Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamil 1221
Gość
|
Wysłany: Pon 16:02, 07 Sty 2008 Temat postu: tłok z trzema pierścionkami do simson enduro |
|
|
mam takie pytanie czy da się na tokarce zrobić rowe na trzeci pierścień w simsonie enduro czy to da mu moc i jakie są skutki uboczne
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
MaRjÓsZ
Poziom 67
Dołączył: 03 Sie 2006
Posty: 954
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Jodłowa
|
Wysłany: Pon 17:40, 07 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
nie....
zrób tak...
dorób 2 dodatkowe płuki albo oddaj komuś bo kilka osób sie tym zajmuje, okno wydechowe podnosisz na 27mm od górnej krawędzi i polerujesz kanały ,rozwiercasz dolot pod gaźnik 19mm co robisz równiesz z gaźńikiem i opuszczas kanal ssący o 2,5mm zębatka o ząb mniejsza na przód tłumik na AOA2 przerób i śmigaj zdrowo 85-90km/h no i obowiązkowo szlif na 60ccm
a tłok to chłopie kup na RZT jednopierścieniowy albo węgra od kniaźa i odchudź
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
@mator
Poziom 6
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bystrzyca Dolna
|
Wysłany: Czw 22:06, 17 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
MaRjÓsZ napisał: | nie....
zrób tak...
dorób 2 dodatkowe płuki albo oddaj komuś bo kilka osób sie tym zajmuje, okno wydechowe podnosisz na 27mm od górnej krawędzi i polerujesz kanały ,rozwiercasz dolot pod gaźnik 19mm co robisz równiesz z gaźńikiem i opuszczas kanal ssący o 2,5mm zębatka o ząb mniejsza na przód tłumik na AOA2 przerób i śmigaj zdrowo 85-90km/h no i obowiązkowo szlif na 60ccm
a tłok to chłopie kup na RZT jednopierścieniowy albo węgra od kniaźa i odchudź |
Lepiej żeby sprawdził jaki typ gaźnika ma... Bo 16N3 to tylko do 18mm można rozwiecić a 16N1 można do 19mm spokojnie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MaRjÓsZ
Poziom 67
Dołączył: 03 Sie 2006
Posty: 954
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Jodłowa
|
Wysłany: Sob 18:09, 19 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
do 17,5 dokładnie a w 16n1-11 można jeszcze taki hardcore jak zrobienie stożka od wlotu powietrza a częśc spotykająca sie z cylindrem na 19 przez co możemy dostarczyc jeszcze więcej paliwa...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|