Autor Wiadomość
Jacek B.
PostWysłany: Wto 13:09, 19 Sie 2008    Temat postu:

Późno, ale: różniło się nadwozie (w M50 metalowe w M52 laminat, inne wloty - większe w M52), inny tłumik, M50 miała biegi z prawej a hamulec z lewej, inny bagażnik tylny. Chyba inna była kierownica i tylny wachacz.
Fistasz
PostWysłany: Nie 15:54, 11 Mar 2007    Temat postu:

Czy OSA M-52 i M-50 rózniły sie tylko silnikami?
mundy
PostWysłany: Czw 16:34, 20 Kwi 2006    Temat postu:

Osa M 50
zakład produkujący: Warszawska Fabryka Motocykli.
Silnik: typ S0A , średnica cylindra 57 mm, skok tłoka 58 mm. Stopień sprezania 6,3. Moc znamionowa przy 4800 obr/min wynosi 6,5 KM (oprócz danych podanych przez Grzegorza).
Ukł. zasilania: gaźnik typu G-20S z filtrem siatkowym zwilżanym olejem.
Ukł. przeniesienia napędu: napęd z wału korbowego na sprzegło przenoszony łańcuchem tulejkowym 3/6" X 7,5 mm o 44 ogniwach.Sprzęgło trzy tarczowe ,mokre z korkami. Przełożenia w skrzynce biegów wynoszą: 1 bieg> 2,935 ; 2 bieg>1,486 ; 3 bieg>1,00. Przełożenia całkowite : 1 bieg> 18,88 ;2 bieg>9,56 ;3 bieg>6,43. Naped na koło tylne jest przenoszony łańcuchem rolkowym 1/2" X 7,75 mm o 96 ogniwach.
Podwozie: rama rurowa o przekroju okrągłym ,spawana , podwójna, otwarta. Koło przednie i tylne posiada zawieszenie wachaczowe. Widelec koła przedniego jest spawany z wytłoczek blaszanych z wachaczem zamocowanym obrotowo na "silentblokach". Amortyzatory hydrauliczne, posiadają sprężyny śrubowe.Skok zawieszenia przedniego i tylnego koła wynosi 90 mm.
Instalacja elektryczna: źródła prądu : akumulator kwasowy 6V/7Ah umocowany w tylnej części ramy pod siodłem oraz iskrownik prądnica 6V/28W. Lampa przednia wyposażona w żarówkę 6V-25/25W światła szosowego i mijania oraz żarówkę 6V/3W światła miejskiego. Szybkościomierz i licznik kilometrów umieszczony w desce rozdzielczej jest oświetlony żarówką 6V/0,6 W. Lampa tylna ma dwie żarówki 6V/3W : swiatła "stop" oraz światła rejestracji i ostrzegawczego. Swiec zapłonowa W 225 T11 (wg. Boscha) lig KLG-F 70 , Lodge HN 14 i podobne równorzedne.
Dane eksploatacyjne: wyprzedzenie zapłonu 31 stopni , co odpowiada 5 mm drogi tłoka przed ZZ . Odległość elektrod świecy 0,4-0,5 mm.Rozwarcie przerywacza 0,3-0,4 mm .Ciśn. w ogumieniu : koło przednie>1,2 atn.; koło tylne >bez/z pasażerem 1.6/1,9 atn. Paliwo :mieszanka benzyny (liczba oktanowa 66-74) z olejem S 17 w stosunku 16:1 przez pierwsze 500 km , później 20:1 .
Smarowanie : skrzynia biegów w lecie olejem S 17 (lub Lux 10) , w zimie Lux 5 (lub SZ6). Amortyzatory wypełnione olejem Lux-10 , w zimie Lux-5.
Grey_Light_Colorz_PDT_12

Pozdrawiam!!!
Gość
PostWysłany: Nie 19:41, 16 Kwi 2006    Temat postu:

Dodajmy ,że dane techniczne opisane przez Grzegorza dotyczyły osy M- 50, a zkolei jej modernizacją była osa M-52 z silnikiem klasy 175ccm Smile
Grzegorz230V
PostWysłany: Nie 9:01, 16 Kwi 2006    Temat postu:

Dane techniczne:

Długość: 1880 mm
Szerokość: 610 mm
Wysokość: 970 mm
Wysokość siedziska: 740 mm
Waga: 125 kg (dopuszczalne obciążenie: 180 kg)
Prędkość maksymalna: 80 km/h
Zużycie paliwa: 3,2 l/100 km (przy 50 km/h)
Silnik: jednocylindrowy, dwusuwowy
Pojemność skokowa: 148 cm3
Moc: wynosi 6,5 KM (przy 4800 obr/min)
Zbiornik paliwa: 7,5 litra
Ilość biegów: 3
Amortyzatory: hydrauliczne (przednie i tylne) wraz ze sprężynami śrubowymi
Ogumienie: 3,25x14"
Grzegorz230V
PostWysłany: Nie 8:59, 16 Kwi 2006    Temat postu: WFM "Osa"

Dane techniczne Grey_Light_Colorz_PDT_11

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group