WSK
POLSKIE Motocykle WSK
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj
Forum WSK Strona Główna
->
Kosz
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
FORUM
----------------
PRZECZYTAJ
Przedstaw się :)
USPRAWNIENIA WSK 125
----------------
Usprawnienia mechaniczne
Poprawa wyglądu motocykla WSK
USPRAWNIENIA WSK 175
----------------
Usprawnienia mechaniczne
Poprawa wyglądu motocykla WSK
NAPRAWA WSK 125
----------------
Gaźnik
Skrzynia biegów
Sprzęgło
Wał
Cylinder
Tłok i pierścienie
Rama
Zawieszenie
Inne
Naprawa WSK 175
----------------
Gaźnik
Skrzynia biegów
Sprzęgło
Wał
Cylinder
Tłok i pierścienie
Rama
Zawieszenie
Inne
Elektryka
----------------
WSK125
WSK175
Informacje o WSK
----------------
O WSK-ach
MODELE WSK
Galeria
Inne
----------------
Maszyny polskie
Maszyny świata
Konstrukcje własne
Zloty motocyklowe
Giełda
----------------
Kupię
Sprzedam
Zamienię
O wszystkim
----------------
O wszystkim
Kosz
----------------
Kosz
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Mateusz WSK
Wysłany: Pią 9:19, 02 Maj 2008
Temat postu:
a może poprostu nie było tej osłonki żeby właśnie smarował olej ze skrzyni,wątpie żeby ktoś go rozbierał skoro oryginalne simmery i bardzo cięzko było mi kartery rozdzielić.
Markiej
Wysłany: Czw 16:20, 01 Maj 2008
Temat postu:
z lozyska ktos poprostu sciagnol oslonke zeby bylo smarowane olejem ze skrzyni a nie tylko "swoim" smarem
simmeringi to bardzo stare musza byc bo tylo raz takie widzialem w kuzyniaka wsk z 68 roku
Mateusz WSK
Wysłany: Pon 19:54, 28 Kwi 2008
Temat postu:
dzięki za waszą pomoc
, oczywiście dam nowe simmery, te zostawie na pamiętkę, osobiście zdziwiły mnie te simmeringi i łozysko, co do niego to jest ok, oczywiście zostawię je bo jest dobre, silnik zrobie jak będe miał kase i czas i schowam, zakonserwuje
pozdr.
mundy
Wysłany: Nie 21:29, 27 Kwi 2008
Temat postu:
Tak , to oryginały.
łozysko jesli nie ma luzów to zostaw jest dobre jakosciowo napewno.
A simmeringi jesli mają juz 40 lat to zmien na nowe bo guma stwardniała i nie będzie trzyamc ci
Endriu
Wysłany: Nie 20:59, 27 Kwi 2008
Temat postu:
to są stare a może nawet jeszcze oryginalne simmeringi, zakładaj z wsk bez obawy bo braktycznie ten sam silnik
Mateusz WSK
Wysłany: Nie 18:39, 27 Kwi 2008
Temat postu: co to za simmeringi ? oraz dziwne łozysko.
witam
w silniku który rozebrałem zauważyłem jakies dziwne simmeringi oraz łozysko na wałku głównym.podaję zdjęcia tych części.oczekuję odpowiedzi dlaczego one takie są, oraz czy mogę zastosować simmeringi takie jak w WSK 125.
pozdr.
FOTKI
od strony zapłonu:
http://img175.imageshack.us/img175/9193/dsc01477vn7.jpg
od strony sprzęgła:
http://img175.imageshack.us/img175/1706/dsc01479bs1.jpg
łozysko:
http://img381.imageshack.us/img381/9844/dsc01478dl4.jpg
po raz pierwszy spotkałem się z takim łożyskiem, z jednej strony jest ono otwarte z drugiej natomiast nie.widziałem teraźniejsze to obydwie strony są zamknięte, to mnie zadziwiło.pomiędzy tymi śrutami w łożysku z drugiej strony zachodzą takie zęby jakby, tego plastiku co tam jest.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by
Sopel
&
Download
Regulamin