Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
chudy138
Poziom 20
Dołączył: 20 Mar 2011
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostróda
|
Wysłany: Wto 15:39, 15 Sty 2013 Temat postu: OPŁACA SIĘ? |
|
|
Cześć. Mam małe pytanko. Czy opłaca się kupić ten cylinder z tłokiem gorzyckim po szlifie, czy po prostu lepiej dać do szlifu swój cylinder?
Cylinder do kupienia:
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy lepiej ten mój szlifować:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Dyziek
Moderator
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Prudnik Opolskie
|
Wysłany: Wto 16:03, 15 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Cenowo wyjdzie podobnie szlif+zakup orginalnego tłoka,więc decyzja nalezy do CIebie,cylinder jest do uratowania
Ja bym kupił tego z aukcji a tego zawinał w czystą szmate i odłozył na gorsze czasy bo na pewno jeszcze się przyda,jedyne co to martwi mnie "pasowanie na około 5 setek",dla wueski to i tak dośc ciasno,a skoro pisze "około",aby sie nie okazało,że 3-4 setki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maati9812
Poziom 26
Dołączył: 01 Gru 2012
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ropczyce/Gnojnica
|
Wysłany: Wto 17:56, 15 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Dyzio, w simsonach jak kręcą sety po około 13 000 RPM, że czasem nie nadąża zapłon lub gaźnik, to luz montażowy 0.06(7) jest za duży. Max robią 5 setek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dyziek
Moderator
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Prudnik Opolskie
|
Wysłany: Wto 18:48, 15 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
W wyczynowych full crossach robi się pasowanie na 4 setki i jest OK,ale Wueska rządzi się swoimi własnymi prawami,tłoki gorzyckie nie sa przystosowane do takiego pasowania
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maati9812
Poziom 26
Dołączył: 01 Gru 2012
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ropczyce/Gnojnica
|
Wysłany: Wto 21:16, 15 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
To tez zalezy od twardosci amelinium.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dyziek
Moderator
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Prudnik Opolskie
|
Wysłany: Wto 21:46, 15 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Nie od twardości a od składu stopu a co za tym idzie rozszerzalności cieplnej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
chudy138
Poziom 20
Dołączył: 20 Mar 2011
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostróda
|
Wysłany: Wto 21:50, 15 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Pisałem do sprzedającego i mówił że nie powinno być problemu z cylindrem. Tłok niby był szlifowany w profesjonalnym zakładzie. Choć nie daje gwarancji rozruchowej. Zrobię tak jak mówił Dyziek, że kupie ten a swój zachowam na "czarną godzinę"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
chudy138
Poziom 20
Dołączył: 20 Mar 2011
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostróda
|
Wysłany: Wto 21:55, 15 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
A i jeszcze jedno. Nie chcę zakładać nowego tematu więc zapytam tutaj. Czy oznaczenia na cylindrach typu N1 N2 N3 mają jakieś szczególne znaczenie, bardzo mnie to ciekawi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tyranus1
Poziom 75
Dołączył: 16 Paź 2010
Posty: 2411
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubelskie / okolice Tomaszowa
|
Wysłany: Śro 10:47, 16 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Są to grupy selekcyjne . Np : masz w fabryce kilka cylindrów nominalnych w tym przypadku 3 ( N1 N2 N3 ) i masz trzy tłoki nominalne ( N1 N2 N3 ) . Przy montażu dobierasz cylinder z oznaczeniem N1 i tłok z oznaczeniem N1 . Różnica między cylindrami i tłokami w poszczególnych grupach selekcyjnych jest nie zauważalna gołym okiem . Nie pamiętam już ale różnica jest gdzieś w tysięcznych milimetra chyba .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|