Autor |
Wiadomość |
Tyranus1 |
Wysłany: Sob 18:01, 14 Wrz 2013 Temat postu: |
|
Dokladnie . Mialem podobne cudo poszlo do jakiegos traktorka ogrodowego z silnikiem WSK oczywiscie . |
|
|
philzaw |
Wysłany: Pon 14:40, 26 Sie 2013 Temat postu: |
|
Samoróbka nawet Tyranus1 robił coś w ten deseń |
|
|
Kangur |
Wysłany: Nie 22:09, 25 Sie 2013 Temat postu: |
|
a ja znalazlem dekiel z nawiewem niewiem czy to lipa czy moze takie cos bylo produkowane nigdy sie z takim czyms nie spotkalem ani nie slyszałem zreszta przekonajcie sie sami jak dla mnie link pasuje do tematu.
http://allegro.pl/silnik-wsk-125-i3468925644.html |
|
|
hart88 |
Wysłany: Pon 11:32, 29 Lip 2013 Temat postu: |
|
JumpStyl3r napisał: | http://otomoto.pl/wsk-m21-perkoz-M3712225.html
widział ktoś to? Cena za Perkoza jak za 2 Junaki |
Pekozy za 12-15 tyś idą od strzała więc może ktoś te 18-20 tyś mu wyłoży. |
|
|
Kangur |
Wysłany: Pon 10:29, 29 Lip 2013 Temat postu: |
|
dzis spotkalem sie z ciekawa sytuacja na allegro :
pewien uzytkownik allegro sprzedaje silnik do ktorego dozuca cale sprzęgło i do tego lancuszek rozrządu xD nie wiedzialem z w wsk jest takie cos ja lancuch rozrządu xD
link do aukcji
http://allegro.pl/silnik-wsk-125-i3420119802.html |
|
|
tomek97 |
Wysłany: Nie 20:21, 07 Lip 2013 Temat postu: |
|
na moje oko to gościu sie o jedno zero walnął chyba |
|
|
JumpStyl3r |
|
|
philzaw |
Wysłany: Pon 8:27, 17 Cze 2013 Temat postu: |
|
o kurde, faktycznie, nawet uwagi nie zwróciłem |
|
|
Dyziek |
Wysłany: Pon 0:01, 17 Cze 2013 Temat postu: |
|
Ta wieśka z linku to z moich stron,raptem 30km,fajna jest i poszła za fajne pieniądze ale w przebieg bym w żadnym wypadku nie wierzył.
A co do tego co wysyłałem-zdaje sobie sprawe,ze wies jest to kompletna,ale chcialem zwrocic uwage na fakt,ze jest to ebay.com czyli miedzynarodowy a w tytule jak byk for WSK M06B3 S01 engine....no to brzmi dumnie w takim miejscu nasi tam byli |
|
|
philzaw |
|
|
Dyziek |
|
|
Tyranus1 |
|
|
Piotrek16v |
Wysłany: Nie 11:48, 26 Maj 2013 Temat postu: |
|
Ładne moto:) |
|
|
tomek97 |
Wysłany: Pią 20:40, 24 Maj 2013 Temat postu: |
|
jak bym miał o 5 tysi za dużo to tego ogłoszenia już by nie było
ładnie zrobiony egzemplarz, wydaje się nie wymagać żadnego innego wkładu finansowego, jak poszukujesz motoru na ulicę to chyba warto się zastanowić nad tą królową |
|
|
Artur677 |
|
|
Piotrek16v |
Wysłany: Czw 13:11, 23 Maj 2013 Temat postu: |
|
Hehe dokładnie:p |
|
|
tomek97 |
Wysłany: Śro 22:04, 22 Maj 2013 Temat postu: |
|
ta, a biegi ręcznie zmieniać trzeba, bo bliżej do "wajchy" niż do klamek |
|
|
Tyranus1 |
Wysłany: Śro 21:39, 22 Maj 2013 Temat postu: |
|
Jeśli by kierował nogami to musiał by mieć zręczne palce u nóg żeby manetkami operować |
|
|
tomek97 |
Wysłany: Śro 20:43, 22 Maj 2013 Temat postu: |
|
szczerze mówiąc to ja osobiście byłbym zainteresowany kupnem... co najwyżej silnika oczywiście |
|
|
Piotrek16v |
Wysłany: Śro 20:23, 22 Maj 2013 Temat postu: |
|
No dokładnie szok :p mógł założyć zbiornik 10.5l to by mu było łatwo sięgnąć za kierownice...bardziej by się położył ..Tyranus1 a może on kieruje nogami heheheh |
|
|
Artur677 |
Wysłany: Śro 20:17, 22 Maj 2013 Temat postu: |
|
Pomyłka,nie ten dział,to by się nadawało do działu typu WIOCHA |
|
|
Tyranus1 |
Wysłany: Śro 20:04, 22 Maj 2013 Temat postu: |
|
Ale lipa jak wogóle można było mieć taki pomysł a ta kierownica to nie wiem dla kogo mi jak czasem zimno w kolana to nogi na tej wysokości trzymam podaczas jazdy |
|
|
Piotrek16v |
|
|
tomek97 |
Wysłany: Śro 13:35, 22 Maj 2013 Temat postu: |
|
może i warta swojej ceny, ale może był jakiś powód dlaczego była tak mało jeżdżona, może to jakaś mina. okaz całkiem ładny, ale jak dla mnie nie wiem czy wart aż tyle. |
|
|
Artur677 |
|
|
JumpStyl3r |
Wysłany: Sob 20:27, 20 Kwi 2013 Temat postu: |
|
No właśnie zastanawiał mnie wachacz tylny bo to już niby 77 rok, w którym montowano już nowe wachacze... Ale wiadomo jak było w tamtych latach..
Tak przy okazji, to moim zdaniem S1 w oryginalnym żółtym malowaniem z czarnymi szparunkami ładniej wygląda od S2 |
|
|
witek2874 |
Wysłany: Sob 12:42, 20 Kwi 2013 Temat postu: |
|
Sporcik jak najbardziej oryginalny, wygląda na pierwszy rzut S1 bo wachacz gazelowski. Jedynie co mi sie nie widzi to przednie zawieszenie, bo coś krótkie takie, być może że zwykłe. Po za tym wszystko ok, silnik wygląda na 059>3.
Tyranus poczytaj troche o sportach i zobacz jaką mają specyfikacje, to est ewidentnie S1, także silnik jak w zwykłe czwórce, zapłon i gaźnik to samo. Lampa tylnia też zwykła ma być w S1. |
|
|
Tyranus1 |
Wysłany: Pią 22:27, 19 Kwi 2013 Temat postu: |
|
Wartość myślę że nie więcej niż 1500-2000 zł . Ciekawe czy ma oryginalny zapłon jaki powinien być w sporcie . Brak tylnej lampy LUCAS . Nie oryginalna stopka hamulca nożnego . Osłona tłumika i kolanko powinny być w chromie . |
|
|
JumpStyl3r |
|
|
JumpStyl3r |
Wysłany: Nie 18:47, 14 Kwi 2013 Temat postu: |
|
kupie taki i wpakuje mu wariator z jakiegoś chiniola |
|
|
Dyziek |
|
|
Tyranus1 |
Wysłany: Nie 17:19, 14 Kwi 2013 Temat postu: |
|
Wypowiedziałem się z pośpiechu w tamtym temacie . |
|
|
JumpStyl3r |
Wysłany: Nie 15:04, 14 Kwi 2013 Temat postu: |
|
Całkiem możliwe. Można się w sumie domyśić że to produkcyjna wersja silnika s01 do jakiegoś sprzętu. Kocham zagadki tamtych czasów |
|
|
tiesci |
Wysłany: Nie 14:48, 14 Kwi 2013 Temat postu: |
|
Założyłem nowy temat.
Co do silnika z linku co go dałeś w tamtym temacie, to nie jest to silnik od kosiarki, którą ma chyba Tyranus ? Gdzieś już takie coś widziałem. |
|
|
JumpStyl3r |
Wysłany: Nie 11:02, 14 Kwi 2013 Temat postu: |
|
no i dobrze przynajmniej nie musze sie fatygować |
|
|
tiesci |
Wysłany: Pią 22:52, 12 Kwi 2013 Temat postu: |
|
To Cie wyprzedzę, skocze rano do garażu i zrobie fotke tych tłoków z jednym sworzniem |
|
|
JumpStyl3r |
Wysłany: Pią 18:28, 12 Kwi 2013 Temat postu: |
|
Dokładnie tiesci. wszystko powiedziane. Jak dostane w przyszłym tygodniu mój tłok zmd to zrobie zdjęcia jego oraz FSO z dawnych lat (tłok na był na I szlif a wyciągnąłem go przy przebiegu 51 tys km) i tandetnego chińskiego tłoka. Będzie porównanie. |
|
|
tiesci |
Wysłany: Czw 22:31, 11 Kwi 2013 Temat postu: |
|
Warto zauważyć, że tłok FSO jest wymiarowo trochę inny niż ZMD mimo, że pasuje do WSK, ale nie wiem na ile to wpływa na osiągi silnika (jak ktoś wie niech napisze, bo o stopnień sprężania nie pytam bo wiem, że jest inny) . Jak ktoś ma to nich wrzuci zdjęcie z tą różnicą, a jak nie to ja jutro zrobię i pokażę o co chodzi.
JumpStyl3r -> problemem jest to, że trzeba produkować dużo i tanio i stąd biorą się potem przypadki zatarć wskutek pęknięcia. Głównie chodzi o czas obróbki cieplnej gotowego tłoka jak i również o zbyt szybkie studzenie odlewu. Pozatym każdy wie jak świeci się tłok chiński i zna delikatny mat tłoków z epoki - stop niby ten sam, a jednak nie do końca. Tak samo jest z każdym innym metalem można zrobić z tej samej stali plastelinę jak i bardzo wytrzymały element, ale wyznacznikiem jest czas obróbki cieplnej itd. |
|
|
Tyranus1 |
Wysłany: Czw 21:06, 11 Kwi 2013 Temat postu: |
|
JumpStyl3r napisał: | Może ktoś jeszcze napisać na jakiej wysokości powinno się mierzyć średnicę tłoka? |
Średnicę tłoka powinno się mierzyć na płaszczu . Na samym dole tłoka . Tak mi tłumaczył koleś z firmy ALMOT jak zadzwoniłem do nich z pretensjami że za wąskie tłoki sprzedają :-) |
|
|
JumpStyl3r |
Wysłany: Czw 17:53, 11 Kwi 2013 Temat postu: |
|
Więc co ogólnie jest największym problemem współczesnych tłoków wykonanych z nieodpowiedniego materiału? To że puchną po nagrzaniu? Ogólnie jest to ciekawy temat. Może ktoś jeszcze napisać na jakiej wysokości powinno się mierzyć średnicę tłoka? bo wiem tyle że średnica przy denku tłoka jest zawsze mniejsza niż podany teoretyczny wymiar (np mój na 2 szlif miał 52 z jedną setką a nie 52.50. W sumie jest w tym sens. Bo kiedy denko się nagrzeje to musi mieć troche luzu żeby nie szedł za ciasno. Dolne częśi tłoka jeśli się nagrzeją po prostu się poddają i połówki jakby lekko "uginają" się ku środkowi. Przy denku materiał nie ma gdzie się swobodnie odkształcić. |
|
|
mundy |
Wysłany: Czw 17:01, 11 Kwi 2013 Temat postu: |
|
FSO tłoki byly produkowane przez prywatne zakłady w PRL nie panstwowe (mimo ze fabryka aut byla panstwowa) ... Dlatego nie miały oznaczen selekcji, sworznie do nich dopasowaywalo sie "uniwersalnie" . ALe i tak takei FSO lepszy mial stop przynajmniej niz dzisiejszy gniot made in china :].
Teoretycznie nawet lipny tłok jesli jest wykonany z odpowiedniego stopu da sie poprawić ( zrobic owal, pokryc np anodą) i mamy lepszy niż gorzyce. ALe cenowo to wyjdzie lacznie wiecej niz 40 zł za taki tlok, a gorzycki śmiga cenowo 30-40 zł jeszcze na all. |
|
|
Tyranus1 |
Wysłany: Śro 11:32, 10 Kwi 2013 Temat postu: |
|
No nie wiem czy będzie dobrze docierać na z 14 ja docierałem na z 13 ale myśle że na 14 też powinno być ok . |
|
|
JumpStyl3r |
Wysłany: Wto 21:59, 09 Kwi 2013 Temat postu: |
|
A przy docieraniu spisze sie ta 14z?
A no co do oryginalnych tłoków FSO treba przyznać że są całkiem dobre, ja taki wyciągnąłem z mojego silnika. Ale słyszałem że można łatwo natknąć sie na jakieś podrabiane FSO. W przypadku ZMD i WSK-G podrobienie to raczej trudna sprawa. Jak sie ma taki Tlok w ręce to widać wielką różnice pomiedzy nimi a "wyrobami masowymi". |
|
|
Tyranus1 |
Wysłany: Wto 21:11, 09 Kwi 2013 Temat postu: |
|
Z tym że tamten tłok z aukcji to pewnie był Gorzycki a ze skutera to FSO zresztą oba są dobre . Jak jeździsz dużo po asfaltach to ja bym zakładał z 14 a na samym początku sprawdziłbym jak się będzie zachowywać na z 15 . |
|
|
philzaw |
|
|
Tyranus1 |
Wysłany: Wto 21:00, 09 Kwi 2013 Temat postu: |
|
Zwykle chodzą na allegro w cenach około 40 zł ale znam osoby które cenią za taki tłok po 70 zł i mają zbyt . |
|
|
JumpStyl3r |
Wysłany: Wto 20:54, 09 Kwi 2013 Temat postu: |
|
Moja B3 raczej spotyka się tylko z asfaltem. Czasem tylko wpadnie na jakąś żużlową drogę. A na temat tłoka z aukcji wypowie się ktoś? |
|
|
Tyranus1 |
Wysłany: Wto 20:50, 09 Kwi 2013 Temat postu: |
|
Jeśli nie będziesz jeździł wyłącznie po asfalcie to najlepsza tak na co dzień jest z 13 tak jak w oryginale . Przy zdrowym silniku to najlepsza opcja bo masz szybkość i moc . |
|
|
tomek97 |
Wysłany: Wto 20:01, 09 Kwi 2013 Temat postu: |
|
nie mam pewności, możliwe że cię wprowadzam w błąd, ale do tej pory zawsze spotykałem się z zębatkami 13.
raz założyliśmy 11z u kolegi, tył był 43, była frajda |
|
|
JumpStyl3r |
Wysłany: Wto 19:49, 09 Kwi 2013 Temat postu: |
|
Panowie. Jaka jest oryginalnie zębatka z przodu do wsk 125. 13 czy 14z? Jaką polecacie. Dodam że silnik świerzo po remoncie więc teoretycznie łatwiej miałby z 13z.. Pomoże ktoś, doradzi
a i jeszcze jedno. Ile może być warty ten tłok. Ktoś sprzątnął mi go sprzed nosa. mniej wiecej 30-40 zł?
http://allegro.pl/tlok-wsk-125-nowy-zmd-silnik-i3144698668.html |
|
|
Tyranus1 |
Wysłany: Pon 22:00, 08 Kwi 2013 Temat postu: |
|
Tak już to jest |
|
|
philzaw |
Wysłany: Pon 18:21, 08 Kwi 2013 Temat postu: |
|
Z tymi 200 zł to z lekka przesadziłeś Tyranus, ale co prawda to prawda- tak zepsuć taki silnik... w sumie 400 zł to maximum choć i tak ja bym za niego nie dał tyle masz racje Tyranus jakby za stówkę wystawił to może bym się skusił |
|
|
tomek97 |
Wysłany: Nie 20:07, 07 Kwi 2013 Temat postu: |
|
no to gdybym go tylko wygrał, to w sobotę po pistolet i idzie piaskowanie |
|
|
Tyranus1 |
Wysłany: Nie 20:04, 07 Kwi 2013 Temat postu: |
|
Co za koleś jak tak można silnik oszpecić dla mnie jest warty max 200 zł ale i tak tyle bym za niego nie dał . |
|
|
philzaw |
Wysłany: Nie 17:57, 07 Kwi 2013 Temat postu: |
|
Jeśli tłok jest pomalowany to i tak do wymiany, a gaźnik 100% do piaskowania, bo takich części nie powinno się malować, a jak już gaźnik do piaskowania to i kartery, bo straszna fuszerka 500 stów to max. a może nawet za dużo... |
|
|
tomek97 |
Wysłany: Nie 17:51, 07 Kwi 2013 Temat postu: |
|
właśnie to byle jakie malowanie mnie odstrasza, cylek by mi znajomy załatwił wraz z głowicą, z deklem byłby problem.
a ktoś malował na całego, chyba tłok też pociągnął
może uda się tanio jakoś |
|
|
philzaw |
Wysłany: Nie 17:47, 07 Kwi 2013 Temat postu: |
|
Jak dla mnie jakieś 400-500 zł, bo niby w oryginale, ale kto normalny lakieruje silnik, i jeszcze lepiej- gaźnik. A co śmieszna napisane jest, że dla estetycznego wyglądu dla estetycznego wyglądu można taki silnik do wypiaskowania oddać albo samemu go dokładnie wypolerować i by 100 razy lepiej to wyglądało, a tak to jak dla mnie te kartery wyglądają jak obłożone folią aluminiową po za tym, nie ma cylindra, głowicy i prawego dekla |
|
|
tomek97 |
|
|
Tyranus1 |
Wysłany: Pią 21:51, 05 Kwi 2013 Temat postu: |
|
O kurde to mnie zatkaliście trochę bo byłem przekonany że jest inaczej .
Mam wałek zdawczy od SHL M11 z założonym łożyskiem kulkowym i na tym się opierałem no ale teraz to nie wiem co mam powiedzić . |
|
|
Maati9812 |
Wysłany: Pią 21:37, 05 Kwi 2013 Temat postu: |
|
Cytat z prasy autorstwa PROCA z polmotu z jego WSK HCS "Przełożenia pozostały te same, co w oryginalnej WSK, lecz wałki i tryby pochodzą z dużo wytrzymalszej SHL M11. Dokładnie to tryby, wałek zdawczy i dolny wałek skrzyni biegów są z SHL. Wałek sprzęgłowy pochodzi już z WFM 150. Nowy wałek zdawczy wymagał zastosowania nowego łożyska rolkowego (podobnie jak w WSK 175). " |
|
|
Tyranus1 |
Wysłany: Pią 21:34, 05 Kwi 2013 Temat postu: |
|
No mi się wydaje że w SHL 175 na wałku zdawczym było łożysko kulkowe a nie igiełkowe . No nie wiem trzeba się jakoś dowiedzieć bo ja zostaje przy swoim |
|
|
philzaw |
Wysłany: Pią 21:24, 05 Kwi 2013 Temat postu: |
|
Ta skrzynia jest od SHL 175, nawet jest w opisie napisane |
|
|
tomek97 |
Wysłany: Pią 21:22, 05 Kwi 2013 Temat postu: |
|
a zaryzykuję może, najwyżej mnie ktoś przebije |
|
|
Tyranus1 |
Wysłany: Pią 21:19, 05 Kwi 2013 Temat postu: |
|
tomek97 - opis tej aukcji z karterami jest lakoniczny ale jeśli te kartery były by dobre to mogę być warte nawet ponad 100 zł . |
|
|
tomek97 |
Wysłany: Pią 21:05, 05 Kwi 2013 Temat postu: |
|
pisze, ze od shl, ale tam idzie sią na niektórych elementach dopatrzeć symbol wfm.
swoją drogą, fajnie byłoby mieć taką SHLkę |
|
|
Tyranus1 |
|
|
tomek97 |
|
|
philzaw |
Wysłany: Pią 20:45, 05 Kwi 2013 Temat postu: |
|
Czyli się nie pomyliłem Tyranus! Co mnie w błąd wprowadzasz? żartuję oczywiście |
|
|
Tyranus1 |
Wysłany: Pią 20:41, 05 Kwi 2013 Temat postu: |
|
Bo ta skrzynia jest do SHL 175 dobrze myśle ? Jeśli tak to ja mam taki wałek zdawczy od SHL 175 właśnie z łożyskiem kulkowym . |
|
|
Maati9812 |
Wysłany: Pią 20:32, 05 Kwi 2013 Temat postu: |
|
Idzie tam na 98% łożysko igiełkowe, bo już była taka skrzynia w s01 i wymagała zastosowania igieł. |
|
|
philzaw |
Wysłany: Pią 19:54, 05 Kwi 2013 Temat postu: |
|
Hmmm... być może masz rację Tyranus ręki nie dam obciąć, że tam jest oryginalnie igiełkowe ale wałek zdawczy chyba jest inny... |
|
|
Tyranus1 |
Wysłany: Pią 19:41, 05 Kwi 2013 Temat postu: |
|
Wydaje mi się że oryginalnie idzie łożysko kulkowe tylko Mati ma zamiar zamontować tam igiełkowe . |
|
|
philzaw |
Wysłany: Pią 19:27, 05 Kwi 2013 Temat postu: |
|
Niestety nie. Jeśli się nie mylę w tej skrzyni wałek zdawczy jest na łożysko igiełkowe, ma szerszą średnicę. Więc odpada a do tego kolejny "ktoś" założył tryby na odwrót śmiech na sali |
|
|
tomek97 |
|
|
JumpStyl3r |
Wysłany: Wto 16:29, 02 Kwi 2013 Temat postu: |
|
Te MZ 500 której zdjęcia wrzuciłem to raczej z silnikiem selfmade a nie produkcji fabrycznej. Mogło się zdarzyć że wpadła w jakieś niszczące ręce.
Ciekawostką jest to że była ETZ 500 fabryczna ale miała silnik Rotaxa. Wrzuce fote jak znajde.
o jest:
Tyranus. Pewnie że mega unikat... M06-64 uważa się już za modele unikatowe (jakieś 230tys wyproukowanych modeli jak dobrze pamietam) a co dopiero takiego Triala którego pewnie nie było więcej jak 500sztuk, i to jeszcze w różnych wersjach z roku na rok. |
|
|
Tyranus1 |
Wysłany: Wto 14:19, 02 Kwi 2013 Temat postu: |
|
JumpStyl3r - ten Trial z aukcji co zapodałeś to mega unikat fajnie by było coś takiego mieć
Tiesci - Ja nigdy o takiej mz nie słyszałem i gdyby nie wy to zapewne prędko bym się nie dowiedział może nawet wcale . |
|
|
tiesci |
Wysłany: Pon 23:11, 01 Kwi 2013 Temat postu: |
|
Co do MZ 500 - u mnie w okolicy w dalszym sąsiedztwie była takowa dobrych 10 lat temu pamietam, że na motorynce jezdziłem i katowali chłopaki ją po polach, rozmawiałem z nimi i wygladała tak samo zreszta mowili ze to 500. W sumie teraz dopiero sobie o tym przypomniałem Ale nie widziałem takiej nigdzie potem |
|
|
philzaw |
Wysłany: Pon 20:49, 01 Kwi 2013 Temat postu: |
|
aha, już kumam no to tym bardziej trzeba szybko brać okazjonalne oferty, bo potem będzie tylko gorzej z ich cenami |
|
|
tomek97 |
Wysłany: Pon 20:32, 01 Kwi 2013 Temat postu: |
|
no chodzę do szkoły, ale jestem bezrobotny sezonowo bo teraz zima, nie ma jak do jakiejś dorywczej roboty np. w lesie pójść bo zimno :/ |
|
|
philzaw |
Wysłany: Pon 19:49, 01 Kwi 2013 Temat postu: |
|
Bezrobotnemu??? przecież Ty też jeszcze do szkoły chodzisz chyba, że nie... |
|
|
tomek97 |
Wysłany: Pon 19:14, 01 Kwi 2013 Temat postu: |
|
to trochę nie poważne, tyle egzemplarzy jest jeszcze w użyciu, a części do wsk szybują w górę z roku na rok nawet dwukrotnie. mi to bardzo dokucza jako bezrobotnemu |
|
|
philzaw |
Wysłany: Pon 19:11, 01 Kwi 2013 Temat postu: |
|
Wiadomo ale im później tym drożej, pamiętaj |
|
|
tomek97 |
Wysłany: Pon 19:09, 01 Kwi 2013 Temat postu: |
|
jak dla mnie to trochu kasy jest jednak, a ona już była używana, czyli nie powiemy że nówka może się jeszcze trafi kiedy |
|
|
philzaw |
Wysłany: Pon 19:03, 01 Kwi 2013 Temat postu: |
|
jakby co to to nie ja, bo jednak zrezygnowałem a 62 zł to i tak śmieszne pieniądze... |
|
|
tomek97 |
Wysłany: Pon 19:02, 01 Kwi 2013 Temat postu: |
|
Qrva, i skrzynia nie moja. za 62 zł poszła + przesyłka. szkoda, blisko było |
|
|
JumpStyl3r |
Wysłany: Pon 18:55, 01 Kwi 2013 Temat postu: |
|
Ludzie myślą właśnie że dostaną nie wiadomo jakie kokosy. A aukcje i ogłoszenia często sprawdzam i nie widuje m06b3 poniżej 500zł a jeśli są to za daleko.
np ta... wielce unikat wychwala koleś.. a moto kompletnie nieoryginalne i chyba ktoś kto ją malował nie znał pojęcia szpachla samochodowa..
http://allegro.pl/wsk-125-unikat-i3135680498.html |
|
|
tomek97 |
Wysłany: Pon 18:55, 01 Kwi 2013 Temat postu: |
|
żałuje że mój ojciec za prl nie miał wsk, do komara w piwnicy miałem zachomikowany nowy wał, tłok, pierścienie, wszystkie koła zębate, poprostu raj |
|
|
philzaw |
Wysłany: Pon 18:50, 01 Kwi 2013 Temat postu: |
|
Spokojnie można znaleźć, jak się szuka jak to się mówi- szukaj a znajdziesz a ludzie strasznie zawyżają ceny wg mnie... |
|
|
tomek97 |
Wysłany: Pon 18:49, 01 Kwi 2013 Temat postu: |
|
może uda się ją wywalczyć jakoś |
|
|
JumpStyl3r |
|
|
tomek97 |
Wysłany: Pon 18:41, 01 Kwi 2013 Temat postu: |
|
nie no, to przegięcie. 300 zł to dobra cena by była. |
|
|
philzaw |
Wysłany: Pon 18:41, 01 Kwi 2013 Temat postu: |
|
Nie wiem Tomek97 czy Ci nie sprzątnę tej skrzyni sprzed nosa, bo właśnie zauważyłem, że koleś jest ze Świątek, czyli jakieś 5 km ode mnie ale jeszcze się zastanowię |
|
|
philzaw |
Wysłany: Pon 18:10, 01 Kwi 2013 Temat postu: |
|
Śmiech na sali 300-400 zł max. |
|
|
JumpStyl3r |
|
|
philzaw |
Wysłany: Pon 17:45, 01 Kwi 2013 Temat postu: |
|
Też tak sądzę a wgl to Ci powiem, że sam się nad tą skrzynią zastanawiałem czy by jej nie kupić, ale stwierdziłem, że cztery skrzynie już mi wystarczą |
|
|
tomek97 |
Wysłany: Pon 17:22, 01 Kwi 2013 Temat postu: |
|
wiesz, ona tam się przyda kiedyś, a na tym nie stracę bo to towar deficytowy już jest, dlatego modlę się o tą aukcję
ale nie sądzę żeby się tak tanio udało :/ |
|
|
philzaw |
Wysłany: Pon 17:16, 01 Kwi 2013 Temat postu: |
|
Jak uda Ci się ją kupić za takie pieniądze to będziesz mega szczęściarzem |
|
|
tomek97 |
Wysłany: Pon 17:10, 01 Kwi 2013 Temat postu: |
|
liczę na łut szczęścia
a jak nie to trudno, kasa zostanie w kieszeni
jak mi nikt nie wbije to jest moja za 52 zł wraz z przesyłką |
|
|
philzaw |
Wysłany: Pon 15:28, 01 Kwi 2013 Temat postu: |
|
No to szczerze Ci powiem, że to wręcz niemożliwe, żebyś kupił tą skrzynię za takie pieniądze. Są ludzie którzy są w stanie dać za taką skrzynię pod 150 zł włącznie ze mną gdzie ja za swoją wbiłem w snajpera 131 zł, a kupiłem ją za 91 |
|
|
tomek97 |
Wysłany: Pon 14:33, 01 Kwi 2013 Temat postu: |
|
wraz z przesyłką byłbym zadowolony jak by się udało za ok. 60 zł wywalczyć, nie chce mi się znowu pożyczać na motór |
|
|