|
WSK POLSKIE Motocykle WSK |
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wojt@s
Poziom 22
Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Śro 13:06, 27 Lip 2011 Temat postu: WSK M06B3 1982 rok - egzemplarz numer ZWEI |
|
|
Znowu dziwna historia się do mnie przyplątała, lokalna gazeta wpadła mi w ręce przez przypadek, tak mówię sobie zerknę co jest, a tam ogłoszenie: WSK KOS W CAŁOŚCI, ROZEBRANA NA CZĘŚCI.
Dzwonie, odbiera starszy Pan, trochę dziwna rozmowa, motocykl ma od nowości, później go rozebrał bo chciał wnuczkowi wyremontować na urodziny, powodem rozbiórki była rozbita skrzynia , ale wnuczek jak to młodzież zamiast WSK wolał od dziadka dostać skuter ( który mimochodem zatarł później ) . Dziadek mówi że wszystko jest w częściach, u siostry poza Łodzią , że musi tam pojechać i spakować wszystko i mam dzwonić za 2 dni.
Przekręciłem za dwa dni, jest wszystko, umawiamy się na dworcu głównym w centrum łodzi, jak się spytałem o dokumenty to mówi że głupie pytanie, no bo jak się coś sprzedaje to dokument na to musi być .
Dzień kolejny czyt wczoraj, stoję na dworcu busem, wychodzi z przejścia podziemnego starszy człowiek, macha do mnie serdecznie, podchodzi i mówi że podjedziemy do niego 20 metrów stąd. Facet wydaje mi się znajomy, opowiada o swoich innych motocyklach itp itd, jak to starszy człowiek ( przynajmniej taki na którego wyglądał ) . Wjeżdzam w bramę, bus ledwie się mieści, składam lusterka i jakoś poszło. Dziadek wprowadza mnie w podziemia, do jego "komórki " . Wyciąga fanty, pokazuje mi wszystko, okazuje się że to zwykła "czarna śmierć" , no nic, cena dobra, dowód/tablica/tabliczka wszystko się zgadza, moto nie wyrejestrowane. BIORĘ
Piszemy umowę, wszystko staję się jasne, pracowaliśmy razem w jednym serwisie motocyklowym z 6-7 lat temu, świat jest mały, każdemu wesoło się robi na duszy, stare opowieści itp itd, ja trochę podrosłem a facet się postarzał, jak kumpel z kumplem gadaliśmy bite 2h. I tyle, tak mam dwie m06b3 , jedna na płytkich, druga na głębokich błotnikach.
Wszystko zakonserwowane mazią, błotniki z lekkim nalotem, ogólnie:
- wsk 17000 tys przebiegu aż skończyła się skrzynia
- nowy wał ze starych zapasów, do tego dobrany sworzeń
- nowa skrzynia biegów - wałki i koła zębate
- kartery rozpołowione ściągaczem więc są jak nowe
- zawieszenie nie wybite bez luzów
- koła proste, bez bicia do odnowienia
- nowy kosz sprzęgła, łańcuszek, tarczki
- cylinder nominał bez progu nawet
- większość elementów jest, to czego nie ma to nie problem dokupić.
- rama prosta, zakonserwowana owinięta kocem
Fotki jeszcze z busa jak wczoraj przywiozłem:
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Wojt@s dnia Śro 13:12, 27 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
marzio93
Poziom 25
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wisła
|
Wysłany: Śro 16:51, 27 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Ciekawa historia, życzę pomyślnych wiatrów przy odświeżaniu motocykla
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grzenio
Poziom 3
Dołączył: 06 Lis 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Wto 21:02, 04 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
I jak tam idą prace? Są jakieś postępy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mundy
Super Moderator
Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Czw 15:29, 20 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
No gratuluję , mam identyczną z tego samego rocznika .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piotrek16v
Poziom 26
Dołączył: 15 Paź 2009
Posty: 273
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Czw 21:07, 27 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Jaknajbardziej życze powodzenia w remącie:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ceremuga
Poziom 2
Dołączył: 30 Lip 2017
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: Nie 14:30, 30 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
Nabyłem ostatnio WSk 125 M06B3 z 1982r.
[link widoczny dla zalogowanych]
Wizualnie fajna, ale zaglębiając sie w szczegóły dostrzegam wiele przeszczepów, a przynajmniej mam watpliwości. Co do błotników pomocnym okazał sie powyższy post. Z przodu mam błotnik głęboki, z tyłu płytki. Z tego postu i z jakiejś innej lektury wnioskuję, że w 1982 zmieniono błotniki na płytkie, ale te w kolorze czarnym nie były raczej montowane. Które błotniki docelowo zamontować? Poza tym nie wiem jak rozszyfrować czy to zwykła M06B3 czy KOS. Motór kupiłem dla żartów, ale teraz sprawę traktuję poważnie. Moze macie możliwośc rozszyfrować egezemlarz po numerze ramy 2221009.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ceremuga dnia Pon 21:40, 31 Lip 2017, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group deox v1.2 //
Theme created by Sopel &
Download
|