Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tiesci
Poziom 51
Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: FWS
|
Wysłany: Sob 17:59, 13 Kwi 2013 Temat postu: Tłoki FSO i WSK G oraz Mińska |
|
|
Na zdjęciach widać różnice pomiędzy tłokami do WSKi : fabryczny WSK-G z włożonym sworzniem (skatowany tak wiem, widac przestawiony zamek i inne atrakcje ) , zamiennik FSO (kupiony w Skuter Debica) oraz tłok od Mińska.
Teraz mam pytanie, bo nie jestem pewien. Skoro jak widać na zdjęciu tłok FSO, sworzeń ma wyżej to znaczy, że stopień sprężania mamy niższy i nasz motor na takim tłoku ma poprostu mniejszą moc ? Pytanie może głupie, ale polecają te tłoki zamiast almotów, a tu się okazuje ze to badziew nie tyle w wykonaniu co nie pasujacy wymiarowo pod oryginał.
Różnica jest też w piaście tłoki FSO mają kanaliki smarujące sworzeń.
Tłok mińska jak widać ma grubsze denko, bliżej siebie osadzone pierścienie i inne położenie zamków, no i oczywiście sworzeń grubszy,ale za to mamy na nim łożysko igiełkowe.
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
JumpStyl3r
Poziom 18
Dołączył: 24 Sty 2011
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: śląsk
|
Wysłany: Nie 11:04, 14 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Nawet nie strasz że fso mają inne położenie otworu na sworzeń.. sprawdze ze swoimi. Kompresja teoretycznie będzie mniejsza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tiesci
Poziom 51
Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: FWS
|
Wysłany: Nie 14:40, 14 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Dyziek przenieś posty
Moim zdaniem tłoki FSO obniżają sprawność silnika, a ludzie je ładują, bo niby z epoki...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tiesci
Poziom 51
Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: FWS
|
Wysłany: Nie 14:47, 14 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Nikt więcej się nie wypowie ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
JumpStyl3r
Poziom 18
Dołączył: 24 Sty 2011
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: śląsk
|
Wysłany: Nie 15:07, 14 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
A ten twój FSO juz jeździł w silniku? Bo mam taką teoreie... Oryginalne WSK-G lub ZMD do WSK nie miały tych otworów smarujących, a spotkałem się z oryginalnym tłokiem do silnika S34 z WFM który takie otwory smarujące miał, przy czym ma taką samą średnice, nie wiem jak z poożeniem sworznia.. Jak wspomniałem to tylko taka teoria.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tiesci
Poziom 51
Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: FWS
|
Wysłany: Nie 16:50, 14 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Jeździł w silniku, ale nie moim więc nie mogę się wypowiedzieć jak to pracowało. Ogólnie dobrze piszesz, że to są tłoki do silnika WFM S34 pasujące również do S01 tyle, że różnica jest w położeniu sworznia co widać na zdjęciach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tyranus1
Poziom 75
Dołączył: 16 Paź 2010
Posty: 2411
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubelskie / okolice Tomaszowa
|
Wysłany: Nie 17:15, 14 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
JumpStyl3r napisał: | O ludzie co to? :D
[link widoczny dla zalogowanych] |
Silnik od glebokryzarki " mrówka " .
Podobny lub taki sam ma bądź miał nasz forumowy kolega Rino .
Fajną motolotnie można z czegoś takiego stworzyć ;-)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|