Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GucioLs
Gość
|
Wysłany: Pon 18:31, 05 Lis 2012 Temat postu: problem z cylindrem wylewa sie olej na kolanko rury.. |
|
|
tak jak w temacie wylewa mi się olej gdy odpale wsk ...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
marcodado
Poziom 21
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: Pon 19:13, 05 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
To nie wina cylindra tylko lejesz za dużo oleju do paliwa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dyziek
Moderator
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Prudnik Opolskie
|
Wysłany: Pon 19:24, 05 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
To wcale nie koniecznie musi byc olej,i mało kiedy się zdarza aby był....zazwyczaj jest to spowodowane zbyt bogatą mieszanką,nadmiar paliwa którego silnik nie jest w stanie przepalić jest wypluwany,co powoduje wypłukiwanie nagaru i powstawanie tej czarnej mazi,ogólnie regulacja się kłania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Tyranus1
Poziom 75
Dołączył: 16 Paź 2010
Posty: 2411
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubelskie / okolice Tomaszowa
|
Wysłany: Pon 19:58, 05 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Źle uszczelnione lub uszkodzone kolanko przy styku z cylindrem również może się do tego przyczyniać .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
marcodado
Poziom 21
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: Wto 19:46, 06 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Dyziek, uważasz, że 2t jest taki wybredny? Przeżre każdą ilość paliwa, tylko jak jest dużo oleju to wygląda to tak nie inaczej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dyziek
Moderator
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 2843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Prudnik Opolskie
|
Wysłany: Wto 20:30, 06 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Nie przeżre,to co nie spali to wypluje wydechem,przy dobrze uszczelnionym kolanku nadmiar wypluje końcówką,przy rozszczelnionym niestety pocieknie po kolanku....zbyt bogata w olej mieszanka równiez może się do tego przyczyniac,ale to co napisałem wyżej pisze po prostu z doświadczenia.....S01 jest słabo dopracowanym technologicznie silnikiem(choć ciężkim do zarżnięcia)
A koledze radziłbym napisac,ile oleju leje do paliwa,jakie są nastawy gaźnika,w jakim położeniu jest iglica....no i założyć pod kolanko miedzianą uszczelkę....
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dyziek dnia Wto 20:34, 06 Lis 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |