Forum WSK Strona Główna

WSK
POLSKIE Motocykle WSK
 

WSK MO6 B3 (obsesja)POMOZCIE!
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WSK Strona Główna -> O wszystkim
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Radvarin
Poziom 34



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 438
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chwaszczyno | Gdańsk

PostWysłany: Pon 7:37, 30 Kwi 2007    Temat postu:


wilkuu napisał:
oplaca sie kópic WSK MO6 B1 z 64 roku z pełna dokumentacja


a czy jest ona zarejestrowana, bo pełna dokumentacja to jeszcze nie wszystko... jeżeli masz chęci do dłubania w niej w zimowe wieczory to ją bierz...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wilkuu
Poziom 14



Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ostrów

PostWysłany: Pon 16:59, 30 Kwi 2007    Temat postu:

Mam problem...założyłem tłok,pierścienie,ściskam je a tu dupa nie chce wejść cylinder... Grey_Light_Colorz_PDT_14 ...dlaczego tak jest?wie ktoś? a co do tamtej WSK to jest ona zarejestrowana na jakiegoś dzisadka ale z umową nie ma problemu
Piszcie!!Pozdro!! Grey_Light_Colorz_PDT_06


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Radvarin
Poziom 34



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 438
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chwaszczyno | Gdańsk

PostWysłany: Wto 2:18, 01 Maj 2007    Temat postu:

musisz się mocniej postarać to ci ten tłok wejdzie w cylinder....jeżeli masz nowy cylinder i nowy tłok, to się nie dziw że wszystko jest na styk wykonane - to musi trzymać kompresje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wilkuu
Poziom 14



Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ostrów

PostWysłany: Wto 17:09, 01 Maj 2007    Temat postu:

Okazało sie ze koleś u którego kópywałem pierścienie dał mi na 3 szlif a powinny być na 2.... naszczęście kómpel miał w zapasie 2 pierścienie i od niego odkópilem Grey_Light_Colorz_PDT_12 cylinder wszedł bezproblemowo...teraz cały silniczek jets złozony jeszcze teraz została mi rama do pomalowania i te wszystkie pierdoły do zmontowania:)
Piszcie!!Pozdro!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wilkuu
Poziom 14



Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ostrów

PostWysłany: Czw 21:49, 10 Maj 2007    Temat postu:

wie ktoś jaka powinna być nakrętka na zębatke napędową w silniku chyba wiecie o co chodzi...tą co tam wchodzi popychacz sprzegła itp...bo gdzieś zgóbiłem...i nie mam jak to przykręcić...Very Happy
Piszcie!!Pozdro!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wilkuu
Poziom 14



Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ostrów

PostWysłany: Pią 12:45, 11 Maj 2007    Temat postu:

Witam moglibyście mi poiwedzieć co moze mi sie tać jeżeli nie wsadziłem podkładki dystansowej koła sprzęgłowego?
Piszcie!!POZdro!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mundy
Super Moderator



Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ostrów Mazowiecka

PostWysłany: Pią 19:48, 11 Maj 2007    Temat postu:

nakretka

miseczka


A o które koło sprzegłowe ci chodzi ??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wilkuu
Poziom 14



Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ostrów

PostWysłany: Pią 23:04, 11 Maj 2007    Temat postu:

No o kosz sprzęgłowy raczej hehe...tam na samym spodzie powinna być podkladka dystansowa kosza sprzęgłowego...pod tarczkami musi ona byc? Gdzie moge dostać takie nakrętki??
Piszcie!!POzdro!!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wilkuu dnia Sob 11:41, 12 Maj 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Radvarin
Poziom 34



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 438
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chwaszczyno | Gdańsk

PostWysłany: Pią 23:49, 11 Maj 2007    Temat postu:

nakrętki otrzymasz raczej w każdym sklepie z częściami do motocykli wsk 125

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mundy
Super Moderator



Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ostrów Mazowiecka

PostWysłany: Sob 18:51, 12 Maj 2007    Temat postu:

Tak , powinna być taka podkłądka pod tarczkami. Ona kasuje nadmierny luz prżód-tyl kosza ( bez niej bedzie dzialac , tyle ze kosz moze sie opierac wtedy o popychacz -niby nic ale lepiej dać tam podkładke) , Też ta podkłądka nie moze być za gruba -musi być ok 0,5--1 mm luzu przód-tył na koszu , bo ciężko będize wysprzęglić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wilkuu
Poziom 14



Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ostrów

PostWysłany: Nie 3:57, 13 Maj 2007    Temat postu:

Jak bedzie działać to loooz:) narazie nie bede montował tej podkładki dopiero po sezonie bo teraz mam za duzo pracy nad tą wsk i w ogole szkola....hehe aha pytalem sie o tą nakrętke z cześciami do wsk i nie ma nigdzie w OSW nie moge dostać;/Sad
Piszcie!!Pozdro!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wilkuu
Poziom 14



Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ostrów

PostWysłany: Pon 15:32, 11 Cze 2007    Temat postu:

Witam!!Ile może być śróbek w całej wuesce? bo chce miec każda śróbke pochromowana a daje w tym tygodniu do chromowania:PP
PIszcie!!Pozdro!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Krzychu
Poziom 28



Dołączył: 23 Mar 2006
Posty: 317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Korniaktów

PostWysłany: Pon 20:00, 11 Cze 2007    Temat postu:

bez srubek silnikowych to tak z 40??

wilkuu gdzie mieszkasz?? na podkarpaciu?? bo tez szukam zakładu chromarskiego


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wilkuu
Poziom 14



Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ostrów

PostWysłany: Pon 20:57, 11 Cze 2007    Temat postu:

Ja mieszkam w Ostrowie Wielkopolskim(wielkopolska)a ty gdzie?ja mam zamiar pochromować kazda sróbke we wuesce:))a nie wiesz jeszcze jakie rozmiary bo kupuje nowe bo wiekszość wyrzuciłem bo byly albo pordzewiale albo musialem je odciąć bo byly zapieczone:)
Pozdro!!Piszcie!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wueska
Gość






PostWysłany: Pią 21:07, 17 Lip 2009    Temat postu: wsk

Śrubek nie chromuj jak co to tylko łby. Chrom nie nadaje sie na gwinty, ponieważ jest za gruby. Śruby powinny byc cynkowane, a chromowane inne części grubszego kalibru. Nie chromuj także szprych, za duzy nacisk jest na nich i chrom bedzie pekał. na początku pisałeś, że wydałeś bodajże 150 zł i, że to sporo. Ja odnawiam swojego LELKA i jak chcesz moge ci podać orientacyjne koszty, które przewiduje:
motocykl: 1000
brakujące lub zniszczone detale: 550
powłoki gawalnicze (chrom, ocynk, anodowanie): 800
lakierowanie: 900
teraz zajmuje sie naprawa silnika, na którą planuje jakieś 800 zł. Jednak prosze też żebyś zauważył, że silnik to nie tylko nowy tłok, pierścionki, wał, itp. Jest tam masa rzeczy jak chocby luzy na zmieniaczu, tarcze nie tylko cierne z korkami, ale i bez, zabierak, skrzynia, cały układ zapłonowy i inne. Po tylu latach uzytkowania wszystko nie jest idealne i wymaga wymiany.
pozdrawiam i naprawde koszty o których piszesz to grosze
ps. składaj na orginalnych częściach, dzisiejsze nie nadają sie do niczego
Powrót do góry
M21W2
Poziom 28



Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pon 1:31, 20 Lip 2009    Temat postu:

Brawo Archeologu, po prostu fenomen jesteś gościu. po 2 latach topic odnawiać. Co do lelka jakoś ja się mieszczę w niecałym kole w tej sytuacji.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GOŚĆ
Gość






PostWysłany: Pią 15:03, 24 Lip 2009    Temat postu:

I o co ci chodzi z tym, że mieścisz się w niecałym kole, bo dziwnym narzeczem mówisz.
Powrót do góry
soldyy
Moderator na urlopie



Dołączył: 18 Lip 2006
Posty: 1494
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Garbów

PostWysłany: Pią 17:31, 24 Lip 2009    Temat postu:

Gościu, najpierw się zarejestruj, a potem dyskutuj o podstawności odświeżania tak starych tematów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
M21W2
Poziom 28



Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pią 20:21, 24 Lip 2009    Temat postu:

JEDEN TYSIĄĆ ZŁOYCH POLSKICH / co za młot..

Grey_Light_Colorz_PDT_07 Laughing ... Ale po co ta obraza..Moze glupie tego nie wiedzieć , ale ktos pyta w ty od mlotow Grey_Light_Colorz_PDT_06 ..
Apeluje o rozwage ..
Moderator/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szymx4
Poziom 11



Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 21:23, 24 Lip 2009    Temat postu:

Kupuj taka okazja się może nie powtórzyć.
Ja bym brał bez wachania. Teraz za b3 bez papierów dasz 500


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
M21W2
Poziom 28



Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Sob 17:12, 25 Lip 2009    Temat postu:

Dogi Modzie (Very Happy) moja cierpliwość też ma granice Smile

W planie mocne postanowienie poprawy hah Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GOŚĆ
Gość






PostWysłany: Sob 17:48, 25 Lip 2009    Temat postu:

Dobra pisze ostatni raz, bo to nie ma sensu. Młotem nie jestem, ale może ty wróciłbyś się do szkoły, bo nie wiem w jakim słowniku słowo kolo oznacza tysiąc złotych. Piszesz, że w nim się mieścisz, a ja słyszałem, że ludzie mieszczą się w 30 złotych w remoncie motocykla Grey_Light_Colorz_PDT_01 . Nie wiem co za remont wykonujesz jeśli wydajesz tylko tysiąc, pewnie chrom w sprayu, itp. Przy zwykłej B3 remont wyniesie ponad tysiąc bez wysiłku, a tu mowa o LELKU i słabo dostępnych częściach. Sam chrom elementów fabrycznie chromowanych nie mówiąc o obręczach kół, które też skusiłem się pochromować wyniesie lekko 500 złotych, oczywiście profesjonalny chrom. Następnie koszt u tapicera, ja skusiłem się na skóre naturalną, więc 150 złotych sama skóra o ile mnie pamięć nie myli, bo doszły do tego minimalne koszty robocizny. Tak samo z częściami silnikowymi i lakierem, chyba, że ma się znajomego w tej branży, ewentualnie sam w przydomowym warsztacie z odrobiną umiejętności, ale proszkowo raczej w domu nie pomalujesz. Średni koszt remontu motocykla wynosi 3000 złotych, a to oznacza, że Ty robiłeś cięcie kosztów, bądź zwyczajny "remoncik", ja robie motocykl na stan fabryczny, więc jeszcze sporo pieniędzy wydam. Dobra wystarczy już mojego wywodu i przepraszam wszystkich za odkopanie tego tematu, ale jak pisałem, temat nie zakończył się odpowiedzią, więc odpisałem nie spoglądając na datę. Jeszcze raz przepraszam i na drugi raz będe sprawdzał, bo widze ludzie dzisiaj strasznie nerwowi Grey_Light_Colorz_PDT_01 Grey_Light_Colorz_PDT_01
pozdro
Powrót do góry
soldyy
Moderator na urlopie



Dołączył: 18 Lip 2006
Posty: 1494
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Garbów

PostWysłany: Sob 20:01, 25 Lip 2009    Temat postu:

Drogi Gościu

Zgadzam się w całej rozciągłości z tym, co napisałeś. Jednak trzeba brać pod uwagę, że remontujemy maszyny w różnym stanie. Toteż jeden przypadek będzie wymagał nakładu 3 tys, a drugi 1tys.

Proponuję rejestrację na forum i czynny udział. Widzę, że masz o tym jakieś pojęcie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GOŚĆ
Gość






PostWysłany: Sob 20:38, 25 Lip 2009    Temat postu:

Właśnie myślałem się zarejestrować, to mój ostatni post pod nickiem GOŚĆ. Ja swojego LELKA nie miałem strasznie zniszczonego, wiele osób by go nie ruszało, ale każda najmniejsza wada musiała zostać wyeliminowana. Same powłoki gawalniczne wyniosły coś koło 700 złotych, a jeszcze lakierowanie proszkowe, które sam nie mogę wykonać, no i ten tapicer i silnik, więc sporo to wszystko wynosi.
pozdro
Powrót do góry
M21W2
Poziom 28



Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Nie 8:03, 26 Lip 2009    Temat postu:

Oj kolego zobacz najpierw czym jezdze i ile włożyłem w prace przy renowacji. Denerwuje mnie takie pierdzielenie. Sam piszesz o chromie w sprayu a głodnemu chleb na myśli. Nie rób chociaż wsioków i WT lubów z innych userów. poprostu żal

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WSK Strona Główna -> O wszystkim Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel & Download

Regulamin