Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Grzegorz230V
Administrator
Dołączył: 02 Paź 2005
Posty: 351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 22:34, 15 Kwi 2006 Temat postu: Tuning - Komar |
|
|
Pisz wszystko na temat tuningu komara.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
MICHAŁ90
Poziom 60
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 886
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Z FABRYKI
|
Wysłany: Nie 20:54, 16 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Jako pierrwszą rzecz polecam wstawienie tylnich teleskopów o dużo wiekszym skoku... wyjdzie nam a'la cross. Na oryginalnych to nic ciekawego...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Krzychu
Poziom 28
Dołączył: 23 Mar 2006
Posty: 317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Korniaktów
|
Wysłany: Śro 21:28, 19 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
jak już teleskopy to tylko od WSK
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MICHAŁ90
Poziom 60
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 886
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Z FABRYKI
|
Wysłany: Czw 20:33, 20 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
od wsk do komara są zbyt twarde (moim zdaniem,)
ja mam miękkie i o dużym skoku więc są akurat....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MichałRSV750
Poziom 7
Dołączył: 05 Kwi 2006
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 9:11, 06 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Może cos do silnika
-cylinder 60ccm wyszlifowane kanały śr.40mm tłok i pierscienie
-wieksza dysza do gaźnika
-tłumik inny też by niezaszkodził
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
diabloo7k
Poziom 4
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: brodnica
|
Wysłany: Pon 10:34, 10 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
pomalowac na czarny metalik w lampe dac led np czerwony
pod bak dac neona
owiewke zamontowac
kierunkowskaz
białe zegary podswietlone zaruwka lub led
wypolerowac silnik
fajke swieconcom zamontowac[8zł]
i to hyba wszystko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grzegorz230V
Administrator
Dołączył: 02 Paź 2005
Posty: 351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 11:16, 10 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Krzychu napisał: | jak już teleskopy to tylko od WSK |
Kolega tak zrobił:
Komar nie jest zbyt piekny.......
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MICHAŁ90
Poziom 60
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 886
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Z FABRYKI
|
Wysłany: Pon 12:20, 10 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
nie wiem od czego ja mam ale są bardziej miękkie niż w wsk... tył mam fajnie wysoki..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grzegorz230V
Administrator
Dołączył: 02 Paź 2005
Posty: 351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 17:43, 10 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Jezdziłem tym komarem widocznym na zdjeciu i stwierdzam że przy mojej skromnej wadze 90kg to amortyzatory sie sprawdzają. Wiec moge je wszystkim polecić do komara oczywiście .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MICHAŁ90
Poziom 60
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 886
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Z FABRYKI
|
Wysłany: Pon 23:57, 10 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
kup koledze puszkę farby za niecałe 10 zł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grzegorz230V
Administrator
Dołączył: 02 Paź 2005
Posty: 351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 14:16, 11 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Jak robic to dobrze.............ale kolega najpierw ma zamiar pobawic się z zapłonem elektronicznym no i może jakis drobny remont.........a pomalowac można kiedy indziej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adi1509
Gość
|
Wysłany: Pon 18:54, 26 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
nie robcie tego błedu po co wam zapłon elektryczny jesli nawet zamontujesz akumulato 6v to nie nabierze ci takiej predkosci jak oryginal......a tak wogole t po co wam tuningowac komara przeciez to zabytek!!jedynie co mozesz zrobic to wypolerowac silnik i amortuzatory no i wstawic jakies efekty swietlne do niego takie jak np.inny kolor przedniego swiatła.....a co do cylindra 60ccm to nie polecam nic ci to nie da lepiej wyszlifuj swoja 50 niz dokładaj do tego badziewia.....PZDR!!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 12:50, 16 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
mam rometa i mam w nim cylinder 60cm3, teleskopy od wsk, 4 neony, mniejszą zembatkę tylnią (ok. 20km/h szybszy), nowy gaźnik i cewke. jest różnica... . jeszcze tylko iskrownik wymienie bo iskra raz jest raz niema i żaden skuter mi nie podskoczy ;D
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mateusz WSK
Poziom 72
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 1034
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wiązownica (Podkarpackie)
|
Wysłany: Śro 20:55, 16 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
to nie wiem jaką ty tam masz zębadke że tyle Ci goni... niedługo będziecie WSKi wyprzedzali wszystkimi motorowerami (simsony,komary,romety,jawki itd ) ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
JacekJax
Gość
|
Wysłany: Pon 17:30, 18 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Mateusz WSK napisał: | to nie wiem jaką ty tam masz zębadke że tyle Ci goni... niedługo będziecie WSKi wyprzedzali wszystkimi motorowerami (simsony,komary,romety,jawki itd ) ;] |
Ja w Komarku po szlifie jechałem 58km/h...
Dokładność dlatego że mam licznik rowerowy który polecam założyć bo orginalne często się lubią psóć...
Orginalnie przed zmianą zembatki z przodu o ząbek większą jechałem tylko 40-42km/h... A po zmianie 50-55km/h... (oczywiście po prostej bo z górki na luza sobie 80km pomykałem)
A amorki to od Wsk tylko że jakieś stare wychodzone a najlepiej te obudowane z 2 stopniową twardością...
Polecam też zrobić turbinke na końcu gaźnika (od strony cylindra) [Niestety nie pamiętam jak ona się nazywała] Ale polega na tym że zakręca powietrze i lepiej się paliwo z powietrzem miesza (dużo zwiększa moc)
Robi to się w ten sposób że rozwierca się trochę dziure w gaźniku a potem wkłada wyciąty kawałek Aluminium i zakręca się go tak jak wentylator... Tylko że do wewnątrz... I oto zyskujemy 1/6 mocy (około)
Pozdro...
|
|
Powrót do góry |
|
|
wsk12506
Gość
|
Wysłany: Pią 14:50, 28 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
siema jak chcecie tuningować komara żeby brał niekute Simsony i pruł około >80km??? bo ja tak wiec zaczynam robić swojego komara do granic jego wytrzymałości nie przejmujcie się wiec wyglądem tylko silnikiem powiem wam niektóre przeróbki które mam zamiar dokonać w swoim komarku:
CYLINDER:
- szlif 60cmm bardzo popularny ostatnio
- założenie cylindra z rometa 3 biegowego {dla większego chłodzenia i nie tylko}
- tulejowanie przerobienie go na 4 kanały + membrana
Głowica:
- zeszlifować maksymalnie
TŁOK:
- odchudzić
- zamówić 1 pierścieniowy
- polerka tłoka
WAŁ:
- najlepiej wzmacniany jak się komuś uda się zdobyć
- kotkowa
KARTERY:
- polerka zewnętrzna i wewnętrzna
SPRZĘGŁO:
- jak się komuś uda najlepiej z wsk {będę próbował}
SKRZYNIA:
- oryginalna może nie wyczytać polecam z czegoś przełożyć co wieże się z przerabianiem karterów
- założyć automat z rometa na biegi zależności od skrzyni
ZAPŁON:
- wyrzucić magneto
- wsadzić krzywkę
- podpoić akuzator 6v
to by było wszystko odnośnie silnia może się wszystkiego na pewno nie uda zrobić ale jeśli to komar powinien mieć około 8km i v-maks >80
ale silnik to nie wszystko a rama???
KOŁA:
- muszą być przerobione na łożyska !!!
- tylniom zębatkę wsadził bym z motorki ale po dotarciu
RAMA:
- bak bym zważył nadając mu sportowy wygląd
- błotniki skrócone do minimum
- siedzenie sportowego komarka wydłużone i pochylone do tyłu
- kierownica krótka lekko przygięta na końcach {ala śmig}
- osłona łańcucha z nierdzewni dla odchudzenia motoru
- poduszki przesunięte do tyłu ;d
- bez przedniej lampy
- licznik ze Simsona lub wsk
- bez bagażnika
- można wyciąć numer startowy i wstawić go zamiast lampy
MALOWANIE:
to według własnego uznania jednakże polecam niebiesko szarego komara {oryginał sztywniak} niebieskie ramki pod kolor motoru i czerwone szprychy
dają fajny efekt podczas jazdy bębny polerka ;d można dołożyć neony ale to kusz się robi staro modne ale jak kto woli widziałem nawet głośniki w ogarze ;d
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dawiq01
Poziom 1
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Z DoMu
|
Wysłany: Czw 13:15, 13 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Czesć! Mam zamiar wstawic silnik od komara do ramy WSK 125, oplaca sie czy nawet sie za to nie brać... hehe Co tym sadzicie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
damian1118
Gość
|
Wysłany: Sob 23:39, 19 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
No raczej nie bo rama z WSKi 125 jest cięższa od ramy komara a silnik od komara to nie jest jakiś potwór, ale jak byś jakoś odchudził rame wski to by mogło to wypalić
|
|
Powrót do góry |
|
|
jeleń
Gość
|
Wysłany: Śro 0:39, 23 Gru 2009 Temat postu: hehe |
|
|
Takie macie słabe komary ja na A4 na bardzo małej zębatce osiągam koło 100 jak co to komar 4 własnej roboty
a z tuningiem silnika 60cm3 3 pierścienie ,nowa cewka,tłumik,kolanko-jak naj mniejsze i zaopatrzyć sie w nowe świece 95.
|
|
Powrót do góry |
|
|
jeleń
Gość
|
Wysłany: Śro 0:46, 23 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
wsk12506 napisał: | siema jak chcecie tuningować komara żeby brał niekute Simsony i pruł około >80km??? bo ja tak wiec zaczynam robić swojego komara do granic jego wytrzymałości nie przejmujcie się wiec wyglądem tylko silnikiem powiem wam niektóre przeróbki które mam zamiar dokonać w swoim komarku:
CYLINDER:
- szlif 60cmm bardzo popularny ostatnio
- założenie cylindra z rometa 3 biegowego {dla większego chłodzenia i nie tylko}
- tulejowanie przerobienie go na 4 kanały + membrana
Głowica:
- zeszlifować maksymalnie
TŁOK:
- odchudzić
- zamówić 3 pierścieniowy - bendzie miał lepszą kompresje
- polerka tłoka
WAŁ:
- najlepiej wzmacniany jak się komuś uda się zdobyć
- kotkowa
KARTERY:
- polerka zewnętrzna i wewnętrzna
SPRZĘGŁO:
- jak się komuś uda najlepiej z jawy {będę próbował}
SKRZYNIA:
- oryginalna może nie wyczytać polecam z czegoś przełożyć co wieże się z przerabianiem karterów
- założyć automat z rometa na biegi zależności od skrzyni
ZAPŁON:
- wyrzucić magneto
- wsadzić krzywkę
- podpoić akuzator 6v
to by było wszystko odnośnie silnia może się wszystkiego na pewno nie uda zrobić ale jeśli to komar powinien mieć około 8km i v-maks >80
ale silnik to nie wszystko a rama???
KOŁA:
- muszą być przerobione na łożyska !!!
- tylniom zębatkę wsadził bym z motorki ale po dotarciu
RAMA:
- bak bym zważył nadając mu sportowy wygląd
- błotniki skrócone do minimum
- siedzenie sportowego komarka wydłużone i pochylone do tyłu
- kierownica krótka lekko przygięta na końcach {ala śmig}
- osłona łańcucha z nierdzewni dla odchudzenia motoru
- poduszki przesunięte do tyłu ;d
- bez przedniej lampy
- wyciąć niepotrzebną ramę będzie jak croos
- licznik ze Simsona lub wsk
- bez bagażnika
- można wyciąć numer startowy i wstawić go zamiast lampy
MALOWANIE:
to według własnego uznania jednakże polecam niebiesko szarego komara {oryginał sztywniak} niebieskie ramki pod kolor motoru
dają fajny efekt podczas jazdy bębny polerka ;d można dołożyć neony ale to kusz się robi staro modne ale jak kto woli widziałem nawet głośniki w ogarze ;d |
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wojt@s
Poziom 22
Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Śro 1:05, 23 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Cytat: | siema jak chcecie tuningować komara żeby brał niekute Simsony i pruł około >80km??? bo ja tak wiec zaczynam robić swojego komara do granic jego wytrzymałości nie przejmujcie się wiec wyglądem tylko silnikiem powiem wam niektóre przeróbki które mam zamiar dokonać w swoim komarku:
CYLINDER:
- szlif 60cmm bardzo popularny ostatnio
- założenie cylindra z rometa 3 biegowego {dla większego chłodzenia i nie tylko}
- tulejowanie przerobienie go na 4 kanały + membrana
Głowica:
- zeszlifować maksymalnie
TŁOK:
- odchudzić
- zamówić 3 pierścieniowy - bendzie miał lepszą kompresje
- polerka tłoka
WAŁ:
- najlepiej wzmacniany jak się komuś uda się zdobyć
- kotkowa
KARTERY:
- polerka zewnętrzna i wewnętrzna
SPRZĘGŁO:
- jak się komuś uda najlepiej z jawy {będę próbował}
SKRZYNIA:
- oryginalna może nie wyczytać polecam z czegoś przełożyć co wieże się z przerabianiem karterów
- założyć automat z rometa na biegi zależności od skrzyni
ZAPŁON:
- wyrzucić magneto
- wsadzić krzywkę
- podpoić akuzator 6v
to by było wszystko odnośnie silnia może się wszystkiego na pewno nie uda zrobić ale jeśli to komar powinien mieć około 8km i v-maks >80
ale silnik to nie wszystko a rama???
KOŁA:
- muszą być przerobione na łożyska !!!
- tylniom zębatkę wsadził bym z motorki ale po dotarciu
RAMA:
- bak bym zważył nadając mu sportowy wygląd
- błotniki skrócone do minimum
- siedzenie sportowego komarka wydłużone i pochylone do tyłu
- kierownica krótka lekko przygięta na końcach {ala śmig}
- osłona łańcucha z nierdzewni dla odchudzenia motoru
- poduszki przesunięte do tyłu ;d
- bez przedniej lampy
- wyciąć niepotrzebną ramę będzie jak croos
- licznik ze Simsona lub wsk
- bez bagażnika
- można wyciąć numer startowy i wstawić go zamiast lampy
MALOWANIE:
to według własnego uznania jednakże polecam niebiesko szarego komara {oryginał sztywniak} niebieskie ramki pod kolor motoru
dają fajny efekt podczas jazdy bębny polerka ;d można dołożyć neony ale to kusz się robi staro modne ale jak kto woli widziałem nawet głośniki w ogarze ;d |
1. 3 pierścienie zamulą ten silnik, jedyna szansa dla 2T to obroty więc jeden chromowany pierścień
2. tuleje tych cylindrów z allegro niby 60cm to syf, porównaj twardość takie tulei a twardość tulei po szlifie która ma 30 lat i sobie odpowiedz ktora lepsza
3. Jak odchudzisz tłok to zmienisz wyważenie dynamiczne tłok/korbowód, to się dobiera parami jakbyś nie wiedział pod względem wagowym.
Co do wypełnienia korkiem skrzyni korbowej masz racje bo zapewnia to szybsze napełnianie mieszanki w cylindrze
4. Tłoka się nie poleruje!! bo nie będzie do niego przywierał olej skutkiem może być zatarcie, chyba że samo denko
5. zapłon przerywaczowy to przerywaczowy i tak samo będzie to działąć, jedyna opcja to bez stykówy optyczny na czujniku Hall'a .
6 . Nie pisz tak kretyńskich rad na przyszłość bo to forum to nie idioci tylko młodzież a siedzi tu paru wyjadaczy co robią na codzień w tym zawodzie i można co najwyżej plakać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Przemix205
Gość
|
Wysłany: Nie 21:08, 08 Maj 2011 Temat postu: ?? |
|
|
do WSK12506
ty chyba jestes pojebany 8KM w romecie !!!!
to wsk 175 ma 9KM, a sprzęgło od wsk to tez ześ dojebał takie wielkie sprzęgło do rometa?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 21:15, 08 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
sory wsk 175 ma 14 KM a 125 ma 9KM
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dyziek
Moderator
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Prudnik Opolskie
|
Wysłany: Nie 22:22, 08 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
125 w zależności od wersji ma 6 lub 7,3KM
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Przemix205
Gość
|
Wysłany: Pon 20:22, 09 Maj 2011 Temat postu: d |
|
|
Dyziek napisał: | 125 w zależności od wersji ma 6 lub 7,3KM |
spoko,spoko ale ten kolo chciał z rometa 8KM wycisnąc co jest nie mozliwe w romecie najwiecej to 4KM ale szybko by się silnik rozleciał pozdro
|
|
Powrót do góry |
|
|
KOMAr 2
Gość
|
Wysłany: Sob 22:37, 28 Maj 2011 Temat postu: ? |
|
|
elo mam pytnko. Jaką tylną zembatkę najlepiej wstawić do komara 2 żeby jeździł nieco szybciej ? obecnie osiąga prędkość ( na pełnym gazie) około 60 km/h.
|
|
Powrót do góry |
|
|