Autor Wiadomość
Tyranus1
PostWysłany: Sob 8:32, 18 Cze 2011    Temat postu:

Zwracam honor . Źle zrozumiałem .
rino
PostWysłany: Pią 23:57, 17 Cze 2011    Temat postu:

Co do dyszy głównej to w wsk 175 ma przepustowość 180 ccm na minutę, a oznaczenie 100.
Dyziek
PostWysłany: Pią 22:55, 17 Cze 2011    Temat postu:

Prawdopodobnie ze znalu
Negro
PostWysłany: Pią 18:30, 17 Cze 2011    Temat postu:

Przepraszam ze narobilem bałaganu w nie swoim temacie. Miałem go dziś w ręce ten gaxnik, przysłali kolesiowi do sklepu u mnie w mieście. Na pierwszy rzut oka wygląda dobrze tylko nie wiem z jakiego jest materiału bo jest cięższy. moze jutro go kupie i zamontuje.
Dyziek
PostWysłany: Pią 9:47, 17 Cze 2011    Temat postu:

O wdrożenie tego gaźnika do produkcji walczyli właśnie właściciele junaka,robili ustalenia jaki będzie popyt i czy warto.Ogólnie wygląda to tak,że gaźnik jest troche lepszy od na przyklad współczesnych G20M,nie ma nadlewów i jest precyzyjniej wykonany-napisałem o nim tak pochlebnie gdyż myślę,że będzie i tak znacznie lepszy od starych mocno juz wyrobionych i przez to nie dajacych się regulować Pegazów.
Tyranus1
PostWysłany: Pią 8:18, 17 Cze 2011    Temat postu:

Dla wsk 175 ma być oryginalnie dysza 100 a nie 180 .
rino
PostWysłany: Pią 0:34, 17 Cze 2011    Temat postu:

Nie był bym taki pewien czy on jest taki idealny.
Po pierwsze: po opisie jest to gaźnik typ GM26U1 czyli z przeznaczeniem do junaka (średnica 26mm oraz U1 czyli odpowiednio wykonany korpus: średnica/przekrój kanału powietrza czy coś takiego), w wsk 175 ma być korpus typu U3, a z kolei w SHL ma być średnica przelotu wynosząca 24mm.
Typ U1 powinien posiadać sztywny zaworek webera, a typ U3 z amortyzacją (kulka i sprężynka).
Rozpylacz i iglica są w każdym przypadku takie same.
Po drugie: w każdym z wymienionych motocykli gaźnik potrzebuje innych rozmiarów dyszy głównej oraz poziomu paliwa w komorze pływakowej.
Oto dane które znam:
Dla wsk 175:
GM26U3 dysza główna 180", wolnych obrotów 45" poziom paliwa 2 +/- 0,8mm ponad osią komory.
Dla junaka:
GM26U1 dysza główna 140'', wolnych obrotów 45" poziom paliwa 3 +/- 0,8mm ponad osią komory.
Dyziek
PostWysłany: Czw 22:20, 16 Cze 2011    Temat postu:

Czemu akurat tutaj koledze temat zaśmiecasz?Nie można było napisać w jakimś temacie odnoszącym się do pegaza?Co do Twojego pytania to gaźnik w przeciwieństwie do wszystkich innych współczesnych jest warty polecenia,jakość wykonania na naprawde wysokim poziomie,są w produkcji od niedawna.
Negro
PostWysłany: Czw 15:48, 16 Cze 2011    Temat postu:

nie bede zakładać nowego tematu, ciekawe co to jest warte? mój gaznik dostał dziwnego rozszczelnienia, mysle o tym czyms: http://moto.allegro.pl/wsk-175-junak-awo-shl-gaznik-pegaz-gm26u1-nowosc-i1659356554.html
Patyk
PostWysłany: Pon 21:21, 18 Kwi 2011    Temat postu:

Kilka dni temu osobiście ją oglądałem, wygląda super, ma nawet jeszcze wąsy na oponach. Więc zaczynam zbierać kasę i może będzie moja
rino
PostWysłany: Pon 20:41, 18 Kwi 2011    Temat postu:

Jeśli to co piszesz jest zgodne ze stanem faktycznym to jest tyle warta.
Patyk
PostWysłany: Pon 20:38, 18 Kwi 2011    Temat postu: Czy warto kupić?

Forumawicze mam pytanie, otóż mogę nabyć za cene 2000zł Wsk 125 rocznik 1983, zarejestrowana w orginale, bardzo piękny stan. 100% orginał, przejechane 4000km. Czy warto za taką cene?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group