WSK
POLSKIE Motocykle WSK
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj
Forum WSK Strona Główna
->
O wszystkim
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
FORUM
----------------
PRZECZYTAJ
Przedstaw się :)
USPRAWNIENIA WSK 125
----------------
Usprawnienia mechaniczne
Poprawa wyglądu motocykla WSK
USPRAWNIENIA WSK 175
----------------
Usprawnienia mechaniczne
Poprawa wyglądu motocykla WSK
NAPRAWA WSK 125
----------------
Gaźnik
Skrzynia biegów
Sprzęgło
Wał
Cylinder
Tłok i pierścienie
Rama
Zawieszenie
Inne
Naprawa WSK 175
----------------
Gaźnik
Skrzynia biegów
Sprzęgło
Wał
Cylinder
Tłok i pierścienie
Rama
Zawieszenie
Inne
Elektryka
----------------
WSK125
WSK175
Informacje o WSK
----------------
O WSK-ach
MODELE WSK
Galeria
Inne
----------------
Maszyny polskie
Maszyny świata
Konstrukcje własne
Zloty motocyklowe
Giełda
----------------
Kupię
Sprzedam
Zamienię
O wszystkim
----------------
O wszystkim
Kosz
----------------
Kosz
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
tiesci
Wysłany: Sob 19:55, 01 Mar 2014
Temat postu:
Tak w tych latach nie było zmian - wszystkie silniki z tamtego czasu mają takie parametry jak powyżej. Oczywiście mówię o silniku. Bo były różnice w stosowanych zawieszeniach, kołach przednich, zbiornikach paliwa itd.
daro0022
Wysłany: Sob 9:28, 01 Mar 2014
Temat postu:
orientuje sie ktoś jakie dokładne parametry techniczne ma moja WSK ?
Wiem że były produkowane w latach 1971-1985, ale wiem że było wiele modernizacji,. Chodzi mi o silnik bo elementy wyglądu to widać na fotkach.
Ja znalazłem takie info:
Dane techniczne:
WSK 125 M06B3:
Silnik – dwusuwowy S01-Z3A (051) , chłodzony powietrzem
Pojemność skokowa: 123 cm³
Średnica cylindra: 52 mm
Skok tłoka: 58 mm
Stopień sprężania: 7,8
Moc – 7,3 KM (5,4 kW) przy 5300 obr./min
Maksymalny moment obrotowy: 9,8 Nm (1 kGm) przy 4200 obr./min
Gaźnik – G20M2A
Paliwo – mieszanka Etyliny 78 oktanowej (lub więcej) i oleju LUX 10 (zamiennie Mixol S) w stosunku 30:1
Zużycie paliwa – 2,8 l/100 km przy 60 km/h
Prędkość maksymalna ok. 80 km/h
Zapłon -iskrownikowy, świeca zapłonowa 225 wg.Boscha (Iskra F80)
Prądnica prądu zmiennego – 6V, 28W, prostownik selenowy
Silnik – sprzęgło: łańcuch rolkowy 3/8" x 7,5 mm, 2,30
Sprzęgło: 3- tarczowe, korkowe w kąpieli olejowej
Skrzynia biegów: 3- biegowa
Przełożenia:
-I bieg – 2.93 : 1 -II bieg – 1.49 : 1 -III bieg – 1 : 1 -skrzynia – koło : 12 : 41
Napęd tylnego koła: łańcuch rolkowy 1/2” x 7.75, 118 ogniw, przełożenie 3,31
Rama: podwójna, zamknięta spawana z belek o przekroju ceowym
Zawieszenie przednie: teleskopowe, skok 150mm
Zawieszenie tylne: wahacz, skok 80mm
Hamulce: bębnowe, pełnopiastowe(140mm)
Opony: 3.00 × 18, koła wzajemnie wymienne
Długość / szerokość / wysokość: 2020 / 645 / 1000 mm
Wysokość siedzenia: 766 mm
Rozstaw osi: 1281 mm
Minimalny prześwit: 160 mm
Masa bez płynów: 98 kg
Masa pojazdu gotowego do jazdy: 114 kg
Dopuszczalna masa całkowita: 270 kg
Zbiornik paliwa – pojemność: 10,5 l, paliwo – etylina 78
Pojemność skrzyni biegów: 0,5 l, olej LUX 10
Motocykl ten posiadał tłumienie olejowe przedniego zawieszenia.
Czy mam rozumieć że w tych latach nie było zmian? wszystkie miały takie same silniki ? moc ? itd ?
tiesci
Wysłany: Pią 20:14, 28 Lut 2014
Temat postu:
Proponuję gumy kupić w komplecie - wiem, że są takie zestawy z wszystkimi elementami gumowymi montowanymi w WSK - taniej wyjdzie
daro0022
Wysłany: Pią 0:35, 28 Lut 2014
Temat postu:
Rocznik jak sie okazało to 1981.
To taki wstępny kosztorys jaki dziś zrobiłem grzebiąc w necie:
1. wydech - 150 zł
2. gumka na kopniak - 3 zł
3. elektryka 65 zł
4. akumulator 65 zł
5. Dźwignia hamulca kpl. - 24 zł
6. Dźwignia sprzęgła kpl. -24 zł
7. emblematy - 45 zł
8. Guma dźwigni zmiany biegów - 4 zł
9. Gumy na stopki 4 szt - 20 zł
10. Gumy rączek kierownicy (kpl.) - 28 zł
11. Klosz lampy tył - 21 zł
12. Korek baku na kluczyk (chrom) - 36 zł
13. Linka hamulca (czarna) - 9 zł
14. Linka gazu (czarna)- 6 zł
15. Linka licznika (czarna) - 14 zł
16. Linka sprzęgła (czarna) - 8 zł
17. opony 2 szt. - 160 zł
18. Pasek akumulatora - 8 zł
19. Pasek baku - 11 zł
20. Przełącznik świateł chrom - 39 zł
21. Sygnał 6 V chrom - 36 zł
22. dętki 2 szt. - 48 zł
Razem: 824 zł.
Do tego chromowanie, cynkowanie i szkiełkowanie.
Oczywiście to nie wszystko bo reszta wyjdzie w praniu
Piaskowanie i malowanie mam gratis
Dzięki za opinie panowie
im więcej info tym łatwiej będzie zrobić WSK na oryginał.
tiesci
Wysłany: Czw 21:21, 27 Lut 2014
Temat postu:
Motór ma papier i jeździ - to duża zaleta
Braki takie jak Tyranus wypisał - w każdym razie czeka Cię sporo pracy, bo nie ukrywajmy jest co robić nie patrząc nawet na silnik
Ale taka praca to sama przyjemność
Możesz podać rocznik ?
Tyranus1
Wysłany: Śro 18:37, 26 Lut 2014
Temat postu:
Motocykl jest w miarę kompletny ale brakuje detali :
- gumy na podnóżki
- zaczep sprężyny stopki centralnej
- gumy na zgrzewania baku bez nich podrze Ci się pokrowiec siedzenia ,
- brak odblasków bocznych z tyłu i przodu
- przełącznik świateł
- chlapacze przynajmniej z przodu załóż bo błoto na cylinder leci
-jednego boczka plastikowego
A listwa siedzenia nie występowała we wszystkich rocznikach .
tiesci
Wysłany: Wto 23:07, 25 Lut 2014
Temat postu:
Dyziek wydziel może te posty na oddzielny temat
Gratuluję zakupu - jutro dokładnie obejrzę zdjęcia i powiem co i jak
daro0022
Wysłany: Wto 20:49, 25 Lut 2014
Temat postu:
Jednak zakupiłem moją długo wyczekiwana WSK-ę
Oto ona:
http://zapodaj.net/2b52fc815a934.jpg.html
http://zapodaj.net/a875e1664a824.jpg.html
http://zapodaj.net/3b6b1f7a4d953.jpg.html
http://zapodaj.net/19653e39b804d.jpg.html
http://zapodaj.net/1090e2ac7f798.jpg.html
Moim zdaniem jest w niej potencjał na renowację
Dodam że silnik zdrowy, śmiga jak zła :]
Co chcę zrobić w niej a tego nie ma:
-białe szparunki
-klosz tylnej lamy ( kupić oryginał bo ten jest bodajże od Jawy )
-manetki od hamulca ( brak ) i sprzęgła ( jest od MZ )
-emblematy na bak PZL Świdnik
-będę sie starał również zakupić listwę do siedzenia bo chyba fabrycznie powinna być na miejscu tych widocznych nitów
To tyle,liczę że mi podpowiecie czego ja nie zauważyłem bo tak jak wspomniałem dopiero się wdrażam w WSK-i.
daro0022
Wysłany: Wto 20:48, 25 Lut 2014
Temat postu:
no i trzeci
daro0022
Wysłany: Wto 20:48, 25 Lut 2014
Temat postu:
muszę mieć co najmniej 3 posty żeby dodać zdjęcia także to bedzie mój drugi
i zaraz dodam trzeci które skasujecie ok
Tyranus1
Wysłany: Wto 19:23, 25 Lut 2014
Temat postu:
Tak jak kolega wyżej
tiesci
Wysłany: Pon 23:05, 24 Lut 2014
Temat postu:
Witamy, jak już kupisz wsk to wrzuć zdjęcia i doradzimy co trzeba dokupić zmienić itd
Kiedyś była galeria zdjęć i tam można było zaczerpnąć wiedzy,a teraz niestety musimy magazynować zdjęcia na innych serwerach.
Także jak kupisz motór to pokaż zdjęcia i pomożemy
daro0022
Wysłany: Nie 12:11, 23 Lut 2014
Temat postu:
Witam. Jestem nowy na forum
bardzo wciągnął mnie temat posiadania motoru takiego jak WSK. Dziś jadę oglądać i mam nadzieję że nie na darmo bo jadę z zamiarem kupna WSK 125 z 1980 roku. Po roczniku doszedłem że to właśnie powinien być model M06-B3. Będę chciał ją zrobić na tzw laleczkę :] czyli rozbieramy na części pierwsze i do roboty
Prosiłbym aby ktoś jak posiada takową WSK-ę wrzucił zdjęcia i opisał jak powinna wyglądać aby była w 100 % zgodna z oryginałem. Wiem że ktoś już zdjęcia wrzucał ale już minęło parę lat i się nie wyświetlają więc prosiłbym o ponowne wrzucenie fotek
Z góry dziękuję Daro0022.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by
Sopel
&
Download
Regulamin