Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
piotrb
Poziom 13
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Radom
|
Wysłany: Wto 15:05, 02 Cze 2009 Temat postu: WSK M06 B3 1977 |
|
|
Mój Pierwszy motocykl :** w którym większość co umiałem zrobiłem sam, w reszcie pomagał mi mój tata...
odkupiona od wujka 29 czerwca 2008. postawiona ponownie na koła z dniem 6 sierpień 2008, zarejestrowana, opłacona...
i?
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez piotrb dnia Wto 20:05, 16 Cze 2009, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
soldyy
Moderator na urlopie
Dołączył: 18 Lip 2006
Posty: 1494
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Garbów
|
Wysłany: Wto 15:21, 02 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Dobra robota! Wszystko zrobione solidnie i bez partyzantki Troche nietypowe malowanie, ale wygląda dobrze Oby każdy tak restaurował swój motocykl!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
piotrb
Poziom 13
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Radom
|
Wysłany: Wto 15:25, 02 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Soldyy nietypowe malowanie można zawsze zmatowić papierem albo wypiaskować i wrócić do 'czarnej śmierci' uciętych błotników nie skleisz prawda?
ten lakier się zniszczy to idzie w fabrykę. Motór mam do jazdy...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez piotrb dnia Wto 15:26, 02 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mateusz WSK
Poziom 72
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 1034
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wiązownica (Podkarpackie)
|
Wysłany: Wto 21:24, 02 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
mi org. malowanie duzo bardziej sie podobało, to mi sie nie widzi.czarna garbuska, szparunki na błotnikach ( szkoda ze juz zmazały sie ze zbiornika ) to jest poprostu piękne.no a to to takie dziwaczne to malowanie ;].
widze że ktos żeby ten bagażnik zamocowac dziury wiercił w błotniku i mocowania błotnika zastosował z dwuramówki co szpeci według mnie w garbusce
po za tym to fajna jest, w dodatku z papierami co jest duzym plusem.
aha, co do oryginalności to amorki powinny być jak przed malowaniem czyli górna szklanka czarna
dbaj o sprzęt.mam nadzieje że powrócisz kiedyś do org. malowania ;]
pozdr.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
piotrb
Poziom 13
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Radom
|
Wysłany: Wto 23:03, 02 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
co do mocowania błotnika... jak poprzedni właściciel(wujek) chciał mieć bagażnik to musiał coś zrobić, przecież da się załatać, żaden problem wrócić do oryginalności, zresztą bardzo przydatny jest ten bagażnik(drugi kask przypiąć, wyjazd gdzieś dalej to tobołki na bagażnik a nie na plecach ;/, ulga:D ) a brak tych prętów i bagażnika mnie osobiście się nie podoba czegoś tam brakuje 'taka goła' mi się wydawała. Miałem zamiar nie zakładać bagażnika+pręty, ale nie żałuje ze są....
szklanki od tylnych amorów mam (widać na foto), tylko ze dorwałem nówki z górnymi chromowanymi szklankami, to wsadziłem - brakowało mi chromu! zresztą stare amorki przy większym skoku dopuszczały oponę do błotnika...
naklejka na baku... przy matowieniu papierem..a i tutaj się może ktoś zdziwić... pojawiła mi się KOLOROWA naklejka jaka widnieje teraz na baku właśnie tego rozmiaru(bo specjalnie mierzyłem). bak był domalowany czarną farbą kiedyś tam na naklejki i szparunki...
za 10-15 lat jak Motór się nie rozleci, a lakier poważnie się już zniszczy to pójdzie w czerń spokojna ulizana przez kask
BTW. muszę rozebrać silnik bo jak stała 10 czy 15lat zanim ją kupiłem to na "dzień dobry" prócz zmiany oleju, pierścionków, tarcz sprzęgłowych i lańcuszka to nic nie zmieniane a już simerry puszczają i ma ogólny problem ze sobą;/
trzeba zrobić, oby wiele nie było do zmiany
zrobię jej mały prezent jak będę rozbierać silnik to i zrobię białe szparunki na bak.
mam też kierunki z epoki do niej zamontowane (miesiąc temu je zrobiłem) zdjęcia jutro...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mateusz WSK
Poziom 72
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 1034
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wiązownica (Podkarpackie)
|
Wysłany: Śro 14:14, 03 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
to dawaj fotki, chce zobaczyc co to za kierunki ;>
no silnik zrób, ja w swojej tez nic nie robiłem po 17 latach stania oprócz swierzego oleju,cewki,kondensatora,pierścieni,kabla wn i swiecy.mysle ze długo by chodziła gdyby nie głupie zatarcie przeze mnie oraz w niedługim czasie bardzo dziwna awaria wału.
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
piotrb
Poziom 13
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Radom
|
Wysłany: Śro 17:24, 03 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
na wstępie co do moich kierunkowskazów.. komuś może się to nie podobać, nie pasować nieważne.. powiewa mi to motocykl do jazdy! a wystawianie ręki na rondzie/zmiana pasa już mnie po prostu wk*ło i było niebezpieczne...
cała instalacja jest zrobiona beż żadnego dodatkowego wiercenia dziur czy uszczerbku na konstrukcji motocykla. Wiązkę, przełącznik, kierunki wszystko można zdjąć....
oczywiście wszystko ładniej się prezentuje na żywo...
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
zrobiłem mały bajer, oddzielne podświetlenie 4 kierunków(1 pomarańcz LED na klosz) przydatne nocą na nieoświetlonych trasach
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
i?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez piotrb dnia Wto 20:06, 16 Cze 2009, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
z-tomek
Poziom 33
Dołączył: 05 Sie 2006
Posty: 400
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: S*e*a*z
|
Wysłany: Śro 19:18, 03 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Od czego pochodzą te kierunki? Mógłbyś zrobić jakieś foty ich mocowań (takie z bliska). A tak to ładny motorek tak jak mówisz jeżeli służy do jazdy a nie do stania w muzeum to kierunki to podstawa (sam myślałem nad założeniem do mojej M06 64 kierunków ale jka na razie nie znalazłem jakiś ładnych). Osobiście boczki pomalował bym pod kolor błotników i baku (to tylko moje zdanie o gustach się nie dyskutuje).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
soldyy
Moderator na urlopie
Dołączył: 18 Lip 2006
Posty: 1494
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Garbów
|
Wysłany: Śro 19:24, 03 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Kierunki wydaje mi się że są dawnej produkcji "uniwersalne". Miałem kiedyś coś takiego w domu, ale część poginęło, może jednego bym złożył
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
piotrb
Poziom 13
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Radom
|
Wysłany: Śro 20:32, 03 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
kierunki są owszem dawnej produkcji :] mam jeszcze jeden komplet na motor
[link widoczny dla zalogowanych]
z tego oto aluminiowego 'cuda' powstał uchwyt do przedniego kierunku. To jest stelaż do montowania sufitów podwieszanych z kartongipsu
[link widoczny dla zalogowanych]
trzeba sobie uciąć odpowiednią długość(ja przymierzałem i popsułem chyba 3 ), zrobić dziurki(cholerstwo twarde jest żeby przewiercić, ale pozginać to idzie szybko) żeby wszedł kierunek(najlepiej ciasno) i śruba od półki i wyszło tak..
sorry za słaba jakość ale widać o co kaman
[link widoczny dla zalogowanych]
na tyle mam taką grubszą blachę lekko profilowaną, jeszcze było mocowanie na lampę ale odciąłem bo mi wadziło(i tak całe ustrojstwo było dorabiane )
kształt jak ten nawias ->>> ]
to sobie leci za tablicą rej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
PRAWIE jak Harley Davidson
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez piotrb dnia Wto 20:09, 16 Cze 2009, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kobuz1978
Poziom 6
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 20:34, 03 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Kolego Piotrku znakomita robota !! , mam takie pytanie ile kosztowało Cię obicie tego siedliska
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
piotrb
Poziom 13
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Radom
|
Wysłany: Śro 20:46, 03 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
kobuz1978 napisał: | Kolego Piotrku znakomita robota !! , mam takie pytanie ile kosztowało Cię obicie tego siedliska |
kupienie dermy/skaja (nie wiem co to dokładnie) tata kupował, no i nity- grosze..
ja wycinałem części na wzór starego poszycia, tatą zszył, razem naciągaliśmy i skuwaliśmy obicie to juz druga kanapa
BTW z ojcem umalowałem dwie Wsk moją i M06B1 67r(brata) ale nie wiem czy brat sobie by życzył żebym wrzucał zdjęcia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
soldyy
Moderator na urlopie
Dołączył: 18 Lip 2006
Posty: 1494
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Garbów
|
Wysłany: Pią 7:59, 05 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Jestem pewny że by tego chciał Wstawiaj
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kobuz1978
Poziom 6
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 12:39, 05 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Dobra robota, podoba mi się w tym kolorze. Dawaj zdjęcia motocykla brata sam z chęcią obczaje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
piotrb
Poziom 13
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Radom
|
Wysłany: Pon 18:49, 08 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
nooo ok przekonaliście mnie żebym wstawił zdjęcia
zdjęcia ze zlotu w Staszowie 16/17maj
WSK M06 B1 (niebieska) 1967r wszystko w oryginale prócz malowania
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
PS: nie było mnie kilka dni w domu i dlatego teraz
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez piotrb dnia Wto 20:12, 16 Cze 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
soldyy
Moderator na urlopie
Dołączył: 18 Lip 2006
Posty: 1494
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Garbów
|
Wysłany: Pon 20:30, 08 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Mi tam się nawet podoba. Wszystko poza tym nieszczęsnym logo na baku Nie obrażaj się, ale dobrze to ono nie wygląda. DO koloru nic nie mam jeśli używacie motocykli na codzień, nie od parady. Nie musi to być w tym wypadku 100% oryginał. Kierunki jak najbardziej słuszny zabieg. Ja jakbym miał zakładać kierunki to założyłbym takie montowane w kierownicę. Wydaje mi się, że lepiej pasują do zabytków
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
piotrb
Poziom 13
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Radom
|
Wysłany: Pon 20:57, 08 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Soldyy wiesz, to jest sprzęt brata. On sobie obmyślił koncepcje w 2004 roku jak sobie zrobić.
Pierw chciał zrobić oryginalne kolorowe logo ale z tą strzałą wyszło w ostatniej chwili : D
jego sprzęt jego sprawa ;]...
BTW: kierunków w kierownice nie mam i nie zamierzam wydawać kasy skoro miałem te, zresztą będzie trzeba oprzeć o drzewo żeby się nie zapadła na podnóżku to jest problem dla mnie trochę nie praktycznie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez piotrb dnia Pon 21:02, 08 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
M21W2
Poziom 28
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Pon 22:34, 08 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Sprzęt bardzo ładnie się prezentuje, w mojejokolicy również śmiga taki B1 w niebieskim metaliku, muszę go kiedyś złapać. Kolory tęczy, ale grunt to nie odbiegać od oryginału..
Tylko jedna mała prośba, chłopie wrzucaj odpowiedniej rozdzielczości zdjecia bo forum się rozpieprza i ciężko się przegląda ten temat. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
z-tomek
Poziom 33
Dołączył: 05 Sie 2006
Posty: 400
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: S*e*a*z
|
Wysłany: Pon 23:05, 08 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Tą niebieską WSK już gdzieś w internecie widziałem --> czyżby na polskiejjeździe?
Jak jużjesteście przy kierunkach to może ktośmi doradzi jakieś ładne do 2 ramówki?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
piotrb
Poziom 13
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Radom
|
Wysłany: Wto 14:47, 09 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Ta z-tomek na PJ jest. i moja tez:P
a co do kierunków to skołuj sobie różowe
nie no 'przeleciałem' po allegro i godne Dwururki moim zdaniem są te:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
^te to ja bym sobie kupił
[link widoczny dla zalogowanych]
chyba ze plastiki to tego pełno..
albo załóż od ścigacza stożkowe
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez piotrb dnia Wto 14:50, 09 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
soldyy
Moderator na urlopie
Dołączył: 18 Lip 2006
Posty: 1494
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Garbów
|
Wysłany: Wto 17:14, 09 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Te są fajne ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
z-tomek
Poziom 33
Dołączył: 05 Sie 2006
Posty: 400
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: S*e*a*z
|
Wysłany: Wto 18:00, 09 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
A co powiecie na któreś z tych?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
sory że troche bałaganu na robie ale nie chce nowego tematu zakładać. W końcu za jakieś 2 dni moderator będzie mógł zbędne posty z tego tematu wywalić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
piotrb
Poziom 13
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Radom
|
Wysłany: Wto 19:03, 09 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
jak tan wolisz ważne by było estetycznie przytwierdzone do motocykla i żeby nie dziurawić.. tyle
ujdą te co podesłałeś
[link widoczny dla zalogowanych]
pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
M21W2
Poziom 28
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Wto 20:56, 09 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Ale po kiego grzyba Tomku zakładać do B1 kierunkowskazy? Masz świetny idealny oryginał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
soldyy
Moderator na urlopie
Dołączył: 18 Lip 2006
Posty: 1494
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Garbów
|
Wysłany: Wto 21:00, 09 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Nie każdy lubi 'machać ręcami' na skrzyzowaniach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
M21W2
Poziom 28
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Wto 21:02, 09 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Ale to jest fajna rzecz, mój znajomy macha rękami bo w jego starym amerykańcu nie ma kierunkowskazów problem zaczyna się przy skręcie w prawo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
z-tomek
Poziom 33
Dołączył: 05 Sie 2006
Posty: 400
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: S*e*a*z
|
Wysłany: Wto 22:25, 09 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Najciekawiej jest na rondzie podczas zmiany pasa albo skręcaniu w prawo
Nad kierunkowskazami jeszcze pomyśle. Kierunkowskazy przymocował bym tak że nic by nie było dziurawione (nie ma mowy o czymś takim).
Musząbyćjakieś zgrabne kierunki wtedy można pomyśleć o montarzu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
piotrb
Poziom 13
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Radom
|
Wysłany: Pią 13:21, 19 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
pomyślałem ze się ujawnię ze swoją maszyną
zdjęcie z 4kwietnia 2009 'Motoserce' (moje 20urodziny; stary jestem )
jeszcze przed zrobieniem kierunkowskazów
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez piotrb dnia Pon 13:49, 29 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
soldyy
Moderator na urlopie
Dołączył: 18 Lip 2006
Posty: 1494
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Garbów
|
Wysłany: Pią 13:31, 19 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
No i haraszo! Btw. skąd jesteś? W sumie też byłem na Motosercu i spuściłem krew, ale widze że inny garadok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
piotrb
Poziom 13
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Radom
|
Wysłany: Pią 13:36, 19 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Radom, ja wtedy nie upuściłem krwi bo wieczorem był 'gril' i gril i dlugo bym nie posiedział po oddaniu swojej 0 Rh+
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez piotrb dnia Pią 13:37, 19 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
soldyy
Moderator na urlopie
Dołączył: 18 Lip 2006
Posty: 1494
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Garbów
|
Wysłany: Pią 13:42, 19 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
No to jeszcze nie tragicznie daleko Ja w Lublinie A krewe mam A Rh-
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
piotrb
Poziom 13
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Radom
|
Wysłany: Pią 13:50, 19 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
hehe.. no to Tobie moją mogą podać(oby sto nie było potrzebne[odpukać-pukpuk]) a ja wezmę tylko 0Rh+ wiec się trzeba pilnować z tym co, jak i gdzie się robi
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez piotrb dnia Pią 13:50, 19 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
marcin90-70
Poziom 23
Dołączył: 23 Lip 2008
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Pią 22:43, 19 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
piotrb to Ty oddawaj jak i kiedy tylko możesz... ja mam Brh- he:) a ostatnie zdjęcie fajne:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
piotrb
Poziom 13
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Radom
|
Wysłany: Sob 23:59, 20 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
PANOWIE!
Remont zakończony!! dzisiaj trochę bo aż 50km nabiłem
wiecie co się zwaliło?
wyparował mi górny pierścionek,
drugi stanął,
górne zabezpieczenie ścięte,
trochę odłamane 'wieczko' tłoka,
pierścionek odnalazłem w częściach w tłumiku,
luzy na wszystkoch łożyskach, ale nie na gniazdach :]
cieknący simmer od str magneta.poszły wszystkie do zmiany
wydmuchana uszczelka w karterze przed kołem zamachowym
zniszczony simmer przy zdawczej tak samo jak i uszczelka(ciągle felga w kropkach była)
rozgięte kowadełko - w miejscu styku z młoteczkiem ta blaszka z patynką nie miała 90` a ok 120 za cholerę nie szlo ustawić zapłonu
na szczęście wszystko zmienione na nowe ze starych zapasów części jedynie co sklepowe to: olej do skrzyni oraz kabel WN a i zmieniłem śruby od silnika z łebkiem na imbus nr5
ale jest jedno ALE! kurde...
pomimo wszelakich kombinować z układem zapłonowym to na światłach głównych przerywa mi motocykl/ nie wkręca się na wysokie obroty. nalepszą opcję jaką udalo mi się uzyskać to to że silnik pracuje przy światłach głównych i wkręca się na obroty do 1/4 manetki.
jak jadę bez świateł czy postojówkach to zapier lalalala ostro:D
może być wina kondensatora? cewka?
ja już nie mam pomysłu na to :C
ale pomimo tego śmiga
wiecie "co dwie głowy to nie jedna"
//////
zdjęciatego rozwalonego tłoka wstawię jak zrobię fotki motocykla ale potrzebny słoneczny dzień, w końcu zrobiłem to o cym pisałem a brakowało mi tego od odnowienia Wsk
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez piotrb dnia Nie 0:17, 21 Cze 2009, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
soldyy
Moderator na urlopie
Dołączył: 18 Lip 2006
Posty: 1494
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Garbów
|
Wysłany: Nie 9:42, 21 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
No to kurde niezła rozpierducha No ale jak widze to już przeszłość czyli wsio w parjadkie Co do świateł proponuję sprawdzić stacyjke - może ma gdzieś delikatne przebicie? Czasem po prostu pomaga dokładne odizolowanie wszystkich kabli w iskrowniku - też niedawno miałem niezły problem z iskrą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
piotrb
Poziom 13
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Radom
|
Wysłany: Nie 16:08, 21 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
nooooo kurde okazało się ze miałem zbyt dużą przerwę a ustawiałem wg instrukcji 0,20 do 0,30mm
musiałem ustawić na 0,18 ;| teraz wkręca się bez świateł jak i ze światłami.
może dziś zrobię zdjęcia motocykla to wieczorem wszystko powklejam:) jak nie to dopiero przed weekendem bo jutro do pracy jadę na 3dni
Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mateusz WSK
Poziom 72
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 1034
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wiązownica (Podkarpackie)
|
Wysłany: Nie 20:30, 21 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
no niezła zadyma
dawaj foty jak będziesz miał
tego tłoka też
nie mówi sie wieczko tylko DENKO ;>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
piotrb
Poziom 13
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Radom
|
Wysłany: Pon 0:05, 22 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
no to lecimy
już za sobą 100km jazdy po remoncie ;]
fotki:
[link widoczny dla zalogowanych] tłok który ucierpiał, szkoda musiałem brać z zapasu
[link widoczny dla zalogowanych] w międzyczasie remontu silnika, zrobiłem sobie porządne podświetlenie licznika (4białe ledy. więcej nie trzeba! nie jakieś niebieskie ;| ) ładniej wygląda to na żywo
[link widoczny dla zalogowanych] przygotowania do malowania szparunków, błotniki tak samo zrobiłem
no i do sedna... ;]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
PS:zdjęcia robione u kumpla kawałek pod Radomiem
pisać wszystko na temat tego czy sie podoba czy nie, najwyżej będę pisać podanie do moda o bana dla właściciela któremu się nie podoba nie no joke
////
szparunki robiłem białym zwykłym sprayem
pozdro
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez piotrb dnia Pon 0:08, 22 Cze 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
soldyy
Moderator na urlopie
Dołączył: 18 Lip 2006
Posty: 1494
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Garbów
|
Wysłany: Pon 10:51, 22 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Obejdzie się bez podania! Sam z chęcią dam bana jak się komuś nie podoba! Sprzęta naprawdę zacny, nie ma co gadać. Ze szparunkami wygląda jeszcze lepiej. Żadnej tandety, taki motórek teraz tylko do jazdy Do pełni szczęścia pomalowałbym jej jeszcze cylinder na czarno elegancko żaroodporną no i może chromowany tłumik?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
M21W2
Poziom 28
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Pon 15:05, 22 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Nie podoba mi się jedynie to, że popełniłeś mó błąd Szparunki dałeś na czerwony lakier a dałeś na to wszystko bezbarwny? Niestety jeśli nie planujesz tego zabiegu, to nie nacieszysz się długo tymi szparunkami i robota pójdzie na marne, wiem po sobie. Ogólnie już mówiłem ciekawa koncepcja
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mateusz WSK
Poziom 72
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 1034
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wiązownica (Podkarpackie)
|
Wysłany: Pon 19:51, 22 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
mi sie nie podoba !!!
nie no żart
ze szparunkami o wiele lepiej się prezentuje :>
ładnie teraz wygląda. przyczepię się że pomalowałeś przednią lampe z dystansem do licznika
tłoczek spoko
tak to dysyć niezła maszyna
pozdr.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Blondas
Poziom 4
Dołączył: 20 Mar 2009
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Jarocin
|
Wysłany: Pon 20:50, 22 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Efekt super. Troche brakuje chromu (tłumik) mi się ta czerwień nawet podoba. Tą lampę tylko mogłeś czarną zostawić.
Ale ogólnie miło się patrzy
[link widoczny dla zalogowanych] przygotowania do malowania szparunków, błotniki tak samo zrobiłem
Długo wyklejałeś wzór z taśmy na szparunki? nie wywijała Ci się? bo widze ze to taśma izolacyjna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
z-tomek
Poziom 33
Dołączył: 05 Sie 2006
Posty: 400
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: S*e*a*z
|
Wysłany: Pon 23:06, 22 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Bardzo ładnie się prezentuje. Chyba jak będę miał kase to zbiornik w mojej M06 64 pomaluje jeszcze raz i dam szparunki jak w org. To logo na baku to naklejka czy jakaś kalkomania?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
piotrb
Poziom 13
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Radom
|
Wysłany: Sob 13:39, 27 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
(taaak. Wiem wiem, rozpisałem sie...)
soldyy ciesze się że się spodobało. co do pomalowania cylindra to jest tak ze nie jestem przekonany do tego. Dlaczego? już po tłumiku mam przykład ze farba ciemnieje a jak pójdzie np woda, błoto na jeszcze bardziej gorętszy cylinder to zaraz się zrobi szary z czarnego wiec wole go sobie druciakiem co jakiś czas po żebrach przelecieć i mieć spokój.
Chromowany tłumik? fajna rzecz:D 'mamo' kupisz miiii nie no joke.
fakt faktem wygląd super jest, ale to samo jak z tłumikiem malowanym na czarno(żaroodporny!) coś czuje że jak deszcz złapie(no to trzeba jechać) to później się nie doczyści tego co się wypali (może gadam głupotę) a tak to się kupi puchę czarnej>papierem P100 i się tryśnie i z głowy jak nowy:D
M21W2 jeszcze raz dzięki. Nie nie brałem bezbarwnym lakierem bo mam obawę że jak trysnę na niezmatowiony bak to może nie wyjść. Myślałem żeby oddać do lakiernika by trysnął tylko bak bo tam najwięcej się wyciera.
Mateusz WSK i Blondas lampa była brzydka, plastik wyblakł od słońca i by odstawał od reszty tak samo jak i mała osłonka od łańcucha(też plastik) kiedyś będzie w czerni
z-tomek logo:D z nim ciekawa historia. Zaczęło się od niebieskiej B1 brata owe logo wykonał ze zdjęcia z innego baku w Corelu na dwie strony baku, ale w końcu zrobił sobie strzałę wziętą z NFS Underground 2 jeden z vinyls`ów csii..logo sobie leżało na dysku od 2004 roku aż do 2008 kiedy ja dorwałem swoją Wsk, wydrukowałem na zwykłej kartce zmniejszone bo w B1 to na pół baku to logo (łapałem wymiary z logo co ukazało mi się przy czyszczeniu mojego baku!) wyciąłem co zbędne i nakleiłem na tą białą szeroką taśmę.
jak to zrobić? to jeśli ktoś ciekawy to pisać to zrobię fotkę drugiego kompletu nalepek i wyjaśnię co i jak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|