Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tiesci
Poziom 51
Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: FWS
|
Wysłany: Czw 21:49, 20 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Elegancko, ale sam dałbym czarny sylikon chociaż czerwony tez może być tyle, że jego nadmiar zetrzyj szmatką jak zaschnie - ładnie odejdzie nadmiar z karterów i dekli.
Ogólnie miodzio szkoda tylko, że trzeba silnik rozpoławiać znowu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
kusy
Poziom 37
Dołączył: 17 Gru 2007
Posty: 494
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Mielec
|
Wysłany: Pią 8:38, 21 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
No wiem, nożykiem przejade dookoła to odrazu z kawałkiem wystającej uszczelki papierowej odejdzie.
Wpadłem na pewien pomysł żeby nie rozbierać silnika a to zrobić, tylko wszystko zalezy od tego jak mocno siedzi łożysko wałka zdawczego w karterze i czy wyjdzie bez rozpoławiania, jeśli tak to chyba podłożę jakąś podkładkę między łożysko a tryb wałka zdawczego żeby on głębiej siedział i może będzie ok, bo z tego co pamiętam to tryby są wyrobione nie po całej szerokości tylko tak do połowy od strony wewnętrznej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tiesci
Poziom 51
Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: FWS
|
Wysłany: Pią 14:00, 21 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Wałek zdawczy chyba raczej nie wyjdzie, bo średnica zewnętrzna zębatki jest większa niż łożyska, chyba, że się mylę i w tym silniku tak jest...
Chyba, że masz na myśli wyjęcie samego łożyska i wstawienia tam podkładki zaraz za nie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kusy
Poziom 37
Dołączył: 17 Gru 2007
Posty: 494
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Mielec
|
Wysłany: Pią 20:41, 21 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Wiem że nie wyjdzie, minimalnie jest większy tryb, o jakiś mmm czy 2mm na średnicy, ale chodzi mi o wyjęcie samego łożyska. Co żem sie namęczył żeby odpalała normalnie na kopa to moje... dwie świece pod rząd miały przebicie, w tym jedna nowa co przejechałem na niej 600m i 3m na wolnych obrotach chodziła. NGK. Zaraz idę elektrykę kończyć.
Dyziek, jednak cewki mają też drucik na masę przylutowany, niezauważyłem tego wcześniej.
Więc jak byś teraz przewidział podpięcie tego? Wychodzą mi dwa kable od cewek, i od obydwie cewki mają drucik przylutowany do masy.
Edit: Nie no ja się już poddaje narazie, nie mam pomysłu jak to podpiąć, jak podepnę obydwa kable od cewek na dwa zmienne na mostek to jest w miarę ok, 5V ładowania na wolnych obrotach, ale jak już podepnę wyprostowany minus na masę to mi iskrzy jak by się zwarcie robiło :/
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kusy dnia Pią 21:13, 21 Gru 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tyranus1
Poziom 75
Dołączył: 16 Paź 2010
Posty: 2411
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubelskie / okolice Tomaszowa
|
Wysłany: Pią 21:45, 21 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Jak trzeci bieg nie wyskakuje a tylko sama dwójka szarpie to nie jest wina kłów wałka zdawczego . Tak mi się wydaje .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kusy
Poziom 37
Dołączył: 17 Gru 2007
Posty: 494
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Mielec
|
Wysłany: Pią 21:57, 21 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Jest wina nie trzech kłów tylko tych małych ząbków co jest chyba z 30
Edit: Już wiem, jeden ~ przy mostku musi być zaizolowany, minus na mostku musi być zaizolowany, dwa zmienne z cewek podłączyć do jednego zmiennego przy mostku i dodatkowo wypuścić jeden kabel z tego połączenia na oświetlenie, no i plus wyprostowany co wyjdzie daje na stacyjkę.
W takim połączeniu mam 5V na wolnych obrotach (minusa miernika przykładając do ramy). Światło jak patrzyłem to świeci w miarę, a jak w takim samym połączeniu przyłożę minusa z mostka na masę to jak by się zwarcie robi i ładowanie jest 2V.
Więc jutro chyba kończę z tym wszystkim bo dzisiaj już nie zdążę
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kusy dnia Pią 22:19, 21 Gru 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dyziek
Moderator
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Prudnik Opolskie
|
Wysłany: Sob 0:28, 22 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Troche nie tak kombinujesz z tym mostkiem,postaram Ci się to wszystko rozrysowac jutro w takim układzie jak masz to wykorzystujesz tylko pół mostka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kusy
Poziom 37
Dołączył: 17 Gru 2007
Posty: 494
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Mielec
|
Wysłany: Sob 17:12, 22 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
No dobra, w poniedziałek chciał bym to skończyć więc czekam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tyranus1
Poziom 75
Dołączył: 16 Paź 2010
Posty: 2411
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubelskie / okolice Tomaszowa
|
Wysłany: Sob 19:39, 22 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Jeśli winne były by zęby wałka zdawczego to takie same objawy były by na 1 i 2 biegu zaś na 3 nie . Ja bym stawiał na że winny jest wałek pośredni , ewentualnie coś nie tak z kołami 1 lub 2 biegu .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dyziek
Moderator
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Prudnik Opolskie
|
Wysłany: Sob 19:39, 22 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Skoro w poniedziałek kończysz to jutro Ci to podeślę,bo teraz to wróciłem z garażu padnięty.Powiedz,co chcesz zasilać z aku i jak to jest sterowane(masą czy plusem).Aby latało to dobrze na pełnookresowym mostku trzeba bedzie zrobić tak,by prąd zmienny leciał po ramie (masa) a dla stałego prowadzić dwa przewody +/- do odbiorników,bo inaczej gdybyś podłączył - a rame i ~ na rame to zwarł byś jedną diodę mostka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kusy
Poziom 37
Dołączył: 17 Gru 2007
Posty: 494
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Mielec
|
Wysłany: Sob 23:29, 22 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Tyranus, no w sumie to masz rację ze za 1 też by przerywało, a dzieje się to tylko na 2. Hmm, no to nie wiem, tryby oglądałem i po za wałkiem zdawczym są ok, od pierwszego biegu kupowałem nowy tryb bo kąty miał odwrotnie w środku i by jedynka wypadała. No to sam ciekawy jestem przez co to może być...
Dyziek, trochę ciemny jestem z elektryki, ale mniej więcej rozumiem o co Ci chodzi i sam miałem podobny pomysł. Ale wiesz co, raczej odpada bym ciągnął kolejny kabel ze stałym minusem (do tylnej lampy i klaksonu, a też o tym myślałem) bo musiał bym od nowa instalacje pruć bo nie wejdzie mi kolejny kabel już w te koszulki co są. A zostało mi tylko pociągnąć od lampy 3 kable do przełącznika na kierownicy a w lampie dwa dać na żarówkę, jeden na masę i instalacja gotowa. A no i jeszcze odpowiednio mostek połączyć ale wszystkie kable już są w lampie do niego.
Nie chce jakoś to robić mega super i unowocześniać bo to nie dla mnie, i gość sobie zażyczył wedle oryginału, więc tak jak jest z schemacie to tak chce to zrobić
Więc jeśli wystarczy ładowanie połowy mostka to niech będzie nawet połowa, żeby tylko ładowało jako tako.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tyranus1
Poziom 75
Dołączył: 16 Paź 2010
Posty: 2411
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubelskie / okolice Tomaszowa
|
Wysłany: Nie 11:50, 23 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
A te wypustki na wałku pośrednim były ok . Oraz kły koła 2-go biegu ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maati9812
Poziom 26
Dołączył: 01 Gru 2012
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ropczyce/Gnojnica
|
Wysłany: Nie 12:27, 23 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Ale żeś nawalił silikonu pod dekiel sprzęgła
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dyziek
Moderator
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Prudnik Opolskie
|
Wysłany: Nie 15:45, 23 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
No to ok w takim razie,to podłącz tak jak mówiłes i też będzie smigac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kusy
Poziom 37
Dołączył: 17 Gru 2007
Posty: 494
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Mielec
|
Wysłany: Czw 15:32, 27 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Dyziek, coś jest porabany chyba ten schemat od ciebie, dlaczego kabel 25 z cewki zmienny idzie prosto na przełącznik świateł w kierownicy zamiast na włącznik w stacyjce?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jjaworskyy
Poziom 9
Dołączył: 25 Wrz 2011
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 0:21, 31 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
I jak postępy pracy?? Miało być na święta a zaraz sylwester i nic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kusy
Poziom 37
Dołączył: 17 Gru 2007
Posty: 494
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Mielec
|
Wysłany: Śro 7:15, 02 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Zrobione i oddane, tyle że zdjęć nie zrobiłem bo już ciemno było, a po za tym lekko wybrakowana tak jak światło przód licznik niepodpięty bo zepsuty, stare siedzenie itd. NA wiosnę będę robił biegi to wtedy ładne zdjęcia porobie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hart88
Poziom 35
Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: ELA
|
Wysłany: Śro 16:32, 02 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Jakiś dziwny składak to jest. Trochę WFM trochę WSK M06 Z2 więc ****** wie z czego konstuktor to przerabiał.
I na koniec. Jak widzę "remont" i zastępowanie chromu srebrzanką lub innym wynalazkiem to się zastanawiam po co to w ogóle robić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jjaworskyy
Poziom 9
Dołączył: 25 Wrz 2011
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 20:13, 02 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
kolego hart88 może i jesteś bogaty albo pochodzisz z takiego domu ale nie wszstkich stać na chrom. Liczy się chyba to że uratował klasyk od przerobienia go na żyletki, więc japa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
philzaw
Poziom 72
Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 1042
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warkały k. Olsztyna
|
Wysłany: Czw 21:03, 03 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
jaworskyy- masz LAJKA !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dyziek
Moderator
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Prudnik Opolskie
|
Wysłany: Czw 21:59, 03 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Ode mnie również LAJK dawno mnie tu nie było....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
philzaw
Poziom 72
Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 1042
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warkały k. Olsztyna
|
Wysłany: Czw 22:05, 03 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
W taki razie witamy ponownie Dyziek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jjaworskyy
Poziom 9
Dołączył: 25 Wrz 2011
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 23:07, 03 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
nie cierpie takiego kozaczenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kusy
Poziom 37
Dołączył: 17 Gru 2007
Posty: 494
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Mielec
|
Wysłany: Pią 20:14, 04 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
No składak jest, ale ważne że jest już prawie kompletna.
Jeśli o chrom chodzi to może z biegiem czasu może ziomek sobie będzie kompletował to wszystko chociaż wątpie. I tak bez robocizny same części wyszły 2150zł I to bez lampy przód, stacyjki i ze starym siedzeniem.
I nie jest to srebrzanka tylko srebrny metalik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lukasz12246
Poziom 2
Dołączył: 13 Wrz 2012
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gorzkowice
|
Wysłany: Wto 0:26, 08 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Bardzo ładna wfm:)
Tylko ten sylikon wypadało by usunąć ostrym nożykiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kusy
Poziom 37
Dołączył: 17 Gru 2007
Posty: 494
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Mielec
|
Wysłany: Pią 22:07, 11 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Zrobione
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|