Forum WSK Strona Główna

WSK
POLSKIE Motocykle WSK
 

Gaźniki Pegaz

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WSK Strona Główna -> Maszyny polskie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
philzaw
Poziom 72



Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 1042
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warkały k. Olsztyna

PostWysłany: Wto 22:27, 21 Maj 2013    Temat postu: Gaźniki Pegaz

Razem z użytkownikiem Tyranus1 doszliśmy do wniosku, że warto założyć taki temat, dlatego więc go zakładam Wink Każdy kto coś wie niech się wypowie.
Jakie są różnice pomiędzy gaźnikami Pegaz z silników Junaka, WSK, SHL, Simsona, AWO, Osy. Podawajcie każdą informację- różnice pomiędzy tymi gaźnikami, ich dane, właściwości itp. Pozdrawiam!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tyranus1
Poziom 75



Dołączył: 16 Paź 2010
Posty: 2411
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubelskie / okolice Tomaszowa

PostWysłany: Wto 22:35, 21 Maj 2013    Temat postu:

Dokładnie . Zależy nam na informacjach z pewnych źródeł . Piszcie co wiecie , wklejajcie linki na sam koniec postaramy się zebrać wszystko w jedną całość i stworzyć klasyfikacje .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dyziek
Moderator



Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Prudnik Opolskie

PostWysłany: Wto 23:55, 21 Maj 2013    Temat postu:

Chyba za bardzo sie rozpedziliscie z tym gaźnikiem PEGAZ w Awo Simsonie?Very Happy
Zasadnicza różnica miedzy pegazem w junaku a pegazem m.in w silnikach Wiatra-junak miał gardziel 26mm,a już np.SHL M11 24mm


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dyziek dnia Czw 18:32, 23 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tyranus1
Poziom 75



Dołączył: 16 Paź 2010
Posty: 2411
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubelskie / okolice Tomaszowa

PostWysłany: Śro 10:28, 22 Maj 2013    Temat postu:

Co do Pegaza w AWO to widziałem kilka aukcji na allegro jak ktoś Pegaza sprzedawał i dopisywał w temacie właśnie nazwę tego simsona dlatego myślałem że tam też występuje no i tak wyszło że wprowadziłem w błąd kolegę Philzaw .
Dzięki Dyziek że zainteresowałeś się tym tematem może razem uda się stworzyć coś konkretnego .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
philzaw
Poziom 72



Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 1042
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warkały k. Olsztyna

PostWysłany: Śro 20:31, 22 Maj 2013    Temat postu:

Ajajaj Smile a Pegaz z Junaka podejdzie pod silnik 175 Kobuza? Nie będzie jakoś szwankować ze względu na większą gardziel?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dyziek
Moderator



Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Prudnik Opolskie

PostWysłany: Czw 19:16, 23 Maj 2013    Temat postu:

Tak,podejdzie,jesli dasz mu ciut mniejsza dysze główną to powinno być ok Smile tylko po co pchac sie w PEGAZA,jak bez problemu założysz znacznie mniej problemowy gaźnik z Jawy TS 350 Wink to tylko lekkie odstepstwo od orginału,łatwo odwracalne usprawnienie Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
philzaw
Poziom 72



Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 1042
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warkały k. Olsztyna

PostWysłany: Czw 21:53, 23 Maj 2013    Temat postu:

Dyziek, czytasz mi w myślach Very Happy właśnie z kolegą Tyranus1 nad tym rozmyślaliśmy i ja najprawdopodobniej tak zrobię, że gaźniczek od Jawencji TS 350 zamontuję, a z tym Pegazem od Junaka to tylko tak z ciekawości Wink aczkolwiek z tym Jikovem to nie wiem czy nie będzie konieczne wstawić membrany tak jak zrobił chyba kolega witek2674, bo faktycznie pojawia się mgiełka benzyny (mój kolega ma to samo), lekka bo lekka, ale jest. I też nie wiem czy Jikov nie jest za wysoki, tzn. czy się zmieści nad karterami na oryginalnym króćcu...
Ale teraz spamuje, sorry Very Happy miało być o Pegazach Grey_Light_Colorz_PDT_07


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dyziek
Moderator



Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Prudnik Opolskie

PostWysłany: Pią 9:04, 24 Maj 2013    Temat postu:

Zmieści się dosłownie na styk.Bez membrany rowniez bedzie pracował OK.Dobrze sprawdza sie tez gaźnik od ruska (K750) ,gaźnik z serii Kxx.
Ale wróćmy do pegaza Wink
Wieczorem opisze metodę sprawdzania poziomu paliwa w komorze pływakowej Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tiesci
Poziom 51



Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: FWS

PostWysłany: Sob 23:36, 01 Cze 2013    Temat postu:

Jak coś mam dwa gaźniki oryginalne ZSRR K65 i K62 Smile

A co do Pegazów to czy czasem w jakiejś WSK rajdowej nie montowano zamiennie tych gaźników o zmiennej gardzieli ? chodziło oczywiście o osiągi dostosowane do trasy i typu rajdu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WSK Strona Główna -> Maszyny polskie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel & Download

Regulamin