Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
golon
Poziom 5
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/2
|
Wysłany: Nie 20:17, 15 Lut 2009 Temat postu: jak przerobić skrzynie biegów w wsk |
|
|
Mam pytanie, słyszałęm że można w wsk przerobić jakoś skrzynie biegów,Czy jest to możliwe?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
adimen2007
Poziom 41
Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 578
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Nie 20:31, 15 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Ale co chcesz mieć w tej skrzyni 5 biegów + wsteczny. Bo nie rozumiem co chcesz przerobić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
soldyy
Moderator na urlopie
Dołączył: 18 Lip 2006
Posty: 1494
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Garbów
|
Wysłany: Nie 20:44, 15 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Golon masz ostatnią szansę a ja zły dzień. Jeśli zobacze jeszcze jeden tak bezsensowny temat pożegnasz sie z tym forum.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
golon
Poziom 5
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/2
|
Wysłany: Nie 21:09, 15 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Słyszałem że można jakoś trybek od trzeciego biegu przerobić żeby na trójce szybciej szła.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
soldyy
Moderator na urlopie
Dołączył: 18 Lip 2006
Posty: 1494
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Garbów
|
Wysłany: Nie 21:17, 15 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Żal. Przełożenia reguluje się zębatką zdawczą przede wszystkim. Tylną też można zmienić. Kto by przerabiał skrzynię...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
golon
Poziom 5
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/2
|
Wysłany: Nie 23:39, 15 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Bo ja mam silnik od wsk i musze zrobić, bo 3 wyskakuje i chcę zrobić od razu tuning, czyli ztuningować co się tylko da.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marcin90-70
Poziom 23
Dołączył: 23 Lip 2008
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Pon 7:57, 16 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Eh, "tjunerzy", dajcie się na spokój. WSK to nie sprzęt wyczynowy, jak "Ztuningujesz co się tylko da" to posypie ci sie szybko... Trzeba mieć poszanowanie do zabytków, nie wystarcza Ci to ile możesz nią pojechać teraz?? Napraw, dbaj, konserwój, a kiedyś się zwróci.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
golon
Poziom 5
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/2
|
Wysłany: Pon 8:56, 16 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Ja chcę wyciągnąć z niego maxymalno moc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kuba525
Poziom 1
Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 12:14, 16 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
I co Ci po tym jak przejdziesz nią 100 km i się rozleci silnik. nieopłaca ci się to bo za remont później wybulisz kupę kasy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
golon
Poziom 5
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/2
|
Wysłany: Pon 15:38, 16 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Ja tez jestem za tym żeby zabytków nie niszczyć ale chcę ten silnik ztuningować i wsadzić w jakos inno rame bo nie mam ramy do niej, a później kupic jakos cało wsk z papierami i ją cało odnowić. To jak pomożecie mi z tym tuningiem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Buchwi
Poziom 32
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 397
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów Wielkopolski
|
Wysłany: Pon 16:20, 16 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
ech... nie rozumiesz że więcej będzie cie kosztować remontowanie wyżyłowanego silnika wski niż kupienie jakiegoś innego 125? Poza tym zostaw sobie ten silnik na pewno nie straci na wartości. Jak mówiłeś kup następną wsk z papierami może być bez silnika i odrestauruj ją. Na pewno nie stracisz bo więcej radości daje jazda własnoręcznie odrestaurowanym motorem, których jeździ już na prawdę niewiele niż próba zrobienia z przestarzałego technologicznie silnika czegoś co miłośnicy wuesek nazywają WT. Sam mam 2 wski 175 i 2 silniki 175 a papiery tylko 1 ;/ a nie robię z WSK dawcy "krosa" z wydechem z rury kanalizacyjnej, zawieszeniem od mz, oponą kostką i napisem TURBO lub NITRO na baku.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Buchwi dnia Pon 16:22, 16 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
golon
Poziom 5
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/2
|
Wysłany: Pon 16:35, 16 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
ja nie chce z tego robić żadnego crosa tylko poprostu chcę jego moc zwiększyć i właśnie prosiłbym o pomoc bo silnika wsk jeszcze nie tuningowałem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adimen2007
Poziom 41
Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 578
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pon 18:12, 16 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Założyłeś nie potzrbny temat który brzmi tak "jak przerobić skrzynie biegów w wsk" a potem wpierasz że chcesz zwiększyć moc silnika.
Jeżeli chcesz zwiększyć moc silnika wsk to przeczytaj artykuł Tomasza Sałki było to gdzieś na forum.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez adimen2007 dnia Pon 18:19, 16 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
golon
Poziom 5
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/2
|
Wysłany: Pon 20:35, 16 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
nie chciałem pisać nowego tematu i napisałem w tym samym, bo na moje wcześniejsze pytanie koledzy odpowiedzieli, jeśli mógłby mi ktoś pomóc to prosze pisać na gg13838587
///// już kończymy golonka, nie mam ochoty czytać tych bzdetów, na drugi raz zastanów sie nad tym co piszesz
soldyy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|