Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Militarny
Poziom 25
Dołączył: 23 Maj 2006
Posty: 252
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 18:36, 04 Cze 2006 Temat postu: MZ ETZ 150 |
|
|
Napisz wszystko co wiesz o tym motocyklu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Militarny
Poziom 25
Dołączył: 23 Maj 2006
Posty: 252
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 18:38, 04 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
ETZ 150/150X
ETZ 150/150x, to te same moto. Jedyne różnice są w gaźniku(dla wersji x gaźnik 24N2-1), przez to silnik 150x wkręca się aż po 6500 obr/min dla mocy maksymalnej 10,5 kW. Moment obrotowy jest taki sam, choć osiągany w wyższym zakresie(5600-6000). Prędkość max jest trochę wyższa, ale i zużycie paliwa też. Podobno wersja „x” posiada lepsze właściwości jezdne. Szybsza 150 tak samo jak 125 posiada przednia zębatke o 15 zębach więc i takie samo przłożenie 3,2. Nie jestem pewien czy widziałem 150x, ale jeśli ktoś mówi, że jechał 150-tką, 130 km/h to może była to „x”. W 2001 roku, gdy chodziłem na kurs prawa jazdy kat.A, instruktor wiózł mnie na plac, zostawiał kluczyki do ETZ150E i odjeżdżał. Gdy tylko pozostali instruktorzy odjechali, ja wyciągałem z niej wszystko co najlepsze. To co mi się najbardziej spodobało w ETZ150 (może to była „x”?) to to czego nie można zrobić na 250/251. Gdy nikogo nie było, zamiast jeździć ósemką, przejeżdżałem całą długość placu na jednym kole! Na pierwszym biegu przymykasz lekko gaz na 4000 obrotów i otwierasz prawie do końca. Później tylko odpowiednia pozycja i balans i jedziesz na gumie jak na rasowym ścigaczu! Nie widziałem, że Mz coś takiego potrafi. Dla mnie najlepiej wyglądają modele po roku 1990, zazwyczaj srebrne z plastykowym błotnikiem, ale wygląd jest kwestią gustu. Bardzo możliwe, że w przyszłości powiększe swoje "zbiory" o ETZ 150, wtedy też ukaże się więcej materiału o tym właśnie motocyklu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Militarny
Poziom 25
Dołączył: 23 Maj 2006
Posty: 252
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 18:49, 04 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Typ silnika EM 150.2
Cykl Pracy dwusuw z przepłukiwaniem zwrotnym
Rodzaj chłodzenia chłodzenie powietrzem /podczas jazdy/
Liczba cylindrów 1
skok / średnica tłoka 56mm/58mm
Pojemnośc skokowa 143 ccm 3
stosunek sprężania 10:01
Objętość komory głowicy cylindra
/ w stanie zmontowanym / 15,8 +/- 0,5 ccm 3
Kaks. Moc przy 6000 obr/min 9 KW / 12,2 KM
Maks. Moment obrotowy przy
5 500 obr / min 15Nm
Smarowanie mieszanką paliwa 50 : 1
/ Lub dawkowanie oleju, w zależności od kraju-odbiorcy motocykli /
Łożyska korbowodu Łożysko igiełkowe z koszyczkiem w stopce korbowodu i w główce
Łożyska główne wału korobwego 1 łożyska 6301 TNG 4f (20x52x15)
2 łożysko 6204 TNWC 4f (20x47x14)
Smarowanie łożysk głównych wału
korbowego Mieszanką Paliwa
Czas rozrządu w stopniach obrotu
wału korbowego
ssanie 154° kąta obrotu wału korbowego
przelot 116° kąta obrotu wału korbowego
wydech 168° kąta obrotu wału korbowego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gajowy
Poziom 9
Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Przybówka
|
Wysłany: Pią 18:09, 12 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
sam sobie odpowiadasz!!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bartek_00
Poziom 9
Dołączył: 06 Sty 2007
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gostyń
|
Wysłany: Sob 11:00, 13 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Odpowiada tez innym , i zapobiega bezsensownym postom typu "ej jaka jest historia tego moto " ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maniu&wsk
Poziom 8
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Żeleźno
|
Wysłany: Pią 15:53, 12 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Jak odróżnić czy sie ma etke 150 czy 150x gdzie to jest napisane (oprócz dowodu bo nie mam)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|