Autor |
Wiadomość |
vecoo |
|
|
mundy |
Wysłany: Wto 0:35, 09 Lut 2010 Temat postu: |
|
Szukaj takich z rzepem do kolek na scierny.,
hehe do tego co dał Buchwi mozna siusiaka doczepic nie filc.TO jest do biżuterii , tam sie poleruje samym filcem, ew na jakąś paste np do sreber. |
|
|
vecoo |
Wysłany: Pon 23:16, 08 Lut 2010 Temat postu: |
|
a do tego podczepie papier scierny ?? |
|
|
Buchwi |
|
|
vecoo |
Wysłany: Nie 22:38, 07 Lut 2010 Temat postu: |
|
sory mundy ale jutro albo we wtorek zobacze jak bende miał czas i powina palić
i mam pytanie <chyba> do polerki aluminium i boczków od silnika czytałem gdzieś o nakładkach filcowych i jakiś nakładakch z rZepem do wiertarki moze mi ktoś wusłać link do allegro a jak nie to opisac ile co kosztuje bo niedługo własnie kupuje 2 komarki i moja kolekcja sie powiekzy a robic polerke dla 7 silników ręcznie to troszke przesada |
|
|
mundy |
Wysłany: Nie 20:41, 07 Lut 2010 Temat postu: |
|
Cytat: | o kurde zapomniałem ze to musi być przerwa 0.3mm a nie 3mm d |
Czytaj posty, ja juz o tym ci dawno pisałem. |
|
|
vecoo |
Wysłany: Nie 20:31, 07 Lut 2010 Temat postu: |
|
no kurde zapomniałem ze to musi być przerwa 0.3mm a nie 3mm dzieki ze mi to napisałeś a co mówiłęś ze cos tam sie moze kurczyć to to jest mało prawdopodobne bo iskra dalej by była gdyby to było to a wsk paliła wezme sprawdze przerwe na przerywaczu bo u mnie chyba zaduza troszke |
|
|
maly15 |
Wysłany: Nie 18:37, 07 Lut 2010 Temat postu: |
|
dam Ci 2 rady , sprawdź głowice czy nie przylega krzywo do cylindra , albo pod wpływem ciepła simering rozciąga się na tyle ze jest nie szczelny , dlatego moze to być wina simeringu. (wiadomo guma zimna się kurczy a ciepła rozciąga) . |
|
|
WSK-175-Kobuz |
Wysłany: Nie 17:05, 07 Lut 2010 Temat postu: |
|
Na przerywaczu ma być 0,2-0,3 mm! Słownie dwie dziesiąte milimetra- trzy dziesiąte milimetra. Jak to ustawisz to mozesz dopiero szukać dalej. |
|
|
vecoo |
Wysłany: Nie 16:26, 07 Lut 2010 Temat postu: |
|
witam niestety ponownie z tym samym problemem wymieniłem cewke zapłonową bo nie dośc ze na ciepłym silniku gasała to i kabel był za krutki i teraz oto taki problem po wymianie i ustawieniu przerwy a przerywaczu 3mm niema iskry czego to moze byc wina najlepiej zeby ktoś podał numer gg bo wtedy szybciej można uzyskać odpowiedz a ajk nie to rposze pisać |
|
|
soldyy |
Wysłany: Sob 17:40, 06 Lut 2010 Temat postu: |
|
Zawieszenie od jakiegoś sporta, już jakaś tam wartość jest, szkoda że krzywe Jest konsola dudkowa więc myśle, że koło 300zł na części warte to to jest. |
|
|
vecoo |
Wysłany: Sob 10:47, 06 Lut 2010 Temat postu: |
|
no to ładnie bo wsk z moich okolic i koleś mówi ze bez Aukcji 900zl a dzis wymienie cewke zapłonową bo to chyba jest wina ze ona traci iskre i zobacze co sie będzie działo |
|
|
mundy |
Wysłany: Pią 23:59, 05 Lut 2010 Temat postu: |
|
na przerywaczu ma byc 0,2-0,3 jak masz 1 mm to sie nie dziw ze jaja sa/./.
a ta wsk z aukcji totalny skladak , rama z innej wsi , silnik tez.Dekiel iskrownika rowniez itp.. 50-100 zl max jak dla mnie. |
|
|
vecoo |
|
|
vecooo |
Wysłany: Pią 11:18, 05 Lut 2010 Temat postu: |
|
tak z 1-2mm |
|
|
mundyy |
Wysłany: Czw 18:14, 04 Lut 2010 Temat postu: |
|
przerwa na przerywaczu jaka? |
|
|
vecoo |
Wysłany: Czw 17:09, 04 Lut 2010 Temat postu: |
|
wina iksry byłzapłon teraz gitara iskra jest paliwo jest tylko niehcce palić czemu ?? |
|
|
Wojt@s |
Wysłany: Czw 14:12, 04 Lut 2010 Temat postu: |
|
Wymień cewkę i sprawdź czy nie masz za zimnej czy za ciepłej świecy. |
|
|
vecoo |
Wysłany: Czw 9:59, 04 Lut 2010 Temat postu: |
|
no ok to z malowaniem zrozumiałem ale mam ye pytanie na kture nikt nieodpowiedział dlaczego jak wsk sie rozgrzeje to zaraz gaśnie a tak z 1 kopa pali sie rozgrzeje i iskry niema |
|
|
Wojt@s |
Wysłany: Czw 0:40, 04 Lut 2010 Temat postu: |
|
Co do paru textów nie zgodze się tutaj:
- blachę szlifujemy szlifierką oscylacyjną do gołej blachy , maszynowo papiery 80-140
- możemy usunąć też poprzez piaskowanie
- podkład reaktywny ( kwaśny ) w celu zabezpieczenie antykorozyjnego
- jeśli nie mamy co szpachlować to czyt. dalej
- podkład akrylowy 3 warstwy, pistolet dysza 1.6-1.8 , ciśnienie na reduktorze 3-3.5, jak masz dyszę 1.4 to nawet się nie bierz za podkładowanie bo nie zalejesz na lustro i pistolet będzie pluł
- szlifujemy podkład na mokro p600-p800 ręcznie , nigdy maszynowo,
- na to lakier bazowy o barwie jakiej chcemy, po zmatowieniu kładziemy lakier bezbarwny, nie brać MS tylko HS, HS jest na tyle twardy że na starociu idealny jest, kładziemy bebarwny na lustro
- następnie szlifujemy bezbarwny p1500-2000-2500 , wiec musimy go w miarę położyć grubo, nie żeby była morka ani zaciek, na koniec farecla g3 i wykończeniowa g10 i moto jak nowe.
PODSTAWA:
- szpachla jest hydroskopijna, chłonie wodę, nie szlifujemy więc na mokro
- szpachli nie kładziemy na gołą stal
- im dokładniej zatrzemy podkład tym lepsza baza, baza nie wypełni nam ubytków w podkładzie
- lakier bezbarwny kładziemy po 30 minutach od położenia lakieru bazowego, musi być matowy
Nie stać Cię na lakiery BECKER SPIES więc kup coś taniego a w miarę na poziomie typu NOVOL, STANDOX , AUTO CAR |
|
|
vecoo |
Wysłany: Śro 23:51, 03 Lut 2010 Temat postu: |
|
dobra teraz ci pasuje a ja możesz to pomóż |
|
|
wafelson |
Wysłany: Śro 23:17, 03 Lut 2010 Temat postu: |
|
No sory chciałem pomóc, ale jak zobaczyłem takiego giganta na pół strony to już mi brakło słów. Rozumiem, że osiemnastka, ale synek, nie ma takiego bicia.
Kolego wyluzuj , co Cie obchodzi czyjs avatar?
Nikogo nie obraża.,
moderator |
|
|
vecoo |
Wysłany: Śro 23:01, 03 Lut 2010 Temat postu: |
|
ty wafel mój avatar i moge robic co chcem a zamiast nabijać posty byś pomógł !!!! |
|
|
wafelson |
Wysłany: Śro 22:27, 03 Lut 2010 Temat postu: |
|
Ja bym go wywalił na zbity pysk z forum za taki odlot z tym avatarem teraz. |
|
|
vecoo |
Wysłany: Śro 17:27, 03 Lut 2010 Temat postu: |
|
ten problem rozwikłany ten z tą podkładką też i mam następne pytanie a więc jeżeli rozgrzeje wsk trooszke pojeżdzrze<?> to ona traci iskre i niema mozliwości odpalenia a tak to normalnie z 1 kopa pali zimna |
|
|
Buchwi |
Wysłany: Pon 20:12, 01 Lut 2010 Temat postu: |
|
nagwintuj na wiekszy rozmiar i daj grubsza srube |
|
|
vecoo |
Wysłany: Pon 19:44, 01 Lut 2010 Temat postu: |
|
witam i proszę o szybką odpowiedz ponieważ gdzi dzis odpaliłem motóra i już miałem wstawiac do szopki daje gazu na ostanie pożegnanie asz tu nagle śruba od oleju to do sprawdzenia poziomu i ta od spuszczania nagle spadły gwint był zerwany ale zrobiłem tak żeby to sie nierwało a dawniej słyszałem ze gdzieś cos dzwoniło więc myśle wezem moze sobie odkręce dekielek od strony kopniaka otwieram i nagle widze taką podkładke troszkę mniejszą od pierscieniea i grubszą jeśli wiecie od czego to jest to prosze o komentarz i jescze jak byście zrobili jesli macie gwint zerwany tam gdzie sie olej spuszcza ja myślałem zeby zakręcić to takim włosem hydrazulicznym dokrecić jak sie da i zaklejic silikonem a co wy o tym sąndzicie prosze o szybką ODP
Soryy za błędy |
|
|
snajper-psg1 |
Wysłany: Pią 23:20, 29 Sty 2010 Temat postu: |
|
wafelson napisał: | Poczekaj do wiosny i zrób tak jak być powinno. Przecież przez zimę i tak nie będziesz jeździł to możesz sobie spokojnie do gołej blachy trzeć. Spokojnie później wszystko wyszpachluj, bo jak położysz lakier to wszystko będzie widać. Ja myślałem, że mały dołek to może zostać, bo ledwo go było widać, a po malowaniu z daleka straszy. |
Gdybym ja to poczytał kiedy jeszcze byłem napalonym małolatem A teraz WSK choć pomalowana to czeka na zrobienie tego od nowa Bo po malowaniu wszystko wychodzi! |
|
|
mundy |
Wysłany: Pią 0:15, 29 Sty 2010 Temat postu: |
|
Na dobra sprawe to po szpachli tez antykorozyjny (nawet reakcyjny) , bo zapewne docierajac poprzecierasz miejsca do blachy,
profesjonalka jest czasochlonna:) |
|
|
soldyy |
Wysłany: Czw 22:49, 28 Sty 2010 Temat postu: |
|
Podkład antykorozyjny, szpachla, podkład wypełniający. Taka jest profesjonalna kolejność, a jak zrobisz to już inwencja własna. |
|
|
vecoo |
Wysłany: Czw 22:46, 28 Sty 2010 Temat postu: |
|
a jk mam bak wgnieciony to szpachle na to chyba niezabardzo kłaść a wezme wiertarke ze szczotką drucianą i d gołej zedre odiszcie mi o zrobic z tym bakiem bo tak rdzy nic niema tylko jest troszke wgniot |
|
|
wafelson |
Wysłany: Czw 21:42, 28 Sty 2010 Temat postu: |
|
Poczekaj do wiosny i zrób tak jak być powinno. Przecież przez zimę i tak nie będziesz jeździł to możesz sobie spokojnie do gołej blachy trzeć. Spokojnie później wszystko wyszpachluj, bo jak położysz lakier to wszystko będzie widać. Ja myślałem, że mały dołek to może zostać, bo ledwo go było widać, a po malowaniu z daleka straszy. |
|
|
mundy |
Wysłany: Czw 21:05, 28 Sty 2010 Temat postu: |
|
Pistoletem. Podkład -oczywiste. |
|
|
vecoo |
Wysłany: Czw 20:56, 28 Sty 2010 Temat postu: |
|
boczki zapodkładowałem dzis a bak moze od poniedziłku zaczne ścierac i najlepiej pistoletem malowac tak ?? bo jak pistoeltem to musze czekać do wiosny o i na bak tez klaść podklad tak |
|
|
mundy |
Wysłany: Czw 18:57, 28 Sty 2010 Temat postu: |
|
Wszytkie odpryski czy nierownosci z baku musisz usunąć . Mozna do golej blachy , a mozna usunąc tylko to co chce odpaść , a reszte wyrownać szpachla . Wolał bym jednak usunąc do blachy wszytko , bo nie masz pewnosci ze pod tym twoim nowym lakierem podkład ze starych warstew nie zacznie odpryskiwac ...
Boczki ,jak masz wyblakle z tworzywa , to poleacam wyszlifowac , podkład pod tworzywo i akryl. Jak metal to analogicznie jak w przypadku baku.. |
|
|
vecoo |
Wysłany: Czw 18:39, 28 Sty 2010 Temat postu: |
|
ty ale mundy tam nie ma wszystkiego czyli mam takie pytanie co zrobic z boczkami bo mam wyblakniente bak był malowany 3 razy i czy zeby pomalowac na noło musze do gołej blachy czy niekoniecznie ?? |
|
|
mundy |
Wysłany: Czw 18:01, 28 Sty 2010 Temat postu: |
|
vecoo poszukaj na forum.... |
|
|
vecoo |
Wysłany: Czw 15:12, 28 Sty 2010 Temat postu: |
|
sory wafel ale dzięki za ładnego Avatara
a więc mam nowe pytanie malowanie jej jak zacząć i od czego słyszałem o spreay ale nigdy niewidziałem efketu moze mi ktoś coś napisac o malowaniu o czym pamientac |
|
|
wafelson |
Wysłany: Pią 21:34, 22 Sty 2010 Temat postu: |
|
Trudno nazwać to autorstwem, ale obejrzałem film i zacząłem modzić.
Przepraszam wszystkich, ale nie mogłem się oprzeć tej zabawie.
Coś jest trochę nie tak jeśli zwracasz uwagę, a ktoś ma to gdzieś...
Po prostu nie lubię czegoś takiego i staram się tępić takich cwaniaczków. |
|
|
soldyy |
Wysłany: Pią 21:27, 22 Sty 2010 Temat postu: |
|
Jak dzieci. Dajcie już spokój. Wafelson, jesteś autorem tego avatara czy tylko wrzuciłeś go na swój serwer? To akurat ma znaczenie. |
|
|
wafelson |
Wysłany: Pią 20:45, 22 Sty 2010 Temat postu: |
|
Jak się tak podoba to dodałem kolorków. |
|
|
vecoo |
Wysłany: Pią 17:11, 22 Sty 2010 Temat postu: |
|
wafel dziki za ładnego avatara a tak pozatym to ładnie na rybce puka nie ?? |
|
|
wafelson |
Wysłany: Nie 21:23, 17 Sty 2010 Temat postu: |
|
Śmieszne, ale prawdziwe. Skopiował mój avatar, ale nawet się nie wysilił, żeby go wrzucić na własny serwer i dalej stoi na moim. Czyli w każdym momencie mogę podmienić grafikę. Już kiedyś wcześniej obczaiłem ten incydent, ale dopiero dzisiaj mnie to ruszyło. ;]
Tak btw dlaczego tylko 80x80 pikseli można emblematy ustawiać? Wcześniej 120x80 chyba było... |
|
|
soldyy |
Wysłany: Nie 17:18, 17 Sty 2010 Temat postu: |
|
wafelson napisał: | WSK obleci, ale zmień avatar, bo ja Ci go zmienię. ;/ |
Że niby co? |
|
|
marcin90-70 |
Wysłany: Nie 15:36, 17 Sty 2010 Temat postu: |
|
broń swojego jak niepodległości;) |
|
|
wafelson |
Wysłany: Nie 15:13, 17 Sty 2010 Temat postu: |
|
WSK obleci, ale zmień avatar, bo ja Ci go zmienię. ;/ |
|
|
marcin90-70 |
Wysłany: Nie 0:40, 17 Sty 2010 Temat postu: |
|
soldyy jak zawsze ironiczny:D |
|
|
vecoo |
Wysłany: Sob 22:09, 16 Sty 2010 Temat postu: |
|
taa lakier pełna klasa tak była malowana ze pod myjką csionieniąwą wszystko spadło (oczywiscie nie ja malowalem ale poprzedni wlasciciel) |
|
|
soldyy |
Wysłany: Sob 20:48, 16 Sty 2010 Temat postu: |
|
Ładny lakier. |
|
|
vecoo |
|
|