WSK
POLSKIE Motocykle WSK
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj
Forum WSK Strona Główna
->
Kosz
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
FORUM
----------------
PRZECZYTAJ
Przedstaw się :)
USPRAWNIENIA WSK 125
----------------
Usprawnienia mechaniczne
Poprawa wyglądu motocykla WSK
USPRAWNIENIA WSK 175
----------------
Usprawnienia mechaniczne
Poprawa wyglądu motocykla WSK
NAPRAWA WSK 125
----------------
Gaźnik
Skrzynia biegów
Sprzęgło
Wał
Cylinder
Tłok i pierścienie
Rama
Zawieszenie
Inne
Naprawa WSK 175
----------------
Gaźnik
Skrzynia biegów
Sprzęgło
Wał
Cylinder
Tłok i pierścienie
Rama
Zawieszenie
Inne
Elektryka
----------------
WSK125
WSK175
Informacje o WSK
----------------
O WSK-ach
MODELE WSK
Galeria
Inne
----------------
Maszyny polskie
Maszyny świata
Konstrukcje własne
Zloty motocyklowe
Giełda
----------------
Kupię
Sprzedam
Zamienię
O wszystkim
----------------
O wszystkim
Kosz
----------------
Kosz
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
XYloFON
Wysłany: Pią 15:55, 18 Kwi 2008
Temat postu:
Cytat:
większy pawer??!!
MaRjÓsZ
Wysłany: Pią 13:40, 18 Kwi 2008
Temat postu:
Jeszcze dodam od siebie BURAKU że znasz się ty tak samo jak i na sznurowaniu butów na rzepę...
wystarczy pierścienie sfazowac i problem tarcia już staje się dużo mniejszy... korbowód się poleruje i daje się dobre łożysko,planujemy głowice i śmiga... przed zatarciem chronimy się lejąc dobry olej...
Dlatego powstał ten "patent" ponieważ zwiększenie stopnia sprężania powyżej (jak się nie mylę)10,5 grozi już spalaniem stukowym....
A wsk ma 6,5 i nieraz da się ją przegrzać -to chyba daje do myślenia więc ambitni ludzie postanowili zwiększyć sprężanie a nie stopień sprężania...
Żebym uwierzył że ty to wogle robiłeś to daj zdjęcia... Pewnie podzielasz opinie tych którzy byli przeciw tej przeróbce i teraz się wymądrzasz
mundy
Wysłany: Czw 23:46, 17 Kwi 2008
Temat postu:
Temat masz w koszu a buraka to sobie wyrwij w rodzinie
naziir
Wysłany: Czw 23:00, 17 Kwi 2008
Temat postu:
ej panowie!
tylko nie chlopcze!
a po drugie to kumpel opowiadal, wiec pytalem w temacie czy ktos to juz robił i co to dało.
a po drugie- mnie tez śmieszą niektóre wasze "rasowania silnika"
jak chociażby dorabianie 3 pierścienia w tłoku. Dlaczego??
już odpowiadam-
ma być niby większa kompresja (sprężanie) jak wrzucicie trzeci pierścień, ale działa to zupełnie odwrotnie, czyli-
wzrasta tarcie, a co za tym idzie grzeje się mocniej tłok i cylinder, po drugie wzrasta opór w układzie korbowo-tłokowym, co obciąża bardziej korbowód, który nie jest do tego przystosowany.
Efekt- silnik się grzeje, jest niedostatecznie smarowany poprzez większe tarcie, mocniej zużywa się gładż cylindra, poprzez większe tarcie 3-go pierścienia silnik bardziej muli zamiast mieć powera.
To na tyle wykładu na temat układu korbowo-tłokowego.
Więc po co to robicie?? skoro to nic nie daje, a bardziej muli silnik, i szybciej się zużywa??
Odpowiedż jest krótka- bo się na tym nie znacie, i piprzycie bez sensu bo ktoś wcisnoł wam kit!
Buraki!!!
mundy
Wysłany: Czw 18:37, 17 Kwi 2008
Temat postu:
W tej bajce jest jeden smok , ktory zakłada takie tematy <haha>
MaRjÓsZ
Wysłany: Czw 16:08, 17 Kwi 2008
Temat postu:
uderz się w główkę... i to ze dwa razy...
chłopcze jak zetniesz tyle wały to pojemność szkodliwa skrzyni korbowej wzrośnie drastycznie...
A co do wkręcania w obroty i tych 130km/h to w tej bajce były smoki??
przecież wał jest wyważony pod ciężar tłoka więc jak go obetniesz to silnik będzie nierówno pracował i wibrował
naziir
Wysłany: Śro 22:21, 16 Kwi 2008
Temat postu: Lżejszy wał - większy pawer??!!
Witam Panowie.
Czytam te wasze posty o przeróbkach silników, i skojarzył mi się kumpel, który przerobił wał w swojej wiesi. A dokładnie mówiąc obcioł 1/3 wału szlifierką kontową, oczywiście tą część wału po przeciwnej stronie korbowodu, a miejsce cięcia równo zeszlifował i wygładził. Efekt?
wiesia na obroty wchodziła jak jasna ******! A do tego wyciągnoł około 130 km/h.
Oczywiście jest defekt tej przeróbki-
tak samo szybko jak wiesia wchodziła na obroty - tak szybko też z nich spadała, było to bardzo odczuwalne przy nawet lekkich wzniesieniach.
A do tego po pewnym czasie padł silnik. Ale powera ta przeróbka dała.
Napiszcie czy może ktoś z was lub waszych znajomych też tak eksperymentował i również próbował jeżdzić na obciachanym wale, oraz jak chodziła wiesia i co to dało.
Pozdro!!!
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by
Sopel
&
Download
Regulamin