Autor |
Wiadomość |
DamianoF |
Wysłany: Śro 23:31, 04 Kwi 2012 Temat postu: |
|
marzio93 czytasz co ja pisze i o co pytam czy masz problem ze zrozumieniem? |
|
|
marzio93 |
Wysłany: Śro 21:37, 04 Kwi 2012 Temat postu: |
|
Pojeździj więcej. Jak w trakcie były regulacje itp.. a przede wszystkim ganianie jej na maksa to motorek może spalić dwa razy więcej |
|
|
Tyranus1 |
Wysłany: Wto 18:19, 03 Kwi 2012 Temat postu: |
|
Tak takie spalanie może być spowodowane nadmierna eksploatacją pierścieni jak i cylindra . |
|
|
DamianoF |
Wysłany: Wto 1:36, 03 Kwi 2012 Temat postu: |
|
dokładnie dziwne ale ja kupiłem swoją i miała 27 tys i nie była rozbierana plomby jak robiłem remont nie widziałem żadnych śladów rozbierania ale luz na zamku był 1,5mm być może licznik był zmieniamy od starszej . |
|
|
rino |
Wysłany: Wto 0:37, 03 Kwi 2012 Temat postu: |
|
40 tysięcy przebiegu i pomby (na silniku???) że niby nie otwierany nigdy? |
|
|
DamianoF |
Wysłany: Pon 23:59, 02 Kwi 2012 Temat postu: wsk kolejne pytanie |
|
kupiliśmy z kumplami kolejną wske za 100zł od dziadka z wioski wsk ma przejechane 40 tys są plomby po przeczyszczeniu gaźnika ustawieniu zapłonu i regulacji gaźnika włecha pali z kopa i nawet chodzi 80 łapie na prostej licznikowe oczywiście aleee spalanie przy średniej jeździe 5-6 l na 100 i
czy tak duże spalanie może być spowodowane tylko wytartymi pierścieniami i cylindrem czy wytarty cyl powodowałby aż takie spalanie gaźnik który rozebraliśmy na oko wszystko jak nowe. |
|
|