Autor |
Wiadomość |
Dyziek |
Wysłany: Pią 23:06, 29 Mar 2013 Temat postu: |
|
Dokładnie nawet i z kosza w końcu go usunę |
|
|
witek2874 |
Wysłany: Pią 18:20, 29 Mar 2013 Temat postu: |
|
Jeśli temat trafił do kosza to raczej nie warto dopisywać więcej postów |
|
|
Maati9812 |
Wysłany: Pią 16:28, 29 Mar 2013 Temat postu: |
|
Po wszystkich obliczeniach i róznych diagnozach doszedłem do wnisoku, że może nie założyleś tulejek skrzyni ? Albo trybów ? To takie wałki z ząbkami. Czytanie tego tematu grozi kalectwem umysłowym. Najlepiej to przyspawaj wałek głowny do trybu zdawczego i bedziesz miał automat jak w skuterach |
|
|
Dyziek |
Wysłany: Pon 21:37, 25 Mar 2013 Temat postu: |
|
Już trudno jeśli kupi za własne pieniądze chińszczyznę...gorzej jak wlozy ZMD i zniszczy nam wartościowe czesci
Jak widzicie temat przeniosłem do kosza...ale nie usuwam go...smiech to zdrowie |
|
|
witek2874 |
Wysłany: Pon 20:43, 25 Mar 2013 Temat postu: |
|
Nie no napisałem tam że ze swojej głupoty załatwił całą skrzynię i do tego kosz sprzęgłowy. Ale za głupotę się płaci, niektórzy ludzie jak widać na powyższym przykładzie mają przepalony mixol zamiast mózgu |
|
|
philzaw |
Wysłany: Pon 19:13, 25 Mar 2013 Temat postu: |
|
Jemu nic nie da wymiana kosza, tu trzeba nową skrzynię, której, no cóż, byłoby szkoda, żeby stało się z nią to samo co stało się ze skrzynią w jego silniku. |
|
|
witek2874 |
Wysłany: Nie 22:44, 24 Mar 2013 Temat postu: |
|
Po prostu w wyniku zbyt dużych różnic na poszczególnych wałkach i trybach, wyrobiły się zęby lub sprzęgła kłowe trybów. Dzięki wyłamanym zębom z jednego trybu uszkodzeniu uległa reszta trybów i waLków, bo pomiędzy tryby dostawalły się odłamane zęby. Wnioskując dalej w wyniku tego uszkodzeniu mogły ulec też tulejki osadcze wałków i łożyska. Wymiana tulejki kosza sprzęgłowego w twoim przypadku niewiele da, musisz raczej wymienić cały kosz. |
|
|
philzaw |
Wysłany: Nie 22:28, 24 Mar 2013 Temat postu: |
|
No to musisz mieć zajebiste luzy na zmieniaczu i całych wałkach i kołach. Ale człowieku, co to zmieni??? Nawet jakbyś miał wymienić całą skrzynię biegów i aparat zmiany biegów to zaraz zrobisz to samo i kolejna skrzynia będzie nadawać się na złom... Radzę ci, sprzedaj tą WSKę, tak jak Dyziek powiedział, komuś kto będzie miał do niej szacunek i kup sobie rower, tu ci się przynajmniej linka sprzęgła nie zerwie. |
|
|
Pudzian007 |
Wysłany: Nie 20:32, 24 Mar 2013 Temat postu: |
|
jak chciałem przykręcić sprzęgło to tryby jak by tryby przeskakiwały raz trzymają raz nie ... |
|
|
tiesci |
Wysłany: Nie 20:08, 24 Mar 2013 Temat postu: |
|
Nie chodzi o tryby tylko, skrzynia może działać nawet jak nie będzie paru zębów, liczy się: zdystansowanie skrzyni, luzy na wałkach w łożyskach i czy są proste, stan sprzęgieł kłowych czy są odpowiednie kąty, stan tulejek skrzyni, poprawna praca wybieraka i brak luzu na nim, odpowiednia kulka i sprężyna ... tematów o tym jest sporo
ale jak się jeździ bez sprzęgła to gratuluję - mam nadzieję, że olej w skrzyni był, bo u kierowcy w głowie go zabrakło |
|
|
Pudzian007 |
Wysłany: Nie 20:00, 24 Mar 2013 Temat postu: |
|
tryby są całe ... |
|
|
philzaw |
Wysłany: Nie 19:10, 24 Mar 2013 Temat postu: |
|
Mati jesteś moim mistrzem jebłem |
|
|
Maati9812 |
|
|
philzaw |
Wysłany: Nie 16:36, 24 Mar 2013 Temat postu: |
|
hahaha człowieku, jak ty bez sprzęgła jeździłeś to się nie dziw, że ci teraz zgrzyta ;P pewnie podłamane tryby, luz na wodziku itp. A po za tym mógł ci się kosz odkręcić. Ale tobie stary już chyba nic nie pomoże jeździć bez sprzęgła... Boże, widzisz i nie grzmisz |
|
|
Maati9812 |
Wysłany: Nie 14:18, 24 Mar 2013 Temat postu: |
|
Może jak składałeś silnik to wsypałeś wiadro kamieni do skrzyni i teraz ci chrupie. |
|
|
Pudzian007 |
Wysłany: Nie 13:38, 24 Mar 2013 Temat postu: |
|
odpowiecie co może być przyczyną zgrzytania czy nie ;/// . |
|
|
philzaw |
Wysłany: Sob 23:32, 23 Mar 2013 Temat postu: |
|
Kurde, dzięki chłopaki, że powiedzieliscie to za mnie, bo mi jakoś głupio było ale taka prawda... |
|
|
Dyziek |
Wysłany: Sob 21:26, 23 Mar 2013 Temat postu: |
|
Wiesz co...sprzedaj Wueske komus,kto bedzie umiał ja uszanowac.... |
|
|
Maati9812 |
Wysłany: Sob 19:34, 23 Mar 2013 Temat postu: |
|
Ja prdl, co za idiota jeździ bez sprzęgła, tak trudno kupic tą linke za te 8 zł?? -,- |
|
|
Pudzian007 |
Wysłany: Sob 18:42, 23 Mar 2013 Temat postu: |
|
w jedną i w drugą pewnie to tulejka ... no ale nie wiem czy po wymianie tulejki skonczy sie zgrzytanie ,. |
|
|
philzaw |
Wysłany: Sob 17:46, 23 Mar 2013 Temat postu: |
|
Po pierwsze, nie żebym się czepiał, potrenuj ortografię. Po drugie jak jeździłeś bez sprzęgła? Po trzecie jakie są to luzy na koszu sprzęgłowym? Poziome czy pionowe? |
|
|
Pudzian007 |
Wysłany: Sob 16:59, 23 Mar 2013 Temat postu: LUZY NA KUSZU I ZGRZYTANIE W SKRZYNI |
|
WITAM. w zimę pękła mi linka i zaczełem jezdzić bez sprzęgła . po kilku dniach zaczeło coś zgrzytać w skrzyni . zgrzytanie pojawia sie przy puszczeniu sprzęgła , rozebałem lewom pokrywę , sprzęgło ma luzy . czy to jest przyczyna zgrzytania , I JAK TO NAPRAWIĆ ?? PROSZĘ O POMOC. Z GÓRY DZIĘKUJE |
|
|