WSK
POLSKIE Motocykle WSK
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj
Forum WSK Strona Główna
->
Kosz
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
FORUM
----------------
PRZECZYTAJ
Przedstaw się :)
USPRAWNIENIA WSK 125
----------------
Usprawnienia mechaniczne
Poprawa wyglądu motocykla WSK
USPRAWNIENIA WSK 175
----------------
Usprawnienia mechaniczne
Poprawa wyglądu motocykla WSK
NAPRAWA WSK 125
----------------
Gaźnik
Skrzynia biegów
Sprzęgło
Wał
Cylinder
Tłok i pierścienie
Rama
Zawieszenie
Inne
Naprawa WSK 175
----------------
Gaźnik
Skrzynia biegów
Sprzęgło
Wał
Cylinder
Tłok i pierścienie
Rama
Zawieszenie
Inne
Elektryka
----------------
WSK125
WSK175
Informacje o WSK
----------------
O WSK-ach
MODELE WSK
Galeria
Inne
----------------
Maszyny polskie
Maszyny świata
Konstrukcje własne
Zloty motocyklowe
Giełda
----------------
Kupię
Sprzedam
Zamienię
O wszystkim
----------------
O wszystkim
Kosz
----------------
Kosz
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Iwan
Wysłany: Pon 21:41, 31 Lip 2006
Temat postu:
Pierwszy raz jeździłem za kierownicą na Junaku w wieku 15 lat. Troche mineło już czasu od tamtych chwil. Maszyna jest super!!! .
Pih
Wysłany: Nie 14:33, 09 Lip 2006
Temat postu:
wszysto na temat junakow mozecie znalesc na str
http://www.junak.riders.pl
naprawde warto to jest piekna maszyna wydaje z siebie przemily basowy dzwiek:)
mundy
Wysłany: Nie 19:31, 16 Kwi 2006
Temat postu: Junak M10
Informacje o tym modelu.
Zakład produkcyjny
.: Szczecińska fabryka motocykli ,Szczecin Al Wojska Polskiego 1
Silnik
>jednocylindrowy czterosuwowy typ. S03 .Sr cylindra :75mm ,skok tłoka:79 mm, poj skokowa: 349ccm.
Stopień spreżania: 7,0 .moc: 19 KM przy 6000 obr/min.Ciężar silnika suchego ze sprzęgłem i skrzynią: 63 kg.
Ukł. zasilania
zb. paliwa o pojemności 17 l .Gaźnik typu G-26 (śr gardzieli 26mm) wyposażony w fil;tr z wkładem filtrującym z siatki metalowej zwilżanej olejem.
ukł przeniesienia napędu
:napęd z wału korbowego na sprzęgło jest przenoszony łańcuchem rolkowym dwurzędowym 3/8 " Sprzęgło 4-tarczowe z wkładkami korkowymi ,mokre ze sprężyną centralną.Skrzynka biegów o czterech przełożeniach we wspólnej obudowie z silnikiem .Wielkośc przeożeń: 1 bieg>23,04 ;2 bieg>1,97 ;3 bieg>1,296 ;4 bieg>1,00.Napęd ze skrzyni biegów na tylne koło jest przenoszony łańcuchemn rolkowym jednorzedowym 5/8" o 102 ogniwach.Przełożenie silnik-sprzęgło 2,43, skrzynia biegów-tylne koło 2,4.
Podwozie
: rama typu kołyskowego ,podwójna spawana z rur stalowych o przekroju eliptycznym .Koło tylne zawieszone na widelcu teleskopowym z tłumieniem olejowym ./Koło tylne posiada zawieszenie wachaczowe z amortyzatorami olejowymi.Wymiary ogumienia tylnego i przedniego wynoszą: 3,50 *19.
Instalacja elektryczna
: źródła prądu akumulator kwasowy 6V/14Ah ,prądnica typu P9a op mocy 45 W i napięcie 6V (Z.W.E.M- Swidnica),.iskrownik typu ZS3 (VEB-Fahrzeugeelektric) z samoczynnym przyśpieszaniem zapłonu od 0 do 14 stopni.Prądnica ma regulator 6V/8A typu RG9a .Lampa przednia umieszczona w obudowie przedniego widelca ma żarówkę dwuwłóknową 6V/25/25W i żarówkę światła miejskiego 6V 1,5W .W obudowie znajdują sie jeszcze trójprzełożeniowy przełacznik świateł wraz z wyłącznikiem zapłonu i kluczykiem oraz żarówka kontrolna ładowania 6V/1,5W i żarówka kontrolna luzu 6V/1,5W.Szybkościomierz i licznik kilometrów znajdujący się równierz w obudowie jest oswietlony żarówką 6V/1,5W. Lampa tylna ma żarówkę światła miejskiego 6V/3W oraz żarówkę "stop" 6V/5W.Przełącznik świateł umieszczony na kierownicy z lewej strony wraz z przyciskiem sygnału dźwiekowego.Sygnał dźwiekowy typu: SP5-6V. Świeca zapłonowa M14*1,25 o wart. cieplnej 175 wg. Boscha.
Wymiary i ciężary
: Długośc całkowita>2172 mm; szerpkość>740 mm; wysokość (motocykl nie obciążony)>1095 mm ; rozstaw osi >1417 mm;wysokość siodła kierowcy od jezdni >755 mm ;prześwit poprzeczny>170 mm ;wyprzedzenie koła przedniego>72 mm .Ciężar motocykla z wyposażeniem)bez paliwa):170 kg, dop. obciążenie:200kg.
Dane eksploatacyjne
: Luzy zaworowe przy silniku nagrzanym dla zaworu ssacego i wydechowego 0,2 mm .Prędkość maX>125km/godz. Zużycie paliwa przy prędkości 60km/godz wynosi 3,5 l/100km.
Smarowanie
:zbiornik oleju w silniku (2,4 l); w skrzynce biegów (0,4 l)>w lecie olej LUX 10, zimą LUX 5. Komora sprzegła (0,5 l) >olej LUX -10.Filtr powietrza (0.10 l)>LuX-5. Teleskop[y przednie (2* 0.15 l) , tylne ( 2* 0,07 l)>LUX-10.
A oto zdjęcie naszego polskiego czterosuwa
.
Pozdrawiem serdecznie wszystkich posiadaczy tych pięknych sprzętów!
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by
Sopel
&
Download
Regulamin