Autor Wiadomość
aronek
PostWysłany: Czw 23:56, 27 Lis 2008    Temat postu:

daniel, tu nie chodzi o W1 i W2. bo W1 to silnik wiatr 125 ccm(prototyp). w temacie mowa jest o W2A i W2B(obydwa 175ccm).
daniel399
PostWysłany: Czw 21:21, 27 Lis 2008    Temat postu:

Witam.Może nie mam doświadczenia ale na necie wyczytałem że silnik W1 był prawie identyczny jak W2 tylko rużnił się pojemnością W1 miał 125 ccm(kształt zapłon miał taki jak W2)
mundy
PostWysłany: Nie 16:56, 12 Paź 2008    Temat postu:

To początkowy typ w-1 siedzial w SHL_ce , normalnie pozniej było w śwodniku. (predom dezamet) w wersji cywilnej.
ziomal
PostWysłany: Nie 16:26, 12 Paź 2008    Temat postu:

to tylko w shl byly wiatr?
mundy
PostWysłany: Nie 15:33, 12 Paź 2008    Temat postu:

Te z iskrownikiem to były W-1 , a wiatr to sa już W-2 Wink
soldyy
PostWysłany: Nie 15:10, 12 Paź 2008    Temat postu:

Poza tym silniki Wiatra były w SHL i początkowe serie miały koło magnesowe i zapłon z iskrownika Wink I z tym wiadomo, łączy się inny odlew karteru i prawego czopa wału Wink
mundy
PostWysłany: Nie 14:41, 12 Paź 2008    Temat postu:

Troszke wieksza mocą Razz . Dokładniej to inny stopień spreżania, lzejszy wał, co za tym idzie wyższe obr.max. A np w W2BX juz gażnik binga nie pegaza.. Chyba też wiatr wzgl. zwykłego ma roznice w głowicy.
kleszczyk
PostWysłany: Nie 14:35, 12 Paź 2008    Temat postu:

Pisze na prawym deklu Wiatr i tyle.
ziomal
PostWysłany: Nie 14:17, 12 Paź 2008    Temat postu: czym sie rozni wsk 175 od wsk 175 wiatr

chodzi mi o to czym sie rozni silnik?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group