Autor |
Wiadomość |
soldyy |
Wysłany: Pią 9:20, 25 Lip 2008 Temat postu: |
|
nie.
jeden żółty do cewki drugi żółty do masy, plus do plusa aq minus do minusa aq a poza tym popatrz na date poprzedniego postu ;p prehistoria ;p |
|
|
bidulek2 |
Wysłany: Czw 22:51, 24 Lip 2008 Temat postu: |
|
cyli ten jeden zolty do cewki drugi zolty zaizolowac (posty)+ do plusa aq a minus do masy |
|
|
basior23 |
Wysłany: Pon 17:48, 03 Gru 2007 Temat postu: |
|
można zrobić ładowanie akumulatora w WFM-ce od tego kabla co daje prąd do świateł |
|
|
Grzegorz230V |
Wysłany: Pon 16:14, 24 Lip 2006 Temat postu: |
|
Wzorowałem się na tym schemacie:
I wydaje mi się że dobrze to narysowałem ale moze cos ze schematyem jest nie tak
Ale tak jak pisał Mundy trzeba samemu zobaczyć jak są wyprowadzone te złącza... |
|
|
mundy |
Wysłany: Nie 0:34, 23 Lip 2006 Temat postu: |
|
Brawo Grzegorz
Jeszcze dopowiem , ze ten zaznaczony na żółto na schemacie przewód idacy do silnika do jednej z trzech "złączek" musi byc podpięty pod ta samą co cewka od ładowania. W oryginalnej instalacji jest to złącze >te najbliżej połaczenia karterów ( nazwimy to tak) . Ale w przeciwnym przypadku moze być to zupełni e inne , dlatego proxba z mojej strony aby nie wzorowac się na tym schemacie ( chodiz mi tylko o włąsnie te 3 złączki) , tylko samemu sprawdzić gdzie mamy podałczoną cewke od ładowania. Żeby potem nie było nieporozumień niepotrzebnych
pozdro for all... |
|
|
Grzegorz230V |
Wysłany: Pią 14:57, 14 Lip 2006 Temat postu: |
|
Mundy dokładnie o to mi chodzi...........półprzewodniki w prostowniku (diodach) wykonane są z krzemu...
Tak to mniejwięcej bedzie wygladało...
Może pojawic się pytanie dlaczego zastapic prostownik selenowy krzemowym.....
odpowiedz jest prosta wystarczy popatrzeć na charakterystyke:
A teraz schemat prostownika na 4 diodach
|
|
|
mundy |
Wysłany: Czw 22:57, 13 Lip 2006 Temat postu: |
|
- w WFM jest fabryczne ładowanie AQ !!, jest ono tylko nawiniete wspólnie na dwóch cewkach oswieniowych . uzwojenia od ładowania sa zatem pod tymi dającymi napięcie na oswieltenie..........
Prostownik krzemowy można , ale co powiesz na diodowy takie były w nowszych B3 /............
PS
Tyle ż ete diody też sa wykonane po częsci z krzemu , takż e jest podobinstwo jednego i drugiego |
|
|
Grzegorz230V |
Wysłany: Czw 15:55, 13 Lip 2006 Temat postu: |
|
Zobacz na schemat. ten kabel który idzie do prostownika (7) idzie tez do cewki ładowania... A mostek prostowniczy kupisz w każdym sklepie elektronicznym (max 6A wiekszego Ci nie trzeba) |
|
|
MICHAŁ90 |
|
|
fotek |
Wysłany: Śro 18:14, 12 Lip 2006 Temat postu: |
|
i drugie pytnie gdzie moge znaleść prostoiwnik krzemowy ?? |
|
|
fotek |
Wysłany: Śro 18:13, 12 Lip 2006 Temat postu: |
|
jesli ma fabryczne ładowanie to która cewka jest od ładowania ?? lub który kabel wychodzący z silnika jest od ładowabnnia ?? |
|
|
Grzegorz230V |
Wysłany: Wto 14:09, 11 Lip 2006 Temat postu: |
|
No ale tam chyba jest fabryczne ładowanie.......
A w nowszych WSK dodana jest jeszcze 4 mała cewka własnie do ładowania i chyba da sie ją włożyć do WFM.
No i jak jusz masz zasilanie ( z cewki) to zamiast prostownika selenowego powinienes dac mostek prostowniczy (krzemowy) - spadek napięcia na nim = 0,8V
Prostownik krzemowy jest wydajniejszy od selenowego...... |
|
|
fotek |
Wysłany: Wto 13:07, 11 Lip 2006 Temat postu: ładowanie w wfm |
|
mam pytanie czy jest możliwa taka perzeróbka aby silnik wfm ładował akumulator? .... jesli tak to w jaki sposób moge to zrobić!!!!! |
|
|