Autor Wiadomość
Tyranus1
PostWysłany: Nie 22:13, 08 Sty 2012    Temat postu:

Pierwsza moja myśl to był silnik trójki ale zdecydowanie wolałbym od czwórki zamontować .
Dyziek
PostWysłany: Nie 21:56, 08 Sty 2012    Temat postu:

Ze 125-ki powinien się spokojnie zmieścić,a i jeździć powinno fajnie,bo rama lekka.
Tyranus1
PostWysłany: Nie 18:19, 08 Sty 2012    Temat postu:

Ok tak też zrobię zadzwonie lub przejade się do gościa żeby zobaczyć to na żywo .
rino
PostWysłany: Nie 17:57, 08 Sty 2012    Temat postu:

Nie ma co wierzyć w zapewnienia sprzedającego, silnik to pewnie złom, z racji jego wieku będzie problem z częściami zamiennymi i ich wysoką ceną.
Wątpię by wszedł tam silnik z czwórki, najlepiej to zadzwoń do gościa, niech Ci zmierzy ile tam jest miejsca.
Tyranus1
PostWysłany: Nie 17:01, 08 Sty 2012    Temat postu:

Dzięki za pomoc . Mam nadal obawy że silnik od WSK 175 może się tam nie zmieścić .
Dyziek
PostWysłany: Nie 15:16, 08 Sty 2012    Temat postu:

Ciężko powiedzieć,kupisz to zobaczysz,nie wiadomo tak naprawde co mu jest,na taka pracę może wpływać i gaźnik,i gubienie zapłonu na niskich obrotach,a moze byc też ogólne zużycie...musisz po prostu zaryzykować,albo zarobisz na tym silniku mniej albo więcej,i tyle...
Tyranus1
PostWysłany: Nie 14:37, 08 Sty 2012    Temat postu:

A w tym stanie jak w opisie ?? ( bez mojego wkładu finansowego i mechanicznego )
Dyziek
PostWysłany: Nie 14:30, 08 Sty 2012    Temat postu:

Jak go uruchomisz to powinienes sprzedac go za 250-300zł
Tyranus1
PostWysłany: Nie 14:28, 08 Sty 2012    Temat postu:

A orientujesz się mniej więcej za ile można by było taki silnik sprzedać bo zależy mi na samej ramie a za pieniądze ze sprzedaży silnika kupił bym jakiś silnik od WSK 175 .
Dyziek
PostWysłany: Nie 14:19, 08 Sty 2012    Temat postu:

Kupić się opłaca,rama i zawieszenie jest dosć dobre jak za te pieniądze,silnik WSKi włożysz bez problemu,bedziesz musiał odwrócić koło o 180* i przerobić tylny hamulec(puścić obracający sie wałek w poprzek motoru i zrobić 2 dźwignie).Moto jest włoskiej produkcji,to juz w zasadzie zabytek.W króciec nie wierz,nie ma nic do tego,silnik może być już jednym kopytem na złomowisku,taka praca może być spowodowana nawet zbyt niskim spręzaniem
Tyranus1
PostWysłany: Nie 13:02, 08 Sty 2012    Temat postu: Cross Enduro Minarelli P6

Witam wszystkich ,
Otóż że nie znam się za bardzo na nowszych motorkach
Mam pare pytań co do tego sprzętu:

http://tablica.pl/oferta/cross-enduro-minarelli-p6-IDA3pj.html


Czy była by możliwość przerobienia tej ramy pod silnik WSK 125 lub 175 ?
Jeśli tak to czy było by to duzo roboty ?
i co trzeba by było zmieniać , zauważcie że łańcuch idzie po drugiej stronie ?

Jakiej on jest produkcji ? ( domyślam się że Włoskiej )
Czy ta rama jest w miarę wytrzymała ?

Wydaje mi się że to o czym pisze właściciel z tym krućcem to ściema .

Czy wogóle opłaca się kupować ten moto ?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group