Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wilkuu
Poziom 14
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów
|
Wysłany: Czw 23:07, 12 Kwi 2007 Temat postu: WSK MO6 B3 (obsesja)POMOZCIE! |
|
|
Witam wszystkich forumowiczow!! A wiec kópilem ostatnio wsk MO6 B3 z 1984 roku z pelna dokumentacja. Zaczolem robic prace nad silnikiem miedzyinnymi kopilem: nowe simeringi,lozyska na wał,uszczelki,hermetyk (uszczeliacz),szlif cylindra,nowy tlok+sworzen+tulejka pod sworzen no i czyszcze elementy ze starej farby zeby moc ja pomalowac. chodzi mi tez o drobiazgi ktore kształtuja motor takie jak orginalne naklejki na bak czy tez tabliczka znamienowa ktora mam prawie cala starta;(!! ale teraz mam dylemat Czy opłaca sie odrestaurowywac taksa wsk i to z takiego rocznika włozylem w nia juz okolo 150 pln i jeszcze wloze duzo wiecej znajac mnie zeby bylo wszystko na cacy.Ludzie Pomózcie mi ;(;( Czy warto robic taksa WSK czy tez odrestaurowac sobie jakis inny starszy motocykl Typu JAWA 175 albo Jakas inna WSK
Pozdro!!Piszcie!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
mundy
Super Moderator
Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Pią 0:06, 13 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Jeśli z pełną dokumentacja , to napewno sie opłaca
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Fistasz
Poziom 22
Dołączył: 24 Lut 2007
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Żnin
|
Wysłany: Pią 8:00, 13 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Spokojnie jej wartosc bedzie juz tylko rosła Ja "odrestaurowałem" Poloneza z '86 roku. Naprawde duzo kasy i mojej pracy w niego poszło teraz nikt mi tego nei zwróci ale jestem dumny ze uratowałem go przed złomowaniem i ze moglem przyczynic sie do zachowania kawałka histori Polskiej motoryzacji. Tak sam z twoja WSK, pracujnad nia a bedziesz pozniej dumny z tego co zrobiłes. powodzenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wilkuu
Poziom 14
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów
|
Wysłany: Pią 10:00, 13 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
No tak ale nawet jak ja odrestauruje to i tak nie bedzie duzo warta.Modeli tych wyprodukowali okolo 700 000 tysiecy za czasw PRL-u i praktycznie kazdy moze miec taksa WSK i to za mala kase a ja wkładam w nia bardzo duzo za sam remont silnika mnie wyniesie jakies 300 pln na orginalych podzespołach.Ja wiem ze jak zrobie ja to bede z niej dumny bo czesciowo wszystko robie sam oprocz malowania. Chcialem sie jeszcze zapytac co mam zrobic z tabliczka znaimienowa bo jest cala starta??I skad mam wziasc emblematy orginalne WSK na bak?(ale nie pod lakier)
Pozdro PIszczie!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MaRjÓsZ
Poziom 67
Dołączył: 03 Sie 2006
Posty: 954
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Jodłowa
|
Wysłany: Pią 13:50, 13 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
tabliczke i emblematy idzie kupić choćby na allegro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wilkuu
Poziom 14
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów
|
Wysłany: Pią 14:01, 13 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
No własnie nie ma emblematów WSK naklejanych na Lakier!! i Tabliczki tez nie widzialem no a pozatym jak kopilbym jakas inna tabliczke to i tak numery ramy i silnika,rok produkcji,itd nie beda sie zgadzaly
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Fistasz
Poziom 22
Dołączył: 24 Lut 2007
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Żnin
|
Wysłany: Pią 17:28, 13 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
są dostepne czyste tabliczki, wystarczy odpowiednie cyferki nabic. Naklejki na zbiornik tez są. Ale jesli juz to tylko takie pod lakier, zeby ci to sie trzymało porzadnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mundy
Super Moderator
Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Pią 18:15, 13 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
poszukaj na [link widoczny dla zalogowanych] i znajdziesz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
perez
Poziom 8
Dołączył: 23 Mar 2007
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 19:30, 13 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
cały wachlarz tabliczek od wski do harleya mozna dostac na moto bazarach , fajne imprezki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wilkuu
Poziom 14
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów
|
Wysłany: Pią 19:53, 13 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
No tak tak ale czy mi sie to wszystko oplaca...dzisiaj zauwarzylem ze na osce od korbowodu tam gdzie bylo to wyjechane lozysko jest starta Ośka i jak zalozylem nowe lozysko lozysko ma luz tzn sie rusza na boki!!:(co mam zrobic w takiej sytuacji??...;/ Mam mniejwiecej wsk w akim stanie tylko ze o rok młodsza:(
[link widoczny dla zalogowanych]
A chcialbym miec w takim:
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie wiem czy mi sie to oplaca wszystko...jedynym plusem jest chyba to ze motocykl ma pełna dokumentacje:)) ale ile jeszcze mam przy niej tyle roboty z ze praiwe nie mam czasu na nic...ale poswiecenie i silna wola jest najwarzniejsza...co wy o tym wszystkim sadzicie??
Pozdro!Piszcie!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Radvarin
Poziom 34
Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chwaszczyno | Gdańsk
|
Wysłany: Pią 20:57, 13 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
także mam wsk m06b3 z '84r. ... przez cały czas należała do mojej rodziny.. w zeszłym roku odrestaurowałem ją tj. zrobiłem generalny remont i położyłem nowy lakier... niestety nie mogę jej jeszcze zarejestrować bo nie ma ona wieku zabytku, lecz to mnie nie zniechęciło od wkładu finansowego w ten sprzęt... efekt po odnowieniu jest super, moja wsk zadziwia kumpli i sprawnością silnika i wiekiem i wyglądem.... mogłem zainwestować w jakąś mz 150 i cieszyć się świetnymi osiągami niemieckiej maszyny, ale stwierdziłem, że odnawiając polski motocykl, będę miał większą satysfakcję z końcowych efektów...
co do tabliczki znamieniowej to możesz zamówić sobie taką u grawera (gościa który robi napisy na metalu)
emblematy także możesz u niego zamówić - oczywiście PZL ŚWIDNIK
mam takie pytanko off topic : czy w twojej wsk jest stacyjka na kluczyk samochodowy, czy na ten standardowy, jak w junakach?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wilkuu
Poziom 14
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów
|
Wysłany: Pią 21:18, 13 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Moja Wsk jest na kluczyk samochodowy...mozna by tak powiedziec hehe chyba w koncowych egzemplarzach wsk takie byly ale nie jestem pewnien...
masz jakies Fotki swojej WSK??jak tak to wyslij mi na meila ''drewno92@o2.pl''
co do tabliczki ja chce zeby wygladala taka jaka byla orginalna ''czarna z miejscami na wpisy'' myslalem zeby sobie kopic sobie emblematy naklejane pod lakier ale nie wiem czy sie to tak ladnie prezentuje jak orginal??a ty jakie masz emblematy ?i prawdopodobnie musze teraz dac wał do regeneracji..nie wiecie gdzie sie udac w takiej sprawie????
Pozdro!!Piszcie!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MaRjÓsZ
Poziom 67
Dołączył: 03 Sie 2006
Posty: 954
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Jodłowa
|
Wysłany: Pią 21:42, 13 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
udaj sie do zakładu w którym regenruja wały...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mundy
Super Moderator
Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Pią 22:36, 13 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Jak kolega mowi , oddaj wał do regeneracji. Luzy na boki musza być ( w dop. granicach) jednynie góra-gól ( luz promieniowy ) jest niedopuszczlny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wilkuu
Poziom 14
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów
|
Wysłany: Sob 0:05, 14 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Nie nie nie...nie mam luzów promieniowych w ogóle...ale na boki mam male...ale nie chodzi mi o korbowód ale o ośkę na wale która została starta przez rozwalone łożysko które miało luzy i i zrobiło mi wgłębienie na ośce...
chyba wiecie o co mi chodzi a tak to korbowód jest w super stanie...kolega mi doradzał żebym spawnoł w tym miejscu i dokładnie wytoczył ale nie wiem czy to jest dobry pomysł..heh..jutro z samego rana rozejrzę sie za jakimś zakładem regenerującym wały napędowe...mam nadzieje ze jakiś znajdę w mojej miejscowości
PS.nie wiecie ile może kosztować wypiaskowanie całej ramy od WSK praktycznie wszystko co jest przy ramie oprócz widełek oraz ile może kosztować malowanie proszkowe ramy??
Pozdro!!Piszcie!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mundy
Super Moderator
Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Sob 0:22, 14 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Oske na wale?? , O ktorys z czopów głownych , czy czop korbowodu ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wilkuu
Poziom 14
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów
|
Wysłany: Sob 0:30, 14 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Ten czop ktory idzie do magneta...nie wiem jak sie to fachowo nazywa:PP
Pozdro!!Piszcie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Radvarin
Poziom 34
Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chwaszczyno | Gdańsk
|
Wysłany: Sob 7:17, 14 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
fot żadnych nie mam, a emblematy jeszcze oryginalne, bo były powiecmy w dobrym stanie, jak byś pokazał grawerowi jak wygląda oryginalna tabliczka np. na zdjęciu to on na pewno zrobi ci idealną kopię...no ale pewnie bedzie to droższe niż tabliczki sprzedawane chociażby na allegro...
no i w końcu pojawił się ktoś na forum, co ma taką jak ja stacyjkę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mundy
Super Moderator
Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Sob 13:01, 14 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Już wiem , no to jest jeden z czopów głownych wału. jak duze jest wyrobienie? Ja nie polecam tego zaspawywać , podczas spawania zachodzą napreżenia osłąbijace czop , ponadto może ci sie on wygiąć uniemożliwiając poprawne centrowanie wału. Jak nieduze wyrobienie zaproponował bym klej do metalu loctite .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wilkuu
Poziom 14
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów
|
Wysłany: Sob 13:19, 14 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Ne jest duze wyrobienie.Gdzie mogę taki klej dostać??A jak bym oddał wał do regeneracji??Ten klej chociaż spełnia swoje wymagania?tzn daje coś?czy czasem po pewnym czasie ten klej sie nie wyrobi??
Piszcie pozdro
Przynajmniej mamy pewność ze dzięki takiej stacyjce nikt nam nie ukradnie pojazdu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mundy
Super Moderator
Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Sob 15:28, 14 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
zobacz na allegro np loctite 602, a najlepiej idź do hurtowni łożysk( jesli masz do takowej dojście ) i przedstaw problem -dobiorą odpowiedni klej . Ten klej jest właśnie do osadzania łożysk
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wilkuu
Poziom 14
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów
|
Wysłany: Sob 19:59, 14 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Nie ma tego na allegro a do hurtowni łożysk nie mam dojścia...może zostawię to wgłębienie na czopie poniewarz nie jest ono duże a we wakacje kópie nowy wał i wymienię. Ile może kosztować wypiaskowanie całej ramy,błotników,baku,itd praktycznie wszystkich elementów malowanych w WSK.??
Pozdro!!Piszcie!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mundy
Super Moderator
Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Sob 20:32, 14 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Oj jednak szukanie boli a to co to
[link widoczny dla zalogowanych]
wybieraj
A co do tego piaskowania , to znajdź wykonawce i spytaj konkretnie , gdybym ja to robił ci to bym tu napisał ,.
PS
Jeśli jesteś z tej mojej Ostrowi , to napewno jest hurtownia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wilkuu
Poziom 14
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów
|
Wysłany: Nie 1:01, 15 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
No tak ale może już kiedyś takie coś piaskował i wie ile to morze kosztować Ja jestem z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO.A co do tego kleju to on nie jest za tani:PP dzisiaj chyba zjechał mi sie gwint podczas wybijania wału i lipa...ale tylko początek mi sie zjechal
Pozdro!!Piszcie!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mundy
Super Moderator
Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Pon 1:18, 16 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Te wejście gwintu możesz naprawic wypiłowujac pilniczkiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wilkuu
Poziom 14
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów
|
Wysłany: Pon 17:55, 16 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
No sprobUje sporobUje...Bo chce w środe zacząc składać silnik...hehe...a jutro daje do piaskowania elementy...i w czwartek daje do lakiernika...:)Jeszcze zostało mi do kUpienia...kolanko chromowane, i emblematy WSK:)no i pomalować pomalowac ramę proszkowo.No i wszystko
poskładać...
Pozdro piszcie!!
moderator
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wilkuu
Poziom 14
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów
|
Wysłany: Pon 23:24, 16 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Chciałem sie jeszcze zapytać jaki był oryginalny licznik w tym modelu WSK ?? Ja mam obecnie licznik do 140 km/h ale słyszałem ze oryginalnie w tym modelu byl do 100km/h?czy to prawda??oraz jak mam przeczyścić tłumnik?
Piszcie!!Pozdro!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mundy
Super Moderator
Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Wto 1:06, 17 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
tłumik:
-> zdejmij
-> zatkaj z jednej str;
->rozrób sody KOH ( kret do rur:P) z goraca woda;
->zelej tym od srodka tłumik'
-> pozostaw na kilka dni ;
-> wylej i wypłukaj ciepla wodą kilkakrotnie;
-> w razie konieczności powtórz .
Szybkościomierz masz do 140km/h .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wilkuu
Poziom 14
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów
|
Wysłany: Wto 13:37, 17 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
No tak ale czy po pewnym czasie mi ten tłumnk od środka nie zardzewieje??Bo jak ma mi zardzewieć od środka i po roku mi sie zrobią wżery to co mi po takim tłumniku są jeszcze jakieś ine sposoby czyszczenia tłumnika?
Piszcie Pozdo !!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MaRjÓsZ
Poziom 67
Dołączył: 03 Sie 2006
Posty: 954
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Jodłowa
|
Wysłany: Wto 15:42, 17 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
ha jak założysz ten tłumik do motora to nie ma obawy-nie przeżre napewno-czemu-bedzie maił dobre smarowanie i za jakis czas te czynnosc trzeba będzi powtórzyć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wilkuu
Poziom 14
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów
|
Wysłany: Wto 16:22, 17 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
No tak ale ile mam wlać do tego tłumnika tego kreta??Jak wleje do niego rozrobionego z wrzątkiem kreta to po pewnym czasie to ostygnie,...(oczywiste)i co w tedy;>
Pozdro Piszcie!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Fistasz
Poziom 22
Dołączył: 24 Lut 2007
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Żnin
|
Wysłany: Wto 21:22, 17 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
spokojnie jak ostygnie nic sie nei stanie, pozostawa to na jakis czas i zobaczysz efekty. Kreta syp do oporu:D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wilkuu
Poziom 14
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów
|
Wysłany: Wto 21:36, 17 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
A dokładnie na jaki czas?mam nadzieje ze jak będe trzymał to za długo to nic sie nie stanie?aha i ogolnie wie ktos ile może kosztować farba odporna na wysokie temperatury żeby pomalować tłumik?bo zwykła pomarszczy sie przy wysokich temperaturach...jakiej farby użyć? Jakie mam sobie kópić kolanko chromowane czy ze stali nierdzewnej??ktore byście mi polecali?Nie jaką farba pomalowano felgę?
Pozdro!!Piszcie!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mundy
Super Moderator
Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Wto 21:44, 17 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Nie baw sie w aptekarza , napisałem wczesniej ,z ena kilak dni , to sostaw to na dwa dni i dwie noce i spokuj. Potem płucz. ehH , jak wypłukasz i zamontjesz po tym, to wszsytkie slady wody i tak zaraz wydmucha.
JA farbe matową do 600 stC kupowałem 300ml za 15 zł
Kolanko polecam chromowane
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wilkuu
Poziom 14
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów
|
Wysłany: Wto 21:53, 17 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Może i ktoś powiedzieć jak mam ściągnąc zębatke napędzająca kosz sprzegłowy?bo mam z tym maly problem jest ona z tego co wiem na klinie na czopie od walu ale jak to cholerstwo ściągnąc...?Przez to całe prace przy silniku stoją w miejscu
Co do tłumnika jutro się tym zajmę bo kreta mam w mojej łazience prawie pełneopakowanie.A ile bedę potrzebował takiej farby na pomalowanie tłumnika na czarno jak to w orinale bylo...
Piszcie!!Pozdro!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Fistasz
Poziom 22
Dołączył: 24 Lut 2007
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Żnin
|
Wysłany: Wto 22:04, 17 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
kup sobie małą puszeczke farby odpornej na wysoka temperature, jak kupiłem do tego puszke "spraju" i zapłaciłam chyba 13.50 starczyonba tłumik cylinder i jeszcze zostało. A zebatke sciagasz sciagaczem uniwersalnym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wilkuu
Poziom 14
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów
|
Wysłany: Wto 22:13, 17 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
A czym lepiej wyjdzie spreyem czy tez pomalować pistoletem...hehe głupie pytanie trochę bo to praktycznie to samo... a co do tego ściągacza to jest to ściągacz do łozysk tak??musze sobie jutro takie coś sprawić tylko powiedźcie coś więcej jaki to mam kópic!
Piszcie!!Pozdro!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mundy
Super Moderator
Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Wto 23:07, 17 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Do samego tłumika to spray. Bo do pistoletu to musisz kupic od razu 0,5 l farby :] ... Załatw sobie uniwersalny sciagacz do łozysk ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wilkuu
Poziom 14
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów
|
Wysłany: Wto 23:14, 17 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Ale jaki efekt bedzie jak sie pomaluje taki tłumnik takim spreyem?pistoletem lepszy?chciałbym żeby ta WSK wygladala jak by wyjechała z fabryki dlatego sie tak o wszystko wypytuje Poprostu zalezy mi na tej WSK jak na niczym innym Gdzie moge dostac taki ściągacz do łozysk uniwersalny??
Mundy:Powiedz mi czy mi sie to wszystko opłaca?tzn czy warto to robic z WSK z 1985 roku,ze starta tabliczka znamionowa?jak to wszystko oceniasz- (oceniacie)co robie?
Pozdro!!Piszcie!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MICHAŁ90
Poziom 60
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 886
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Z FABRYKI
|
Wysłany: Śro 8:23, 18 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
warto bo to wsk
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Fistasz
Poziom 22
Dołączył: 24 Lut 2007
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Żnin
|
Wysłany: Śro 14:47, 18 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
efekt bedzie taki jakie mas zumiejetnosci. jesli nigdy nei malowałes pistoletem to kup spray. Mój po nałozeniu 3-4 warstw wygląda jak nówka. I tak jak mówi mundy taniej jest kupic spray niz w puszcze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wilkuu
Poziom 14
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów
|
Wysłany: Śro 15:17, 18 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
No tak ale i tak ja bym tego nie malował bo mam wója lakiernika który mi maluje ta WSK a tlumnik też by mógł malnąc pistoletem bez problemu tylko farba...:)Ale jak Spreyem nie wyjszloby wcale lepiej niz Pistoletem to juz wole jak wy mówicie tym spreyem...
Dla mojej WSK wszystko....
Pozdro!!Piszcie!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wilkuu
Poziom 14
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów
|
Wysłany: Śro 22:24, 18 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Słuchajcie kópiłem ściągacz do ŁOZYSK!!na 3 ramiona...tylko ze jakiś kijowy ten ściągacz bo jak chcialem zaczepić go o zębatke to sie zsuwał i zębatka nie chciała zejść.Próbowałem go troche podtuningować zeszlifowójąc go szlifierka i nadal to samo?A może źle to ściągam??nie wiem juz sam
Piszcie!!Pozdro!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mundy
Super Moderator
Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Śro 22:58, 18 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Kup 2-ramienny i jak założysz to sciśnij sciskiem stolarskim ramiona zeby sie nie rozjeżdżał. Pokombinuj tak samo i 3-ramiennym .
PS
****** jestes dyslektykiem czy co .Watpie zeby aż takie błędy były wynikiem nieznajomości podstaw gramatyki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wilkuu
Poziom 14
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów
|
Wysłany: Śro 23:03, 18 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
No tak ale nie chce wydawać pieniędzy w błoto na sciągacze...w ogolę idzie jakoś inaczej ściagnać tą zebatke...ja wpadłem na pomysł żeby podbgrzać tą zębatkę od dołu opalarka i pod wpływem ciepla ona sie rozszerzy i moze jakoś lżej pójdzie?co wy na to?da to cos?no tak ale ścisk stolarski i tak nic chyba nie pomorze bo i tak zejdzie z ramion...
PS.Jestem dyslektykiem ale jakoś staram sie nie walic byków
Piszcie!Pozdro!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mundy
Super Moderator
Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Czw 0:03, 19 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Słuchaj ja tą drogą szedlem kilka razy I scisk zdawa egazamin . Spróbuj teen 3 -ramienny zlapac ściaskiem za 2 ramienia ( jedno zostawiaajc) , pokombinuj ale nie podgrzewaj nic narazie .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wilkuu
Poziom 14
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów
|
Wysłany: Czw 16:02, 19 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
No tak ale ścisk nadal nic nie daje bo próbowałem ale nic to nie daje bo jak złapie 2 ramiona to to 3 schodzi i krzywo sie wkreca i schodzi na boki...P A tam na tym czopie jest klin o ile wiem nie trzeba go wcześniej wybić albo coś??sam juz nie wiem nie idzie tej zębatki ściągnąć za nic Doradźcie coś?...
Piszcie!!Pozdro!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mundy
Super Moderator
Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Czw 21:21, 19 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Klina nie zdejmiesz , dopóki nie zciągniesz zebatki ,. Słuchaj można grzać do ok 100 StC i próbowac , ale też ściagaczem. A spróbuj , ten 3-ramienny jak założysz na kolo ścisnać ( obwiazać naokolo ściskeim -np tym na śrube, czyli opaska lub chociażby mocno skrecić drutem ) i wtedy sciagać. Tylko nie zapomnij miedzy srube centralną ( ta co sie opiera o srodek zebatki) założyc kulke -inaczej będize spadac z osi śruba
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wilkuu
Poziom 14
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów
|
Wysłany: Pią 13:04, 20 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Udało sie, ściagłem tą zębatke...uffff...no i wybilem oczywiście wał ale znów sie pojawił problem bo w tych kółkach od wału (nie wiem jak sie to fachowo nazywa)jest coś jak by był jakiś kawałek metalu... ale co to może być? i jak to wyciągnąć?Może to pierścień który mi zmieliło w cylindrze i przeleciał mi do wału?jakim cudem tam sie dostał to ja nie wiem jak to jest spawane...co z tym zrobić może takie coś tam tkwić?
Piszcie!!Pozdro!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MaRjÓsZ
Poziom 67
Dołączył: 03 Sie 2006
Posty: 954
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Jodłowa
|
Wysłany: Pią 15:51, 20 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
w tym mjejscu które zakrywaja balchy wału??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wilkuu
Poziom 14
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów
|
Wysłany: Pią 16:05, 20 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
no te kółka co są pomiędzy korbowodem...w środku...nie wiem co zrobic?jak ruszam korbowodem na boki to wszystko jest Ok.Ale jak wezmę cały korbowód i nim potrząsnę to słychać jakby jakieś kawałki metalu w środku tych kółek.
Piszcie!!Pozdro!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wilkuu
Poziom 14
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów
|
Wysłany: Pią 20:21, 20 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Już wiem co tam lata...prawdopodobnie jest to ołów do wyważania...jutro idę kópić nowy wał bo z tego raczej nic nie bedzie najprawdopodobniej dzieki wałowi zawdzięczam rozwalenie tłoka,pierscieni i cylindra ...mam pytanie Jak sie ściąga górna półkę (tam gdzie jest pzykręcona kierowanica)??Oraz jak ściągnąć tylni wachacz?czy tą ośke od wachacza sie wybija?nie wiem juz sam... bo w poniedziałek daje rame do piaskowania i musze mieć rozebraną na części pierwsze wiec prosze o szybką odpowiedz!
Pozdro!!Piszcie!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mundy
Super Moderator
Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Pią 22:40, 20 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Słuchaj że coś tam w srodku lata to nei żaden feler... niech lata. Dostało sie cos tam momiędzy nieszczelnośc blacha -kólko ( przeciwwaga) . Jeśli czopy wału są okey ( nie ma wzerów , wyrobień w miejscu łozysk) i an korbowodzie brak luzu gora -dól to wał spoko może dalej służyc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wilkuu
Poziom 14
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów
|
Wysłany: Pią 22:53, 20 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Własnie ze czopy wału nie są OK...sa wytarcia od łozysk i to dosć głębokie...
Mundy: to wytłumacz mi dlaczego zmieliło mi pierścień i tłok...to jest napewno ołów do wywarzania wału.zresztom chcę zeby ten silnik mi posłużył mi kilka lat a nie rozwalił sie po 2 miesiąach....;/
Wie ktoś jak wyciagnac półke tam gdzie jest przykręcona kierownica?i tylni wachacz??
Piszcie!!Pozdro!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mundy
Super Moderator
Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Pią 23:11, 20 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Dlaczego ... Mogłeś mieć np luzy juz znaczne , lub wadliwy tłok... Jest wiele przyczyn
Wazniejsze jest prawidłowe uszczelnienie blach wzgledem przeciwag.
Żeby wyciagnąć pólke musisz odkrecic dwa korki amortyzatorów ( te niklowane na samej górze) , a wahacz -wybić oś wahacza , a to nie jest łatwa czynnośc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wilkuu
Poziom 14
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów
|
Wysłany: Pią 23:16, 20 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
no wiem bo próbowałem wybić ale zbytnio nie wychodzi...;/ a tą listwe tam gdzie kiera jest przykręcona też próbowałem wybić i lipa...odkrecilem wszystkie śrobki korki amortyzatorów ittd i próbowałem tez wybic i nadal sie trzyma;/;/
Piszcie!!Pozdro!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mundy
Super Moderator
Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Pią 23:25, 20 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Bo do pólki jeszcze musisz odkrecic tą nakretke sztycy . A wahacz to mowilem ze ciezko , spróbuj nalac coli, albo WD-40 na to i odczekac z 12 h i potem wybijaj , bo to zastałe jest .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wilkuu
Poziom 14
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów
|
Wysłany: Pią 23:40, 20 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Gdzie jest ta nakrętka? Jutro spróbóje z tym wachaczem i powiem na forum czy wyszedł Jutro napisze na Forum czy zeszedl:D
Piszcie!!Pozdro!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wilkuu
Poziom 14
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów
|
Wysłany: Sob 15:26, 21 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
No trochę sie namęczyłęm zeby ściągnąć caly przód ale udało sie :)jeszcze tylko wachacz mi został i reszte pierdół z tyłu...
Piszcie!!Pozdro!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wilkuu
Poziom 14
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów
|
Wysłany: Sob 18:25, 21 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
jak mam wybić ten wacacz?wale w niego z młotka a on ani drgnie...grrr...nie trzyma on sie na czymś?tam sa takie jakby tulejki może trzeba je wybic jakos?
Piszcie!!Pozdro!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mundy
Super Moderator
Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Sob 20:58, 21 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Nie, on am tak właśnie wyjsć-po odkreceniu dwóch nakrętek i wybijajac za pomocą motka lub naciskiem prasy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wilkuu
Poziom 14
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów
|
Wysłany: Nie 14:28, 22 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
rozebrałem dzisiaj cały przód na czynniki pierwsze....tzn widełki itd...cały olej wylał mi sie z widełek...wie ktoś ile trzeba nalać i jaki olej wlac?
Piszcie!Pozdro!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Radvarin
Poziom 34
Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chwaszczyno | Gdańsk
|
Wysłany: Nie 15:16, 22 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
najlepiej lux 10...tanio i tak jak w oryginale...a ile to nie wiem, ja u siebie wlałem tyle ile się zmieściło...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MaRjÓsZ
Poziom 67
Dołączył: 03 Sie 2006
Posty: 954
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Jodłowa
|
Wysłany: Nie 15:34, 22 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
tu sie serwis kłania
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wilkuu
Poziom 14
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów
|
Wysłany: Nie 15:59, 22 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Już wiem co wlać i ile wlać... [link widoczny dla zalogowanych]
Piszcie!!Pozdro!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Radvarin
Poziom 34
Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chwaszczyno | Gdańsk
|
Wysłany: Nie 16:58, 22 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
taa hydrauliczny...przecież lux 10 był wtedy najbardziej popularny i używano go do wszystkiego: do mieszanki paliwowej, do skrzyni biegów, i do teleskopów...oczywiście możesz wlać teraz hydrauliczny...szukałem w instrukcji, ale tam nic nie ma na temat ilości oleju... tylko pamiętaj aby zmienić simeringi, aby ci nie ciekły te teleskopy-
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MaRjÓsZ
Poziom 67
Dołączył: 03 Sie 2006
Posty: 954
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Jodłowa
|
Wysłany: Nie 17:48, 22 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
tiaa do mieszanki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Radvarin
Poziom 34
Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chwaszczyno | Gdańsk
|
Wysłany: Nie 19:10, 22 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Cytat: | tiaa do mieszanki |
nawet teraz niektórzy wlewają lux 10 zamiast mixolu...
jeżeli nie wierzysz to zrobiłem nawet skana z instrukcji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mundy
Super Moderator
Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
|
Powrót do góry |
|
|
wilkuu
Poziom 14
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów
|
Wysłany: Nie 19:38, 22 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Mundy: nadal mam problem z wachaczem...nie idzie go wybić...wale 5kg młotkiem i nic nie wychodzi prawie...nie trzeba czasem wyciągnąć tam najpierw tego plastiku co jest wokół tulejki??Wyszło mi moze ze 3 mm z jednej strony i lipa....
Piszcie!!Pozdro!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Radvarin
Poziom 34
Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chwaszczyno | Gdańsk
|
Wysłany: Nie 19:59, 22 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Cytat: | ale jeśli do teleskopów wlałeś ile wlezie , to długi simeringi nie pożyja Wink Tam ma byc 90 cm3 oleju .
|
mi po prostu coś strasznie skrzypiały te przednie teleskopy po 16 latach stania , to odkręciłem te dwie śruby z góry i dolałem przez nie oleju może ze 3 kapsle na teleskop, bo więcej nie chciało wpłynąć, a tak w ogóle to jeszcze nigdy nie rozbierałem widełek, więc może ten olej wcale nie trafił tam gdzie miał, ale najważniejsze że skrzypienie ustało, a tłumienie jest bardzo dobre...
wilkuu: na pewno da się wybić...tu masz schemat wahacza wsk m06b3
[link widoczny dla zalogowanych]
tylko trzeba odświezyć stronkę, bo z samego linku nie chce odpalić obrazka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MaRjÓsZ
Poziom 67
Dołączył: 03 Sie 2006
Posty: 954
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Jodłowa
|
Wysłany: Nie 21:20, 22 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
eee dobre dopiero dzis to przeczytałem pomimo ze mam kilka ksiazeczek od wsk
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wilkuu
Poziom 14
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów
|
Wysłany: Pon 0:29, 23 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Nie idzie wybić tego wachacza wale w niego i wale i nic nie chce wyjsc...podpowiedzcie mi jak mam to wyciągnąc albo jak ulatwić sobie sprawe z wybiciem tego wachacza??
Piszcie!!Pozdro!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Radvarin
Poziom 34
Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chwaszczyno | Gdańsk
|
Wysłany: Pon 16:42, 23 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
a ja mam takie pytanie: po co w ogóle chcesz wybić wahacz???, ja u siebie go nie wymontowywałem, bo po pierwsze trzymał jak holera a po drugie chciałem go tylko wybić aby lepiej się ramę malowało, ale obyło się bez tego(wybijania oczywiście)... jak nie masz żadnych luzów i wahacz rusza się tak jak powinien to zostaw go w spokoju...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wilkuu
Poziom 14
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów
|
Wysłany: Pon 17:48, 23 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Udało mi sie go wybić... wystarczyło troche siły i benzyny A więc wybijam go aby móc go pomalować w tej chwili mówie ze maluje proszkowo a pod wpływem ciepła ten plastik co bym na tuleji by sie stopił...Mam pytanko jutro chce dać rame do piaskowania i chodzi mi o numery ramy...mogą stać sie niewidoczne lub niewyraźne lub ich w ogole nie bedzię...co mam zrobić?Aha i jeszcze jedno pytanko nie wiecie skad moge wziąść emblematy na bak te naklejane...wiecie o co chodzi bo w tym tygodniu chce mieć wszystko pomalowane i zmontowaną cała rame itd...
Piszcie!!Pozdro!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Radvarin
Poziom 34
Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chwaszczyno | Gdańsk
|
Wysłany: Pon 18:25, 23 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
no przecież na początku tematu pisaliśmy Ci że emblematy kup na allegro jak znajdziesz, albo idź do grawera..... a numery ramy spisz sobie na kartkę i jak będą niewidoczne po piaskowaniu, w co wątpię, to wybijesz je na nowo
a co do malowania proszkowego to ja nie jestem przekonany do trwałości takiego lakieru...np. puszka po piwie, która poleży trochę na dworze zaraz robi się blada, moim zdaniem tak samo bedzie z motocyklem, po paru deszczowych dniach...ale może się mylę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wilkuu
Poziom 14
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów
|
Wysłany: Pon 22:32, 23 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Jak mam sobie wygrawerować naklejane emblematy do WSK .Kolego Radvarin z tego co mi sie zdaje to grawer zajmuje sie rzeźbieniem w metalu a nie drukowaniem emblematów(chyba ze tobie chodziło o metalowe emblematy WSK to sie zgodze)...malowanie proszkowe jest bardzo skuteczne bardzo trudno jest zedrzeć farbę nawet po kilku latach urzytkowania...wiem bo kómpel malował sobie rame od rowera i lakier naprawde dobrze trzyma...takich emblematów na allegro dostać nie mogę sam zajrzyj sobie na allegro ja jakoś nie widzie...
Piszcie!!Pozdro!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Radvarin
Poziom 34
Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chwaszczyno | Gdańsk
|
Wysłany: Pon 23:29, 23 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
a ja już kiedyś na allegro widziałem 5 par emblematów PZL Swidnik, oczywiście nowych, więc na pewno są, musisz tylko trafić na aukcję, no bo fakt, ze czesto takie przedmioty nie sa wystawiane....
nie wiem jak u ciebie, ale w gdańsku grawer i rzeźbi w metalu, i robi napisy na zamówienie, chyba metodą termotransferu, czyli bardzo prostym sposobem,(który możesz wykonać sam w domu), polegającym na odbiciu rysunku wydrukowanego tonerem na papierze kredowym, w twoim przypadku na aluminiową blachę, lub na inne rzeczy za pomocą żelazka...Poszukaj w necie na stronach i forach o elektronice....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mundy
Super Moderator
Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Wto 0:04, 24 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Ja mam na sprzedaz emblematy, ale uzywane
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wilkuu
Poziom 14
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów
|
Wysłany: Wto 0:17, 24 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Poszukóje nowych musi być tak jakby wyjechała z fabryki WSK.A w jakim stanie masz te emblematy masz jakiś ich skan?
Mundy:Co mam zrobić z numerami na ramie żeby po piaskowaniu sie nie okazało ze numerów nie ma
Piszcie!!Pozdro!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MaRjÓsZ
Poziom 67
Dołączył: 03 Sie 2006
Posty: 954
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Jodłowa
|
Wysłany: Wto 13:05, 24 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
raczej będa te numery
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wilkuu
Poziom 14
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów
|
Wysłany: Wto 16:34, 24 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Na wszelki wypadek zakleje taśmą izolacyjną numery ramy:D...Dzisiaj kópiłem nowy wał i jutro zabieram sie za składanie silnika:) moze juz za jakieś 2 tygodnie WSK będzie złozona....
Piszcie!!Pozdro!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Radvarin
Poziom 34
Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chwaszczyno | Gdańsk
|
Wysłany: Wto 17:09, 24 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
piaskowanie zerwie Ci tą taśmę izolacyjną, więc słaby pomysł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wilkuu
Poziom 14
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów
|
Wysłany: Wto 18:35, 24 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Tylko tacy głópi to oni nie są i jak będą widzieli ze jest naklejona taśma izolacyjna to chyba będą wiedzieć ze maja tam nie pisakować...!i w dodatku im powiem że mają w tym miejscu nie pisakować to chyba nie będa piaskować w tym miejscu...co nie?
Piszcie!!Pozdro!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Radvarin
Poziom 34
Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chwaszczyno | Gdańsk
|
Wysłany: Wto 19:33, 24 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
jak już to głupi .... no jak powiesz im że nie mają piaskować na główce ramy, to i taśmy nie musisz przyklejać... numery ramy są dość mocno wybite, więc nawet jakby tam wypiaskowali, to ci nie "zeszlifują" z 0,5 mm metalu,...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wilkuu
Poziom 14
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów
|
Wysłany: Wto 19:40, 24 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Pożyjemy zobaczymy jutro im to zawioze to chyba nie mi odpowiedza na to pytanie w tej firmie.Radvarin chyba masz w sumie racje...numery są dość głeboko wybite wiec raczej mi ich nie zeszlifują
Piszcie!!Pozdro!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MaRjÓsZ
Poziom 67
Dołączył: 03 Sie 2006
Posty: 954
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Jodłowa
|
Wysłany: Wto 19:44, 24 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
to jest piaskowanie nei szlifowanie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Radvarin
Poziom 34
Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chwaszczyno | Gdańsk
|
Wysłany: Wto 21:09, 24 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
ej mariÓsz, ja użyłem tylko takiej przenośni z tym "szlifowaniem", chodzi o to , że drobinki tego pyłu używanego podczas piaskowania, nie zmienią ci średnicy rury, tak aby znikły w tym przypadku nr ramy...
wilkuu: powinieneś raczej zadbać o to, aby ci te proszkowe malowanie nie zamaskowało nr ramy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mundy
Super Moderator
Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Śro 0:06, 25 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Moje emblematy wyglądaja tak: [link widoczny dla zalogowanych]
Piaskowanie nie zaszkodzi numerom , raczej farba ma większe szanse na to
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MaRjÓsZ
Poziom 67
Dołączył: 03 Sie 2006
Posty: 954
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Jodłowa
|
Wysłany: Śro 13:20, 25 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
wiadomo po to jest piaskowanie zeby oczyścic...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wilkuu
Poziom 14
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów
|
Wysłany: Śro 14:03, 25 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Mundy:Na stronce nie ma żadnego zdjecia....
Zapodaj jeszcze raz fotki
Piszcie!!Pozdro!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wilkuu
Poziom 14
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów
|
Wysłany: Śro 15:25, 25 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Słuchajcie kópiłem wczoraj wał od WSK porownywując go ze starym wałem ma mniejszą główkę tam gdzie sie wkłada tulejke i jest troche cięższy...moga byc jakieś skutki uboczne tego?
Piszcie!!Pozdro!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Radvarin
Poziom 34
Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chwaszczyno | Gdańsk
|
Wysłany: Śro 16:16, 25 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
a ty kupiłeś nowy rzemieślniczy, czy używany...bo jak ten drugi, to może od shl, albo wfm być...ale niech się wypowiedzą bardziej obeznani w wałach ludzie...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Radvarin dnia Śro 18:21, 25 Kwi 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
wilkuu
Poziom 14
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów
|
Wysłany: Śro 16:28, 25 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Kópiłem nowy wał...koleś mi powiedział ze od WSK to jest...ale porównywując go do starego wału rózni sie on tą glowką(mniejsza)i jest trochę cięższy...mogę go wmontować w silnik od WSK??
Piszcie!!Pozdro!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wilkuu
Poziom 14
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów
|
Wysłany: Czw 19:47, 26 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Już wiem ten wał co kópilem jest dobry lecz tamten co miałem był od WFM bo na korbowodzie pisało...hehe teraz moge brac sie do montażu...
Piszcie!!Pozdro!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mundy
Super Moderator
Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Pią 1:22, 27 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
DO wały od WFM bys musiał zakłądać tłok ze sworzniem 12 mm tam takie były, a wiekszy ma 13 mm . ( nowsze modele) . wilkuu fota jest przeciż w tym samym poscie ( odświerz moze sie wyświetli) .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wilkuu
Poziom 14
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów
|
Wysłany: Pią 13:14, 27 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Czyli ten wał co mam moge wmontować??
Mundy:Nie pojawiaja sie fotki pomimo to ze odświeżam strone...?
Piszcie!!Pozdro!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mundy
Super Moderator
Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 4568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Pią 23:20, 27 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
jak ma 13 mm głowka to spoko /
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wilkuu
Poziom 14
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów
|
Wysłany: Nie 12:57, 29 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
No glówka ma 13 mm...ale niestety kliny na zębatkę i magneto są inne niż na starym wale (krótsze)i narazie nic nie moge zrobić przy silniku....
Piszcie!!Pozdro!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wilkuu
Poziom 14
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrów
|
Wysłany: Nie 23:24, 29 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Mam do was pytanko..oplaca sie kópic WSK MO6 B1 z 64 roku z pełna dokumentacja...plomby na silniku 100%orginał...tylko chromy do odnowienia,przebieg(7tys km)...za 500pln?? ogolnie WSK ta stala jakies 20 lat w garazu ale pali na dotyk...Właśnie nie wiem czy sobie jej nie kópie i w zimowe wieczory sie ją zajme...hehe ...najpierw musze jedna zrobic
Piszcie!Pozdro!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|