Autor Wiadomość
Dyziek
PostWysłany: Czw 0:17, 16 Lut 2012    Temat postu:

http://allegro.pl/tablica-rejestracja-na-przedni-blotnik-i2087963696.html
Gość
PostWysłany: Czw 0:07, 16 Lut 2012    Temat postu:

Witam. Przeszukiwałem dziś internet w poszukiwaniu przedniej rejestracji do WFM wiele godzin. Specjalnie zarejestrowałem się na tym forum bo wydaje się najsensowniejsze i liczę ze zacne grono miłośników motóra mi pomoże. Chodzi mi o rejestrację na przedni błotnik. gdzie mogę taką dostac? nie potrafię jej znaleźć.

malakoperta@wp.pl

pozdrawiam
bandyta897
PostWysłany: Pią 10:02, 17 Cze 2011    Temat postu:

Dziękuje za pomoc, właśnie znalazłem na all**ro.
Dyziek
PostWysłany: Czw 22:27, 16 Cze 2011    Temat postu:

Na allegro dość często pojawiają się tłoki do silnika S34 na kilka nadwymiarów,więc spokojnie możesz zrobić szlif i założyć nadwymiarowy oryginalny tłok.
bandyta897
PostWysłany: Czw 11:24, 16 Cze 2011    Temat postu:

Witam ,posiadam Taką WFM -kę , Gdzie mogę dostać Do niej tłok , słyszałem że od MZ 150 pasuje , to prawda? proszę o wyrozumiałość jestem tu nowy.
Janek-M06
PostWysłany: Nie 23:28, 01 Lis 2009    Temat postu: Proszę o skany ksiażeczki od Cybuch

Witaj, pisales ze masz taka ksiazeczke, bardzo potrzebuje jej skanow poniewaz chce odnowic taka WFm wedlug oryginalu czy moglbys mi pomoc?? moj e-mail szeli55@op.pl
Jeżyk
PostWysłany: Pon 17:05, 23 Cze 2008    Temat postu: Cylinder WFM M06 s34

Mam problem, potrzebuje cylindra do WFM M06 s34. Czy ktoś może wie gdzie moge cos takiego dostac? najlepiej nowe, alebo mało używane.. Prosze o odpowiedz bo jestem w kropce Grey_Light_Colorz_PDT_13
glowackimarcin
PostWysłany: Wto 7:58, 26 Lut 2008    Temat postu:

o głowice mi właśnie chodziło, dzięki za pomoc
soldyy
PostWysłany: Pon 18:03, 25 Lut 2008    Temat postu:

pod cylinder sobie wytnij z klingieritu, testnitu albo nawet ze zwykłego kartonu + silikon i szafka gra Grey_Light_Colorz_PDT_15 a "kopuła" to nie wiem co to takiego Grey_Light_Colorz_PDT_10 jak chodzi o głowice to musisz kupić w sklepie, może masz jakiś w okolicy a jak nie to agmot.pl kemot.pl allegro.pl Grey_Light_Colorz_PDT_15
glowackimarcin
PostWysłany: Pon 7:52, 25 Lut 2008    Temat postu:

witam. troche późno, ale nie wiecie gdzie będe mógł do tego silnika dostać uszczelki pod cylinder i kopułe? bo jakoś nie moge znaleźć, albo czy może znacie nazwy i modele uszczelek które by pasowały, będe wdzięczny za odp.
gosc
PostWysłany: Nie 11:21, 02 Gru 2007    Temat postu:

przeczytaj se na górze już było to wyjaśniane
KLINAR
PostWysłany: Nie 0:11, 02 Gru 2007    Temat postu:

lol... nie widzieliscie chyba WFM 125... Ta ktorej daliscie zdjecie ma silnik o pojemnosci 150 cm3, z reszta jest teraz taka na allegro jeszcze o ile dobrze kojaze...
z-tomek
PostWysłany: Nie 21:39, 23 Wrz 2007    Temat postu:

Faktycznie
Jednak nie wiem czemu bardzo często słyszę że WFM jest nie do zdarcia
a w WSK się zaraz coś popsuje
Może to dla tego że do WfM dają oryginalne części a do WSK same dzisiejsze wytwory
joggi
PostWysłany: Nie 20:44, 23 Wrz 2007    Temat postu:

Ale w tym silniku skrzynia jest taka sama jak w WSK czy zwykłych WFM, zębatki i wałki takie same.
z-tomek
PostWysłany: Śro 21:57, 29 Sie 2007    Temat postu:

Wfm jest nie do zdarcia
To nie to co wsk
Skrzynka wytrzymuje b.dużo
MICHAŁ90
PostWysłany: Śro 21:52, 29 Sie 2007    Temat postu:

To nie jest grat TYLKO WFM.
Chwalę ten silnik za skrzynię która jest b.wytrzymała
joggi
PostWysłany: Sob 15:46, 25 Sie 2007    Temat postu:

Też mam bo w końcu mam tego grata, tylko bez kółek.
Cybuch
PostWysłany: Sob 12:57, 25 Sie 2007    Temat postu:

Raczej tak...jakby co to mam instrukcje obsługi do tego modelu hehe Very Happy
joggi
PostWysłany: Pią 18:13, 24 Sie 2007    Temat postu:

A ten model można uznać za jakis unikat? Bo tego typu silniki mało sie spotyka.
joggi
PostWysłany: Czw 21:18, 31 Maj 2007    Temat postu:

Tak jest to jest pojemność 125, bo posiadam takie coś. Mimo, że silnik jest większy i ma wiekszy z zewnatrz cylinder oraz szerszy wał to i tak jest 125. Ale to co wam moge powiedzieć to ten silnik jest słabszy niz w WSK 125.
mundy
PostWysłany: Czw 11:22, 20 Kwi 2006    Temat postu:


I jeszcze jedna fota Grey_Light_Colorz_PDT_12 .
MICHAŁ90
PostWysłany: Nie 20:23, 16 Kwi 2006    Temat postu:






Dane ogólne
długość 2020mm
szerokość 670mm
wysokość 980mm
prześwit 160mm
ciężar motocykla (bez paliwa i narzędzi) 100kg
ciężar silnika 26kg
dopuszczalne obciążenie 160kg
prędkość maksymalna 80km/godz.
zasięg podróży przy prędkości 65km/h 400km
zużycie paliwa przy prędkości 60 km/h 2.8l/100km



Silnik
typ s34
rodzaj jednocylindrowy, dwusuwowy, gaźnikowy, z przepłukiwaniem zwrotnym, chłodzony powietrzem
średnica cylindra 52mm
skok tłoka 58mm
pojemność skokowa 123cm3
stopień sprężania 6,6
moc znamionowa 6,5 KM przy 5000 obr/min



Instalacja zapłonowa
iskrownik-prądnica typu 31/05/IV osadzony na prawym czopie wału korbowego silnika z krzywką przerywacza na piaście wirującego koła magnesowego
wyprzedzenie zapłonu 20o przed ZZ (4,4 mm drogi tłoka)
świeca zapłonowa (zalecana) Izolator M14 240 -lub zastępcze



Układ zasilania
zbiornik paliwa o pojemności 12,5 litra
paliwo mieszanka benzynowo olejowa: w stosunku 1:20 dla etyliny 70 i oleju Lux 10, 30:1 dla etyliny 70 i oleju Ekstra 15, a obecnie dla benzyny o L.O. 95 i oleju Mixol zalecane 35:1 lub 40:1 (są dostępne oleje lepszej jakości Np. Castrol TT)
gaźnik typ G20M o przelocie 0 20mm
filtr powierza suchy (w tzw. puszce) lub dostępne filtry stożkowe


Układ napędowy

Przeniesienie napędu silnik-sprzęgło łańcuchem tulejkowym 3/8"X7,5mm o 44 ogniwach osadzone na wałku głównym skrzynki biegów,
sprzęgło 4-tarczowe, korkowe, pracujące w oleju
mechanizm wyłączający sprzęgło dźwigniowy, sterowany cięgłem Bowdena przez wyciskanie dźwigni ręcznej na kierownicy z lewej strony
skrzynka biegów 3-biegowa o układzie kół stale zazębionych
sterowanie zmiany biegów dźwignią nożną umieszczoną z lewej strony silnika sprzężoną z mechanizmem umożliwiającym włączenie jednego biegu za jednym naciśnięciem dźwigni
wielkości przełożeń w skrzynce biegów sprzęgło-silnik 2,3 (30 i 13 zębów)

I bieg-2,89

II bieg-1,47

III bieg 1,00
przeniesienie napędu na koło tylne łańcuchem rolkowym 1/2"X7,75mm o 122 ogniwach (w tym ogniwo spinające)
przełożenie: koło tylne-skrzynka biegów 3,36 (47 i 14 zębów)



Podwozie
rama podwójna, spawana z kształtowników stalowych o przekroju ceowym
widelec przedni teleskopowy
resorowanie koła tylnego wahacz z dwoma elementami resorującymi i tłumieniem olejowym
koła szprychowe z piastami spawanymi, oś koła tylnego przetykowa
obręcze 1,6-19" (szerokość łoża 40mm) stalowe,
ogumienie 3,00-19"
ciśnienie przód-0,8 atn; z pasażerem 0,8 atn ,

tył-1,2 atn; z pasażerem 1,5 atn
hamulce mechaniczne, szczękowe o średnicy bębna 125mm i powierzchni ciernej okładzin 100cm2
sterowanie hamulców przedni-ręczne, dźwignią po prawej stronie kierownicy,

tylny-nożne, pedałem z prawej strony motocykla
podstawka centralna
podnóżki z nasadą gumową, nastawne, p. pasażera składane



Instalacja elektryczna
Napięcie nominalne 6V
układ jednoprzewodowy, minus połączony z masą (ramą motocykla)
prądnica prądu zmiennego w układzie konstrukcyjnym iskrownik prądnica typu 31/05/IV, o mocy 28 W
akumulator 7 ah, ładowany poprzez prostownik selenowy z iskrownika-prądnicy; mocowany między skrzynkami narzędziowymi i filtrem powietrza
Lampy przód-żarówki 25/25W, 1,5W, (1,5W=szybkościomierza),

tył-wyposażona w żarówkę światła "stop" 5W i oświetlenia tabl. rejestr. 3W

WIĘKSZE ZDJĘCIA NA MOJEJ STRONCE www.2suw.hk.pl
mundy
PostWysłany: Nie 19:35, 16 Kwi 2006    Temat postu: WFM M06 S-34

Napisz informacje.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group