Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
batagur
Poziom 9
Dołączył: 28 Lut 2009
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 23:01, 02 Mar 2009 Temat postu: SHL M04/5 |
|
|
SHL M04/5 z 1954 roku. Przedstawię całą historię bo jest ona nieprawdopodobna długa ale przeczytajcie!
Shlki M04 szukałem bardzo intensywnie, zakochałem się w tym motocyklu a i przespałem moment kiedy były na allegro po 2 tysiące do remontu z papierem i zapasowym silnikiem...
Pewnego dnia kolega powiedział mi że w wiosce obok jacys koledzy kolegi... mają jakąs starą shl 125 najprawdopodobniej M04 i śmigają nią po lesie itp, no to wyszły mi oczy na wierzch, ale wiadomo jak to jest z kolegami kolegów, kontakt maskaryczny i nic pewnego...
Na allegro zobaczyłem aukcje części do wsk i shl m11 bodajze, wsiadłem na komara (można zobaczyć w dziale galeria WSK) i pojechałem. W ten sposób poznalem Szymka, nic nie kupilem bo byly to jakies resztki z trajki oprócz fabrycznego klucza do wfm (gratis) ale pogadaliśmy dość długo, obejrzałem jego pojazdy no i wygadałem się że szukam shlki 125, on na to że jego wujek ma taką, ale nie jest do sprzedania, oczywiście pojechaliśmy tylko zobaczyć... (ja na komarze) no i tak jest pozwolono mi zrobic fotke (fota A1) no i zacząłem wypytywać... ale nie nie do sprzedania i MOMENT KULMINACYJNY Szymek: ale wujek chodź komara zobacz, no i odrazu lepiej 2 dni później shlka już była u mnie. Jest z papierem, i obiecałem (z resztą nie było to potrzebne) że jej nie sprzedam, ani mi taka myśl nie przeszła!
No i to oczywiście ta shl o której wspomniał mój kolega, pamiątką po jazdach jest jeszcze widoczna manetka z komara którą chłopcy założyli zeby posmigac oczywiscie podczas nieobecnosci wlasciciela...
2 fotki, pierwsza - A1 jak stała sobie, tak cyknąłem zeby miec pamiątke, druga juz po zakupie u mnie w garażu Teraz tylko odświeżenie. I podziękowania zarówno dla p. Sylwestra i Szymka
Chętnie zanabędę orginalną kopkę i pompkę powietrza!
A1
A2
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Mateusz WSK
Poziom 72
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 1034
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wiązownica (Podkarpackie)
|
Wysłany: Pon 23:23, 02 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
dobrze że ją uratowałes, gratulacje !
ile pojemności ma zbiornik ?
to czyli wymieniłeś sie za Komara czy jak to ?
jakieś nowsze fotki ?
super nabytek
odrestauruj i niech cieszy oko.
PS: gdzie zobaczyć te fotki WueSeK ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mateusz WSK dnia Pon 23:29, 02 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
batagur
Poziom 9
Dołączył: 28 Lut 2009
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 0:02, 03 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Żadne uratowanie, w jej życiu by się krzywda już żadna nie stała Wcześniej była w jeszcze lepszym stanie, ale była powódź i wilgoś spowodowała zejscie chromów, co oprócz remontu silnika było drugim powodem decyzji na rozłożenie jej. Zbiornik o ile dobrze pamiętam ma ok 12l. Za komara, absolutnie nie, nie zgodziłbym się na to! Co do nowszych fotek to mam ale poszczególnych elementów, bo jest poroskładana po całym domu. Obecnie czekam na chromy będę zaplatać drugie koło i powoli składanie ) Dzięki za komentarz!
Acha remont jak pisałem obejmuje głównie polerkę lakieru, zrobienie nowych powłok galwanicznych, jedyne co zostało opiaskowane i pomalowane od nowa to felgi ponieważ były już bardzo zniszczone, było dużo rdzy i były już malowane wcześniej no i generalka silnika oczywiście. Wszystko pozostaje w 100% orginale łącznie z szprychami nyplami itp, zabawy i precyzji w taki remoncie jest więcej niż przy typowej generalce... Nowe będą tylko linki, instalacja i benzyna Reszta w 100% orginalna, fabryczna, żadnych współczesnych kopii i dodatkowych części w chromie jak to obecni "znawcy" uwielbiają niestety robić...
WSKI:
http://www.wskonline.fora.pl/galeria,121/2x-wsk-m06-1958-moja-pierwsza-125tka,3140.html
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mundy
Super Moderator
Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Wto 16:57, 03 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
ROcznik wskazuje na to iz jest to własnie M05 (czyli modelowa przejśckiowka pomiedzy shl a wfm ). No ciekawa historia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
batagur
Poziom 9
Dołączył: 28 Lut 2009
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 17:30, 03 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Rocznik tak do końca wiele nie wskazuje bo w 54 robiono jeszcze M04!
Tak jest to typowa M05. Jeszcze na starych M04 kowych tabliczkach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mateusz WSK
Poziom 72
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 1034
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wiązownica (Podkarpackie)
|
Wysłany: Wto 20:49, 03 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
no fakt, lakier naprawde ładnie sie zachował na niektórych elementach
dobrze że malutko chińszczyzny będzie
szkoda że instalacja podróba będzie ;/
jak remoncik ruszy dodaj fotki chromów itd
pozdr.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
aronek
Poziom 31
Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pstrągowa
|
Wysłany: Wto 21:38, 03 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
lakier lepszy od niejednej 1-ramówki, wski oczywiscie.
lata 80-kryzys, na lakierach tez oszczedzali?(i to chyba solidnie).
a juz na temat to mi sie shlki nie podobają, moze dlatego ze wska dla mnie to nie zabytek, lecz motor do jazdy po bocznych drogach, bo cuś w życiu przyjemnego trzeba robic xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
soldyy
Moderator na urlopie
Dołączył: 18 Lip 2006
Posty: 1494
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Garbów
|
Wysłany: Wto 22:10, 03 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
No no takiego materiału do renowacji tylko pogratulować Lakier po zaprawkach i polerce powinien wyglądać zacnie Super maszyna, prawdziwy zabytek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mateusz WSK
Poziom 72
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 1034
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wiązownica (Podkarpackie)
|
Wysłany: Śro 23:24, 04 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
cylinder wygląda jakby tam woda stała jakiś czas, straszna rdza. w środku dobrze jest ? kolanko w jakim stanie ?
dla mnie każde stare moto to zabytek.fakt, moze stare SHL i Sokoły nie podobają mi sie jakoś bardzo, ale chciałbym mieć taką SHL w kolekcji gdybym takową tworzył oraz poprostu jakoś tak bo to żadkie już okazy i historia
pozdr.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
batagur
Poziom 9
Dołączył: 28 Lut 2009
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 22:32, 10 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Ogólnie rzecz biorąc to chińszczyzny żadnej w niej nie będzie nawet WSZYSTKIE szprychy mam orginalne... Lakier cały pozostaje orginalny. Jedynie zdecydowałem się na malowanie felg ponieważ były już wcześniej malowane i były w złym stanie. Linki mam w oplocie bawełnianym jeszcze, ale najprawdopodobniej założę nowe dorobione na wzór. Co do instalacji to po orginalnej zostały gdzieniegdzie zwłoki. Zrobię nową wg schmatu na nowych czarnych kablach, bo były przy niej żółte, ciężko powiedzieć czy orginalne bo bardzo zniszczone i mase delikatnie mówiąc "dziwnych" rozwiązań z taśmą izolacyjną, strzępkami kabli, masą spinek i zapinek, obejść na czele... Zdjęcia z remontu gromadzę ale dodam je dopiero po zakończeniu ;P
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez batagur dnia Wto 22:33, 10 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mateusz WSK
Poziom 72
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 1034
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wiązownica (Podkarpackie)
|
Wysłany: Śro 18:51, 11 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
no to ładnie, myslałem że kupisz nowe linki a tu takie coś
no koła to trzeba pomalowac
sporo tego typu SHLek są w stanie kiepskim, dość żadko sie trafiają w takim ładnym stanie z widocznymi org. szparunkami i logo ( mowa o org. malowaniu )
a na kiedy planowane zakończenie remontu ?
chce już zobaczyć
pozdr.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mundy
Super Moderator
Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Śro 20:31, 11 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Oj mateucz spokojnie, kolega napewno nie bedzie jej dłużej robił niz jest to konieczne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
batagur
Poziom 9
Dołączył: 28 Lut 2009
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 23:26, 11 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Hehe nie no do jazdy linki muszą być nowe, ale na wystawie będzie miała orginalne założone Co do remontu to aktualnie jestem przyblokowany przez chromy... Jak dojdą to z grubszych rzeczy pozostanie mi zaplecienie drugiego koła reszta to tylko składanie do kupy, pociągnięcie instalacji i jazda próbna Niestety ze względu na mature na karku wszystko idzie mi znacznie wolniej niż zwykle, ale cóż. Zobaczymy kiedy chromy będą gotowe ale do maja/czerwca powinna być gotowa. Wtedy rozpocznie się czas docierania, ponieważ przez wakacje planujemy jechać do Szczecina w składzie Junak M07 na półbębnach, SHL M05 i Komar 2320
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mateusz WSK
Poziom 72
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 1034
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wiązownica (Podkarpackie)
|
Wysłany: Nie 16:35, 15 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
to ciekawa ta wyprawa, chętnie obejze fotki i relacje z takiej wyprawy.
mozna się coś więcej dowiedzieć o tej wyprawie ?
no co Mundek , strasznie jestem ciekaw końcowego efektu remontu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
soldyy
Moderator na urlopie
Dołączył: 18 Lip 2006
Posty: 1494
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Garbów
|
Wysłany: Nie 17:10, 15 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Wszystko pięknie tylko nie za duża różnica pojemności/mocy? Junakiem treba jechać mniej więcej 70km/h żeby normalnie pracował (chłodzenie) a Komar? 30km/h w porywach do 40...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mundy
Super Moderator
Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Nie 17:21, 15 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
No jak na długa trase męczarnia , shl M05 tak 55 gdzies ma , komar non stop 40 tez kiszka ,,, a junak moze w kazdych niskich w sumie , z tym ze grzanie i jak soldyy mowi postoje by byly co i rusz.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mundy dnia Nie 17:25, 15 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mateusz WSK
Poziom 72
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 1034
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wiązownica (Podkarpackie)
|
Wysłany: Pon 11:40, 16 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
no właśnie racja.
nie wiem jak sie jeździ na takiej SHL i Komarze, ale czy taki kawał drogi to troche nie katorga ? motor musi być w miare wygodny myśle
jak to myślicie ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
soldyy
Moderator na urlopie
Dołączył: 18 Lip 2006
Posty: 1494
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Garbów
|
Wysłany: Pon 15:13, 16 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
SHL jeszcze można przeżyć, ale Komar? Katowanie silnika ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
batagur
Poziom 9
Dołączył: 28 Lut 2009
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 17:10, 25 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Jakie tam katowanie i katorga Junak wcale nie musi lecieć 70km/h to nie MZ, Silnik z SHL jak bedzie dotarty to spokojnie 60-70km/h może lecieć. Komara silnik dobrze zrobiony rozwija 55km/h. Fakt trzymanie go nonstop tyle nie jest zbyt zdrowe, ale damy rade Z resztą zobaczymy bo może być tak że ruszy tylko SHL i Junak. Ale żadne katowanie silnika dla żadnego z tych motocykli. Przecież nikt nie mówi że trasę mamy zrobić w jeden dzień i nonstop na pełnym gazie A tak dla rozjaśnienia to nie wiem czy wszyscy słyszeli o takich wyprawach jak komarami do Iraku, WSKą 125 dookoła świata, czy choćby ostatnie kiedy to SHL 175 i Junak do MonteCassino pojechały, albo na WFM do Irlandii itd.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
soldyy
Moderator na urlopie
Dołączył: 18 Lip 2006
Posty: 1494
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Garbów
|
Wysłany: Śro 17:38, 25 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Nie chodzi nam o sam dystans. Czytanie ze zrozumieniem sie kłania. ;] Chodzi o to, macie bardzo duże różnice pojemności, a co za tym idzie prędkości. Junak i SHL owszem jeszcze można jechać na równym poziomie. No ale niestety nie powiesz mi, że nadążysz Komarkiem za Junakiem...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
M21W2
Poziom 28
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Śro 17:38, 25 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
mam zdjecie M21W2 i kierowcy,na kufrach wypisana trasa Paryz -> New York itp...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
batagur
Poziom 9
Dołączył: 28 Lut 2009
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 16:12, 28 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
M21W2 przecież napewno słyszałeś na objechaniu świata na WSK, wyprawie do Iraku na komarach itd.
Junak tak rwać nie musi w końcu 4-ro suw, i może jechać powiedzmy 50km/h, a dobrze zrobiony komar spokojnie leci 5 dych. SHL dotarta najprawdopodobniej nie będzie więc zobaczymy co i jak się poukłada. Jeszcze nie wiadomo czy komar wogóle da rade z nami wyruszyć Trochę mnie blokuje matura w przyszyłm tygodniu ze składaniem, ale powiem Wam tylko że mam już chromy i są wykonane po mistrzowsku (chętnym przekażę namiary) jedno koło już gotowe do włożenia, w drugim jeszcze naciagnąć szprychy i nacentrować trzeba. Ogólnie mam już wszystko potrzebne do złożenia oprócz 3 śrub które mi zniknęły w kwasie :/ a do kompletu brakuje pompki - jeśli ktoś by miał taką to proszę o kontakt, mogę odkupić albo wymienić się za jakieś części!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mateusz WSK
Poziom 72
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 1034
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wiązownica (Podkarpackie)
|
Wysłany: Śro 17:00, 29 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
no to gitara
drogo zapłaciłeś za chromy ?
daj fotki części i ile zapłaciłeś
i gdzie to robiłeś ?
pozdr.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
batagur
Poziom 9
Dołączył: 28 Lut 2009
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 8:44, 26 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Dam Wam trochę fotek, nie są one najświeższe bo motor już na kołach stoi ale to później ;P
Chromy są zrobione po mistrzowsku, dałem fotkę jak wyglądały przed wysłaniem. Były robione we Wrocławiu, ale nie ma problemu z wysyłką itp. Komu mogę to polecam bo naprawdę profesjonalista w 100%.
Co do instalacji to nie ma nad czym rozpaczać bo moze i była to oryginalna lecz w takim stanie że nie nadawała sie do użycia. Oczywiście zachowałem ją na pamiątke i widać że co 30cm jest obwinięta taśmą izolacyjną, sporo jakiś bez sensownych rozgałęzień itp... To ma być motocykl w 100% sprawny a nie wydmuszka którą postawię na pułce za szybą ;P
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez batagur dnia Wto 8:50, 26 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
grzesiekmotur
Poziom 5
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: ZAKLIKÓW
|
Wysłany: Wto 13:02, 26 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
no no ciekawy kawałek historii
dbaj o nią
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
batagur
Poziom 9
Dołączył: 28 Lut 2009
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 17:40, 26 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
grzesiekmotur napisał: | no no ciekawy kawałek historii
dbaj o nią |
No co Ty kawał złomu, jaka historia. Przecie składa ją co by se po polach pojeździł... xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
soldyy
Moderator na urlopie
Dołączył: 18 Lip 2006
Posty: 1494
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Garbów
|
Wysłany: Wto 19:36, 26 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Jak możesz to podaj mniej więcej ceny chromowania u tego pana.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mateusz WSK
Poziom 72
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 1034
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wiązownica (Podkarpackie)
|
Wysłany: Wto 21:46, 26 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
też bym chciał znać ceny chromów
a remont bdb idzie
instalacje jakąś nową kupisz czy uzywke w dobrym stanie ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
batagur
Poziom 9
Dołączył: 28 Lut 2009
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 22:09, 26 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Instalację kręcę samemu w końcu jest prostrza niż w komarku ;P
Ceny chromowania są zależne od stanu. Bo nie jest to samo chromowanie ale również profesjonalne przygotowanie czyli wyjmujesz części paskudne, wysyłasz, zapominasz, odbierasz i płacisz, nic Cie nie obchodzi. Myślę że najlepiej byłoby samodzielnie sie skontaktować i zapytać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
soldyy
Moderator na urlopie
Dołączył: 18 Lip 2006
Posty: 1494
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Garbów
|
Wysłany: Wto 22:28, 26 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
To podaj chociaż adres, telefon... Samo to, że we Wrocławiu wiele nie mówi...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
batagur
Poziom 9
Dołączył: 28 Lut 2009
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 19:08, 27 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Podaję nr gg bo tak się wyłącznie kontaktowaliśmy. 2287765 powiedzcie że od shl m05 to bedzie wszystko wiadomo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mateusz WSK
Poziom 72
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 1034
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wiązownica (Podkarpackie)
|
Wysłany: Sob 23:19, 30 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
pisałem dzisiaj z gościem
robi to bardzo starannie, pokazywał foty jak otrzymał części od gościa który dał do galwanizerii jakiejś i mu spieprzyli.nieźle to zrobił.wyglądało jak nowe.
pokazywał też szczęki hamulcowe z jakiegoś samochodu, śruby pochromowane a cała szczęka odmalowana.najpierw jeszcze jakieś zabiegi przechodziły.
tylko jedynie to drogo ceni, nawet bardzo drogo.
Batagur zdradzisz ile zapłaciłeś za swoje częsci ?
np kierownica ? kolanko ? bo jak zapytałem o te części to mnie przytkało gdy dostałem wycene.
ale gość spoko, pogada z nim i w ogóle
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
soldyy
Moderator na urlopie
Dołączył: 18 Lip 2006
Posty: 1494
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Garbów
|
Wysłany: Nie 9:47, 31 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Mateusz to ile chce np. za kierownice? Przydało by się w SHL odnowić...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mateusz WSK
Poziom 72
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 1034
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wiązownica (Podkarpackie)
|
Wysłany: Nie 18:07, 31 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
za kiere ( pytał czy z tymi uchwytami do klamek czy goła ) to za gołą powiedział 140zł.
za kolanko do 125 160zł i w góre. ja za te te 300zł miałem prawie wszystkie częsci pochromowane w innym zakładzie.
to wyobrażam sobie ile musi kosztować pochromowanie kolanka do M04 czy Junaka.ogromne pieniądze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
batagur
Poziom 9
Dołączył: 28 Lut 2009
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 20:27, 31 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Słuchajcie wszystko zależy od stanu wysyłanej części. W przypadku kilku moich cena wzrosła ponieważ było przy nich więcej zabawy niż mogło się na poczatku wydawać, chocby na pęknięcia, szczeliny czy dziurki które sie pokazały po czyszczeniu.
Ja osobiście i kilku znajomych przerabialiśmy wiele zakładów z chromami ale zawsze coś nam nie pasowało. Albo się nie chciało porządnie przygotować i wypolerować na lustro, albo kwaszenie nie odpowiednie czy samo chromowanie itp. Zdarzało się że wzięli kase a chrom po 2 latach matowiał albo nawet odchodził... A co Ci z takiego chromu, jak masz pod nim "kaszkę" albo odpadnie po 2 latach...
Ale jak chcecie to tak np za kierownicę (wyszły 2 dziurki po których nie ma śladu, a tez ich widać nie było, a widziałem je potem) 140zł, za kolanko z nakrętką w stanie takim jak widzicie łącznie 170zł.
Przykładem mistrzowskiego wykonania jest gaszak. Był on w FATALNYM stanie, głębokie wżery itp, myślałem że po polerce będzie grubości folii aluminiowej... A tu wrócił i trzyma się wspaniale, został od dołu wzmocniony nadlewem jakiegoś metalu itp i koszt zrobienia gaszaka to 25zł !!! Pytałem 3 chromownie i wszędzie odrzucali mówiąc że po kwasie nic z niego nie zostanie...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez batagur dnia Nie 20:30, 31 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mateusz WSK
Poziom 72
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 1034
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wiązownica (Podkarpackie)
|
Wysłany: Wto 0:40, 02 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
no gość trzeba przyznać że jest bardzo staranny.pokazywał mi fotki części z motocykli czy czegoś innego to efekt był swietny, poprostu jak z fabryki.a te szczęki co przedtem napisałem jak pokazał to byłem bardzo zdziwiony jak je odpicował.ciekawe czy dało by z nim pogadać żeby coś spuścił, bo przecież kolanko w jednoramówce jest sporo krótsze niż w M04
a to kolanko i kiera teraz po chromowaniu Batagur to wyglądają pięknie
bardzo mi sie podobają części po chromowaniu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
batagur
Poziom 9
Dołączył: 28 Lut 2009
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 23:19, 14 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
SHL jest już w całości pozostało zrobić z kranikiem i instalację. Czekam jeszcze na pompkę i manetkę od gazu bo jeszcze od poprzedniego właściciela nie dostałem ;P ... Słuchajcie właśnie, czy ktoś z was walczył już z kranikiem przesuwnym? Odrazu mówię że jest nieco inny niż w wfm czyli ze skutera debicy nie podejdzie... Konkretnie chodzi mi o chyba wymianę uszczelki bo jak jest zamknięty to benzyna płynie na zewnątrz po zasuwce.... :/ I nie wiem co z tym zrobic...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
batagur
Poziom 9
Dołączył: 28 Lut 2009
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 22:37, 29 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
KONIEC! SHL ma jedynie nie oryginalną kopkę której obecnie poszukuje. Pali na rys, ale walczę wciąż z kranikiem który podaje benzynę zamiast do wężyka to na zewnątrz :/
Zrobiłem małe porównanie ale i tak na żywo wygląda znacznie lepiej ;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marcin90-70
Poziom 23
Dołączył: 23 Lip 2008
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Pon 22:53, 29 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
brawo:) mam pytanko-jaki nakład finansowy był aby tak odrestaurować SHL-kę??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
piotrb
Poziom 13
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Radom
|
Wysłany: Wto 3:21, 30 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
pewnie spory :]
widzę ze praca wrze, efekty wspaniałe chyba sobie jednak pomaluje ten cylinder
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
z-tomek
Poziom 33
Dołączył: 05 Sie 2006
Posty: 400
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: S*e*a*z
|
Wysłany: Wto 22:06, 30 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Polerowałeś org lakier czy co? Zrób jakieś fotki przy świetle słonecznym. Efekt bardzo ładny. Super po prostu. Jak sięjeździ taką SHL? Ile kilometrów już już zrobiłeś na niej?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mateusz WSK
Poziom 72
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 1034
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wiązownica (Podkarpackie)
|
Wysłany: Śro 15:20, 01 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
no, no efekt bardzo ładny
dużo lepiej wygląda.Nie podoba mi się jedna rzecz: polerowany lewy dekiel silnika.Według mnie lepiej wyglądają bez polerki, są one charakterystyczne chropowate.No i troche pasowało by poprawić tą polerke ewentualnie bo troszke kiepsko wyszło .
Tak to elegancko wygląda
chromy teraz eleganckie
Głowice malowałeś ? Troszke silnik mogłeś bardziej doczyścić
Dbaj o sprzęta, tak to elegancko wygląda
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
batagur
Poziom 9
Dołączył: 28 Lut 2009
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 17:30, 06 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
O nakładzie mówić nie będę, bo staram się nigdy nie mówić jak będziesz remontować to się dowiesz, ale milionerem nie jestem a jakoś sobie poradziłem, wszystko jest dla ludzi...
Lakier orginalny był polerowany i miejscami w inny sposób odnawiany.
Fotki w świetle dziennym jak będzie już w 100% sprawna to gdzieś pojade zrobić. Obecnie jeszcze nie śmigam bo chce wyjechać z orginalnym kranikiem no i z prądem walcze ale chyba niestety orginalny przewód wysokiego napięcia opadł z sił nad czym ubolewam.
Lewy dekiel akurat w przeciwieństwie do karterów nie był nigdy chropowaty, jedynie mógł się mniej błyszczeć. Mi się podoba, pozatym już się mniej błyszczy niż na początku. Silnik umyłem tylko ropą i na tym zostaje, na zdjęciach jest usyfiony od odpalania ja tam osobiście uważam że nie ma co przesadzać, jak motocykl jest na chodzie to niektóre miejsca zawsze się ubrudzą, a nie jestem zwolennikiem remontu motocykla i stawiania go w gablotce (choć ta shl by się nadawała, do takiego wniosku doszedłem jak pomyślałem że orginalny przewód wysokiego napięcia mam zdjąć :/)
Głowica była szkiełkowana nie malowana. A o dbanie to już się nie martw.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez batagur dnia Pon 17:31, 06 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cinekk
Poziom 2
Dołączył: 26 Sty 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Śro 23:40, 26 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Witam. No ładnie kolega podszedł do tej SHlki. Prawie oryginalny stan. Tez mam chrapkę na taka SHlke. Póki co to silnik kompletuje . trochę się spóźniłem . Koleś oddał na złom ramę z klamotami. Został gaźnik i całe bebechy silnika, ale za to w niezłym stanie. Na gaźniku 57 rok. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wfm125
Poziom 5
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 20:29, 25 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Piękny klasyk jeszcze na gaźniku g16, Mam też wfm z takim silnikiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|