Autor |
Wiadomość |
aronek |
Wysłany: Czw 23:56, 27 Lis 2008 Temat postu: |
|
daniel, tu nie chodzi o W1 i W2. bo W1 to silnik wiatr 125 ccm(prototyp). w temacie mowa jest o W2A i W2B(obydwa 175ccm). |
|
 |
daniel399 |
Wysłany: Czw 21:21, 27 Lis 2008 Temat postu: |
|
Witam.Może nie mam doświadczenia ale na necie wyczytałem że silnik W1 był prawie identyczny jak W2 tylko rużnił się pojemnością W1 miał 125 ccm(kształt zapłon miał taki jak W2) |
|
 |
mundy |
Wysłany: Nie 16:56, 12 Paź 2008 Temat postu: |
|
To początkowy typ w-1 siedzial w SHL_ce , normalnie pozniej było w śwodniku. (predom dezamet) w wersji cywilnej. |
|
 |
ziomal |
Wysłany: Nie 16:26, 12 Paź 2008 Temat postu: |
|
to tylko w shl byly wiatr? |
|
 |
mundy |
Wysłany: Nie 15:33, 12 Paź 2008 Temat postu: |
|
Te z iskrownikiem to były W-1 , a wiatr to sa już W-2  |
|
 |
soldyy |
Wysłany: Nie 15:10, 12 Paź 2008 Temat postu: |
|
Poza tym silniki Wiatra były w SHL i początkowe serie miały koło magnesowe i zapłon z iskrownika I z tym wiadomo, łączy się inny odlew karteru i prawego czopa wału  |
|
 |
mundy |
Wysłany: Nie 14:41, 12 Paź 2008 Temat postu: |
|
Troszke wieksza mocą . Dokładniej to inny stopień spreżania, lzejszy wał, co za tym idzie wyższe obr.max. A np w W2BX juz gażnik binga nie pegaza.. Chyba też wiatr wzgl. zwykłego ma roznice w głowicy. |
|
 |
kleszczyk |
Wysłany: Nie 14:35, 12 Paź 2008 Temat postu: |
|
Pisze na prawym deklu Wiatr i tyle. |
|
 |
ziomal |
Wysłany: Nie 14:17, 12 Paź 2008 Temat postu: czym sie rozni wsk 175 od wsk 175 wiatr |
|
chodzi mi o to czym sie rozni silnik? |
|
 |