Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tiesci
Poziom 51
Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: FWS
|
Wysłany: Pią 21:31, 16 Lip 2010 Temat postu: Mój motór |
|
|
Jak widać jest to Kos rocznik 81
Lakier, opony (są wytopione numery z rokiem produkcji) i wszystko inne oryginalne, nieprzerabiane i oprócz automatu stopu działające. Jedyne odstepstwo to brak jednego napinacza łańcucha (zastąpiony śrubą) i inna pokrywa hamulca w przednim kole. Stan jest jaki jest są obicia lakieru itd, ale w końcu sprzęt swoje lata ma. Oczywiście chlapacze przedni i tylny są zdemontowane, po prostu jakoś średnio mi się podobają i je zdjęłem. Nr rejestracyjny z błotnika zmyłem, ale blachy i dowód mam w domu.
Jesienią bede rozbierał wszystko, bak i boczki do lakiernika, kierownica i sprężyny do chromowania, rama i felgi do piaskowania, a potem podkład i farba także będzie na wiosnę jak nówka z salonu Siedzenie szyłem sam jak widać Z licznikiem sam nic nie robiłem - ktoś go próbował rozbierać i taki pogięty jest odkąd pamiętam, ale przebieg oryginał - dziadek jezdził bez linki jeden sezon po polach więc jest troche większy potem sie przesiadł na żuka, bo "komfort większy".
A i mam pytanie: u Was też tak jest, że wskazówka licznika mało płynnie się rusza? chodzi mi o to, że jak przyspieszam to jak osiagne jakas predkosc to minie z 6-7 sekund zanim się ustawi wskazowka.
Ogólnie to dumny jestem, że mam wszystko w oryginale, a nie jakieś wynalazki jak znajomi z okolicy.
Czekam na wasze opinie
Fotki:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tiesci dnia Czw 18:14, 28 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Buchwi
Poziom 32
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 397
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów Wielkopolski
|
Wysłany: Pią 21:50, 16 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
ładny sprzęt. pomalować i będzie super
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tiesci
Poziom 51
Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: FWS
|
Wysłany: Czw 22:35, 24 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Dodaje zdjęcia po lekkich poprawkach wizualnych Ale chyba dałem zbyt jasny lakier jak sądzicie ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dyziek
Moderator
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Prudnik Opolskie
|
Wysłany: Czw 22:43, 24 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Faktycznie troszkę zbyt jasny odcień,ale motór sam w sobie bardzo fajny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tiesci
Poziom 51
Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: FWS
|
Wysłany: Pią 10:42, 25 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Jest to też moim zdaniem kwestia oświetlenia i aparatu, bo na Nikonie wychodzi taki bardziej czerwony, a te zjęcia robiłem telefonem i w słońcu po weekendzie odbieram bak od lakiernika to dodam foty całości - i zrobie je w garażu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adimen2007
Poziom 41
Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 578
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pią 17:12, 25 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Czy aby to na pewno rocznik 83' a nie 82'?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mati9812
Poziom 47
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gnojnica, Rzeszów
|
Wysłany: Pią 18:37, 25 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Co tu pisać... Zajebisty sprzęt i tyle
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adimen2007
Poziom 41
Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 578
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pią 18:39, 25 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Właśnie pisać dlatego, że według mnie jest to rocznik 82' a nie 83'.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tiesci
Poziom 51
Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: FWS
|
Wysłany: Pią 18:43, 25 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Napisz dlaczego tak sądzisz, ja ekspertem aż takim nie jestem, ale chętnie poczytam skąd takie wątpliwości
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adimen2007
Poziom 41
Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 578
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pią 18:45, 25 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Ok. Jakie masz przednie mocowanie silnika? Ciężko ze zdjęć wyczytać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tiesci
Poziom 51
Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: FWS
|
Wysłany: Pią 19:04, 25 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Zobacz zdjęcie:
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adimen2007
Poziom 41
Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 578
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pią 19:08, 25 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Masz podwójne mocowanie silnika (na dwie śruby) czyli wychodzi rok 82'. Poza tym czy lampa przednia z korpusem na pewno nie była dobierana od innej WSK-i?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tiesci
Poziom 51
Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: FWS
|
Wysłany: Pią 19:19, 25 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
A jakie powinno być z rocznika 83 ?
Lampa jest na bank oryginalna, jedyne do czego nie mam pewności to przebieg - 2756 km obecnie (ale ona stała jakieś 10 lat, a jak było jeżdżone to około 200km rocznie)
Ide coś sprawdzić bo nie chce mi się wierzyć, że jest rok starsza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dyziek
Moderator
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Prudnik Opolskie
|
Wysłany: Pią 19:22, 25 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Lampa jest oryginalna na 100%.Mógłbyś mi Tiesci zmierzyć średnicę tych chromowanych lag?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adimen2007
Poziom 41
Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 578
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pią 19:22, 25 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Od 83' jest przednie pojedyncze mocowanie (na jedną śrubę). W jakim masz stanie tabliczkę znamionową? Jak możesz to podaj nr ramy tu albo na PW to dokładniej ustale i wątpliwości się rozwieją.
EDIT
Dyziek wiem, że jest oryginalna tylko w roczniku od 83' skalowanie licznika jest szersze niż do 82'.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez adimen2007 dnia Pią 19:24, 25 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
mundy
Super Moderator
Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Pią 19:27, 25 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Mogło być i tak i tak z tym mocowaniem. Odblasków takich pomarańczowych okragłych nie bylo na bokach ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tiesci
Poziom 51
Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: FWS
|
Wysłany: Pią 19:27, 25 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Właśnie byłem sprawdzić tabliczkę ( jest w złym stanie, bo motor stał pod cieknącym dachem i koło worków z nawozem więc prawie nic nie widać - jedna rdza) ale widać tam rocznik 81 jak się dobrze przypatrzy choć na 100% pewien nie jestem, dziwi mnie to, bo w papierach u dziadka obok widziałem czarne na białym 1983 i taka wersja jest u mnie w rodzinie, poza tym każda opona jest z innego rocznika - jedna 81, a przednia 83 - obie na bank są oryginalne. Dziwna sprawa, ale fajnie wiedzieć, że właśnie skończyła 30 lat
Nr ramy podam jutro, bo nie chce mi się już wychodzić, w każdym razie dzięki za pomoc z rocznikiem.
EDIT:
Odblasków nie było, a lagi jutro zwymiaruję i tutaj podam średnicę.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tiesci dnia Pią 19:29, 25 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
adimen2007
Poziom 41
Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 578
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pią 19:40, 25 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
mundy zmiana okrągłych na prostokątne nastąpiła w 84', tak czy siak nie rozwinie to naszego sporu 82' czy 83'.
tiesci czy aby na pewno nr ramy jest zgodny z numerem w dowodzie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tiesci
Poziom 51
Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: FWS
|
Wysłany: Pią 19:44, 25 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Bardzo mnie to ciekawi więc jutro z rana sobie porównam te numery. Tyle, że ona jest tutaj do nowości dziadek był posłem więc sobie załatwił prosto z fabryki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adimen2007
Poziom 41
Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 578
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pią 19:49, 25 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
A jak ktoś kupił nowy motocykl w polmozbycie albo GS-ie to nie miał z fabryki?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tiesci
Poziom 51
Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: FWS
|
Wysłany: Pią 19:55, 25 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Nie mówiłę, że nie miał tylko bardziej mi chodziło o to, że dziadek dzięki funkcji którą pełnił załatwił to sobie tanio szybko i od ręki wiadomo jak było w czasach PRLu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adimen2007
Poziom 41
Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 578
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pią 19:57, 25 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Rozumiem ale co to ma do naszej powyższej dyskusji?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tiesci
Poziom 51
Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: FWS
|
Wysłany: Pią 20:06, 25 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Sam nie wiem, ale wzięło się to od niepewności względem rocznika i chciałem po prostu napisać, że motór jest tutaj od nowości oraz jak tutaj trafił, żeby rozwiać wątpliwości względem pochodzenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adimen2007
Poziom 41
Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 578
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pią 20:08, 25 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Jeżeli będziesz nadal chciał dowiedzieć z którego roku jest rama to wyślij mi jutro jej nr na PW.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mundy
Super Moderator
Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Pią 22:30, 25 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Prawdopodobnie to rocznik 81-82 , a opone mogl ktoś zmienic na oryginalna jeszcze w czasach PRL (nowszy rocznik opony)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adimen2007
Poziom 41
Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 578
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pią 23:25, 25 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Dokładnie jak powiedział mundy tym bardziej, że poszczególne szczegóły wykluczają rocznik 83'. Lecz mimo wszystko czekam na nr ramy.
EDIT
Dla niedowiarków
do 82'
By [link widoczny dla zalogowanych] at 2011-03-25
od 83'
By [link widoczny dla zalogowanych] at 2011-03-25
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez adimen2007 dnia Pią 23:52, 25 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
tiesci
Poziom 51
Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: FWS
|
Wysłany: Sob 13:06, 26 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Nr ramy (zgodny z tym w dowodzie): 802180854
Dyziek=> średnica lagów to 32 mm.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adimen2007
Poziom 41
Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 578
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Sob 13:12, 26 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
S02180854 przypada od III kwartału 1981 roku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tiesci
Poziom 51
Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: FWS
|
Wysłany: Sob 13:28, 26 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
No to mam rocznik 81 Dzięki za pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Luqua
Poziom 11
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chełm
|
Wysłany: Śro 21:58, 30 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Motór verry spox ;]
Pokaż go jeszcze na autochełm.pl ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tiesci
Poziom 51
Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: FWS
|
Wysłany: Sob 7:45, 02 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
dzięki, dzięki - na razie czekam na dorobienie lakieru wtedy dorzucę zdjęcia w całości A na autochełm.pl to może też wrzuce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tiesci
Poziom 51
Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: FWS
|
Wysłany: Czw 18:19, 28 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Dodałem nowe zdjęcia na PolskaJazda, ale robiłem je telefonem i kolor boczków i zbiornika wyszedł taki blady i no i trochę juz sie zakurzyła w czasie dojazdu na miejsce sesji więc proszę o wyrozumiałość :/
Przednie koło jest od zwykłej B3 (oryginalne w piaskowaniu) zostaje do wymiany instalacja z automatem stopu, guma na lewej stopce pasażera, może nowe opony i obicie siedzenia.
Dzięki za oceny i czekam na komentarze oraz jakieś podpowiedzi co jeszcze zrobić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dyszel85
Poziom 8
Dołączył: 16 Kwi 2011
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: Czw 20:34, 05 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Moto bardzo ładne, zadbane, widać że właściciel dba o maszynę. Pytanie dla znawców, czy zawieszenie w KOSie jest bardziej komfortowe od zwykłej B3 czy różni się tylko wyglądem i materiałem z którego jest zrobione?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dyziek
Moderator
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Prudnik Opolskie
|
Wysłany: Czw 22:44, 05 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Dużo bardziej komfortowe(w końcu hydrauliczne),lepiej wybiera nierówności,jest troszkę zdaje się miększe(ciężko mi porównywać),no i przede wszystkim jest dużo wytrzymalsze na uszkodzenia mechaniczne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rino
Poziom 75
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1425
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: CHAMSK
|
Wysłany: Czw 22:55, 05 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Ma także większy skok, ogólnie jest dużo lepsze, nie ma takiego efektu trzepotania jak w zwykłym.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rino dnia Czw 23:11, 05 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
tiesci
Poziom 51
Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: FWS
|
Wysłany: Pią 18:26, 06 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Ma też ten plus, że można ilością oleju regulować jego twardość No i lepiej się prezentuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|