okazyjnie kupiona kiera, więc natychmiastowy montaż. Trzeba było dokupić nowe linki. Przy okazji kupiłem stopke boczną. Oto zdjęcia z montażu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
I tak to sezon wylatany.
Czas na pierwsze mycie w roku 2012...
[link widoczny dla zalogowanych]
Niestety sprzęgło się krzaczyło i należało do niego zajrzeć.
[link widoczny dla zalogowanych]
Oczywiście znalazł się kolejny problem, czyli rozciągnięty łańcuszek.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale taki problem, to nie problem. Kupiony nowy czeski.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
I na dzień dzisiejszy sprzęgło ogarniete, kosz złożony... Trzeba to jeszcze poskręcać i wyregulować. Na dzień dzisiejszy WSK wygląda jak poniżej. Wkrótce zakończenie prac i sezon 2012 czas zacząć.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zapraszam do komentarzy i wypowiedzi. Pozdrawiam serdecznie ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hart88
Poziom 35
Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: ELA
|
Wysłany: Sob 22:04, 31 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Z tym oparciem to poleciałeś po bandzie. Nie dość ,że beznadziejnie to wygląda ,to przy nie daj boże wypadku duża szansa połamania kręgosłupa..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mati9812
Poziom 47
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gnojnica, Rzeszów
|
Wysłany: Sob 23:01, 31 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Co do licznika, to idzie dokupić nowe szkiełko i ramke ???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Arek Kowalik
Poziom 14
Dołączył: 25 Paź 2011
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Planta
|
Wysłany: Sob 23:11, 31 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Tak spojrzałem na te stare tablice BPN i widzę że kupiłeś "Fumkę" z moich okolic kolego. Ładnie ją odnowiłeś....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Luqua
Poziom 11
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chełm
|
Wysłany: Nie 11:32, 01 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
WSKa kupiona w Parczewie ;]
Odnośnie licznika to nie wiem czy da się dokupić. Ja miałem w takim stanie jak jest teraz. Ale myślę, że nie powinno być z tym problemu. Ja się zaopatruję w tym sklepie - [link widoczny dla zalogowanych] i jeśli czegoś nie mają, to zamawiają.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|