Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
philzaw
Poziom 72
Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 1042
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warkały k. Olsztyna
|
Wysłany: Wto 22:27, 21 Maj 2013 Temat postu: Gaźniki Pegaz |
|
|
Razem z użytkownikiem Tyranus1 doszliśmy do wniosku, że warto założyć taki temat, dlatego więc go zakładam Każdy kto coś wie niech się wypowie.
Jakie są różnice pomiędzy gaźnikami Pegaz z silników Junaka, WSK, SHL, Simsona, AWO, Osy. Podawajcie każdą informację- różnice pomiędzy tymi gaźnikami, ich dane, właściwości itp. Pozdrawiam!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Tyranus1
Poziom 75
Dołączył: 16 Paź 2010
Posty: 2411
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubelskie / okolice Tomaszowa
|
Wysłany: Wto 22:35, 21 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Dokładnie . Zależy nam na informacjach z pewnych źródeł . Piszcie co wiecie , wklejajcie linki na sam koniec postaramy się zebrać wszystko w jedną całość i stworzyć klasyfikacje .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dyziek
Moderator
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Prudnik Opolskie
|
Wysłany: Wto 23:55, 21 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Chyba za bardzo sie rozpedziliscie z tym gaźnikiem PEGAZ w Awo Simsonie?
Zasadnicza różnica miedzy pegazem w junaku a pegazem m.in w silnikach Wiatra-junak miał gardziel 26mm,a już np.SHL M11 24mm
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dyziek dnia Czw 18:32, 23 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tyranus1
Poziom 75
Dołączył: 16 Paź 2010
Posty: 2411
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubelskie / okolice Tomaszowa
|
Wysłany: Śro 10:28, 22 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Co do Pegaza w AWO to widziałem kilka aukcji na allegro jak ktoś Pegaza sprzedawał i dopisywał w temacie właśnie nazwę tego simsona dlatego myślałem że tam też występuje no i tak wyszło że wprowadziłem w błąd kolegę Philzaw .
Dzięki Dyziek że zainteresowałeś się tym tematem może razem uda się stworzyć coś konkretnego .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
philzaw
Poziom 72
Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 1042
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warkały k. Olsztyna
|
Wysłany: Śro 20:31, 22 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Ajajaj a Pegaz z Junaka podejdzie pod silnik 175 Kobuza? Nie będzie jakoś szwankować ze względu na większą gardziel?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dyziek
Moderator
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Prudnik Opolskie
|
Wysłany: Czw 19:16, 23 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Tak,podejdzie,jesli dasz mu ciut mniejsza dysze główną to powinno być ok tylko po co pchac sie w PEGAZA,jak bez problemu założysz znacznie mniej problemowy gaźnik z Jawy TS 350 to tylko lekkie odstepstwo od orginału,łatwo odwracalne usprawnienie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
philzaw
Poziom 72
Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 1042
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warkały k. Olsztyna
|
Wysłany: Czw 21:53, 23 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Dyziek, czytasz mi w myślach właśnie z kolegą Tyranus1 nad tym rozmyślaliśmy i ja najprawdopodobniej tak zrobię, że gaźniczek od Jawencji TS 350 zamontuję, a z tym Pegazem od Junaka to tylko tak z ciekawości aczkolwiek z tym Jikovem to nie wiem czy nie będzie konieczne wstawić membrany tak jak zrobił chyba kolega witek2674, bo faktycznie pojawia się mgiełka benzyny (mój kolega ma to samo), lekka bo lekka, ale jest. I też nie wiem czy Jikov nie jest za wysoki, tzn. czy się zmieści nad karterami na oryginalnym króćcu...
Ale teraz spamuje, sorry miało być o Pegazach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dyziek
Moderator
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Prudnik Opolskie
|
Wysłany: Pią 9:04, 24 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Zmieści się dosłownie na styk.Bez membrany rowniez bedzie pracował OK.Dobrze sprawdza sie tez gaźnik od ruska (K750) ,gaźnik z serii Kxx.
Ale wróćmy do pegaza
Wieczorem opisze metodę sprawdzania poziomu paliwa w komorze pływakowej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tiesci
Poziom 51
Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: FWS
|
Wysłany: Sob 23:36, 01 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Jak coś mam dwa gaźniki oryginalne ZSRR K65 i K62
A co do Pegazów to czy czasem w jakiejś WSK rajdowej nie montowano zamiennie tych gaźników o zmiennej gardzieli ? chodziło oczywiście o osiągi dostosowane do trasy i typu rajdu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|