Autor Wiadomość
mundy
PostWysłany: Czw 22:38, 03 Cze 2010    Temat postu:

Ogolnie silniki myśle ze mogły być identyczne M05-M04, im chodziło głownie o modernizacje ramy (z trapezu M04 na pierwsze teleskopowe m05),

M05 mozna traktowac jako przejściowke z SHL do WFM , ponieważ produkowano ją tylko rok..
CrazyPatrix
PostWysłany: Czw 22:35, 03 Cze 2010    Temat postu:

Silnik był do końca na chodzie więc chyba go wystawie na aukcje...co o tym sądzicie???
Ramy do niego już chyba nie kupie(brak funduszy Grey_Light_Colorz_PDT_13 mam dopiero 15 lat Grey_Light_Colorz_PDT_09 ).......a szkoda Grey_Light_Colorz_PDT_13 Grey_Light_Colorz_PDT_13
Pozdrawiam i czekam na odp.!!!!!!!!!
CrazyPatrix
PostWysłany: Czw 21:31, 03 Cze 2010    Temat postu:

Rama jest chyba z 63 lub 65r (tabliczka mało czytelna)
A silnik jest Od SHL M05 tak jak Mundy napisał,zresztą sami zobaczcie,wygląda identycznie jak silnik który ja posiadam:
http://motocykle.svasti.org/index.html?strona=http://motocykle.svasti.org/shl_m05.htm
Dyziek
PostWysłany: Czw 21:00, 03 Cze 2010    Temat postu:

Ta aukcja mówi sama za siebie:
http://www.allegro.pl/item1055408714_shl_m04_silnik.html
mundy
PostWysłany: Czw 19:05, 03 Cze 2010    Temat postu:

Szkoda , że rama już nie od M04 Smile..Wgóle to odczytaj rok bo M05 też tak wygładało , a ja wtajemniczony na maxa nie jestem. Grey_Light_Colorz_PDT_09

Silnik masz raczej cąły oryginalny. Wart jest troche zw. na wiek. Co do samego silnika, to napewno nie jest z 65 roku. 50-55 lata. Grey_Light_Colorz_PDT_09
Buchwi
PostWysłany: Czw 15:19, 03 Cze 2010    Temat postu:

Chłopie! to nie silnik od wski tylko od shl m04! Zwraca uwagę żebrowanie pod cylindrem na karterach Oraz charakterystyczna lewa kapa.
CrazyPatrix
PostWysłany: Czw 9:50, 03 Cze 2010    Temat postu:

mierzyłem 16 ma.
Wiesz gdzie można dostać gaźnik G-16 ?? i ile można by było dostać za taki silnikk???
A oto zdjęcia silnika:
http://zapodaj.net/9b894e08cc8b.jpg.html

http://zapodaj.net/e3e67860ebee.jpg.html

http://zapodaj.net/7de62c3355ec.jpg.html
A to gaźnik jaki był przy niej:
http://zapodaj.net/895a71e82505.jpg.html
mundy
PostWysłany: Śro 23:40, 02 Cze 2010    Temat postu:

Zmierz śr dolotu i bedziesz wiedział czy 16 czy 22 Smile
CrazyPatrix
PostWysłany: Śro 15:44, 02 Cze 2010    Temat postu:

Mundy świeca jest pod skosem....więc sam już nie wiem, sprawdzę jeszcze nr silnika czy się zgadzają...
mundy
PostWysłany: Wto 19:58, 01 Cze 2010    Temat postu:

Tak 20 i 16 to sr króćca . Kurde troche nie chce mi sie wierzyć, że w 65 jeszcze G16 kłądli. Na 100% w 66-67 ostatnie WFM miały G20 , silnik taki sam prawie jak wsk B3.....

G 16 to u ciebie silnik powinien mieć jeszcze głowice ze świecą pod skosem , nie na środku. Okragłe malutkie cylindy w wfm -wsk miały juz swiece centralnie umieszczona i gaźnik g 20...
Dyziek
PostWysłany: Wto 14:11, 01 Cze 2010    Temat postu:

Rózniły się srednicą króćca dolotowego...
CrazyPatrix
PostWysłany: Wto 10:33, 01 Cze 2010    Temat postu:

No ja mam WFM z 65r ale gaźnik był G 16 , (pytałem sie dziadka) , ale jest też możliwość że mój wuja przełożył gąźnik.....więc sam już nie wiem..
Czym różniły się wfm z gaźnikiem G 16 produkowane do 1960r a tymi produkowanymi puźniej co miały G 20 i czy do tej z przed 1960 można załoązyć g 20???
Pozdrawiam!!!!
mundy
PostWysłany: Pon 19:10, 31 Maj 2010    Temat postu:

Były identyczne,.. Chyba ze masz WFM wypr. przd rokiem ok, 1960 , to miały G16
CrazyPatrix
PostWysłany: Pon 18:07, 31 Maj 2010    Temat postu: Gaźnik od WSK do WFm???

Witam! Ostatnio wytargałem z garażu WFM po dziadku, tylko nie ma gaźnika, I tu moje pytanie: czy można założyć gaźnik od WSK do WFm? Bo mam okazje kupić .

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group