Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hart88
Poziom 35
Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: ELA
|
Wysłany: Pon 17:04, 18 Kwi 2011 Temat postu: Wsk 175 |
|
|
...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hart88 dnia Wto 22:38, 04 Lut 2014, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
adimen2007
Poziom 41
Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 578
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pon 17:34, 18 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Świetne okazy. Na twoim miejscu doprowadził bym je do stanu używalności. Wyregulować, poczyścić, powymieniać płyny i korzystaj z uroków wiosny.
Najlepiej jakbyś je wyczyścił i zapuścił zdjęcia. Chciałbym zobaczyć jak zachował się lakier 175-tki. Co do 125-tki to jak na ponad 40 tyś km to lakier miodzio.
Papierzyska masz na sprzęty?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tiesci
Poziom 51
Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: FWS
|
Wysłany: Pon 19:42, 18 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Idealne WSK-i do renowacji Gorzej, że silnik do robienia :/ A co do instalacji to sam jestem ciekawy jakiej jest jakości bo mam zamiar wymienić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dyziek
Moderator
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Prudnik Opolskie
|
Wysłany: Pon 20:11, 18 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Instalacja jak instalacja,nie przejmował bym się tym-kable to kable,a nie trzeba bynajmniej wiązek samemu sklecać,byłbym dobrej myśli.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hart88
Poziom 35
Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: ELA
|
Wysłany: Pon 20:45, 18 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Oczywiście papiery do obu są.125 mogę wyprowadzić na słońce i lepsze foto zrobić.175 po świętach najwcześniej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adimen2007
Poziom 41
Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 578
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pon 20:48, 18 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Nie ma pośpiechu, poczekamy na zdjęcia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hart88
Poziom 35
Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: ELA
|
Wysłany: Pon 21:10, 18 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hart88 dnia Pią 9:16, 10 Cze 2011, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adimen2007
Poziom 41
Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 578
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pon 22:02, 18 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Jednym słowem zajebista wiesia. Zachowanie szparunków w prawie nie naruszonym stanie jak na te lata. Powłoka lakiernicza również. Na twoim miejscu zostawił bym ją w nie naruszonym stanie oprócz kilku detali (wgniotki na tłumiku).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dyziek
Moderator
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Prudnik Opolskie
|
Wysłany: Pon 23:28, 18 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Obejrzyj moją wiesię w dziale bodajże "poprawa wyglądu motocykla WSK" ,mam praktycznie identyczną Garbuskę B3,z tym,że z 1973 roku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hart88
Poziom 35
Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: ELA
|
Wysłany: Wto 20:08, 26 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
,,
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hart88 dnia Pią 9:17, 10 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dyziek
Moderator
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Prudnik Opolskie
|
Wysłany: Wto 20:26, 26 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Uderz w śrubę z góry punktakiem,ewentualnie jeśli masz trochę wyczucia to bezpośrednio młotkiem,Automatycznie się poluzują,a przy okazji gniazdo na śrubokręt się trochę zwęzi.Tylko z wyczuciem!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hart88
Poziom 35
Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: ELA
|
Wysłany: Wto 21:24, 26 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
//
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hart88 dnia Pią 9:17, 10 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dyziek
Moderator
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Prudnik Opolskie
|
Wysłany: Wto 21:44, 26 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Jeśli śruby wystają ponad karter chociaż milimetr to uderz w wyczuciem bezpośrednio małym młotkiem,albo weź jakąś twardą śrubę M8/M10
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mundy
Super Moderator
Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Wto 22:56, 26 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Jak to nic nie da , to rozwierć wiertarka łeb śruby, potem z z połowki pozostałośc wykreicsz kombinerkami , albo ręką nawet. i potem dasz nową.
Nie ma jak to sześcokąty hehe
NA BOGA CZY NIE MOGŁĘS WSTAWIĆ MINIATUR
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mundy dnia Wto 22:58, 26 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
M21W2
Poziom 28
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Śro 14:15, 27 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
No kolego widzę, że będę miał z kim pośmigać na wiesiach latem pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hart88
Poziom 35
Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: ELA
|
Wysłany: Śro 23:14, 27 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hart88 dnia Pią 9:17, 10 Cze 2011, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hart88
Poziom 35
Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: ELA
|
Wysłany: Sob 12:15, 30 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
..
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hart88 dnia Pią 9:17, 10 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
hart88
Poziom 35
Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: ELA
|
Wysłany: Pią 11:30, 13 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
..
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hart88 dnia Pią 9:18, 10 Cze 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tiesci
Poziom 51
Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: FWS
|
Wysłany: Pią 14:58, 13 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Trzeba było dobrać sworzeń taki, żeby pasował do tłoka - wchodzi przy lekkim wciśnięciu palcem, a miałeś za ciasno no i pękł....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hart88
Poziom 35
Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: ELA
|
Wysłany: Pią 19:51, 13 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hart88 dnia Pią 9:18, 10 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
dyszel85
Poziom 8
Dołączył: 16 Kwi 2011
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: Pią 20:41, 13 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Niezły szlam w tej skrzyni korbowej - to niestety zasługa olejów z tamtych lat, lało się co popadnie, co tylko dało się zmieszać z benzyną. Czekam na dalsze zdjęcia z renowacji - pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tiesci
Poziom 51
Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: FWS
|
Wysłany: Pią 21:47, 13 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
hart 88 - wiem, że na miejscu nie miałeś wyboru, ale można zabrać tłok do sklepu i dopasować sobie sworzeń, chyba, że nie miałeś możliwości to rozumiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hart88
Poziom 35
Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: ELA
|
Wysłany: Wto 19:03, 17 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
,,
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hart88 dnia Pią 9:18, 10 Cze 2011, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tiesci
Poziom 51
Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: FWS
|
Wysłany: Wto 20:25, 17 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Może masy dobrej nie ma ten automat - sprawdź go żarówką wogóle czy działa albo czujnikiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hart88
Poziom 35
Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: ELA
|
Wysłany: Pią 18:37, 20 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
,,
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hart88 dnia Pią 9:19, 10 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
tiesci
Poziom 51
Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: FWS
|
Wysłany: Pią 20:08, 20 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Najpierw sprawdź kompletność całego układu zapłonowego, wymień kabel WN, kup nową święcę - nie zapłacisz dużo, a wyeliminujesz parę przyczyn braku iskry.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hart88
Poziom 35
Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: ELA
|
Wysłany: Pią 21:41, 20 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
,,
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hart88 dnia Pią 9:19, 10 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
hart88
Poziom 35
Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: ELA
|
Wysłany: Nie 10:17, 22 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
..
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hart88 dnia Pią 9:19, 10 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
rino
Poziom 75
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1425
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: CHAMSK
|
Wysłany: Nie 13:40, 22 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Uszczelki kranika polecam tylko gumowe (kupiłem na agmocie w cenie 4zł na dwa kraniki), co do wycieku z gaźnika to zobacz czy nie cieknie w miejscu osadzenia kołka który ustala korpusy względem siebie, śruby nie dokręcaj na maksa bo ją ukręcisz (jest aluminiowa), lub cieknie spod dużej nakrętki od dołu, uszczelki jak masz oryginalne to powinno być na nich sucho.
Rozkręć raz jeszcze gaźnik i dokładnie zobacz przylgnie gdzie ściskane są uszczelki.
Co do wycieku oleju z silnika to spuść dokładnie olej ze skrzyni, wymyj rozpuszczalnikiem miejsce gdzie się poci i nałóż tam na suche kartery dobrego środka uszczelniającego (czerwony sylikon odpada). Olej zalewasz dopiero jak całkowicie wyschnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hart88
Poziom 35
Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: ELA
|
Wysłany: Nie 15:15, 22 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
..
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hart88 dnia Pią 9:19, 10 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dyziek
Moderator
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Prudnik Opolskie
|
Wysłany: Nie 15:33, 22 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
O 10zł możesz zapomnieć,rozejrzyj się za czymś tego typu:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hart88
Poziom 35
Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: ELA
|
Wysłany: Nie 18:37, 22 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
..
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hart88 dnia Pią 9:20, 10 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
rino
Poziom 75
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1425
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: CHAMSK
|
Wysłany: Nie 20:16, 22 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Polecam "dirko" w cenie około 15-20zł za tubkę która starcza na złożenie kilku silników motocyklowych.
To taka masa która po zastygnięciu jest jak guma, zwykły sylikon nie ma do niej polotu.
Tak to wygląda:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hart88
Poziom 35
Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: ELA
|
Wysłany: Wto 11:32, 24 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
..
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hart88 dnia Pią 9:20, 10 Cze 2011, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dyziek
Moderator
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Prudnik Opolskie
|
Wysłany: Wto 12:36, 24 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
To jest nadmiar paliwa,który wypłukał nagar,ustaw prawidłowo gaźnik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hart88
Poziom 35
Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: ELA
|
Wysłany: Wto 14:08, 24 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
..
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hart88 dnia Pią 9:20, 10 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dyziek
Moderator
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Prudnik Opolskie
|
Wysłany: Wto 14:23, 24 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Sprawdź stan paliwa w komorze pływakowej oraz dokręc do końca i odkręc o 1,5 obrotu śrubę regulacji składu mieszanki (pozioma)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hart88
Poziom 35
Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: ELA
|
Wysłany: Wto 14:37, 24 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hart88 dnia Pią 9:20, 10 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dyziek
Moderator
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Prudnik Opolskie
|
Wysłany: Wto 15:00, 24 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Regulujesz naprzemiennie,jak dokręcisz śrubę od powietrza automatycznie musisz podnieść troche przepustnice ukośną śrubą by trzymała obroty biegu jałowego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hart88
Poziom 35
Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: ELA
|
Wysłany: Wto 15:23, 24 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hart88 dnia Pią 9:20, 10 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dyziek
Moderator
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Prudnik Opolskie
|
Wysłany: Wto 16:55, 24 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Zeby zwiększyć obroty odkręcasz śrubę poziomą,a dokręcasz ukośną,wyprzedzenie zapłonu też może być przyczyną,sprawdz jeszcze,czy nie ubywa Ci oleju z silnika,tak na wszelki wypadek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hart88
Poziom 35
Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: ELA
|
Wysłany: Wto 17:28, 24 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
..
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hart88 dnia Pią 9:21, 10 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
hart88
Poziom 35
Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: ELA
|
Wysłany: Czw 18:36, 02 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Za radą pewnego forumowicza zakupiłem inny gaznik chinczyka z allegro (bylem zmuszony wymieniac bo mial wady,ten co teraz mam tez ma mala ale ogolnie duzo lepszy) nic nigdzie nie cieknie ani z pod gaźnika ani na łączeniu gaźnik-króciec (tutaj musialem gażnik podpilowac dremelem bo nie chcial wejsc ) .Dodatkowo dla swietego spokoju zmienilem simering od strony sprzegla i pierwsze 30Km dzisiaj pękło.Nie moge złotego środka znaleźć co do regulacji gaźnika ,ale mimo wszystko jestem zadowolony.Może jakoś wszystko w końcu będzie działać.
Nie wiem co jest ze sprzęgłem bo przygasza mi silnik z wbitym biegiem mimo ,że linka jest mocno uciągnięta.
Będe zmuszony rozebrać sprzęglo i przestawić sprężyne kopnika bo bardzo słabo odbija teraz.Jest jeszcze pare drobnych rzeczy które trzeba by poprawić ,ale nareszcie pozytywnie jest po tych przygodach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mundy
Super Moderator
Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Czw 22:03, 02 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Przygasa na wciesnietej klamce , ale silnik probuje ruszac, szarpnie, czy jest ok wtedy pod tym względem? Jesli praca klamki jest ok, a tylko silnik marudzi to mozę byc od regulacji gaziora .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hart88
Poziom 35
Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: ELA
|
Wysłany: Czw 22:36, 02 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
..
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hart88 dnia Pią 9:21, 10 Cze 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dyziek
Moderator
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Prudnik Opolskie
|
Wysłany: Czw 23:46, 02 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Na współczesnych tarczach zawsze tak będzie,sprzęgło na nich nie rozłącza idealnie i moto ma tendencje do przygasania,a jak troszeczkę podkręcisz sprzęgło,to będzie się ślizgać w czasie jazdy..takie życie...pogazuj ją troszkę na biegu i sprzęgle,możesz nawet lekko popuścić sprzęgło by zaczęła ciagnąć,ale nie daj jej odjechać...się troche dotrą i nie powinna już tak przygasać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rino
Poziom 75
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1425
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: CHAMSK
|
Wysłany: Pią 23:38, 03 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
"Mokre" sprzęgło nigdy idealnie nie rozłączy napędu, zawsze będzie występować tzw "wleczenie", lecz możliwa być teza o niedoskonałości współczesnych tarcz, ja jednak dorzucę trzy grosze i powiem że wpływ ma także odpowiednie wyregulowanie zapłonu i gaźnika (szczególnie wolne obroty).
Czy na jedynce motor sam jedzie na wolnych obrotach bez dotykania gazu, czy wtedy nie szarpie i nie dusi się podczas gwałtownego dodania gazu?
Ja miałem w wsk 175 taki przypadek że silnik rozłączał napęd, nie spadał z obrotów na biegu na sprzęgle a mimo to lekko szarpał motorem w miejscu, okazało się że krzywy jest kosz sprzęgła.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hart88
Poziom 35
Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: ELA
|
Wysłany: Sob 16:13, 04 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hart88 dnia Pią 9:21, 10 Cze 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hart88
Poziom 35
Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: ELA
|
Wysłany: Wto 22:13, 07 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
..
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hart88 dnia Pią 9:21, 10 Cze 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dyziek
Moderator
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Prudnik Opolskie
|
Wysłany: Śro 0:33, 08 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Japończyk nie ma duszy,a jak uporasz się z poprawnym ustawieniem S01 to nie powiesz złego słowa,praca i charakterystyka tego silnika to bajka do lajtowych relaksacyjnych przejażdżek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rino
Poziom 75
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1425
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: CHAMSK
|
Wysłany: Śro 0:56, 08 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Człowieku, wiesz ile części do japońców kosztują?!?!
Taka wsk to będzie żyć drugim, trzecim życiem, a nawet wiecznie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hart88
Poziom 35
Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: ELA
|
Wysłany: Śro 10:27, 08 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hart88 dnia Pią 9:21, 10 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tyranus1
Poziom 75
Dołączył: 16 Paź 2010
Posty: 2411
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubelskie / okolice Tomaszowa
|
Wysłany: Śro 14:19, 08 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Jak masz jakiegoś trupa to co się dziwisz , zrób raz a dobrze generalny remont i ma służyć minimum 10 lat bez rozpoławiania .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dyziek
Moderator
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Prudnik Opolskie
|
Wysłany: Śro 19:22, 08 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Ja jak swoją garbuskę złożyłem to przejechałem już jakieś 3-4 tyś km bez ani jednej awarii po za wymianą platynek(ale nie była to awaria,po prostu zużycie ze starości).Wiesi ufam bardziej niż Yamasze,Yamahe już z drogi musiałem ściągać,a do WSKi podchodzę i wiem,że na pół kopa zapali,puszczam sprzęgło i jadę przed siebie,gdzie tylko chcę,bo ten motór dojedzie wszędzie...a na wypadek jakiś przygód plecak z kluczami,zapasową świecą i platynkami i dalej przed siebie..haha
No i silnik wyremontowałem za niecałe 300zł,a w wypadku Yamahy remont kosztowal by mnie prawie 2 tyđ zl....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tyranus1
Poziom 75
Dołączył: 16 Paź 2010
Posty: 2411
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubelskie / okolice Tomaszowa
|
Wysłany: Śro 19:54, 08 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Ja narazie swoją od wiosny 2010 roku przejechałem 5200 km , również bez awarii . Specjalnie wyzerowałem licznik aby sprawdzić ile dam radę przejechać bez rozpolawiania silnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rino
Poziom 75
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1425
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: CHAMSK
|
Wysłany: Śro 23:26, 08 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Podzielam taką samą opinię jak kolegów wyżej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hart88
Poziom 35
Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: ELA
|
Wysłany: Czw 9:54, 09 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
..
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hart88 dnia Pią 9:21, 10 Cze 2011, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tyranus1
Poziom 75
Dołączył: 16 Paź 2010
Posty: 2411
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubelskie / okolice Tomaszowa
|
Wysłany: Czw 10:47, 09 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Jeśli masz dobre części to zostaje to że słaby z ciebie mechanik , że nie możesz raz a porządnie motoru zrobić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dyziek
Moderator
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Prudnik Opolskie
|
Wysłany: Czw 23:23, 09 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Dokładnie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|