mundy
Super Moderator
Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Wto 17:36, 18 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Ogólna charakterystyka motocykla:
Zakład produkujacy: Kieleckie Zakłady Wyrobów Metalowych, Kielce,skr. pocztowa 20.Silnik jest produkowany przez Warszawska Fabrykę Motocykli .W-wa ul Mińska 25.
Silnik: typ S06 o danych technicznych jak w motocyklu WSK typu M150-S06 dotyczy to również łańcucha kródkiego ,sprzegła i skrzynki biegów.
Ukł. zasilania: zb. paliwa o pojemności 13,5 l.Gaźnik typu G-20 z filtrem powietrza skrzynkowym z wkładem filtrującym z siatki metalowej zwilżanej olejem.
Ukł. przeniesienia: naped ze skrzyni biegów na tylne koło jest przenoszony łańcuchem A 12,7 * 7,75(wg. NM-22101) o 122 ogniwach.
Podwozie: rama typu kołyskowego ,spawana z rur stalowych o przekroju prostokątnym .Koło przednie jest zawieszone na wachaczu pchanym i spręzynach śrubowych z amortyzatorami hydraulicznymi podwójnego działania.Wymiary ogumienia przód- tył te same>3.00*19.
Instalacja elektryczna: źródłami prądu są : akumulator kwasowy 6V/7Ah i iskrownik -prądnica 6V/28W. Lampa przednia jest wyposażona w żarówkę światła szosowego i mijania 6V/25-25W ,zasilaną z prądnicy ,oraz zarówkę 6V/3W światła miejskiego zasilaną z aq.W korpusie lampy znajduje się wyłącznik świateł i zapłonu z wyjmowanym kluczykiem, szybkościomierz i licznik kilometrów ,który jest oświetlany żarówka 6V/1,5W zasilaną z aq. Lampa tylna ma żarówkę 6V/3W służacą dla światła ostrzegawczego i oświetlenie tablicy rejestracyjnej oraz żarówkę 6V/5W światła "stop".Przełącznik świateł drogowych wraz z przyciskiem sygnału dźw.zamocowany jest z lewej strony kierownicy.Sygnał dźwiekowy elektryczny ,zasilany z akumulatora.Świeca zapłonowa W 225 T11 (wg. Boscha).
Wymiay i ciężary: dłudość>2020 mm; szerokość>670 mm; wysokość>1010 mm; wys. siodła od nawierzchni>780 mm; rozstaw osi kól>1290 mm; najmniejszy pr. skrętu>1800 mm; prześwit>180 mm. Ciężar moto gotowego do jazdy(bez paliwa)->108 kg. Dop. obciążenie->150 kg.
Dane eksploatacyjne: wyprzedzenie zapłonu: 4,9 mm przed GMP .Odległość elektrod świecy 0,4-0,5 mm. Rozwarcie styków przerywacza: 0,3-0,4 mm. Ciśn, w ogumieniu koło przednie-1,2 atn, koło tylne-1,3 atn(bez pasażera)lub 1,9atn (z pasażerem).Paliwo: mieszanka benzyny z oplejem silnikowym Lux-13 lug S-17 (w lecie i w zimie) w stosunku 16:1 w okresie docierania, a 20:1 w normaknej eksploatacji.Prędkośc maX bez pasażera 80km/godz. Zużycie paliwa przy prędkości 50km/godz 3l/100km.
Smarowanie: skrzynia biegów>olej Lux-10 w ilości 0,6l. Amortyzatory tylne>mieszanka nafta-olej Lux-10 w stosunku 1;1 w ilości 65 cm sześciennych każdy.Amortyzatory przednie identyczną mieszanką , ale w ilości 75 cm sześc. każdy.
Oto zdjęcie SHL-ki .
Pozdrawiam!
Post został pochwalony 0 razy
|
|