Grzegorz230V
Administrator
Dołączył: 02 Paź 2005
Posty: 351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 15:51, 27 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Ryś
Silnik
Typ SM 01 lub SM 01B jednocylindrowy, dwusuwowy z przepłukiwaniem zwrotnym chłodzony powietrzem.
Pojemność skokowa: 49,8 ccm
Stopień sprężania: 6,5
Moc maksymalna:
1,6 KM przy 5000 obr/min
Zasilanie: gaźnik typu G12
Filtr powietrza: z wkładem siatkowym filtrującym, zwilżonym olejem
Rozruch: za pomocą pedałów
Instalacja elektryczna: 6V, zapłon iskrowy
Sprzęgło: dwutarczowe, w kąpieli olejowej
Skrzynia biegów: dwubiegowa, biegi przełączane ręcznie pokrętłem zintegrowanym z dźwignią sprzęgła na kierownicy
Napęd tylnego koła: łańcuchem
Podwozie
Rama: otwarta, rurowa, spawana
Zawieszenie przednie: na teleskopach ze sprężyną śrubową o skoku 85 mm, tylne na wahaczu ze sprężyną centralną i amortyzatorami ciernymi, skok zawieszenia 80 mm
Hamulce: bębnowe
Opony: 2,125 x 23''
Długość/szerokość/wysokość: 1867/690/1060 mm
Masa własna bez paliwa i wyposażenia: 58 kg
Maksymalne obciążenie wraz z bagażem: 120 kg
Prędkość maksymalna: 50 km/h
Średnie zużycie paliwa: 1,8 l/100 km
Post został pochwalony 0 razy
|
|