Autor |
Wiadomość |
mundy |
Wysłany: Czw 22:38, 03 Cze 2010 Temat postu: |
|
Ogolnie silniki myśle ze mogły być identyczne M05-M04, im chodziło głownie o modernizacje ramy (z trapezu M04 na pierwsze teleskopowe m05),
M05 mozna traktowac jako przejściowke z SHL do WFM , ponieważ produkowano ją tylko rok.. |
|
![](http://picsrv.fora.pl/deox/images/spacer.gif) |
CrazyPatrix |
Wysłany: Czw 22:35, 03 Cze 2010 Temat postu: |
|
Silnik był do końca na chodzie więc chyba go wystawie na aukcje...co o tym sądzicie???
Ramy do niego już chyba nie kupie(brak funduszy mam dopiero 15 lat ).......a szkoda
Pozdrawiam i czekam na odp.!!!!!!!!! |
|
![](http://picsrv.fora.pl/deox/images/spacer.gif) |
CrazyPatrix |
|
![](http://picsrv.fora.pl/deox/images/spacer.gif) |
Dyziek |
|
![](http://picsrv.fora.pl/deox/images/spacer.gif) |
mundy |
Wysłany: Czw 19:05, 03 Cze 2010 Temat postu: |
|
Szkoda , że rama już nie od M04 ..Wgóle to odczytaj rok bo M05 też tak wygładało , a ja wtajemniczony na maxa nie jestem.
Silnik masz raczej cąły oryginalny. Wart jest troche zw. na wiek. Co do samego silnika, to napewno nie jest z 65 roku. 50-55 lata. ![Grey_Light_Colorz_PDT_09](http://picsrv.fora.pl/images/smiles/Grey_Light_Colorz_PDT_09.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/deox/images/spacer.gif) |
Buchwi |
Wysłany: Czw 15:19, 03 Cze 2010 Temat postu: |
|
Chłopie! to nie silnik od wski tylko od shl m04! Zwraca uwagę żebrowanie pod cylindrem na karterach Oraz charakterystyczna lewa kapa. |
|
![](http://picsrv.fora.pl/deox/images/spacer.gif) |
CrazyPatrix |
|
![](http://picsrv.fora.pl/deox/images/spacer.gif) |
mundy |
Wysłany: Śro 23:40, 02 Cze 2010 Temat postu: |
|
Zmierz śr dolotu i bedziesz wiedział czy 16 czy 22 ![Smile](http://picsrv.fora.pl/images/smiles/icon_smile.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/deox/images/spacer.gif) |
CrazyPatrix |
Wysłany: Śro 15:44, 02 Cze 2010 Temat postu: |
|
Mundy świeca jest pod skosem....więc sam już nie wiem, sprawdzę jeszcze nr silnika czy się zgadzają... |
|
![](http://picsrv.fora.pl/deox/images/spacer.gif) |
mundy |
Wysłany: Wto 19:58, 01 Cze 2010 Temat postu: |
|
Tak 20 i 16 to sr króćca . Kurde troche nie chce mi sie wierzyć, że w 65 jeszcze G16 kłądli. Na 100% w 66-67 ostatnie WFM miały G20 , silnik taki sam prawie jak wsk B3.....
G 16 to u ciebie silnik powinien mieć jeszcze głowice ze świecą pod skosem , nie na środku. Okragłe malutkie cylindy w wfm -wsk miały juz swiece centralnie umieszczona i gaźnik g 20... |
|
![](http://picsrv.fora.pl/deox/images/spacer.gif) |
Dyziek |
Wysłany: Wto 14:11, 01 Cze 2010 Temat postu: |
|
Rózniły się srednicą króćca dolotowego... |
|
![](http://picsrv.fora.pl/deox/images/spacer.gif) |
CrazyPatrix |
Wysłany: Wto 10:33, 01 Cze 2010 Temat postu: |
|
No ja mam WFM z 65r ale gaźnik był G 16 , (pytałem sie dziadka) , ale jest też możliwość że mój wuja przełożył gąźnik.....więc sam już nie wiem..
Czym różniły się wfm z gaźnikiem G 16 produkowane do 1960r a tymi produkowanymi puźniej co miały G 20 i czy do tej z przed 1960 można załoązyć g 20???
Pozdrawiam!!!! |
|
![](http://picsrv.fora.pl/deox/images/spacer.gif) |
mundy |
Wysłany: Pon 19:10, 31 Maj 2010 Temat postu: |
|
Były identyczne,.. Chyba ze masz WFM wypr. przd rokiem ok, 1960 , to miały G16 |
|
![](http://picsrv.fora.pl/deox/images/spacer.gif) |
CrazyPatrix |
Wysłany: Pon 18:07, 31 Maj 2010 Temat postu: Gaźnik od WSK do WFm??? |
|
Witam! Ostatnio wytargałem z garażu WFM po dziadku, tylko nie ma gaźnika, I tu moje pytanie: czy można założyć gaźnik od WSK do WFm? Bo mam okazje kupić . |
|
![](http://picsrv.fora.pl/deox/images/spacer.gif) |