Autor |
Wiadomość |
MICHAŁ90 |
Wysłany: Czw 23:44, 22 Cze 2006 Temat postu: |
|
to samo miałem w motorynie... do tego grzała się na mxa... wymieniłem simmery i od razu lożyska na wale... uszczelniłem porządnie ii silniczek pali od kopniaka.. tzn teraz rozłożyłem bo wymieniam tryb zdawczy |
|
|
Wojtas182 |
Wysłany: Czw 23:38, 22 Cze 2006 Temat postu: |
|
lub łapie gdzieś fałszywe powietrze |
|
|
Daro 5 |
Wysłany: Czw 12:17, 01 Cze 2006 Temat postu: |
|
Ja mam 2 kondensatory bo założyłem sobie jeszcze jednen na kierownicy wieć to nie kondensator |
|
|
Militarny |
Wysłany: Śro 22:35, 31 Maj 2006 Temat postu: |
|
Przyczyn jest dużo, jedną z nich może byćnie wydolność gaźnika, zapycha się, lub po prostu nie ma odpowiedniej kompresji do bogatej mieszanki. Problemów można się także doszukiwać w kondensatorze, może jest przetarty, zużyty, lub po prostu zepsuty. |
|
|
Daro 5 |
Wysłany: Śro 17:03, 31 Maj 2006 Temat postu: :( nie wiem co jest |
|
Mam komara ale musze jejździć na zakreconej śrubce od powietrza dlaczego???jak ją odkręce choćarz półobrotu to jak dodam gazu to sie poprostu dusi i jak będe czymał na gaźeto sie uduśi myślałem że dostaje lewe powetrze ale raczej nie bo wymieniłem, simeringi i uszczelki pod cylindremi przeczyściłem gaźnik i dalej nic :/ co to moze być ?? |
|
|