WSK
POLSKIE Motocykle WSK
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj
Forum WSK Strona Główna
->
Kosz
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
FORUM
----------------
PRZECZYTAJ
Przedstaw się :)
USPRAWNIENIA WSK 125
----------------
Usprawnienia mechaniczne
Poprawa wyglądu motocykla WSK
USPRAWNIENIA WSK 175
----------------
Usprawnienia mechaniczne
Poprawa wyglądu motocykla WSK
NAPRAWA WSK 125
----------------
Gaźnik
Skrzynia biegów
Sprzęgło
Wał
Cylinder
Tłok i pierścienie
Rama
Zawieszenie
Inne
Naprawa WSK 175
----------------
Gaźnik
Skrzynia biegów
Sprzęgło
Wał
Cylinder
Tłok i pierścienie
Rama
Zawieszenie
Inne
Elektryka
----------------
WSK125
WSK175
Informacje o WSK
----------------
O WSK-ach
MODELE WSK
Galeria
Inne
----------------
Maszyny polskie
Maszyny świata
Konstrukcje własne
Zloty motocyklowe
Giełda
----------------
Kupię
Sprzedam
Zamienię
O wszystkim
----------------
O wszystkim
Kosz
----------------
Kosz
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Jacek B.
Wysłany: Wto 13:09, 19 Sie 2008
Temat postu:
Późno, ale: różniło się nadwozie (w M50 metalowe w M52 laminat, inne wloty - większe w M52), inny tłumik, M50 miała biegi z prawej a hamulec z lewej, inny bagażnik tylny. Chyba inna była kierownica i tylny wachacz.
Fistasz
Wysłany: Nie 15:54, 11 Mar 2007
Temat postu:
Czy OSA M-52 i M-50 rózniły sie tylko silnikami?
mundy
Wysłany: Czw 16:34, 20 Kwi 2006
Temat postu:
Osa
M 50
zakład produkujący
: Warszawska Fabryka Motocykli.
Silnik
: typ S0A , średnica cylindra 57 mm, skok tłoka 58 mm. Stopień sprezania 6,3. Moc znamionowa przy 4800 obr/min wynosi 6,5 KM (oprócz danych podanych przez Grzegorza).
Ukł. zasilania
: gaźnik typu G-20S z filtrem siatkowym zwilżanym olejem.
Ukł. przeniesienia napędu
: napęd z wału korbowego na sprzegło przenoszony łańcuchem tulejkowym 3/6" X 7,5 mm o 44 ogniwach.Sprzęgło trzy tarczowe ,mokre z korkami. Przełożenia w skrzynce biegów wynoszą: 1 bieg> 2,935 ; 2 bieg>1,486 ; 3 bieg>1,00. Przełożenia całkowite : 1 bieg> 18,88 ;2 bieg>9,56 ;3 bieg>6,43. Naped na koło tylne jest przenoszony łańcuchem rolkowym 1/2" X 7,75 mm o 96 ogniwach.
Podwozie
: rama rurowa o przekroju okrągłym ,spawana , podwójna, otwarta. Koło przednie i tylne posiada zawieszenie wachaczowe. Widelec koła przedniego jest spawany z wytłoczek blaszanych z wachaczem zamocowanym obrotowo na "silentblokach". Amortyzatory hydrauliczne, posiadają sprężyny śrubowe.Skok zawieszenia przedniego i tylnego koła wynosi 90 mm.
Instalacja elektryczna
: źródła prądu : akumulator kwasowy 6V/7Ah umocowany w tylnej części ramy pod siodłem oraz iskrownik prądnica 6V/28W. Lampa przednia wyposażona w żarówkę 6V-25/25W światła szosowego i mijania oraz żarówkę 6V/3W światła miejskiego. Szybkościomierz i licznik kilometrów umieszczony w desce rozdzielczej jest oświetlony żarówką 6V/0,6 W. Lampa tylna ma dwie żarówki 6V/3W : swiatła "stop" oraz światła rejestracji i ostrzegawczego. Swiec zapłonowa W 225 T11 (wg. Boscha) lig KLG-F 70 , Lodge HN 14 i podobne równorzedne.
Dane eksploatacyjne
: wyprzedzenie zapłonu 31 stopni , co odpowiada 5 mm drogi tłoka przed ZZ . Odległość elektrod świecy 0,4-0,5 mm.Rozwarcie przerywacza 0,3-0,4 mm .Ciśn. w ogumieniu : koło przednie>1,2 atn.; koło tylne >bez/z pasażerem 1.6/1,9 atn. Paliwo :mieszanka benzyny (liczba oktanowa 66-74) z olejem S 17 w stosunku 16:1 przez pierwsze 500 km , później 20:1 .
Smarowanie
: skrzynia biegów w lecie olejem S 17 (lub Lux 10) , w zimie Lux 5 (lub SZ6). Amortyzatory wypełnione olejem Lux-10 , w zimie Lux-5.
Pozdrawiam!!!
Gość
Wysłany: Nie 19:41, 16 Kwi 2006
Temat postu:
Dodajmy ,że dane techniczne opisane przez Grzegorza dotyczyły osy M- 50, a zkolei jej modernizacją była osa M-52 z silnikiem klasy 175ccm
Grzegorz230V
Wysłany: Nie 9:01, 16 Kwi 2006
Temat postu:
Dane techniczne:
Długość: 1880 mm
Szerokość: 610 mm
Wysokość: 970 mm
Wysokość siedziska: 740 mm
Waga: 125 kg (dopuszczalne obciążenie: 180 kg)
Prędkość maksymalna: 80 km/h
Zużycie paliwa: 3,2 l/100 km (przy 50 km/h)
Silnik: jednocylindrowy, dwusuwowy
Pojemność skokowa: 148 cm3
Moc: wynosi 6,5 KM (przy 4800 obr/min)
Zbiornik paliwa: 7,5 litra
Ilość biegów: 3
Amortyzatory: hydrauliczne (przednie i tylne) wraz ze sprężynami śrubowymi
Ogumienie: 3,25x14"
Grzegorz230V
Wysłany: Nie 8:59, 16 Kwi 2006
Temat postu: WFM "Osa"
Dane techniczne
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by
Sopel
&
Download
Regulamin