Autor Wiadomość
hunter
PostWysłany: Wto 18:43, 19 Lut 2008    Temat postu:

no niestety uszczerbienie jest dóze i raczej dan sobie spokój ale dzieki za podpowiedzi Grey_Light_Colorz_PDT_12
1angel
PostWysłany: Wto 11:59, 19 Lut 2008    Temat postu:

korbowody są różnej długości więc nie przypasujesz , silnik który posiadasz to silnik o pojemności 150ccm więc gara od 175 nie założysz , poza tym będziesz miał problem z dostaniem takiego cylindra jaki jest w twoim silniku bo niestety za dużo ich nie przetrwało w dobrym stanie , jednak uszczerbienie tego kawałka kołnierza cylindra który wchodzi w karter nie wpływa w żadnym stopniu negatywnie na pracę silnika , no chyba że ten kołnierz ułamany jest do samego końca wtedy po skręceniu silnik nie będzie trzymał kompresji , najlepiej żebyś pokazał fotki jak wygląda to ułamanie
soldyy
PostWysłany: Sob 10:31, 16 Lut 2008    Temat postu:

jeśli chodzi o ten kawałek to zależy jak dużo sie go odłamało, jak nieduży kawałek to nie przeszkadza, można tak jeździć Grey_Light_Colorz_PDT_18 miałem tak w wsk175 i na prawde to nic nie znaczy Grey_Light_Colorz_PDT_18
hunter
PostWysłany: Pią 12:27, 15 Lut 2008    Temat postu:

a wiec sprawdziłem oznaczenie- S06A i teras to sie troche pogubiłem czy to jest 175?ale zylinder jest napewno okragły szkoda ze nie wiem jak besposrednio wrzucic zdiecie bez rzadnych linków a i dekiel od strony sprzengła to WFM a i czy sie da jakos naprawis cylek (pospawac) poniewasz uszczerbił sie ten kawałek który wchodzi w kartery(dolna czesc cylindra) hehe ale zawracam d...
czy korbowud ma tą samą długosc w 150 i 175?
jaka srednice powinien mniec culek 175 nominalnu i po pierwszym szlifie?
mundy
PostWysłany: Czw 18:43, 14 Lut 2008    Temat postu:

Ja wiem ze ma 3 Very Happy , dlatego o nim wspomnialem , montowany byl wlasnie w shl. Warto sprwdzic rowniez SHL Mo6U ( 150 ccm) moze cos podpasi... Napewno od anjnowszego W-2 wsk 175 ciezko będzie zalozyć cylek do osy ( kanaly plukania glownie stanowia problem ).
MaRjÓsZ
PostWysłany: Czw 18:15, 14 Lut 2008    Temat postu:

s-32 też ma 3 biegi,175ccm i ma na pokrywie sprzęgła napisane W-F-M
mundy
PostWysłany: Śro 20:50, 13 Lut 2008    Temat postu:

Ta osa jaki ma symbol silnika .. bo to jest osa M-52 poj 175 ale silnik 3 biegowy . Nie przypadkiem s-32 ?? no to kolega wyzej podpowiada dobrze ze szukac mozna wsrod SHL ek ..
MaRjÓsZ
PostWysłany: Śro 20:29, 13 Lut 2008    Temat postu:

ja mam ale nie na sprzedaż Grey_Light_Colorz_PDT_08 zdaje mi się że tam cyl podobny jest jak w shl m11 (silnik s-32) mam taki on pod pegaza 24 jest... rozstawy w silnikach wfm i shl (jeśli chodzi o te które wizualnie mają podobne cylindry s-32... itd) to jest ten sam
cylinder zakładałem z shl 175 do wfm też swożeń 15mm i skok sie zgadza rozstaw szpilek też... kombinuj, potrzeba matką wynalazków
hunter
PostWysłany: Wto 19:24, 12 Lut 2008    Temat postu: silnik od osy pomocy!!!

posiadam silnik od osy 175 a pytanie brzmi czy da sie tu zamontowac cylinder od wsk albo wfm 175 chodzi mi o ten prostokątny pytm bo ten orginalny ( okrągły ) jest trudno dostepny a nowy kosztuje dosyc sporo a moze ktos z forumowiczów ma taki na sprzedanie Grey_Light_Colorz_PDT_02 ???

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group