Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
komornik
Poziom 5
Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Dziwiszów/k.Jeleniej Góry
|
Wysłany: Pią 19:01, 26 Paź 2012 Temat postu: WSK CROSS prawie jak Yahamaha by Komornik |
|
|
Witam
oto i muj projekt ramę dorwałem już przyciętą , pordzewiała i bez papierów i zacząłem tworzyć takie cuś
Zębatka tylna ma 66z a małą 13z
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Tyranus1
Poziom 75
Dołączył: 16 Paź 2010
Posty: 2411
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubelskie / okolice Tomaszowa
|
Wysłany: Pią 20:05, 26 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Przydały by się jakieś osłony łańcucha . Opona z tyłu 140 mm ? Nie jest zbyt wolna ? Szkoda troszkę tej chromowanej dźwigni hamulca i ładnego kolanka jak na takie warunki terenowe . Zamontuj z przodu chlapacz do błotnika uchroni to silnik przed błotem które utrudnia chłodzenie w dalszej eksploatacji .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tiesci
Poziom 51
Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: FWS
|
Wysłany: Pią 20:05, 26 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Na takim przełożeniu pewnie jedzie z 35 km/h
zawieszenie przód nie nadaje się i nie wygląda fajnie jeśli ma to być coś w stylu cross, opony powinny być obie terenowe, tłumik powinien iść górą, załóż jakieś boczki,
Oprócz dość dobrze pomyślanego mocowania tylnych amortyzatorów to nie widzę tu nic wartego uwagi - nie obraź się, ale moim zdaniem nie wyszedłeś poza takie wyobrażenie WSK Cross ludzi z tego forum jako motoru z poucinanymi błotnikami, naklejkami turbo i tłumikiem od Poloneza
Dużo pracy przy tym motorze, ale jak nie masz pieniędzy to nic dobrego z tego nie wyjdzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
komornik
Poziom 5
Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Dziwiszów/k.Jeleniej Góry
|
Wysłany: Pią 20:23, 26 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
tiesci napisał: | Na takim przełożeniu pewnie jedzie z 35 km/h
zawieszenie przód nie nadaje się i nie wygląda fajnie jeśli ma to być coś w stylu cross, opony powinny być obie terenowe, tłumik powinien iść górą, załóż jakieś boczki,
Oprócz dość dobrze pomyślanego mocowania tylnych amortyzatorów to nie widzę tu nic wartego uwagi - nie obraź się, ale moim zdaniem nie wyszedłeś poza takie wyobrażenie WSK Cross ludzi z tego forum jako motoru z poucinanymi błotnikami, naklejkami turbo i tłumikiem od Poloneza
Dużo pracy przy tym motorze, ale jak nie masz pieniędzy to nic dobrego z tego nie wyjdzie. |
nie jest demonem prędkości ale te 70 na 3 jedzie tylko opona szumi z tyłu , na przód mam zamuwioną oponę dunlopa kostkę , tłumik będzie inny i będzie szedł jak w ktm exc 430 , boczki mam od hondy crf 250 na tył a lagi będą albo od kosa albo od cz crossowej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mati9812
Poziom 47
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gnojnica, Rzeszów
|
Wysłany: Pią 20:51, 26 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Ładnie czarujesz widze... 70km/h na przełożeniach 13/65. Tak tak. Ja na przełożeniach 13/55 z podkręconym silnikiem jechałem około 75, a silnik już "odcinał"...
Druga sprawa, ciekawe ile wytrzyma Ci ten super spawany wahacz. Ile wydałeś na ten swój "projekt" ? 300zl? 400 ?
Trzecia sprawa... Ludzie... Czy wy wgl, akceptujecie takie przeróbki ? Dla mnie to wygląda wieśniacko. Tył podniesiony, opona 140 (ciekawe jak to wgl jeździ, kumpel miał taką w Cz 516 to zamulało konkretnie). "Linia motoru" nie jest prosta, przód orginalny a tył podniesiony. Na przód metalowy błotnik i super elo mada faka mam "krosa" wszystkie laski we wśi moje.
Zobacz mój temat w "Usprawnianiach Mechanicznych" Wsk enduro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tiesci
Poziom 51
Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: FWS
|
Wysłany: Pią 21:50, 26 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
tłumik inny czyli jaki ? Moto czasem nie zostawia dwóch śladów ?
Prawdę mówiąc to ja się zastanawiałem czy swój projekt pokazać z uwagi na krytykę, ale widzę, że estetyka to obce słowo dla niektórych. Tak jak mati napisał: znajdź jakiś dorby, sprawdzony wzór ewentualnie go trochę zmodyfikuj i zacznij pracę, bo idziesz w kierunku, który każdy Ci tutaj odradzi i pachnie poprostu wiochą - opona kostka z motoru crosa nie zrobi. Pozatym nie wiem czy wiesz, że czeka Cię remont skrzyni i sprzęgła - taka opona na pewno nie jest dobra dla takiego silnika...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tyranus1
Poziom 75
Dołączył: 16 Paź 2010
Posty: 2411
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubelskie / okolice Tomaszowa
|
Wysłany: Pią 22:01, 26 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Przy takim przełożeniu to można opone z tira zakładać i nic silnikowi nie bedzie Był by wtedy MONSTERMOTO
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mati9812
Poziom 47
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gnojnica, Rzeszów
|
Wysłany: Pią 22:02, 26 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Tak jak z oponą-porównanie. Weź kawałek calowej rurki, bosha, tarcze do cięcia i do szlifowania. Zakręć cieńką tarcze i próbuj ciąć rurke. Utniesz szybko i bez kłopotów. A teraz weź tarcze do szlifowania (grubą) i próbuj ciąć rurke. I zobaczysz jaki będzie efekt - tak samo jest z oponą 140, a np. 100
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mateuszbancerz1990
Poziom 3
Dołączył: 10 Mar 2019
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 9:22, 10 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
Witam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|