Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bas1989
Poziom 4
Dołączył: 01 Lut 2009
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 22:08, 05 Lut 2009 Temat postu: WSK 175 1977r ? M21W2 ? |
|
|
Witam wszystkich
Chciałbym się dowiedzieć czegoś na temat tego modelu. Interesowały by mnie również informacje o jej oryginalności, gdyż nie znam się za bardzo na tych motorkach. (wiem że brakuje ośki wachacza, stopki, gaźnika, startera i elektryki) Będe wdzięczny za wszelkie informacje
moja WSK 175 M21W2
Rok 1977
typ silnika 059.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bas1989 dnia Czw 23:25, 05 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
M21W2
Poziom 28
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Czw 22:27, 05 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
posłużyc się możesz moim tematem o M21W2, mam ten sam motocykl, różni się tylko detalami które wprowadzono w Twoim roczniku pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Buchwi
Poziom 32
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 397
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów Wielkopolski
|
Wysłany: Czw 22:41, 05 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
jedno jest pewne: da się z tego jeszcze zrobić motorek choćby taki jaki ma w posiadaniu M21W2. Sam jestem w trakcie renowacji identycznego(prawie;p), tyle że mój był w gorszym stanie za to 95% kompletny (brakowało klaksonu i przełącznika świateł). Co do braków nie widzę klaksonu i przełącznik świateł powinien być chyba z lewej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mateusz WSK
Poziom 72
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 1034
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wiązownica (Podkarpackie)
|
Wysłany: Pią 0:14, 06 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
widze że już jakiś wieśniaczek miał ją w swoich rękach, gratulacje dla niego
mam nadzieje że zadbasz o nią i zrobisz na oryginał
kupiłeś ją ? ile dałeś ? z papierami ?
widze że ma jeszcze ładne szparunki
nie org. jest cała przednia lampa, powinieneś mieć metalową i inny licznik.takze lewa szklanka zawieszenia nie org. ma otór na kierunek a nie powinna mieć.
po za tym wywalić tą naklejki z boczków, pomalować tam gdzie ktoś malował sprayem, załatwić kilka brakujących części ( tylny klosz, ośka wahacza,lampa przednia i licznik , instalacja jak pisałeś, podnóżki pasażera, kopnik ) i WSK będzie wypas.
mam nadzieje że nie będzie to WT.
pozdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bas1989
Poziom 4
Dołączył: 01 Lut 2009
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 19:55, 06 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Niestety z braku czasu nie jestem w stanie nad nią popracować. Przykro mi to mówić ale owa wsk pójdzie na sprzedaż. Mam nadzieje że przyszły właściciel prawidłowo się nią zaopiekuje. W niedalekiej przyszłości mam zamiar kupić wsk 125 M06 od mojego kolegi, która jest w suuper stanie i nie będe musiał poświęcić jej tyle czasu aby przywrócić jej dawny blask. Moja "garbuska" jest bez dokumentów niestety. Jestem zwolennikiem odrestaurowywania takich klasyków przywracając im 100% oryginalności. Tak więc na pewno mój motor nie będzie tuningowany
Wielkie dzięki za informacje o oryginalności. Z tego co zauważyłem to w obu szklankach miała otwory, tylko w jednym został zaspawany. Klosz lampy tylnej i gaźnik od niej już mam. Dodatkowo zauważyłem że na fotkach jeszcze brakowało osłony gumowej pomiędzy silnikiem a osłoną łańcucha (również ją już posiadam).
Mam jeszcze jedno pytanko, bo szukam szukam czytam i nie jestem pewien. Mianowicie: w tym silniku 059 jaki posiadam jest instalacja 6V czy 12 V ? Będe wdzięczny za odpowiedź.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bas1989 dnia Pią 21:30, 06 Lut 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Buchwi
Poziom 32
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 397
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów Wielkopolski
|
Wysłany: Pią 21:57, 06 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
wykręć żarówkę albo cewkę i zobacz Powinno też być napisane jak zdejmiesz pokrywę zapłonu. (mój 059 ma instalację 12V)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Buchwi dnia Pią 22:01, 06 Lut 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bas1989
Poziom 4
Dołączył: 01 Lut 2009
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 22:29, 06 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Na żarówce jest 12V, cewka wygląda na nową i nie wiem czy jest taka jak powinna być, pod pokrywą jest coś takiego : [link widoczny dla zalogowanych]
Mi to wygląda że na oświetlenie idzie 12 V a na ładowanie 6 V
Czyli jak tak jest to jaki powinien być akumulator ? Poprzedni właściciel dorzycił mi nowy jeszcze nie zalany akumulator 6V 11 A, który kupił z myślą do tego motoru lecz za bardzo nie znał się na rzeczy. Tak więc już sam nie wiem jaki powinien być 6 czy 12 V ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bas1989 dnia Pią 22:32, 06 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
soldyy
Moderator na urlopie
Dołączył: 18 Lip 2006
Posty: 1494
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Garbów
|
Wysłany: Pią 22:34, 06 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Masz typowy układ w WSK. Ładowanie 6V, a oświetlenie 12V Akumulator 6/11 jak najbardziej będzie pasował.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mateusz WSK
Poziom 72
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 1034
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wiązownica (Podkarpackie)
|
Wysłany: Sob 23:30, 07 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
każda WSK 175 ma 12V przednią żarówke. nie zależnie czy 12V czy 6V instalacja.
tak więc jak pisał Soldyy masz 6V instalacje. 12V były bodajże do końca 74r.
mam nadzieje że Garbuska trafi w dobre ręce.właśnie dzisiaj ją znalazłem na allegro za nim przeczytalem tu.
to powodzenia w kupnie tej WSKi od kumpla.
pozdr.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bas1989
Poziom 4
Dołączył: 01 Lut 2009
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 23:47, 07 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Ja też mam taką nadzieje . Mam jeszcze pytanko odnośnie przedniej lampy. Pisałeś że jest nie oryginalna. Znalazłem na allegro podobną wsk i jest napisane że 100% oryginał i ma taką samą lampe jak jest u mnie. Z kolei zauważyłem że w "garbusce" kol. W21M2 również są otwory na kierunki w szklankach. Tak że jesteś pewnien że lampa ta którą mam jest nie oryginalna?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bas1989 dnia Sob 23:52, 07 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Buchwi
Poziom 32
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 397
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów Wielkopolski
|
Wysłany: Nie 0:12, 08 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
mam wsk 175 z 1980 roku i też ma taką lampę. Po przeczytaniu posta z zapłonem postanowiłem sprawdzić co tam w mojej wiesi siedzi pomimo, że jest w częściach. Ta o której mowa to 1975 rok i odpalałem ją na akumulatorze 12V. Jednak po bliższych oględzinach zapłonu okazało się, że jest napisane 6V! Czy to znaczy, że muszę kupić akumulator 6V?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
aronek
Poziom 31
Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pstrągowa
|
Wysłany: Nie 0:20, 08 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
tak, jesli ladowanie 6v to aku tez 6v
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mateusz WSK
Poziom 72
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 1034
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wiązownica (Podkarpackie)
|
Wysłany: Pon 0:34, 09 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
kurde ale macie problemy z tymi instalacjami.każda WSK 175 po 75r ma 6V instalacje, więc 6V akumlator.
tak jestem pewien że masz nie org szklanki oraz przednią lampe, te plastikowe lampy i liczniki do 140km/h weszły w 78r.
szklanki z otworami skolei weszły w 80r.
to M21W2 ma nie org. szklaneczki
w dodatku są dwa rodzaje szklanek bez otworów.w gabuskach są one cięższe, w środku mają podkładki.nie wiem po co to jest.również chwyty do dolnej półki są nie co inne.nowsze szklanki bez otworów czyli od 78r. bodajże nie mają w środku podkładek, są lżejsze i mają troszke inne uchwyty mocowania do dolnej półki
pozdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marcoolio
Poziom 18
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łeba
|
Wysłany: Czw 12:52, 14 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Mam identyczną właśnie z 1977 Duży potencjał w niej widzę. Co do licznika się nie zgodze... i do reszty w sumie też. Wiem jaka była polityka w WSK. Części montowało się jakie były. Więc niewykluczone ze to jest 100% org no oprócz tych czach
Ej kolego ? na czym się ten wachacz trzyma ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
M21W2
Poziom 28
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Czw 15:12, 14 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Szklanki są oryginalne, ale nie założone do Garbuski Czekają na malowanie. WSK dostanie pod choinkę nowy akryl,szparunki (tym razem aerografem) no i oczywiście lakier Jak uda się kupić to i wiosną na oryginalnych gumach wyjedzie, bo stare się zużyły. Do pełni szczęścia jeszcze gumki na bak
Ten wahacz to jakaś rurka od grzejnika chyba?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|