Grzegorz230V
Administrator
Dołączył: 02 Paź 2005
Posty: 351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 15:49, 27 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Silnik
Typ: S38 jednocylindrowy, dwusuwowy z przepłukiwaniem zwrotnym, chłodzony powietrzem.
Pojemność skokowa: 49 ccm
Stopień sprężania: 6,5
Moc maksymalna: 1,8 KM przy 5000 obr/min
Zasilanie: gaźnik typu G12
Filtr powietrza z wkładem siatkowym filtrującym
Rozruch za pomocą pedałów
Instalacja elektryczna: 6V, zapłon iskrowy
Sprzęgło: dwutarczowe w kąpieli olejowej
Skrzynia biegów: dwubiegowa, biegi przełączane ręcznie pokrętłem zintegrowanym z dźwignią sprzęgła na kierownicy
Napęd tylnego koła: łańcuchem
Podwozie
Rama: otwarta, rurowa, spawana
Zawieszenie przednie na teleskopach ze sprężyną śrubową o skoku 85 mm, tylne na wahaczu ze sprężyną centralną i amortyzatorami ciernymi, skok zawieszenia 80 mm
Hamulce: bębnowe
Opony: 2,125x23''
Długość/szerokość/wysokość: 1860/690/1040
Masa własna bez paliwa i wyposażenia: 47 kg
Maksymalne obciążenie wraz z bagażem: 143 kg
Prędkość maksymalna: 55 km/h
Średnie zużycie paliwa: 1,9 l/100 km
Post został pochwalony 0 razy
|
|