Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Radvarin
Poziom 34
Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chwaszczyno | Gdańsk
|
Wysłany: Pon 7:37, 30 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
wilkuu napisał: | oplaca sie kópic WSK MO6 B1 z 64 roku z pełna dokumentacja |
a czy jest ona zarejestrowana, bo pełna dokumentacja to jeszcze nie wszystko... jeżeli masz chęci do dłubania w niej w zimowe wieczory to ją bierz...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
wilkuu
Poziom 14
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów
|
Wysłany: Pon 16:59, 30 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Mam problem...założyłem tłok,pierścienie,ściskam je a tu dupa nie chce wejść cylinder... ...dlaczego tak jest?wie ktoś? a co do tamtej WSK to jest ona zarejestrowana na jakiegoś dzisadka ale z umową nie ma problemu
Piszcie!!Pozdro!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Radvarin
Poziom 34
Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chwaszczyno | Gdańsk
|
Wysłany: Wto 2:18, 01 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
musisz się mocniej postarać to ci ten tłok wejdzie w cylinder....jeżeli masz nowy cylinder i nowy tłok, to się nie dziw że wszystko jest na styk wykonane - to musi trzymać kompresje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wilkuu
Poziom 14
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów
|
Wysłany: Wto 17:09, 01 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Okazało sie ze koleś u którego kópywałem pierścienie dał mi na 3 szlif a powinny być na 2.... naszczęście kómpel miał w zapasie 2 pierścienie i od niego odkópilem cylinder wszedł bezproblemowo...teraz cały silniczek jets złozony jeszcze teraz została mi rama do pomalowania i te wszystkie pierdoły do zmontowania:)
Piszcie!!Pozdro!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wilkuu
Poziom 14
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów
|
Wysłany: Czw 21:49, 10 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
wie ktoś jaka powinna być nakrętka na zębatke napędową w silniku chyba wiecie o co chodzi...tą co tam wchodzi popychacz sprzegła itp...bo gdzieś zgóbiłem...i nie mam jak to przykręcić...
Piszcie!!Pozdro!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wilkuu
Poziom 14
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów
|
Wysłany: Pią 12:45, 11 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Witam moglibyście mi poiwedzieć co moze mi sie tać jeżeli nie wsadziłem podkładki dystansowej koła sprzęgłowego?
Piszcie!!POZdro!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mundy
Super Moderator
Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Pią 19:48, 11 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
nakretka
miseczka
A o które koło sprzegłowe ci chodzi ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wilkuu
Poziom 14
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów
|
Wysłany: Pią 23:04, 11 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
No o kosz sprzęgłowy raczej hehe...tam na samym spodzie powinna być podkladka dystansowa kosza sprzęgłowego...pod tarczkami musi ona byc? Gdzie moge dostać takie nakrętki??
Piszcie!!POzdro!!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wilkuu dnia Sob 11:41, 12 Maj 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Radvarin
Poziom 34
Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chwaszczyno | Gdańsk
|
Wysłany: Pią 23:49, 11 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
nakrętki otrzymasz raczej w każdym sklepie z częściami do motocykli wsk 125
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mundy
Super Moderator
Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Sob 18:51, 12 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Tak , powinna być taka podkłądka pod tarczkami. Ona kasuje nadmierny luz prżód-tyl kosza ( bez niej bedzie dzialac , tyle ze kosz moze sie opierac wtedy o popychacz -niby nic ale lepiej dać tam podkładke) , Też ta podkłądka nie moze być za gruba -musi być ok 0,5--1 mm luzu przód-tył na koszu , bo ciężko będize wysprzęglić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wilkuu
Poziom 14
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów
|
Wysłany: Nie 3:57, 13 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Jak bedzie działać to loooz:) narazie nie bede montował tej podkładki dopiero po sezonie bo teraz mam za duzo pracy nad tą wsk i w ogole szkola....hehe aha pytalem sie o tą nakrętke z cześciami do wsk i nie ma nigdzie w OSW nie moge dostać;/
Piszcie!!Pozdro!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wilkuu
Poziom 14
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów
|
Wysłany: Pon 15:32, 11 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Witam!!Ile może być śróbek w całej wuesce? bo chce miec każda śróbke pochromowana a daje w tym tygodniu do chromowania:PP
PIszcie!!Pozdro!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Krzychu
Poziom 28
Dołączył: 23 Mar 2006
Posty: 317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Korniaktów
|
Wysłany: Pon 20:00, 11 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
bez srubek silnikowych to tak z 40??
wilkuu gdzie mieszkasz?? na podkarpaciu?? bo tez szukam zakładu chromarskiego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wilkuu
Poziom 14
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów
|
Wysłany: Pon 20:57, 11 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Ja mieszkam w Ostrowie Wielkopolskim(wielkopolska)a ty gdzie?ja mam zamiar pochromować kazda sróbke we wuesce:))a nie wiesz jeszcze jakie rozmiary bo kupuje nowe bo wiekszość wyrzuciłem bo byly albo pordzewiale albo musialem je odciąć bo byly zapieczone:)
Pozdro!!Piszcie!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wueska
Gość
|
Wysłany: Pią 21:07, 17 Lip 2009 Temat postu: wsk |
|
|
Śrubek nie chromuj jak co to tylko łby. Chrom nie nadaje sie na gwinty, ponieważ jest za gruby. Śruby powinny byc cynkowane, a chromowane inne części grubszego kalibru. Nie chromuj także szprych, za duzy nacisk jest na nich i chrom bedzie pekał. na początku pisałeś, że wydałeś bodajże 150 zł i, że to sporo. Ja odnawiam swojego LELKA i jak chcesz moge ci podać orientacyjne koszty, które przewiduje:
motocykl: 1000
brakujące lub zniszczone detale: 550
powłoki gawalnicze (chrom, ocynk, anodowanie): 800
lakierowanie: 900
teraz zajmuje sie naprawa silnika, na którą planuje jakieś 800 zł. Jednak prosze też żebyś zauważył, że silnik to nie tylko nowy tłok, pierścionki, wał, itp. Jest tam masa rzeczy jak chocby luzy na zmieniaczu, tarcze nie tylko cierne z korkami, ale i bez, zabierak, skrzynia, cały układ zapłonowy i inne. Po tylu latach uzytkowania wszystko nie jest idealne i wymaga wymiany.
pozdrawiam i naprawde koszty o których piszesz to grosze
ps. składaj na orginalnych częściach, dzisiejsze nie nadają sie do niczego
|
|
Powrót do góry |
|
|
M21W2
Poziom 28
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Pon 1:31, 20 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Brawo Archeologu, po prostu fenomen jesteś gościu. po 2 latach topic odnawiać. Co do lelka jakoś ja się mieszczę w niecałym kole w tej sytuacji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GOŚĆ
Gość
|
Wysłany: Pią 15:03, 24 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
I o co ci chodzi z tym, że mieścisz się w niecałym kole, bo dziwnym narzeczem mówisz.
|
|
Powrót do góry |
|
|
soldyy
Moderator na urlopie
Dołączył: 18 Lip 2006
Posty: 1494
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Garbów
|
Wysłany: Pią 17:31, 24 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Gościu, najpierw się zarejestruj, a potem dyskutuj o podstawności odświeżania tak starych tematów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
M21W2
Poziom 28
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Pią 20:21, 24 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
JEDEN TYSIĄĆ ZŁOYCH POLSKICH / co za młot..
... Ale po co ta obraza..Moze glupie tego nie wiedzieć , ale ktos pyta w ty od mlotow ..
Apeluje o rozwage ..
Moderator/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
szymx4
Poziom 11
Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 21:23, 24 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Kupuj taka okazja się może nie powtórzyć.
Ja bym brał bez wachania. Teraz za b3 bez papierów dasz 500
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
M21W2
Poziom 28
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Sob 17:12, 25 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Dogi Modzie () moja cierpliwość też ma granice
W planie mocne postanowienie poprawy hah
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GOŚĆ
Gość
|
Wysłany: Sob 17:48, 25 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Dobra pisze ostatni raz, bo to nie ma sensu. Młotem nie jestem, ale może ty wróciłbyś się do szkoły, bo nie wiem w jakim słowniku słowo kolo oznacza tysiąc złotych. Piszesz, że w nim się mieścisz, a ja słyszałem, że ludzie mieszczą się w 30 złotych w remoncie motocykla . Nie wiem co za remont wykonujesz jeśli wydajesz tylko tysiąc, pewnie chrom w sprayu, itp. Przy zwykłej B3 remont wyniesie ponad tysiąc bez wysiłku, a tu mowa o LELKU i słabo dostępnych częściach. Sam chrom elementów fabrycznie chromowanych nie mówiąc o obręczach kół, które też skusiłem się pochromować wyniesie lekko 500 złotych, oczywiście profesjonalny chrom. Następnie koszt u tapicera, ja skusiłem się na skóre naturalną, więc 150 złotych sama skóra o ile mnie pamięć nie myli, bo doszły do tego minimalne koszty robocizny. Tak samo z częściami silnikowymi i lakierem, chyba, że ma się znajomego w tej branży, ewentualnie sam w przydomowym warsztacie z odrobiną umiejętności, ale proszkowo raczej w domu nie pomalujesz. Średni koszt remontu motocykla wynosi 3000 złotych, a to oznacza, że Ty robiłeś cięcie kosztów, bądź zwyczajny "remoncik", ja robie motocykl na stan fabryczny, więc jeszcze sporo pieniędzy wydam. Dobra wystarczy już mojego wywodu i przepraszam wszystkich za odkopanie tego tematu, ale jak pisałem, temat nie zakończył się odpowiedzią, więc odpisałem nie spoglądając na datę. Jeszcze raz przepraszam i na drugi raz będe sprawdzał, bo widze ludzie dzisiaj strasznie nerwowi
pozdro
|
|
Powrót do góry |
|
|
soldyy
Moderator na urlopie
Dołączył: 18 Lip 2006
Posty: 1494
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Garbów
|
Wysłany: Sob 20:01, 25 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Drogi Gościu
Zgadzam się w całej rozciągłości z tym, co napisałeś. Jednak trzeba brać pod uwagę, że remontujemy maszyny w różnym stanie. Toteż jeden przypadek będzie wymagał nakładu 3 tys, a drugi 1tys.
Proponuję rejestrację na forum i czynny udział. Widzę, że masz o tym jakieś pojęcie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GOŚĆ
Gość
|
Wysłany: Sob 20:38, 25 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Właśnie myślałem się zarejestrować, to mój ostatni post pod nickiem GOŚĆ. Ja swojego LELKA nie miałem strasznie zniszczonego, wiele osób by go nie ruszało, ale każda najmniejsza wada musiała zostać wyeliminowana. Same powłoki gawalniczne wyniosły coś koło 700 złotych, a jeszcze lakierowanie proszkowe, które sam nie mogę wykonać, no i ten tapicer i silnik, więc sporo to wszystko wynosi.
pozdro
|
|
Powrót do góry |
|
|
M21W2
Poziom 28
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Nie 8:03, 26 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Oj kolego zobacz najpierw czym jezdze i ile włożyłem w prace przy renowacji. Denerwuje mnie takie pierdzielenie. Sam piszesz o chromie w sprayu a głodnemu chleb na myśli. Nie rób chociaż wsioków i WT lubów z innych userów. poprostu żal
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|