Autor |
Wiadomość |
MaRjÓsZ |
Wysłany: Sob 16:37, 15 Mar 2008 Temat postu: |
|
no to HOOOP jak z cezet dasz rade to z wsk też -gdzie różnica wynosi coś koło 1000obr gdzie i tak w obu przypadkach do ktm brakuje im po minimum 6000 obr powodzenia ->jak chcesz głos ktm to sobie go kup temat do kosza ląduje |
|
 |
Lorenz |
Wysłany: Sob 16:12, 15 Mar 2008 Temat postu: |
|
Dajcie sobie spokój / temat do usunięcia ! / wszystkie potrzebne informacje na temat modyfikacji i usprawnień wydechu są już na forum [ radzę użyć opcji SZUKAJ ! ] |
|
 |
runner |
Wysłany: Sob 14:22, 15 Mar 2008 Temat postu: |
|
Sam sie pie*** po pierwsze sie ptam a po drugie wiem ze tlumik jest potrzebny do 2t i musi bys dostrojony bo jest sprezanie potrzebne!! Chodzi mi o to czy da rade uzysakac cos podobnego cos w tym sdtylu wiem ze mozna z cezet 175 ale nie znam szybkosci obrotw tego silnika. Wiem ze mozna sie wkurzyc jak ktos co draza co chwile ale ja wgoole o co innego sie pytam nie pisalem nic o mocy itp tylko czy da rade!! |
|
 |
soldyy |
Wysłany: Sob 9:28, 15 Mar 2008 Temat postu: |
|
a ja mam odpowiedź z innej beczki - weź się pier****ij w łeb młotkiem i nie pisz głupot, wsk to nie ktm, ma wolnoobrotowy silnik i nic z tym nie zrobisz a zmiana tłumika w 2T to nie taka prosta sprawa ale opisywał tego nie będę bo już z 1000 razy to było na forum |
|
 |
runner |
Wysłany: Sob 0:12, 15 Mar 2008 Temat postu: |
|
Troche z innej beczki ale mam puyanie c zy da rade z wsk uzyskac odglos jak p ktm corss 125?? takie bzyczneie?? za pomica tlumika |
|
 |
pawel |
Wysłany: Pią 18:56, 14 Mar 2008 Temat postu: |
|
właśnie w dwusuwie ważny jest tłumnik ponieważ spełnia podobną rolę co turbina w czterosuwie . oczywiście bez tłumika też będzie chodzić ale spalanie drastycznie wzrośnie a moc trochę spadnie. ale np jak chcesz ją zrobic na głośniejszą to weź jakiegoś druta grubego np 16 żebrowaną zaostrz go na końcu i zrób w tłumiku dziurę na wylot. zeby było przez niego widać . wtedy jakość przcy się nie zmieni aż tak bardzo a będzie głośniejsza ale po co to nie rozumiem chyba dla wiejskiego tuningu |
|
 |
Radvarin |
Wysłany: Pią 16:42, 14 Mar 2008 Temat postu: |
|
kolejna osoba...... weź jeździj bez tłumika to będzie głośno... jedni narzekają że im WSK za głośno chodzi, a Ty że za cicho....... przeczytaj sobie o tłumikach do dwusuwów na googlach... to dowiesz się że WSK ma jeździć na takim tłumiku jaki ma i tyle.... |
|
 |
eryk |
Wysłany: Pią 16:34, 14 Mar 2008 Temat postu: cześć mam wsk i chciałbym zamontować do niej tłumnik od kros |
|
cześć mam wsk i chciałbym zamontować u niej tłumnik od krossa lub coś w tym stylu żeby głośno chodził pomuszcie |
|
 |