Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
CrazyPatrix
Poziom 10
Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Świnków/Krotoszyn
|
Wysłany: Pon 18:07, 31 Maj 2010 Temat postu: Gaźnik od WSK do WFm??? |
|
|
Witam! Ostatnio wytargałem z garażu WFM po dziadku, tylko nie ma gaźnika, I tu moje pytanie: czy można założyć gaźnik od WSK do WFm? Bo mam okazje kupić .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
mundy
Super Moderator
Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Pon 19:10, 31 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Były identyczne,.. Chyba ze masz WFM wypr. przd rokiem ok, 1960 , to miały G16
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
CrazyPatrix
Poziom 10
Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Świnków/Krotoszyn
|
Wysłany: Wto 10:33, 01 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
No ja mam WFM z 65r ale gaźnik był G 16 , (pytałem sie dziadka) , ale jest też możliwość że mój wuja przełożył gąźnik.....więc sam już nie wiem..
Czym różniły się wfm z gaźnikiem G 16 produkowane do 1960r a tymi produkowanymi puźniej co miały G 20 i czy do tej z przed 1960 można załoązyć g 20???
Pozdrawiam!!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dyziek
Moderator
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Prudnik Opolskie
|
Wysłany: Wto 14:11, 01 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Rózniły się srednicą króćca dolotowego...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mundy
Super Moderator
Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Wto 19:58, 01 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Tak 20 i 16 to sr króćca . Kurde troche nie chce mi sie wierzyć, że w 65 jeszcze G16 kłądli. Na 100% w 66-67 ostatnie WFM miały G20 , silnik taki sam prawie jak wsk B3.....
G 16 to u ciebie silnik powinien mieć jeszcze głowice ze świecą pod skosem , nie na środku. Okragłe malutkie cylindy w wfm -wsk miały juz swiece centralnie umieszczona i gaźnik g 20...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
CrazyPatrix
Poziom 10
Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Świnków/Krotoszyn
|
Wysłany: Śro 15:44, 02 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Mundy świeca jest pod skosem....więc sam już nie wiem, sprawdzę jeszcze nr silnika czy się zgadzają...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez CrazyPatrix dnia Śro 15:46, 02 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
mundy
Super Moderator
Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Śro 23:40, 02 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Zmierz śr dolotu i bedziesz wiedział czy 16 czy 22
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
CrazyPatrix
Poziom 10
Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Świnków/Krotoszyn
|
Wysłany: Czw 9:50, 03 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
mierzyłem 16 ma.
Wiesz gdzie można dostać gaźnik G-16 ?? i ile można by było dostać za taki silnikk???
A oto zdjęcia silnika:
<a href='http://zapodaj.net/9b894e08cc8b.jpg.html'>http://zapodaj.net/9b894e08cc8b.jpg.html</a>
<a href='http://zapodaj.net/e3e67860ebee.jpg.html'>http://zapodaj.net/e3e67860ebee.jpg.html</a>
<a href='http://zapodaj.net/7de62c3355ec.jpg.html'>http://zapodaj.net/7de62c3355ec.jpg.html</a>
A to gaźnik jaki był przy niej:
<a href='http://zapodaj.net/895a71e82505.jpg.html'>http://zapodaj.net/895a71e82505.jpg.html</a>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Buchwi
Poziom 32
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 397
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów Wielkopolski
|
Wysłany: Czw 15:19, 03 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Chłopie! to nie silnik od wski tylko od shl m04! Zwraca uwagę żebrowanie pod cylindrem na karterach Oraz charakterystyczna lewa kapa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mundy
Super Moderator
Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Czw 19:05, 03 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Szkoda , że rama już nie od M04 ..Wgóle to odczytaj rok bo M05 też tak wygładało , a ja wtajemniczony na maxa nie jestem.
Silnik masz raczej cąły oryginalny. Wart jest troche zw. na wiek. Co do samego silnika, to napewno nie jest z 65 roku. 50-55 lata.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mundy dnia Czw 19:13, 03 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dyziek
Moderator
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Prudnik Opolskie
|
Wysłany: Czw 21:00, 03 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Ta aukcja mówi sama za siebie:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
CrazyPatrix
Poziom 10
Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Świnków/Krotoszyn
|
Wysłany: Czw 21:31, 03 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Rama jest chyba z 63 lub 65r (tabliczka mało czytelna)
A silnik jest Od SHL M05 tak jak Mundy napisał,zresztą sami zobaczcie,wygląda identycznie jak silnik który ja posiadam:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez CrazyPatrix dnia Czw 21:38, 03 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
CrazyPatrix
Poziom 10
Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Świnków/Krotoszyn
|
Wysłany: Czw 22:35, 03 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Silnik był do końca na chodzie więc chyba go wystawie na aukcje...co o tym sądzicie???
Ramy do niego już chyba nie kupie(brak funduszy mam dopiero 15 lat ).......a szkoda
Pozdrawiam i czekam na odp.!!!!!!!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mundy
Super Moderator
Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Czw 22:38, 03 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Ogolnie silniki myśle ze mogły być identyczne M05-M04, im chodziło głownie o modernizacje ramy (z trapezu M04 na pierwsze teleskopowe m05),
M05 mozna traktowac jako przejściowke z SHL do WFM , ponieważ produkowano ją tylko rok..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|