WSK
POLSKIE Motocykle WSK
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj
Forum WSK Strona Główna
->
Kosz
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
FORUM
----------------
PRZECZYTAJ
Przedstaw się :)
USPRAWNIENIA WSK 125
----------------
Usprawnienia mechaniczne
Poprawa wyglądu motocykla WSK
USPRAWNIENIA WSK 175
----------------
Usprawnienia mechaniczne
Poprawa wyglądu motocykla WSK
NAPRAWA WSK 125
----------------
Gaźnik
Skrzynia biegów
Sprzęgło
Wał
Cylinder
Tłok i pierścienie
Rama
Zawieszenie
Inne
Naprawa WSK 175
----------------
Gaźnik
Skrzynia biegów
Sprzęgło
Wał
Cylinder
Tłok i pierścienie
Rama
Zawieszenie
Inne
Elektryka
----------------
WSK125
WSK175
Informacje o WSK
----------------
O WSK-ach
MODELE WSK
Galeria
Inne
----------------
Maszyny polskie
Maszyny świata
Konstrukcje własne
Zloty motocyklowe
Giełda
----------------
Kupię
Sprzedam
Zamienię
O wszystkim
----------------
O wszystkim
Kosz
----------------
Kosz
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Pfok
Wysłany: Nie 19:08, 18 Mar 2007
Temat postu:
O ile mi wiadomo to Komary 2350 miały moc 1,8KM a nie 1,4KM.
z-tomek
Wysłany: Nie 21:10, 10 Wrz 2006
Temat postu:
Motorower Komar 3 typ 2350 jest produkowany od roku 1970 jako unowocześniona odmiana konstrukcyjna znanego i produkowanego od wielu lat motoroweru typ 2320 i 2330. Do tych konstrukcji, po długich próbach eksploatacyjnych, wprowadzono wiele zmian poprawiając jakoś wykonania, niezawodność działania i łatwość obsługi. Motorower typ 2350 ma wiele zewnętrznych cech konstrukcyjnych charakteryzujących klasyczny motorower. Zastosowano w nim ramę rurowo-tloczoną z obniżoną cześcią środkową w celu ułatwienia wsiadania. Koło tylne jest resorowane za pomocą długiego wachacza oraz teleskopów o skoku 60 mm. W górną część ramy wkomponowano wygodną jednoosobową kanapkę, natomiast po bokach umieszczono dwie niewielkie puszki narzędziowe przykryte pokrywami t tworzywa sztucznego. Głębokie blotniki skutecznie chronią przed zabłoceniem. Koło przednie motoroweru jest resorowane na krótkim wachaczu pchanym i sprężynach stalowych, skok koła wynosi 50 mm. Silnik motoroweru produkowany jest w Zakładach Metalowych Predom-Dezamet w Nowej Dębie. Różni się kilkoma szczegółami konstrukcyjnymi od silników S38ZB4 stosowanych we wspomnianych wcześniej motorowerach Komar typ 2320 i 2330. Główna różnica polega na zastosowaniu rozrusznika typu motocyklowego w miejsce dotychczasowych pedałow rowerowych. Dźwignia rozrusznika jest umieszczona z lewej strony motoroweru, rozruch następuje przez naciśnięcie dźwigni do tyłu. Hamulec tylny jest uruchamiany za pomocą pedału i drążka hamulcowgo, podobnie jak w motocyklu.
Zespół napędowy
typ silnika S38ZB4
średnica cylindra 38mm
skok tłoka 44mm
pojemność skokowa 49,8 ccm
stopień sprężania 6,5
moc nominalna 1,4 KM (1,03 kW)
obroty mocy nominalnej 4000 obr./min.
moment maksymalny 0,28 kGm (2,8 Nm)
obroty momentu maksymalnego 2750 obr./min.
cykl pracy dwusuw z przepłukaniem zwrotnym
jednostkowe zużycie paliwa ge=400g/KMh (543,6g/kWh)
chłodzenie swobodny przepływ powietrza
przeniesienie napędu kołami zębatymi (zęby skośne)
silnik-skrzynka biegów i=57/12=4,75
liczba biegów 2
przełożenie biegów I bieg 1,92 ; II bieg 1,0
przełożenie całkowite I bieg 26,6 ;II bieg 13,9
zmiana biegów rękojeścią umieszczoną na kierownicy
ilośc oleju w skrzynce biegów 0,5 l
sprzęgło dwutarczowe, mokre
odbiór napędu łañcuch rolkowy 1/2x4,8x100 ogniw, liczba zębów koła zdawczego z=12
instalacja elektryczna napięcie 6V, prądnica prądu przemiennego o mocy 20W
instalacja zapłonowa iskrownik-prądnica
kąt wyprzedzenia zapłonu stały 27 stopni (3 mm przed ZZ)
odstęp pomiędzy stykami przerywacza 0,3-0,4 mm
świeca zapłonowa gwint M14x1,25 ; wartość cieplna 225 (wg Bosch) lub F80 (wg Iskra)
odstęp między elektrodami świecy 0,5-0,6 mm
masa silnika bez oleju 10,5 kg
gaźnik GM 12F
paliwo etylina 78, mieszana z olejem Lux 10, Lux DW lub Mixol S w stosunku 25:1
rozruch silnika rozrusznikiem nożnym
Podwozie
rozstaw osi 1150 mm
całkowita długość pojazdu 1780 mm
całkowita szerokość pojazdu 600 mm
wysokość siodła 820 mm
wysokość kierownicy 960 mm
prześwit 160 mm
promieńskrętu 1800 mm
rozmiar ogumienia 23" x 2,25
ciśnienie w ogumieniu przód/tył 0,17 / 0,19 MPa
zawieszenie koła przedniego krótki wachacz pchany o skoku 50 mm
zawieszenie koła tylnego wachacz z amortyzatorami teleskopowymi o skoku 60 mm
hamulce szczękowe o średnicy 97,5 mm, przedni-ręczny ; tylny-nożny, uruchamiany za pomocą pedału
Dane eksploatacyjne
szybkość maksymalna 40 km/h
zużycie paliwa ok.2l/100km
dopuszczalne obciążenie 120kg
masa motoroweru przygotoanego do drogi 50kg
oświetlenie przód : reflektor o średnicy 100mm z żarówką 6V-15/15 W
tył: żarówka 6V-5W
pojemność zbiornika 6,1l ( w tym 0,5l rezerwy)
Wyposażenie
pompka do pompowania ogumienia
zestaw narzędzi
dzwonek rowerowy
szybkościomierz z licznikiem kilometrów
To wszystko co wiem na ten temat
Grzegorz230V
Wysłany: Sob 22:31, 15 Kwi 2006
Temat postu: Komar 3 typ 2350
Komar 3 typ 2350 - pisz wszystko co wiesz na ten temat
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by
Sopel
&
Download
Regulamin