Autor Wiadomość
MICHAŁ90
PostWysłany: Czw 23:44, 22 Cze 2006    Temat postu:

to samo miałem w motorynie... do tego grzała się na mxa... wymieniłem simmery i od razu lożyska na wale... uszczelniłem porządnie ii silniczek pali od kopniaka.. tzn teraz rozłożyłem bo wymieniam tryb zdawczy Grey_Light_Colorz_PDT_19
Wojtas182
PostWysłany: Czw 23:38, 22 Cze 2006    Temat postu:

lub łapie gdzieś fałszywe powietrze Grey_Light_Colorz_PDT_11
Daro 5
PostWysłany: Czw 12:17, 01 Cze 2006    Temat postu:

Ja mam 2 kondensatory bo założyłem sobie jeszcze jednen na kierownicy Razz wieć to nie kondensator
Militarny
PostWysłany: Śro 22:35, 31 Maj 2006    Temat postu:

Przyczyn jest dużo, jedną z nich może byćnie wydolność gaźnika, zapycha się, lub po prostu nie ma odpowiedniej kompresji do bogatej mieszanki. Problemów można się także doszukiwać w kondensatorze, może jest przetarty, zużyty, lub po prostu zepsuty.
Daro 5
PostWysłany: Śro 17:03, 31 Maj 2006    Temat postu: :( nie wiem co jest

Mam komara ale musze jejździć na zakreconej śrubce od powietrza dlaczego???jak ją odkręce choćarz półobrotu to jak dodam gazu to sie poprostu dusi i jak będe czymał na gaźeto sie uduśi myślałem że dostaje lewe powetrze ale raczej nie bo wymieniłem, simeringi i uszczelki pod cylindremi przeczyściłem gaźnik i dalej nic :/ co to moze być ??

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group