WSK
POLSKIE Motocykle WSK
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj
Forum WSK Strona Główna
->
Kosz
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
FORUM
----------------
PRZECZYTAJ
Przedstaw się :)
USPRAWNIENIA WSK 125
----------------
Usprawnienia mechaniczne
Poprawa wyglądu motocykla WSK
USPRAWNIENIA WSK 175
----------------
Usprawnienia mechaniczne
Poprawa wyglądu motocykla WSK
NAPRAWA WSK 125
----------------
Gaźnik
Skrzynia biegów
Sprzęgło
Wał
Cylinder
Tłok i pierścienie
Rama
Zawieszenie
Inne
Naprawa WSK 175
----------------
Gaźnik
Skrzynia biegów
Sprzęgło
Wał
Cylinder
Tłok i pierścienie
Rama
Zawieszenie
Inne
Elektryka
----------------
WSK125
WSK175
Informacje o WSK
----------------
O WSK-ach
MODELE WSK
Galeria
Inne
----------------
Maszyny polskie
Maszyny świata
Konstrukcje własne
Zloty motocyklowe
Giełda
----------------
Kupię
Sprzedam
Zamienię
O wszystkim
----------------
O wszystkim
Kosz
----------------
Kosz
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Grzegorz230V
Wysłany: Wto 15:49, 27 Cze 2006
Temat postu:
Silnik
Typ: S38 jednocylindrowy, dwusuwowy z przepłukiwaniem zwrotnym, chłodzony powietrzem.
Pojemność skokowa: 49 ccm
Stopień sprężania: 6,5
Moc maksymalna: 1,8 KM przy 5000 obr/min
Zasilanie: gaźnik typu G12
Filtr powietrza z wkładem siatkowym filtrującym
Rozruch za pomocą pedałów
Instalacja elektryczna: 6V, zapłon iskrowy
Sprzęgło: dwutarczowe w kąpieli olejowej
Skrzynia biegów: dwubiegowa, biegi przełączane ręcznie pokrętłem zintegrowanym z dźwignią sprzęgła na kierownicy
Napęd tylnego koła: łańcuchem
Podwozie
Rama: otwarta, rurowa, spawana
Zawieszenie przednie na teleskopach ze sprężyną śrubową o skoku 85 mm, tylne na wahaczu ze sprężyną centralną i amortyzatorami ciernymi, skok zawieszenia 80 mm
Hamulce: bębnowe
Opony: 2,125x23''
Długość/szerokość/wysokość: 1860/690/1040
Masa własna bez paliwa i wyposażenia: 47 kg
Maksymalne obciążenie wraz z bagażem: 143 kg
Prędkość maksymalna: 55 km/h
Średnie zużycie paliwa: 1,9 l/100 km
Grzegorz230V
Wysłany: Sob 19:58, 15 Kwi 2006
Temat postu: Dane techniczne -Żak
Dane techniczne
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by
Sopel
&
Download
Regulamin