Autor |
Wiadomość |
MICHAŁ90 |
Wysłany: Sob 20:46, 20 Paź 2007 Temat postu: |
|
elegancko.. założyłem rega i pali od buta a co więcej ładuje aku dobrze teraz |
|
|
PiT |
Wysłany: Wto 12:42, 16 Paź 2007 Temat postu: |
|
Kończąc of topic powiem, że w mej Czesi zmieniłem i serdecznie polecam! Wszystko u mnie działa lepiej i jakby prądu było więcej. Ten elektroniczny regulator jakby wymuszał na prądnicy wydajniejszą pracę, no i z zewnątrz nie widać żadnych zmian. W/g mnie elektroniczny regulator jest GIT! I to pod każdym względem.
Ja kupiłem dedykowany do mojej Czesi, podłączyłem i zapomniałem o temacie. |
|
|
Grzegorz230V |
Wysłany: Pon 21:52, 15 Paź 2007 Temat postu: |
|
O proszę na forum mamy doświadczonego koksa. |
|
|
MaRjÓsZ |
Wysłany: Nie 20:37, 14 Paź 2007 Temat postu: |
|
eee tam kilka strzałów nikomu nie zaszkodziło |
|
|
MICHAŁ90 |
Wysłany: Nie 15:30, 14 Paź 2007 Temat postu: |
|
nie nie kolego tym razem brovarqi
co do siłki to już od roku czy 2óch nie ćwiczę a nie brałem anabolików.. jedynie kreatynke.. wiesz.. dbam o zdrowie i swoje przyrodzenie genitalne |
|
|
MaRjÓsZ |
Wysłany: Nie 11:46, 14 Paź 2007 Temat postu: |
|
michał90 meta?? czy cos bardziej hardcor |
|
|
MUNDYY |
Wysłany: Nie 0:05, 14 Paź 2007 Temat postu: |
|
He he no doping
Regulator odpowiqda tylko za łądowanie AQ , Czyli bedziesz mial bezawaryjny w sumie regler i włąsciwei naładowany akum. A to jak nowa co najmniej nerka |
|
|
MICHAŁ90 |
Wysłany: Sob 23:00, 13 Paź 2007 Temat postu: |
|
a jak myślisz oprócz samego faktu, że aku będzie mi ZAWSZE ŁaDOWAŁO to coś jeszcze pozytywnego mam z tej zmiany?
od zawsze miałem problem z regulatorem.. w tej mz praktycznie instalke mam okrojoną na "podstawową" czyli żadnych kontrolek..nic..
w es trophy miałem też problem z regulatorem.. trzeba było jebnąć w pokrywę żeby jedna blaszka w reglerze "odskoczyła"..
jak źle pisze to sory:) jestem na dopingu:)
pozdros dla mundego.. |
|
|
mundy |
Wysłany: Sob 21:11, 13 Paź 2007 Temat postu: |
|
Poprostu widzę robisz modyfikację z mechanicznego na elektroniczny regiel . Dobry ruch .
Czyli to regulator tego typu :
Przy okazji jest jeszcze inny regulator dedykowany do mz , Ma on 5 wejśc , czyli podpinamy go zgodnie z oryginalnym ( bez zadnych zmian w elektryce pojazdu-ten na zdjeciu jest akurat od 6 V , ale jest identyczny tech w sklepach na 12)) , A tak wygląda :
A z kolei w takim ( tj typ RA2/12v PAL ) :
54 olewasz, reszta tak jak w tym z 3 konektorami.
Taki regulator do mz pasuje z wiekszosci aut (byle by był na alternator, i 12v) Podałem przykłady podłączenia najczesciej spotykanych . |
|
|
MICHAŁ90 |
Wysłany: Sob 20:23, 13 Paź 2007 Temat postu: regler etz |
|
siemasy..
otóż jest taki problem... w etz250
prawidłowo jak chodził to brał prąd z prądnicy.. z akumulatora brał na tylko starcie..
teraz bierze z aku cały czas bo można go wyłączac odcięciem plusa z akumulatora.. więc to nie gra// chę sie upewnić czy to jest regulator napięcia czy coś innego... dodam, że przy wchodzeniu na obroty dusi się... gaśnie itp..
druga sprawa.. mam nowy regulator elektroniczny tym razem.. narazie nie w motorze tylko w kieszeni w bluzie heh a mianowicie ma 3 podłączenia a oryginalny MZ ma chyba 4(razem z masą) więc co ja mam zrobić z tym kabelkiem co mi zostanie..
odpowiedz jak wiesz nie wiesz to nie pisz heh |
|
|