Autor |
Wiadomość |
wafelson |
Wysłany: Czw 21:11, 28 Maj 2009 Temat postu: |
|
Rzuć okiem na datę ostatniego posta...  |
|
 |
X-Calibur |
Wysłany: Czw 16:58, 28 Maj 2009 Temat postu: |
|
z tą kropką i kreską to prawda,muszisz składać silnik w pozycji LUZ, a kropka musi wypadać ma środku zęba od zmieniacza.POZDRO |
|
 |
Gość |
Wysłany: Wto 22:20, 27 Lis 2007 Temat postu: skrzynia trophy |
|
jeżeli chodzi o skrzynie to nigdy nie bedzie dobrze chodziła nawet jak wlozysz nowe problem tkwi tzw kropce i kresce na wałkach i to wszystko kolego.tezeba trochę poskrecac silnikow
NIe swiruj w ten sposób , temat stary i nikt nie oczekuje tu takiej odp.
MOD |
|
 |
MICHAŁ90 |
Wysłany: Śro 23:57, 29 Sie 2007 Temat postu: |
|
zazwyczaj przy jeżdżeniu "bez trzymania" zmieniałem biegi.. pewna wprawa jest.. ale ja najpierw robie a później pytam czy można tak |
|
 |
mundy |
Wysłany: Śro 23:48, 29 Sie 2007 Temat postu: |
|
Cytat: | mam pytanq.. czy można legal przerzucać biegi 2,3,4,5 bez sprzęga jak w nowych moto?
| - Tak owszem , lecz wymaga to pewnej wprawy. Trzeba wyczuć gaz i błyskawicznie zapinac bieg. Ja jednak polecam ( na poczatek naprzykład tej nauki ) , bezpieczniejszą , wersje ale tez umożliwiajaca szybkie zmianę biegu. Polega ona na nie wciskaniu klamki sprzęgła do konca , lecz tylko napinaniu linki ( szarpnięciu) , czyli szybkim wsicnieciu na 1/2-1/3 normalnego ruchu w tym czasie zapinajac bieg wyższy- gazem operujemy niemal identycznie jak przy jeżdize "bez sprzegła". poprostu treba szybko wyczuć te ruchy i je ze sobą zsynchronizować -sprzęgło gaz. Ta metoda zapenia dosc płynne przejscie na wyzszy bieg , a co w fazie nauki jest wazne ,ponieważ moze wam moto szarpac przy zmanie na poczatku  |
|
 |
MICHAŁ90 |
Wysłany: Wto 22:41, 28 Sie 2007 Temat postu: |
|
Mundy właśnie rozkręcam silnik ETZ i jutro złoże chyba już z nnowym trybem 2 biegu.. już nie jestem jeleń w MZcie bo Tropic wiesz gdzie trafił
mam pytanq.. czy można legal przerzucać biegi 2,3,4,5 bez sprzęga jak w nowych moto? |
|
 |
mundy |
Wysłany: Wto 21:22, 06 Cze 2006 Temat postu: |
|
Przenoszę temat  |
|
 |
MICHAŁ90 |
Wysłany: Wto 22:59, 11 Kwi 2006 Temat postu: |
|
ok już niedawno zacząłem cosik robić przy tym silniku ale na to trzeba mieć czasu trochę... jak będę miał wątpliwości co do czegoś w mz to napisze..
pozdro  |
|
 |
mundy |
Wysłany: Pon 21:49, 10 Kwi 2006 Temat postu: |
|
Cytat: | A umiesz j.niemiecki TECHNICZNY bo ani ja ani mój nauczyciel od niemca tego nie przetłumaczyliśmy... Myślę że zaczekam na kuzyna... |
Myślę ,że wystarczajaco dużo można wywnioskować ze zdjęć
I przy właściwej współpracy sukces całkiem mozliwy .
Narka! . |
|
 |
MICHAŁ90 |
Wysłany: Pon 21:12, 27 Mar 2006 Temat postu: |
|
Cytat: | .Jest to a'la książka serwisowa ,tyle że w jęz niemieckim |
A umiesz j.niemiecki TECHNICZNY bo ani ja ani mój nauczyciel od niemca tego nie przetłumaczyliśmy... Myślę że zaczekam na kuzyna...
A jeśli podejme sie sam to powiesz mi jakie podkładki muszą i gdzie być...
pod którym wałkiem...ok?
Skumaj że nie znam się na M<Z ale spróbuję....  |
|
 |
mundy |
Wysłany: Pon 17:54, 27 Mar 2006 Temat postu: |
|
michał widzę ,że znów się bulwersujesz ,. a w ten spoosób do niczego nie dojdziesz .
Cytat: | Skumaj że mój kuzyn ma załatwić (mieszka w Niemczech) oryginalną książkę a tam co do mm jest!!!!!!!!!!!!! |
Znowu myślisz ,ze nie wiem o czym mówię jeśli chodzi o dokładnośc wykonania kół zębatych wałków , sprzęgieł kłowych i in. >to ona wynosi 0.01mm.Ten link który podałem powyżej w poście....umożliwia każdemu logicznie myślącemu człowiekowi poprawne złożenie skrzynki biegów .Jest to a'la książka serwisowa ,tyle że w jęz niemieckim.A wierz mi ,ze wszystko co wymyślił człlowiek musi byc logiczne.....Więc taką skrzynkę teoretycznie każdy myślący człowiek powinien złożyć......Teoretycznie bo w praktyce czasami potrzebna jest pomoc>no i do tego może służyć forum. Ale sęk w tym, że przez takich jak Ty staje się ono niezrozumiałe(bez urazy).....Więc zamiast mieszać wszystko ....pytaj się jak czegoś nie wiesz, a reszta osób postara Ci się w miare ożliwości odpowiedzieć.....A tak to wychodzi off-topic .
Cytat: | A ty złożyłeś chociarz raz ten silnik .... działał po tym??? |
I unikaj retorycznych pytań.....Gdyby nie działał to bym nie jezdził Tropem.Chcesz to Ci udowodnię.....Może nagrać film??.....Może tylko dźwię pracy silnika??SpoX....lubie spełnić życzenia .
Pozdrawiam wszystkich serdecznie
. |
|
 |
MICHAŁ90 |
Wysłany: Pon 16:32, 27 Mar 2006 Temat postu: |
|
bosz..............
Skumaj że mój kuzyn ma załatwić (mieszka w Niemczech) oryginalną książkę a tam co do mm jest!!!!!!!!!!!!!!
Jeden dużu problem... on będzie późnooooo latem... a na skanowania itp nie ma czxasu bo pracuje non stop prawie
A ty złożyłeś chociarz raz ten silnik .... działał po tym??? |
|
 |
mundy |
Wysłany: Pon 0:59, 27 Mar 2006 Temat postu: |
|
No nie wiem Michał czy jest sens słowami opisuwać położenie każdego elementu skrzyni. |
|
 |
MICHAŁ90 |
Wysłany: Nie 22:52, 26 Mar 2006 Temat postu: |
|
Hahahahahahaha mundy jaki świat...tzn net jest mały...
I NIE POTRZEBÓJE JAKIS TAM OGÓNYCH ALE B. SZCZEGÓŁOWEGO OPISU!!!!
choć te też może jakoś sie przydały  |
|
 |
mundy |
|
 |
MICHAŁ90 |
Wysłany: Wto 19:20, 21 Mar 2006 Temat postu: |
|
w sumie to DZIĘKI!!! Mały problem tkwi w tym ze do MZ nie podchodzi sie z młotkiem i przecinakiem... I dalej roważając zastanawiam się czy nie kupić tego mechanizmu nowego (wałek i to co na wałku) i tą sprężyyynkę... bo miałem zamiar poprostu "podorabiać" ale myśląc na przód nie będę chciał jeszcze raz rozkładać... a co dopiero składać tego silnika
MUNDY dzięki.... fotka to by się przydała ale z "NEUTRALNYM" ustawieniem skrzynki do złożenia...  |
|
 |
mundy |
|
 |
MICHAŁ90 |
Wysłany: Pon 23:42, 20 Mar 2006 Temat postu: |
|
mundy zbawco......... a nic dokładniejszego nie dostanę bo problem będzie z ustawieniem wodzików w odpowiedniej pozycji na wałku.....  |
|
 |
mundy |
|
 |
MICHAŁ90 |
Wysłany: Pon 23:23, 20 Mar 2006 Temat postu: HELP&_HILFE!!!MZ TROPHY!!!! |
|
Proszę was o pomoc... mam MZ Trophy w kawałkach (nie ja ją rozkładałem) i nie mogę zsynchronizować skrzynki biegów...
Kod: | POTRZEBNY MI JEST DO TEGO SCHEMAT SKRZYNI BIEGÓW MZ ES 250/2 TROPHY Z 67r | A wogóle ta skrzynia biegów jest w worku... raz próbowałem... BYŁA 1....., 2......., i tyle..
MOJ GG 3592068
 |
|
 |