Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ziomal
Poziom 6
Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 14:17, 12 Paź 2008 Temat postu: czym sie rozni wsk 175 od wsk 175 wiatr |
|
|
chodzi mi o to czym sie rozni silnik?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/deox/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
kleszczyk
Poziom 17
Dołączył: 01 Gru 2007
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chorzenice / Częstochowa
|
Wysłany: Nie 14:35, 12 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Pisze na prawym deklu Wiatr i tyle.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/deox/images/spacer.gif) |
mundy
Super Moderator
Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Nie 14:41, 12 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Troszke wieksza mocą . Dokładniej to inny stopień spreżania, lzejszy wał, co za tym idzie wyższe obr.max. A np w W2BX juz gażnik binga nie pegaza.. Chyba też wiatr wzgl. zwykłego ma roznice w głowicy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/deox/images/spacer.gif) |
soldyy
Moderator na urlopie
Dołączył: 18 Lip 2006
Posty: 1494
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Garbów
|
Wysłany: Nie 15:10, 12 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Poza tym silniki Wiatra były w SHL i początkowe serie miały koło magnesowe i zapłon z iskrownika I z tym wiadomo, łączy się inny odlew karteru i prawego czopa wału
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/deox/images/spacer.gif) |
mundy
Super Moderator
Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Nie 15:33, 12 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Te z iskrownikiem to były W-1 , a wiatr to sa już W-2
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/deox/images/spacer.gif) |
ziomal
Poziom 6
Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 16:26, 12 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
to tylko w shl byly wiatr?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/deox/images/spacer.gif) |
mundy
Super Moderator
Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Nie 16:56, 12 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
To początkowy typ w-1 siedzial w SHL_ce , normalnie pozniej było w śwodniku. (predom dezamet) w wersji cywilnej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/deox/images/spacer.gif) |
daniel399
Poziom 3
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: kielce
|
Wysłany: Czw 21:21, 27 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Witam.Może nie mam doświadczenia ale na necie wyczytałem że silnik W1 był prawie identyczny jak W2 tylko rużnił się pojemnością W1 miał 125 ccm(kształt zapłon miał taki jak W2)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/deox/images/spacer.gif) |
aronek
Poziom 31
Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pstrągowa
|
Wysłany: Czw 23:56, 27 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
daniel, tu nie chodzi o W1 i W2. bo W1 to silnik wiatr 125 ccm(prototyp). w temacie mowa jest o W2A i W2B(obydwa 175ccm).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/deox/images/spacer.gif) |