WSK
POLSKIE Motocykle WSK
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj
Forum WSK Strona Główna
->
Kosz
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
FORUM
----------------
PRZECZYTAJ
Przedstaw się :)
USPRAWNIENIA WSK 125
----------------
Usprawnienia mechaniczne
Poprawa wyglądu motocykla WSK
USPRAWNIENIA WSK 175
----------------
Usprawnienia mechaniczne
Poprawa wyglądu motocykla WSK
NAPRAWA WSK 125
----------------
Gaźnik
Skrzynia biegów
Sprzęgło
Wał
Cylinder
Tłok i pierścienie
Rama
Zawieszenie
Inne
Naprawa WSK 175
----------------
Gaźnik
Skrzynia biegów
Sprzęgło
Wał
Cylinder
Tłok i pierścienie
Rama
Zawieszenie
Inne
Elektryka
----------------
WSK125
WSK175
Informacje o WSK
----------------
O WSK-ach
MODELE WSK
Galeria
Inne
----------------
Maszyny polskie
Maszyny świata
Konstrukcje własne
Zloty motocyklowe
Giełda
----------------
Kupię
Sprzedam
Zamienię
O wszystkim
----------------
O wszystkim
Kosz
----------------
Kosz
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
MaRjÓsZ
Wysłany: Sob 18:09, 19 Sty 2008
Temat postu:
do 17,5 dokładnie
a w 16n1-11 można jeszcze taki hardcore jak zrobienie stożka od wlotu powietrza a częśc spotykająca sie z cylindrem na 19 przez co możemy dostarczyc jeszcze więcej paliwa...
@mator
Wysłany: Czw 22:06, 17 Sty 2008
Temat postu:
MaRjÓsZ napisał:
nie....
zrób tak...
dorób 2 dodatkowe płuki albo oddaj komuś bo kilka osób sie tym zajmuje, okno wydechowe podnosisz na 27mm od górnej krawędzi i polerujesz kanały ,rozwiercasz dolot pod gaźnik 19mm
co robisz równiesz z gaźńikiem
i opuszczas kanal ssący o 2,5mm zębatka o ząb mniejsza na przód tłumik na AOA2 przerób i śmigaj zdrowo 85-90km/h no i obowiązkowo szlif na 60ccm
a tłok to chłopie kup na RZT jednopierścieniowy albo węgra od kniaźa i odchudź
Lepiej żeby sprawdził jaki typ gaźnika ma... Bo 16N3 to tylko do 18mm można rozwiecić a 16N1 można do 19mm spokojnie...
MaRjÓsZ
Wysłany: Pon 17:40, 07 Sty 2008
Temat postu:
nie....
zrób tak...
dorób 2 dodatkowe płuki albo oddaj komuś bo kilka osób sie tym zajmuje, okno wydechowe podnosisz na 27mm od górnej krawędzi i polerujesz kanały ,rozwiercasz dolot pod gaźnik 19mm co robisz równiesz z gaźńikiem i opuszczas kanal ssący o 2,5mm zębatka o ząb mniejsza na przód tłumik na AOA2 przerób i śmigaj zdrowo 85-90km/h no i obowiązkowo szlif na 60ccm
a tłok to chłopie kup na RZT jednopierścieniowy albo węgra od kniaźa i odchudź
kamil 1221
Wysłany: Pon 16:02, 07 Sty 2008
Temat postu: tłok z trzema pierścionkami do simson enduro
mam takie pytanie czy da się na tokarce zrobić rowe na trzeci pierścień w simsonie enduro czy to da mu moc i jakie są skutki uboczne
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by
Sopel
&
Download
Regulamin